Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was bijvoorbeeld (twee weken terug ofzo) stikjaloers omdat hij met zijn ex Thais ging eten. op zich heb ik daar gééééén problemen mee, echt nul komma nul, ik vertrouw hem totaal, hij is er niet voor niks uitgetrokken, blabla. mààr nu zat 't 'm zo dat hij héééél vaak Thai gaat eten, en vroeger ging hij dan ook heel vaak met zijn vorige vriendin, en toen is hij een maand of twee alleen met zijn vrienden gegaan, en dan vooral met zijn huisgenoot geloof ik. en als die Thaise meneer of mevrouw dan vroeg 'waar zijn de dames vandaag?' dan lachte hij dat zo'n beetje weg, omdat zijn vriend nog héél erg in de knoop zat met de breuk met zijn éigen ex (en die werd dan ook heel erg stil - daarom dat mijn vriend dan het onderwerp altijd heel snel veranderde). maargoed, 't komt er dus op neer dat ze daar altijd maar vroegen 'en waar zijn de dames?' - en de eerstvolgende keer dat mijn vriend dan nog eens met 'een dame' ging eten was IK het niet eens ![]() ![]() maar nadat hij toen met zijn ex daar was geweest heeft hij mij twee dagen na elkaar meegenomen, om een statement te maken ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik straal echt van geluk. Die glimlach krijg ik maar niet van mijn gezicht af
![]() ![]() Ps. Hij mag wel iets sneller terugsmsen. Ps2. Hij heeft écht smaak. Ps3. Zijn ouders zijn lief! |
![]() |
||
Citaat:
late reactie, maare mocht je die knop vinden, wijs hem mij ook ff aan ![]()
|
Ik heb een beetje een rot humeur de laatste tijd, gelukkig heeft hij daar alle begrip voor en is zó geduldig met me. En dat terwijl ik me toch regelmatig helemaal onmogelijk maak. <3
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ben net even langs geweest op zijn werk, maar ik was eigenlijk een beetje in een slechte bui. Ik heb me lief gedragen volgens mij, maar was gruwelijk shagerijnig. Moet nog even wennen aan het 's nachts werken en naar school gaan geloof ik.
Eerste dag school gehad dus. Mijn klas komt oke over dus dat is tof ![]() ![]() Morgen komt hij bij me eten en daar heb ik zin in.. ![]() |
![]() |
|
Haaaha
![]() ![]() Misschien is er toch hoop? Ik had het al laten varen maar ja. Het was overigens alleen maar plagen, niets ernstigs, maar ik dacht wel dat zijn interesse er niet meer was. Wel dus? Haaaha ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ben weer terug in Nederland. Pff ik vind het verschrikkelijk hier. Ik moet me echt aanpassen. In israel paste ik zo tussen de mensen (ondanks de onenigheid met mijn ma daar
![]() Nog een lichtpuntje. nou ja. 2: 1: m'n nieuwe gitaar is er! 2: ik heb hawitch meegenomen! dat is een mengsel van gemberpoeder, kaneel, kardemon en kruidnagel, en dat doe je dan in soep, bij je kipstoofpotje, en vooral: IN DE KOFFIE! geweldig spul.
|
De afgelopen weken hebben we ongeveer samengewoond en met uitzondering van 2 dagen altijd bij eklaar geslapen. Dat komt natuurlijk door omstandigheden, maar goed is het niet eigenlijk. Het gaat wel goed, ik vind eht leuk, soms vind ik dat het al teveel 'normaal' lijkt, mja als je elkaar ook zoveel ziet.
Wel hoop ik dat hij snel een eigen huisje krijgt. maakt mij niet uit waar, als hij maar ergens kan wonen. Wordt afkicken van samen slapen dan.... Ik had hem gister 40 minutn buiten laten staan en toen was hij wel een beetje boos ![]() ![]() En toen moest hij om kwart over 6 weg uit Nijmegen eigneiljk (pff), en dat werd half 7, om een uur later in Den haag te zijn. Maar 3 uur file later was hij er pas ![]()
|
Verwijderd
|
Het gaat beter dan ooit!
![]() Hij gaat bijna aan zijn nieuwe opleiding beginnen, voor mij is er een baan in zicht (eerst nog even aangenomen worden) en het is allemaal heel leuk. Vanmiddag even met mijn zusje de stad in om wat leuks te kopen van de cadeaubonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. En er moet gauw iets leuks komen, want dan kan ik foto's maken met mijn nieuwe digitale camera! ![]() Als het nu eens zou stoppen met regenen zou het allemaal nóg leuker zijn. |
![]() |
|
Aaaaah het gaat goed!
![]() Met mijn 'oudeoude' vrienden heb ik een leuk mailcontact opgebouwd, we zijn van plan eens per maand te borrelen en er staan twee feestjes met ze op de planning. Helemaal goed, ik berust erin dat het contact een paar schakels teruggaat. Met mijn 'oude' vrienden gaat het ook goed. Met de twee 'echte' vrienden vandaag een ritje gemaakt, heel spontaan en opeens stonden ze voor m'n neus. En met mijn exgrote liefde en nu tevens 'oud' vriend heb ik vage plannen samen te gaan wonen, verder gaan we binnenkort samen cabaret kijken en hij had vanochtend tegen m'n vriendin gezegd dat hij me wel een beetje miste, lief! En de andere contacten uit die 'oude' klas waren weer helemaal enthousiast me te zien en dat is fijn! Met de 'losse' vrienden heb ik veel contact, maar het komt met golfbewegingen. Een vriendin is leuk voor zo lang het duurt. Andere is voor het leven, gaat nu al tien jaar goed, ene keer intensief contact, dan weer minder, prima! Versere vriendinnen heb ik leuk, zij het sporadisch, contact mee, werkt ook prima. Op mijn nieuwe school zitten echt leuke mensen, goede mix tussen serieus & ouwehoeren. Twee geweldig leuke jongens gespot, mee gesproken en geflirt en ze zijn beide zo serieus leuk mmm ![]() M'n semi-lover tot slot, neem ik wat afstand mee, we smsen sporadisch en ik zie hem zaterdag met werken en daarna zie ik wel verder, ik vind het wel prima zo. Overall geweldig dus ![]() |
![]() |
|
Laatste dag van de intro... Donderdag tentamen, ik hoop zo dat ik het haal! Aan mij zal het niet liggen, vind dat ik al verdomd veel gedaan heb
![]() Die ene crush is zo goed als over, heb 'm vandaag gesproken en eigenlijk vond ik het wel weer best... Ik heb gewoon de energie niet. Ben sowieso moe. Nou ja, eerst donderdag maar ![]() ![]()
|
damn, ik ben verliefd joh
![]()
|
![]() |
|
|