Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil me aanmelden voor een Colloquium Doctum bij de universiteit, maar dan moet ik allerlei formulieren en motivatie brieven meesturen en ik heb geen sodding printer en die van m'n ouders is al een hele tijd dood. Nu moet ik er een gaan kopen, maar m'n geld is bijna op. Grrrrr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
M'n vrienden en kennissen wonen te ver weg en m'n buren ken ik niet. Maar de oplossing is gevonden, want ik heb gewoon een printer gekocht. Nu nog een usb kabel en I'm ready to go! ot: Die uberwond op m'n arm is aan het genezen en dat jeukt als de tering. En ik kan niet krabben. AAARGH! ![]()
||
Citaat:
- Ik vind de donateur-/klantenwervers die ik altijd tegenkom tijdens mijn pauze kk irritant. Ik ben net gewoon 3 keer aangesproken in 10 minuten en toen ik dat de derde knuppel uitlegde feliciteerde hij me breedlachend met m'n verjaardag? Hij vond zichzelf erg grappig en ik had zin om hem te vermoorden met een schaar. ![]()
||
Citaat:
Vorige week was ik in Groningen en toen lukte het wel.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Er stond hier laatst zo'n gast als een mongool aan te bellen bij alle kamers in het huis. Dus ik kwam met ontbloot bovenlijf - in de veronderstelling dat er iets aan de hand was - naar beneden rennen. Krijg ik me daar van een smerig ventje met vlassige gezichtsbeharing een verhaal over een of andere vieze stichting en of ik lid wilde worden. Als het nou collecte was ok, maar er is blijkbaar niets meer heilig tegenwoordig.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ohjsa ik schaafde met een houtvijl drie stukjes vel uit mijn hand en nu heb ik een wondje in de vorm van een vlaggetje. en hij ontsteekt nu al, hurrah
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waar laat je je condoom? just-someone | 34 | 22-06-2015 19:37 | |
De Kantine |
A Bit Of Saai and Laurie #181 Trimm Trabb | 500 | 18-04-2008 10:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
{verhaal} Broer. Kip187 | 0 | 26-11-2002 15:16 |