Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2007, 09:30
Verwijderd
gisteren heb ik met wat vrienden van mij gechilled en dat was erg gezellig yeahh. oh en vandaag heb ik gewoon weer vrij, maar het weer is echt deprimered zometeen ga ik douchen en een beetje mijn kamer opruimen en dan zie ik wel weer wat ik ga doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2007, 10:53
Verwijderd
school, vissenkom schoonmaken, afwassen, slapen, opstaan, wijn drinken, blowen, slapen

in die volgorde.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 11:07
Haligh
Haligh is offline
derek. wrapped in plastic. zegt:
OMG DIE MAN
MET ZIJN PIEMEL
i wanna be your std zegt:

HAHHAHAHHAHA
mooie anekdote
ja
echt 1 voor de kleinkinderen
en dat vieze oude mannetje dat in je kont kneep
omfg
ja
nasty
en al die kk duitsers
ja omg die waren volgens mij echt onder de indruk
en die neger met die baard
omg

mooie avond.
Oud 28-09-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
ja, die gaat op tour he? ga je niet mee?
ja, over 2 weken ofzo geloof ik. en natuurlijk ga ik niet mee
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 11:37
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
graag gedaan he. de trui is van yc clothing, www.ycclothing.nl, via de Fietsenfabriek in Amsterdam door Tirza van Hensbergen.
fietsenfabriek, zo jammer dat dat niet gewioon in haarlem kon blijven.

gisteren zuipen met collegas en daarna krakkerverjaardag. gezellig. vanavond mistake!
Oud 28-09-2007, 12:47
muisje1986
muisje1986 is offline
Ik ga naar school, doei !

Oh, ik kom er net achter dat de les al om 12.15 uur was.. Nou ja, dan maar iets anders gaan doen.

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 13:31
vixen
vixen is offline
Ik ben vet laat opgestaan want ik ben vandaag vrij en dat ben ik echt niet meer gewend, dus nu ben ik mn kamer aan het opruimen en mn nagels opnieuw aan het lakken en al die dingen aan het doen die al 3 dagen moeten gebeuren maar waar ik geen zin in had. En natuurlijk doe ik niets voor school. Vanavond wel mn date, maar ik zie er tegenop omdat ie de hele tijd hele dubbele opmerkingen maakt. Eng.
Oud 28-09-2007, 14:20
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker want ik heb tot 8 u ofzo op cafe geezeten en nu ben ik mn longen druit aant hoesten en veel water aan het drinken.
Oud 28-09-2007, 14:47
Verwijderd
ik ging afgelopen nacht voor het eerst uit in leeuwarden en dat was heel leuk en ik kwam allemaal bekenden tegen maar ik was wel een beetje dronken en toen beet ik per ongeluk mijn glas kapot toen ik naar de wc ging, dus nu heb ik een rare plek op mijn lip. maar nu ben ik heel moe want ik werd al heel vroeg weer wakker gemaakt en ik moet vanavond werken dus ik moet dringend even bijslapen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 15:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
vandaag zei mn moeder dat mn broer ineens is opgenomen in het ziekenhuis met een blinde darm ontsteking dus dat is iets minder en nu wacht ik de hele dag op een telefoontje van haar hoe het gaat. verder heb ik veel huishoudelijke dingen gedaan! en de winkel waar ik gesolliciteerd had maar later afgekapt heb omdat het toch te weinig verdiende belde me wat het salaris is dat ik dan wel wil want ze willen me schijnbaar erg graag hebben en nu gaan ze vanalles bedenken en dan hoor ik 't nog als het lukt ofzo. zou wel beter zijn dan stom kantoorwerk maarja dat verdient dan weer nogggg meer hmm lastig. ik weet 't allemaal niet. vanavond iig even op mn zusjes passen tot mn moeder terug is en daarna misschien dan nog naar mn vriendje om film te kijken of uit te gaan.
Oud 28-09-2007, 15:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb vandaag een roodgeschilderd vel verguld met koper en nu is het big pimpin' goud.
en ik hielp een man door weer eens niet te weten hoe de straten in mijn dorp heten.
Oud 28-09-2007, 16:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
euhhhnnngggg ik heb een leuk deuntje in FL yay.
Oud 28-09-2007, 17:06
Verwijderd
Ik wil eigenlijk wel naar Beurspunk maar ik heb geen zin om helemaal naar Delft te reizen. Maar het entree en het bier compenseert de prijs van het reizen natuurlijk weer. : denk :
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 17:33
asjdfl
asjdfl is offline
ik woon sinds twee weken in belfast en het is supertof, ik woon in een mansion aan het strand maar ik mis nederlandse woorden zoals lul en verdomme. mijn medestudenten zijn leuk, ik heb alleen geen internerd dus ik ben niet meer op de hoogte van de downlow van lilo 8(

belfast s'nachts is a riot btw
dit is de politie;

maar we hebben wel een topshop.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 17:48
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
euhhhnnngggg ik heb een leuk deuntje in FL yay.
Ik wil 'm hebben!
Oud 28-09-2007, 18:01
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
ik woon sinds twee weken in belfast en het is supertof, ik woon in een mansion aan het strand maar ik mis nederlandse woorden zoals lul en verdomme. mijn medestudenten zijn leuk, ik heb alleen geen internerd dus ik ben niet meer op de hoogte van de downlow van lilo 8(

[afbeelding]

belfast s'nachts is a riot btw
dit is de politie;
[afbeelding]

maar we hebben wel een topshop.
. Krijg je nog wel internet of is het een verloren zaak?
Oud 28-09-2007, 18:19
idontcare
idontcare is offline
wooh ik heb wat BELEEFD vandaag. ik was in de stad en toen kwam ik allemaal mensen tegen die me gedag zeiden. alleen had ik van de helft geen idee wie ze waren

ik word oud
Oud 28-09-2007, 18:25
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
. Krijg je nog wel internet of is het een verloren zaak?
NEE.
en de lampen zijn net uitgevallen in de zaal waar ik zit omdat ik al een uur niet heb bewogen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:41
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nou ik heb veel interessante bevindingen gedaan en mijn school is echt kut en ik heb een heel duur heel groot huis gekraakt samen met een stel kankerkutten dus daar heb ik weinig aan en ik heb PTV3 gezien en dat was hemels en daarna ging ik weer naar school en dat was kut want iedereen is dom echt fokking dom en ik kan het niet meer aan ik heb nu al 393303923 keer moeten aanhoren wat een fokking referentiekader is en feedback en jezus christus ik ben toch geen geestelijk gehandicapte en ik geil op een leraar die 52 is dat vind ik een beetje vies
Oud 28-09-2007, 19:43
terror koekjes
terror koekjes is offline
Laat Dan Maar

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 19:45. Reden: als ik alles in hoofdletters tik betekent dat niet per se dat ik graag enkel ieder woord wil laten beginnen met een hoofdlett
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:48
Moustache
Moustache is offline
Ik was vandaag lovedoctor voor een jongen uit mn werkgroep die anderhalf jaar een vriendin heeft en gister met 2 meisjes is vreemdgegaan
Daarna college, kroeg en nu ben ik even bij de ouders om mijn veel te grote studieachterstand weg te werken
Oud 28-09-2007, 22:17
*oma*
*oma* is offline
Ik had vanochtend statistiek, maar dat was niet helemaal je van het, want ik ging gisteren met een vriendinnetje Cosmopolitans en mojito's drinken. Toen ging ik naar het centrum om een nieuwe telefoon uit te zoeken, maar toen deed de verkoper lastig en toen MOEST ik wel geld uitgeven aan onzin. Dus dat heb ik gedaan en n dankzij mijn vrouwelijke charmes en mijn hoge telefoonrekening heb ik nu toch een nieuwe telefoon. Haha.
Thuisgekomen ging ik brakken op de bank en toen was er post dat mijn camera weer terug is van vakantie en maandag kan ik hem ophalen van het postkantoor. Hoezee!!!!
Nu bij vrienden film kijken.
Oud 28-09-2007, 23:02
innogen
innogen is offline
IK GA NAAR CMJ!

Oud 29-09-2007, 03:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
IK GA NAAR CMJ!

woah, hoeveel bands komen daar wel niet. staan zwaar gave dingen tussen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 04:18
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik keek family guy in de trein en toen klaagde een fucker dat et geluid te hard stond.
in de NACHTTREIN JA
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 04:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
ja, over 2 weken ofzo geloof ik. en natuurlijk ga ik niet mee
jonge , saahaai. ;0'
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 11:51
Verwijderd
ik moet studeren maar ik heb geen zin. vanavond ga ik uit eten in utrecht.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 11:57
Verwijderd
Citaat:
graag gedaan he. de trui is van yc clothing, www.ycclothing.nl, via de Fietsenfabriek in Amsterdam door Tirza van Hensbergen.
Ik heb netjes mijn mond gehouden!

Maar nogmaals bedankt en met je paard is deze boy hard aan de slag, maar het moet wel wat worden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:22
Verwijderd
ik heb gisteren gewerkt en daarna ging ik naar wir sind helden en polarkreis 18 en dat was vet gaaf. <3
en vandaag zou ik naar de dierentuin gaan maar ik was veel te moe dus ging ik maar weer slapen
vanavond feesten.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is mijn kamer nog heel??
Haha,ja hoor. Nog wel.

Omg, jij partied echt wat af daar he. Je zit er nog niet zo lang en nu heb je al een zooi dingen gedaan waarvan ik denk 'woah, awesome!'. Kom je nog wel aan studeren toe?

ot:
Gisteren gewerkt van 10-6 en daarna naar Leiden gegaan om de nieuwe kamer van een vriendin te checken en samen met haar en een huisgenootje naar LVC te gaan. 't Was wel leuk. Kitty Contana en Aux Raus vooral. Ben helemaal kapot gegaan bij de laatste. Wat erin resulteerde dat ik de halve nacht heb staan kotsen en ik dacht dat ik doodging.
Oud 29-09-2007, 13:04
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb keelpijn en ik ben moe dus ik denk dat ik ziek word yeszsss dus vanavond ga ik op de bank zitten en een crap film kijken en daar heb ik best zin in.
Oud 29-09-2007, 13:36
Verwijderd
gister was ik moe en lui tijdens mijn werk dus ging ik maar garderobe doen en een ranzig homoblaadje lezen wat iemand had afgegeven. toen waren er mensen van moke en die riepen de hele tijd dat ze uit amsterdam kwamen en in moke zaten, irritant & triest. vandaag ga ik dingen voor school doen en vanavond weer werken. en even kijken hoe ernstig lek mijn banden zijn want ik fietste vannacht door een kapot bushokjeraam verdammt
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:55
Verwijderd
Donderdag: Uffie en fead waar het geluid te kut was, nog ff de stad in.
Vrijdag: gewerkt op het Picnic 07 festival, gedronken en ben mee gesleurd naar het fenomeen Korsakof in Amsterdam, voelde alsof ik in een foute jaren 80 actie film terecht gekomen was.
Straks naar Malkovich en Neuk en vanavond denk ik Drumm en bass in OT301 of toch maar Vicarious Bliss in Haarlem. Wat een heerlijk half weekje.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
gister was ik moe en lui tijdens mijn werk dus ging ik maar garderobe doen en een ranzig homoblaadje lezen wat iemand had afgegeven. toen waren er mensen van moke en die riepen de hele tijd dat ze uit amsterdam kwamen en in moke zaten, irritant & triest. vandaag ga ik dingen voor school doen en vanavond weer werken. en even kijken hoe ernstig lek mijn banden zijn want ik fietste vannacht door een kapot bushokjeraam verdammt
werk je in de shadrak? volgens mij zat ik in de toko ernaast, the stage
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:58
Verwijderd
ja stage is toch die karaoke bar
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:17
Crimson
Crimson is offline
hahahaha ja, erg he
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:20
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Vrijdag: gewerkt op het Picnic 07 festival, gedronken en ben mee gesleurd naar het fenomeen Korsakof in Amsterdam, voelde alsof ik in een foute jaren 80 actie film terecht gekomen was.
Straks naar Malkovich en Neuk en vanavond denk ik Drumm en bass in OT301 of toch maar Vicarious Bliss in Haarlem. Wat een heerlijk half weekje.
Wou ook nog naar Neuk maar denk niet dat t em wordt
Oud 29-09-2007, 15:20
woezel
woezel is offline
Citaat:
ik ben net wakker want ik heb tot 8 u ofzo op cafe geezeten en nu ben ik mn longen druit aant hoesten en veel water aan het drinken.
nog es
Oud 29-09-2007, 15:34
capibara
capibara is offline
Gisteren de stamkroeg gecrasht, en er waren Hongaren van een of ander uitwisselingsproject. Dolle boel.
"How do I get some smokes from this machine?"
"You need the age-coin"
"The what? Aids coin?

Vanavond lekker raven op Smackdown.
Oud 29-09-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
hahahaha ja, erg he
is the stage die karaokebar die van binnen een beetje op een badkamer lijkt?

ot: ik ging gistermiddag naar m'n ouders, en dat was wel even weer lekker. lekker gegeten enzo. vanmorgen weer naar groningen gegaan om m'n spullen te dumpen, en zo weer met de bus naar drachten en daar pikt m'n vriendje ons op met de auto en dan gaan we naar een feest in zwolle. en nu eet ik een griekse feta salade met een knoflookstokbrood.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:05
Crimson
Crimson is offline
hmm nee dat niet je gaat dr in de peperstraat met zo'n trap omhoog en vindt dan allemaal midlifecrisis mannetjes en vrouwen, aanrader dus

ot: en ik moet zo werken bij videoland..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:05
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
en ben mee gesleurd naar het fenomeen Korsakof in Amsterdam, voelde alsof ik in een foute jaren 80 actie film terecht gekomen was.
Oud 29-09-2007, 16:06
innogen
innogen is offline
Citaat:
woah, hoeveel bands komen daar wel niet. staan zwaar gave dingen tussen.
I know right?!

Het tofste is nog dat de reis en accommodatie betaald worden door de universiteit omdat het een 'schooltrip' voor mensen van het radio station is. Eerst was de groep met 10 mensen vol maar 2 konden opeens niet meer mee, gelukkig.
Eigenlijk mochten alleen Music Directors en DJs mee maar omdat ze mij zo leuk vinden (en omdat ik nederlands dus interessant ben vermoed ik) mocht ik als 10e persoon mee terwijl ik pas een trainee ben.
OMG I'M SIKED!

@ Trimm Trabb; haha ja het is echt raar. Maar ik ben dus nu trainee bij het radio station en via dat heb ik veel mensen leren kennen en via een soort van coffeehouse/venue hier vlak naast campus ook weer nieuwe mensen. Eerst was het echt wennen maar nu is het gewoon tegekgaaf, heb echt het gevoel dat ik deel ben van die vriendengroep zeg maar. Verrassend eigenlijk, hoe snel dat ging aangezien ik hier nog maar een maand ben
Voor de rest heb ik echt al onwijs veel dingen gedaan, ben afgelopen week naar HOOTERS gegaan en dat was best leuk. Rednecks yeah baby. Voor de rest is het vooral keggers en thema feestjes bij mensen thuis en lokale bandjes die komen optreden in dat coffeehouse dus ik vermaak me wel
En jaa ik kom nog wel aan studeren toe.. vooral doordeweeks ben ik echt superdruk met alles. Voor komende week moet ik 2 papers schrijven en een presentatie houden. Dolle pret

Bevalt het leven in leiden? Wat doe je nu, gewoon werken?
Oud 29-09-2007, 16:11
Drez
Drez is offline
Ik heb uitgeslapen want gisteren was een feestje. Daarna ging ik ontbijten/lunchen met mijn vriendje, toen boodschappen gedaan voor teveel geld en toen naar huis, waar ik 2 uur heb schoongemaakt en de was gedaan en meer van dat soort gedoe. Meh. Daarna gedoucht en ik ga zo series kijken denk ik. Vanavond ga ik koken voor mijn vriendje, daarna komt een vriendinnetje . Huisvrouwendag!
Oud 29-09-2007, 16:16
Verwijderd
Citaat:
hmm nee dat niet je gaat dr in de peperstraat met zo'n trap omhoog en vindt dan allemaal midlifecrisis mannetjes en vrouwen, aanrader dus
ja boven de alom geliefde bienvenue
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:05
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Nou ik heb veel interessante bevindingen gedaan en mijn school is echt kut en ik heb een heel duur heel groot huis gekraakt samen met een stel kankerkutten dus daar heb ik weinig aan en ik heb PTV3 gezien en dat was hemels en daarna ging ik weer naar school en dat was kut want iedereen is dom echt fokking dom en ik kan het niet meer aan ik heb nu al 393303923 keer moeten aanhoren wat een fokking referentiekader is en feedback en jezus christus ik ben toch geen geestelijk gehandicapte en ik geil op een leraar die 52 is dat vind ik een beetje vies
Je doet toch geen toerisme of iets dergelijks he?
Oud 29-09-2007, 17:20
June bug
June bug is offline
Wtf ik snap er geen zak van. Ik replyde net al in dit topic en dan klik ik (volgens mij op reageren) en dan is mn post gewoon totaal pleite
Maargoed, ot: Ik heb de hele dag gewerkt en ben nu gaar dus ik wacht nu tot m'n pizza in de oven klaar is en ga de rest van de avond chillen. Morgen familiedag en we gaan steppen in Den Bosch
Oud 29-09-2007, 18:15
roman
roman is offline
Citaat:
Ha Neuk legendarisch. Ik ben vanavond present bij Vicarious Bliss met een video recorder onder m,n arm.
Oud 29-09-2007, 18:33
kuik
kuik is offline
gister gekookt en gegeten met een vriendin en het was meteen weer helemaal prima ondanks dat we elkaar al 3 maanden niet hadden gezien vanmorgen megalang uitgeslapen tot 2 uur en dat was (L) net kocht ik een straigtener en nu zit mn pony echt (L) net ging ik brownies bakken en ze zijn echt die-hard aangebrand en het hele huis stinkt naar rook en nu heb ik geen brownies voor bij de koffie
Oud 29-09-2007, 18:34
Haligh
Haligh is offline
ik ga vanavond hard in tilburg.
Reageren

Regels voor berichten