Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2007, 21:04
Briseïs
Briseïs is offline
Ha, ik heb mooi wel een smsje! Of ie volgende week naar Leiden zal komen. Jeeej
Oud 02-09-2007, 21:09
miekmuis
miekmuis is offline
Hij wil komen logeren omdat hij de volgende dag iets in de stad heeft hier.. Dat is ZO geen goed idee...
Oud 02-09-2007, 21:55
Verwijderd
Dit weekend bleek dat ik echt nog vrienden heb om op te bouwen <3 In bijna een jaar tijd is de één echt heel belangrijk voor me geworden, en ik heb echt heel veel aan hem Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet het hele weekend in de stress heb gezeten over volgende week. En die andere vriend belt, ondanks dat hij het heel druk heeft en al genoeg aan zijn hoofd heeft om te onthouden wat ik allemaal doe, om me succes te wensen en te roepen dat het allemaal hartstikke goed gaat komen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik heb mooi wel een smsje! Of ie volgende week naar Leiden zal komen. Jeeej
ik ben vorige week met mijn vriend in Leiden geweest mooie stad
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:23
Dott
Dott is offline
voel me alweer wat beter.. gelukkig
Oud 02-09-2007, 22:38
cagie
cagie is offline
Hij gaat morgen met zijn ex wat drinken en eigenlijk ben ik heel jaloers. En eigenlijk vind ik ook dat ik dat niet mag zijn want ik vertrouw hem enzo...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:41
Ireth69
Ireth69 is offline
Loopt het lekker in je relatie, gaat alles prima, afstand van je ex, hmmm . Gewoon top.

En dan hoor je iets... Lees je iets, zie je iets, merk je iets en sta je pal met je neus voor bepaalde feiten.
En dan heb je zin om je ex op te zoeken, hem zó hard in zijn ballen te trappen dat ie niet eens meer aan seks dúrft te denken en om 'm zijn nek om te draaien.

Zucht.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:42
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Hij gaat morgen met zijn ex wat drinken en eigenlijk ben ik heel jaloers. En eigenlijk vind ik ook dat ik dat niet mag zijn want ik vertrouw hem enzo...
Maar hoe komt het dan dat je jaloers bent, als je zegt dat je hem vertrouwt?
En hoelang heeft ie die ex niet gezien dan? En remember: het zal niet voor niks uit zijn gegaan tussen die 2, en hij heeft nu lekker iets met jou .
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 06:09
Neko*
Neko* is offline
In de war.
Oud 03-09-2007, 09:51
Ireth69
Ireth69 is offline
Wow, gaat ie mijn studieboeken die bij elkaar ruim €300 kosten even betalen .
De schat. Omdat ik 't net niet bij elkaar kon krijgen. En hij wilt niet dat ik het terugbetaal, onder wat voor omstandigheden dan ook, als ik maar slaag. Damn .
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe komt het dan dat je jaloers bent, als je zegt dat je hem vertrouwt?
En hoelang heeft ie die ex niet gezien dan? En remember: het zal niet voor niks uit zijn gegaan tussen die 2, en hij heeft nu lekker iets met jou .
Jaloezie is niet hetzelfde als wantrouwen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Jaloezie is niet hetzelfde als wantrouwen
idd

ik was bijvoorbeeld (twee weken terug ofzo) stikjaloers omdat hij met zijn ex Thais ging eten. op zich heb ik daar gééééén problemen mee, echt nul komma nul, ik vertrouw hem totaal, hij is er niet voor niks uitgetrokken, blabla. mààr nu zat 't 'm zo dat hij héééél vaak Thai gaat eten, en vroeger ging hij dan ook heel vaak met zijn vorige vriendin, en toen is hij een maand of twee alleen met zijn vrienden gegaan, en dan vooral met zijn huisgenoot geloof ik. en als die Thaise meneer of mevrouw dan vroeg 'waar zijn de dames vandaag?' dan lachte hij dat zo'n beetje weg, omdat zijn vriend nog héél erg in de knoop zat met de breuk met zijn éigen ex (en die werd dan ook heel erg stil - daarom dat mijn vriend dan het onderwerp altijd heel snel veranderde).
maargoed, 't komt er dus op neer dat ze daar altijd maar vroegen 'en waar zijn de dames?' - en de eerstvolgende keer dat mijn vriend dan nog eens met 'een dame' ging eten was IK het niet eens en daarom was ik ver-schrik-ke-lijk jaloers, huilen en alles
maar nadat hij toen met zijn ex daar was geweest heeft hij mij twee dagen na elkaar meegenomen, om een statement te maken dus toen was ik weer blij en vanaf nu mag hij zijn ex mee uiteten nemen naar de Thai zoveel hij wil, want nu weet iedereen dat IK zijn babe ben, en niet zij
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 14:17
Verwijderd
ja euh ik heb de zoveelste infectie in mijn poot te pakken en lig dus sinds vrijdag met mijn poot omhoog..

is niet echt bevorderlijk voor de actie in mijn liefdesleven moet ik zeggen!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 14:23
stout!
stout! is offline
inspelen op het vrouwelijke zorginstinct
Oud 03-09-2007, 14:27
Verwijderd
hahaha

met mijn huidige 'looks' ga ik mij absoluut niet vertonen in de buurt van welke vrouw dan ook!

hoewel je van een paar dagen koorts en niet eten wel superstrak in je vel komt te zitten!!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:07
Verwijderd
Ik straal echt van geluk. Die glimlach krijg ik maar niet van mijn gezicht af Ik heb echt een leuke verjaardag gehad en ben door mijn ouders, vriend en wat familie flink verwend! En gisteravond hebben we nog zó fijn gepraat. Het voelt zó goed de laatste tijd en ik kan me niet meer voorstellen dat we zes weken uit elkaar zijn geweest. Het is echt goed geweest en ik hoop echt dat het nog lang zo blijft. Ik hou van hem

Ps. Hij mag wel iets sneller terugsmsen.
Ps2. Hij heeft écht smaak.
Ps3. Zijn ouders zijn lief!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:10
Dott
Dott is offline
Dubbel, dubbel, heel erg dubbel.
Pff, confusion de gekste..

de ene ex droomt over je, de andere (meest recente) ex wil je terug, en nog 100 andere dingen pfffff
Oud 03-09-2007, 16:15
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik heb de meest geweldige vriendinnen die er zijn. Abosluut. Een heerlijke avond met zn 4en gehad, ongelooflijk de slappe lach gehad maar ook serieuze gesprekken kunnen hebben
We waren uit eten geweest en daarna nog even kroeg in. Op een gegeven moment hadden we het over nummers die ons bij zouden blijven, waar je herinneringen bij krijgt als ze over 20 jaar weer gedraaid zouden worden. Voor ons waren dat o.a. summer of 69, kryptonite, fast car e.d. Toen had J. stiekem terwijl wij het niet doorhadden summer of 69 aangevraagd <3 ik hou van hun

En wat betreft liefdesrelationeel gebied: gisterochtend was geweldigliefschattigwauw. vanochtend was weer beetje kut, stomme gesprekken. hmja ik geef het maar weer wat tijd. heb hem wel gezegd dat ik niet maanden blijf wachten, simpelweg omdat ik niet denk dat áls we daarna nog wel iets krijgen dat het dan nog gelijkwaardig is. en ook omdat hij, als hij zo lang moet nadenken en blijft twijfelen, blijkbaar niet genoeg om me geeft. Ik bedoel, we zijn nu een maand verder en na bijv 2 maand ofzo dan weet je dat toch wel? voor zover je dat kunt weten natuurlijk

nou ja, nu beetje afwassen hier () straks bij mn ouders eten. en miss als ie niet moe was vanav gingen we nog film kijken. ik zie wel, ik ga niet wachten. ik heb ook een leven en ik vind het heerlijk om met hem te zijn en leuke dingen te doen, maar zodra ik merk dat ik weer ga piekeren dan ga ik gewoon lekker de knop omzetten en scheit hebben. ik kan er toch niets aan doen behalve gewoon mezelf zijn en blijven.

toch?

late reactie, maare mocht je die knop vinden, wijs hem mij ook ff aan
Oud 03-09-2007, 17:09
Qimm
Qimm is offline
Ik heb een beetje een rot humeur de laatste tijd, gelukkig heeft hij daar alle begrip voor en is zó geduldig met me. En dat terwijl ik me toch regelmatig helemaal onmogelijk maak. <3
Oud 03-09-2007, 17:48
Luna
Luna is offline
Citaat:
hahaha

met mijn huidige 'looks' ga ik mij absoluut niet vertonen in de buurt van welke vrouw dan ook!

hoewel je van een paar dagen koorts en niet eten wel superstrak in je vel komt te zitten!!!
ik ben op vakantie ook weer behoorlijk afgevallen en merk dat ook heel erg aan de aandacht die ik tijdens uitgaan&opstraat krijg haha.
Oud 03-09-2007, 18:11
Verwijderd
Alles is verwarrend en zoveel rare dingen komen op me af. Maar ik huppel er vrolijk tussendoor en voel me goed. Een knipoog hier, een lachje daar, en ook daar even wat dollen en een beetje flirten.
Heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 18:41
wup
wup is offline
Ben net even langs geweest op zijn werk, maar ik was eigenlijk een beetje in een slechte bui. Ik heb me lief gedragen volgens mij, maar was gruwelijk shagerijnig. Moet nog even wennen aan het 's nachts werken en naar school gaan geloof ik.
Eerste dag school gehad dus. Mijn klas komt oke over dus dat is tof. Ik ben normaal iemand die het erg moeilijk vind in een groep te komen, maar weet niet wat er nu met me aan de hand is. Maar dit bevalt me goed
Morgen komt hij bij me eten en daar heb ik zin in..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 18:48
Verwijderd
Eerste introductiedag gehad en het was heel leuk en gezellig, en ik heb veel zin in morgen en in de 'echte' studie!
Verder gaat het met hem nog steeds supergoed, bijna 14 maanden! <3
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 19:35
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Dubbel, dubbel, heel erg dubbel.
Pff, confusion de gekste..

de ene ex droomt over je, de andere (meest recente) ex wil je terug, en nog 100 andere dingen pfffff

Heb je even een mailtje gestuurd .
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 19:38
Verwijderd
<3 Ze is zo lief! En het zit zo goed en het is fijn dat ik ook lekker met zo ongeveer de hele familie kan opschieten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:11
Nienna*
Nienna* is offline
Haaaha Lieve smsjes, hij is wel een beetje onzeker dus over wat hij zegt! En terecht, want écht aardig was het niet ook al weet ik dat hij het niet meende. Het was echt leuk om die smsjes te lezen, ook echt een uurtje achter elkaar verstuurd met allebei sorry erin.
Misschien is er toch hoop? Ik had het al laten varen maar ja.
Het was overigens alleen maar plagen, niets ernstigs, maar ik dacht wel dat zijn interesse er niet meer was. Wel dus?

Haaaha
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:39
Verwijderd
Heel veel kusjes<3 En hij is de allerleukste op de hele wereld, en eigenlijk wilde ik helemaal niet dat ie weg ging.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:06
stout!
stout! is offline
Citaat:
ik ben op vakantie ook weer behoorlijk afgevallen en merk dat ook heel erg aan de aandacht die ik tijdens uitgaan&opstraat krijg haha.
Bij mij zit er nooit veel verschil in maar ik ga vanaf morgen weer sporten, dan voel ik me iig lekkerder. Ik merk wel dat ik gevoeliger ben voor aandacht, en die krijg ik ook wel maar vooral van jonge jongens .
Oud 03-09-2007, 22:37
Verwijderd
Auw, die dodelijk chemie maakt het niet makkelijker En ik irriteer me zo dood aan bepaalde mensen dat ik echt iemand nodig heb om tegen te schelden op dit moment. Hem bellen en dat doen is alleen echt out of the question, dus ik hou het maar voor me.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:48
Verwijderd
Vriendschap met ex-lief lijkt steeds waarschijnlijker
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:51
Verwijderd
Dubbel, aan de ene kant is het wel uit nu. Mja, voor mijn gevoel ist zeker niet over (zeker niet na vanavond ) en denk dus ook niet voor haar gevoel. Op zulke momenten begrijp ik niet waarom t eigk uit is. Mja, ik weet wel waarom, time will tell.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 23:04
Verwijderd
als hij bij de politie gaat moet z'n haar eraf en hij heeft zo'n mooi haar
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 23:06
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb haar toch een brief geschreven. Althans, hij staat kant en klaar op de computer. Morgen maar eens overschrijven, misschien toch nog wat aanpassen. En dan op de brievenbus.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 23:13
Osmoian
Osmoian is offline
Toch geen liefdesbrief mag ik hopen?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 23:24
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
Toch geen liefdesbrief mag ik hopen?
Haha nee, meer een reactie op een brief die zij me stuurde nadat ze het uit had gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 03:22
Dexter_M
Dexter_M is offline
Het gaat redelijk, alleen zit die te zeuren dat ik meer open moet zijn en over me gevoelens moet vertellen.
Maar dat kan ik gewoon niet nooit gedaan, doe me best maar niet iets wat zo verandert
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 09:23
Orpheo
Orpheo is offline
ik ben weer terug in Nederland. Pff ik vind het verschrikkelijk hier. Ik moet me echt aanpassen. In israel paste ik zo tussen de mensen (ondanks de onenigheid met mijn ma daar ) maar hier.... blegh. Lichtpuntje: ik ben weer bij mn vriendin! damn kheb 'r gemist!

Nog een lichtpuntje. nou ja. 2:

1: m'n nieuwe gitaar is er!
2: ik heb hawitch meegenomen! dat is een mengsel van gemberpoeder, kaneel, kardemon en kruidnagel, en dat doe je dan in soep, bij je kipstoofpotje, en vooral: IN DE KOFFIE! geweldig spul.
Oud 04-09-2007, 10:30
luchtballon
luchtballon is offline
De afgelopen weken hebben we ongeveer samengewoond en met uitzondering van 2 dagen altijd bij eklaar geslapen. Dat komt natuurlijk door omstandigheden, maar goed is het niet eigenlijk. Het gaat wel goed, ik vind eht leuk, soms vind ik dat het al teveel 'normaal' lijkt, mja als je elkaar ook zoveel ziet.
Wel hoop ik dat hij snel een eigen huisje krijgt. maakt mij niet uit waar, als hij maar ergens kan wonen. Wordt afkicken van samen slapen dan....

Ik had hem gister 40 minutn buiten laten staan en toen was hij wel een beetje boos . Maar dat was ook welzn eigen schuld want dan moet je maar op de bel drukken naast de deur en niet beneden waar ik je niet kan zien. EN mijn kamerdeur ipv de algemene bel...? Maargoed, blijkbaar was ik daar niet duideiljk in geweest
En toen moest hij om kwart over 6 weg uit Nijmegen eigneiljk (pff), en dat werd half 7, om een uur later in Den haag te zijn. Maar 3 uur file later was hij er pas . Die baan/dit project moet hij wel goed houden!
Oud 04-09-2007, 11:12
Verwijderd
Het gaat beter dan ooit! (Ik vind deze smilie leuk)

Hij gaat bijna aan zijn nieuwe opleiding beginnen, voor mij is er een baan in zicht (eerst nog even aangenomen worden) en het is allemaal heel leuk. Vanmiddag even met mijn zusje de stad in om wat leuks te kopen van de cadeaubonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen.
En er moet gauw iets leuks komen, want dan kan ik foto's maken met mijn nieuwe digitale camera!

Als het nu eens zou stoppen met regenen zou het allemaal nóg leuker zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 11:32
Verwijderd
nu heb ik nog altijd geen foto's waar we beiden opstaan
zelfs geen recente foto's gewoon van hem alleen...

dringend voor zorgen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 14:38
Mucky
Mucky is offline
Gewoon perfect geweldig goed enzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 17:39
Halflight
Halflight is offline
Aaaaah het gaat goed!

