Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vergelijk Play en Amazon... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eh, ik volg het niet meer.
Ja, ik heb de koffer besteld op Amazon, 55 dollar excl. shipping. Op Play was ik de koffer niet tegengekomen, alleen de niet-koffer-versie. Die is goedkoper. De versie die Wild Wizard op Play toont is idd de koffer, idd duurder dan Amazon. (Phew ![]() En wat is de giftbox dan? De niet-kofferversie? Dat zei ik dan ook in mijn post: "Al heeft die weer geen tin box-verpakking enzo." Tin = koffer toch? |
![]() |
|
De giftbox is de koffer. De tin is anders dan de koffer. Die koffer is gewoon ja, van kofferformaat (
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, koffertje onderweg dus ![]() |
![]() |
|
ja, die tin was maar voor een bep. tijd ofzo. En in die tin zit alsnog de digipack geloof ik. Ik ben blij met de kofer iig.
![]() Zojuist besteld: ![]() De re-issue, die helemaal vol zit met extras. Waaronder een 50 minuten durende BBC docu, 45 aan audiocomentaar, korte filmpjes en andere shit! Jeuh! En het is de enige full length versie.
||
Citaat:
Zij blijven op deze manier alleen maar kopen. Nieuwe transfers, Director's Cuts, Final Cuts, Special Editions, Limited Editions, Collector Editions, 2-Disc Edition, 3-Disc Edition, Box Sets, Ultimate Editions, etc. etc. |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig heb ik 'm nog wel ergens op video.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
||
Vandaag binnen:
Bicycle Thieves Criterion W.C. Fields Comedy Collection vol. 2 Citaat:
![]() Dat is de koffer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb Uices advies opgevolgd en Hairspray gekocht, de oude dus. En het is met Ricki Lake. En Debbie Harry
![]() Nu nog tijd vinden om em te kijken. Ehm ja, tentamens gaan zeker voor...
|
PLaytime en Heroes vandaag binnen gehad. Zometeen platime er eens in smijten.
En..The Naked Prey vandaag verzonden. Heb echt veel zin om die te gaan kijken. Hoop dat 'ie snel binne is! En pre-order voor Maart. ![]() Nooit van gehoord. Leuk om je weer eens in het diepe te gooien. ![]() http://www.criterion.com/asp/boxed_set.asp?id=2000900
|
Verwijderd
|
- Clockwise
- Verzamelbox van Buster Keaton met 2 films en een DVD vol shorts - Fightclub - Lucía y el sexo - Jesus Camp - Ichi the killer - Limited edition van Sin City in een fijn metalen doosje - Trainspotting - Twee DVD's met afleveringen van Barbapapa ![]() ![]() En volgens mij nog wat dingen. Ik heb hier te weinig gepost de afgelopen weken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Lifestyle |
(bijna) blut & doorgaan met je lifestyle Sooz | 124 | 25-02-2007 17:08 | |
Software & Hardware |
DVD's uit de filipijnen blauwpotlood | 8 | 16-09-2006 19:02 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Toekomst deel 2 Verwijderd | 27 | 09-09-2005 07:24 | |
Software & Hardware |
beveiliging van CD afhalen Verwijderd | 19 | 25-07-2005 00:10 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |