Advertentie | |
|
![]() |
|
I Walked With a Zombie/The Body Snatcher Hmm, slecht weer, tijd voor een lekker avondje horror! Beginnen met I Walked With a Zombie, rustig en broeierig. Speelt goed in op de angsten voor de onbekende cultuur, en natuurlijk 'the dark', die jungle drums, brr. Daarna The Body Snatcher, en gaan we van het exotische Indie naar het koude Edinburgh van 1831, naar Dokter MacFarlane en zijn student Fettes die lastig gevallen worden door Body Snatcher Karloff. Er hangt een heerlijk duister sfeertje in de lucht en Karloff speelt de sterren van de hemel.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hey flappie, ik had me juist verheugd op deze film ik had namelijk verwacht dat ik m erg mooi zou vinden maar dat viel dus even tegen. of misschien verwachtte ik het verkeerde ervan, ik heb de romantiek nauwelijks kunnen vinden, ik vond het eerder alleen zwaar depressief met al dat eenzame geneuzel over de kleine dingen des levens.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
The diving bell and the butterfly. Die titel hoort eigenlijk in het Frans, maar op de poster stond hij vertaald.
![]() 8/10 |
![]() |
|
Ran - 10/10
De beste film ooit gemaakt. Period. Het B-film-achtige sfeertje maakt het er alleen maar beter op. Dune - 4/10 Wel leuk gemaakt, maar totaal oninteressant. Lynch regisseert hier echt waardeloos.
|
Verwijderd
|
Fist of legend: eindelijk heb ik de originele chinese versie, die natuurlijk vele malen beter is dan de crappy nagesynchroniseerde versie van Miramax. Dit kut bedrijf heeft de film wel meer aangedaan, zoals het veranderen van de soundtrack en het verrotte is, is dat andere dvd-labels geen rechten hebben om fist of legend uit te kunnen brengen. Maargoed, Fist of legend is een van de beste martial arts films ooit gemaakt. 4.5/5
|
![]() |
|
Een manier om thuis te komen - Umoja Live
Omgodzors. Een vriend van mij was helemaal lyrisch over deze film (en eigenlijk alles wat met Blof te maken heeft), dus hij vond dat ik hem ook moest zien. Hij vertelde me dat hij ook geschikt is voor niet-liefhebbers van Blof. Het punt is alleen dat ik geen "niet-liefhebber" ben maar een hater. Ik heb de film dan ook na een slordige dertig minuten afgezet. Oninteressant gebabbel + kenkermuziek = fail.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? DanielC | 500 | 21-08-2007 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |