Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als jij een probleem er mee hebt zal je dat wel zeggen en dus niet doen zo niet dan niet en dan kraait er niemand naar.
|
![]() |
Weet je ook hoe dit zit..
Ik ben een parttimer, ik werk ongeveer elke week tussen de 12 en 15 uur (in vakanties iets meer). Ik vind het hierom raar dat er op me laatste loonstrookje niet alleen Vakantiegeld stond maar ook Vakantiedagen.. het lijkt me onlogisch dat ik als parttimer vakantiedagen heb ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vakantiegeld krijg je in mei, wil je dit loonstrookje misschien voor me inscannen en me mailen? Dan kan ik me er een beter beeld bij vormen ik snap het nu niet helemaal
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nope als je boven de 6000 per jaar ongeveer verdiend. Dat betekend dat dat verspreid word bij AH over +/- 15 periodes (i.v.m. winstuitkering en vakantiegeld) dus dan mag je per periode ongeveer 430 belastingvrij verdienen. Als je een periode meer verdiend betaal je meteen belasting als je in totaal minder dan 6.000 verdiend krijg je het weer terug van de belastingdienst. Overigens halen ze er geen loonheffingskorting af maar halen ze er belasting af. Loonheffingskorting krijg je zodat je minder belasting betaald daardoor ook dat vrije deel van +/- 6000
||
![]() |
Citaat:
Misschien zit het ook wel anders aangezien het mijn laatste loonstrookje van deze werkgever is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Check die loonstrookjes dan even goed het hoeft niet op te vallen omdat de 430 euro altijd belastingvrij zijn dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Je moet aan je eigen gezondheid denken en anders kan iemand anders vast wel de onderste 2 planken voor jou spiegelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan het eind van de avond is de kartonvermaler vol en flessenband ook wel weer redelijk en dan hoef je alleen dat ff doen (hooguit halfuur werk) Karton helpen opruimen?? Iedereen kan toch zijn/haar karton in de kartonvermaler gooien, heb je verder geen omkijken naar lijkt mij. Kratten helpen opruimen?? Versta je daar de fust onder of bierkratten? Iedereen kan zijn eigen fust opruimen, dus daar hoef je niet mee te helpen lijkt mij. Als je dus gewoon zorgt dat het magazijn er goed voor staat voordat de vracht komt, hoef je aan het eind van de avond alleen ff de flessenband leeg te halen, kartonvermaler leeg halen, beetje troep opruimen dat er nog ligt, bezem er doorheen en klaar. Dus een hele avond in het magazijn hoeft dus helemaal niet. Nutteloos in mijn ogen. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben 1 vaste jongen die in het magazijn is.
En gisteren had ik minder last, heb gewoon die onderste niet gevuld, als ik een krat zag voor onder liet ik iemand anders die vullen. En doen jullie eigenlijk ook mee aan die winkelwedstrijd? Onze winkel heeft nu een 5,5 dus we kregen gisteren op onze kop. Als je nu dus vraagt of je mag gaan als je klaar bent word je ontslagen. We moeten nu elke keer tot half 11 of 11 uur schoonmaken. Ook als je bezwaar daar tegen hebt, word je ontslagen. Als ik elke keer pas 12 uur in mijn bed lig neem ik zelf wel ontslag. Dat allemaal voor een domme wedstrijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Euh schoonmaken.... daar heeft AH al enige tijd een functie voor ontwikkeld. KWALITEITSMEDEWERKER heet dat
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet best dat er wel redelijk wat gedaan moet worden in het magazijn, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe je de vulploeg hierop aanstuurt, als je die alles maar in het magazijn laat donderen met in je achterhoofd de gedachte, oh die magazijnman ruimt het wel op, dan ben je verkeerd bezig. 2 magazijnmannen vind ik echt overdreven, je moet het gewoon goed geordend houden en dan kan je het met 1 magazijnman ook wel op zaterdag af. Hoezo zou je het dan niet halen met de vulling? Karton weggooien is zo gepiept en als mensen daardoor hun vulnorm niet halen, dan zijn ze niet zo goed bezig.. Het is logisch dat er 2 mensen nodig zijn om te lossen, lijkt me sterk dat iemand in zijn eentje drie karren van een klep kan krijgen om die vervolgens in het magazijn te zetten en de volgende klep te lossen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En degene die dit beslist, zit zeker achterover op een stoel achter een bureautje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Wij hebben een 5,2 ofzo.... echt te erg... onze winkel is helemaal afgekraakt. Soms wel terrecht, soms niet terrecht. In ieder geval heb ik weinig te horen gekregen, onze afdeling (kassa) kwam er nl aardig goed vanaf..overal 6,5 voor behalve dan voor 3 in de rij kassa erbij en service kon iets beter. In ieder geval zie ik wel om mij heen dat iedereen ineens stapje extra doet!
ALleen zitten we in personeelscrisis. Missen nu twee fulltimers bij de kassa (vorige week weggegaan) en nu gaat er weer een weg en nog niets is opgevuld..dus mis je drie fulltimefuncties. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|