Met mijn 'oudeoude' vrienden heb ik een leuk mailcontact opgebouwd, we zijn van plan eens per maand te borrelen en er staan twee feestjes met ze op de planning. Helemaal goed, ik berust erin dat het contact een paar schakels teruggaat.

Met mijn 'oude' vrienden gaat het ook goed. Met de twee 'echte' vrienden vandaag een ritje gemaakt, heel spontaan en opeens stonden ze voor m'n neus. En met mijn exgrote liefde en nu tevens 'oud' vriend heb ik vage plannen samen te gaan wonen, verder gaan we binnenkort samen cabaret kijken en hij had vanochtend tegen m'n vriendin gezegd dat hij me wel een beetje miste, lief! En de andere contacten uit die 'oude' klas waren weer helemaal enthousiast me te zien en dat is fijn!

Met de 'losse' vrienden heb ik veel contact, maar het komt met golfbewegingen. Een vriendin is leuk voor zo lang het duurt. Andere is voor het leven, gaat nu al tien jaar goed, ene keer intensief contact, dan weer minder, prima! Versere vriendinnen heb ik leuk, zij het sporadisch, contact mee, werkt ook prima.

Op mijn nieuwe school zitten echt leuke mensen, goede mix tussen serieus & ouwehoeren. Twee geweldig leuke jongens gespot, mee gesproken en geflirt en ze zijn beide zo serieus leuk mmm . En verder gewoon gezellig, gezellig en gezellig.

M'n semi-lover tot slot, neem ik wat afstand mee, we smsen sporadisch en ik zie hem zaterdag met werken en daarna zie ik wel verder, ik vind het wel prima zo.

Overall geweldig dus
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 18:06
Neko*
Neko* is offline
Mijn beste vriendinnetje is de liefste!

Nu nog iets leuks en origineels en cools en hips en helemaal te geks verzinnen voor haar verjaradag.
Oud 04-09-2007, 18:41
I C U
I C U is offline
Laatste dag van de intro... Donderdag tentamen, ik hoop zo dat ik het haal! Aan mij zal het niet liggen, vind dat ik al verdomd veel gedaan heb Ik ben trots op mezelf.

Die ene crush is zo goed als over, heb 'm vandaag gesproken en eigenlijk vond ik het wel weer best... Ik heb gewoon de energie niet. Ben sowieso moe. Nou ja, eerst donderdag maar De klas is leuk, btw
Oud 04-09-2007, 19:06
snoopy
snoopy is offline
Ik wil weer eens iets met z'n tweetjes doen. Voor mijn part samen in bed lezen ofzo, maar niet steeds al die andere mensen erbij. Ik zie hem amper 'echt'. Blugh
Oud 04-09-2007, 19:22
Lilium
Lilium is offline
Eindelijk mijn studiegenootjes weer gezien. Was heel leuk, ik heb nu echt zin om weer te beginnen. Verder loopt het contact met mijn huisgenootjes veel vlotter als ik in een praat-bui ben, zoals net.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 20:17
Verwijderd
Bah. Ik vind hem stom. Maar mezelf eigenlijk nog stommer
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 21:48
igfy
igfy is offline
Heb net zijn kleren gewassen... OMG bindingsangst...
Oud 04-09-2007, 21:54
ST*R
ST*R is offline
Omg alles voelt zo goed met hem. Vooral slapen (en seks) met hem is helemaal geweldig en verslavend. Hopelijk blijft dit gevoel heel lang en blijft hij doen zoals hij nu doet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 00:45
Orpheo
Orpheo is offline
damn, ik ben verliefd joh afgelopen zomer ging t gewoon niet zo zoals t gaan kon/moest. Ik was zwaar on the edge vanwege het geregel voor mn reis, en dat vond diens neerslag op haar. Zij werd dan ook chagrijnig. Had ik een goeie mood, werd die teniet gedaan door haar slechte mood, en andersom. Damn, ik ben zo ongelooflijk blij met 'r. <3
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten