Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2007, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Same here. Misschien mogen we wat dates van Morgan lenen
Dat lijkt me geen goed plan, want dan heb ik niks meer te doen. Vrijgezel zijn is alleen maar leuk als er ook daadwerkelijk wat gebeurt En daten is niet zo moeilijk op de een of andere manier... als je tenminste veel uitgaat en veel met al dan niet leuke jongens gaat kletsen. Dan gebeurt er vanzelf van alles. Ahem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2007, 19:11
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Woehoeeeee morgen weer naar huis, eindelijk weer samen(het was maar drie dagen,) het heeft ech lang genoeg geduurd voor mij. Het is hier koud, ongezellig. en weinig gasten, schatje je moet weten dat ik je echt giga heb gemist. Ik ben ook zielsgelukkig als we morghen weer samen wat leuks kunnen gaan doen, en daarna lekker in slaapvallen samen

ik ga lekker snel slapen dan is het lekker snel morgen woehoeeeeeeeeee tatatatatatata(8)
corny is het wel ja..
nog 3 weken en dan zie ik hem weer, olé
Oud 21-10-2007, 19:23
Verwijderd
meh
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Woehoeeeee morgen weer naar huis, eindelijk weer samen(het was maar drie dagen,)
:').
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 19:32
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jij bent ook niet veel gewend
Valt ook wel mee, maar ik was heel erg verdiept in mijn scheikunde oefenproefwerk dus ik schrok nogal.

ot; niet zoveel te melden eigenlijk. Alles gaat nog steeds prima, top en deze week was super fijn.
Oud 21-10-2007, 19:36
indigo
indigo is offline
Het is uit. Maar ik vind hem leuk en hij mij ook, maar op sommige punten matchen we gewoon niet helemaal ofzo. En ik miste 'm eerst helemaal niet, maar nu ineens wel
Oud 21-10-2007, 19:42
Rob
Rob is offline
Kut.
Kort, maar krachtig. ♥
Oud 21-10-2007, 20:00
gurl19
gurl19 is offline
bagger, en nog een bagger

Hele weekend alleen maar geruzie en gedoe. Allebei wss een kort lontje. Hij kan niets van mij hebben. Na het stappen gaat hij kilometers ver naast me in bed liggen en krijg niet eens een kus. Nee, natuurlijk reageer ik daar niet goed op. Helemaal niet als hij doodleuk in slaap valt en snurkt. Daar word ik boos om, en dan krijg ik nog een vreselijke kut reactie terug. Smorgens vroeg om 7 uur is het eindelijk opgelosten uitgepraat.

Maar vandaag de hele dag weer geruzie. Gevloek als ik wat zeg over hoe hij er uit ziet. Ik mag en kan ook helemaal niets meer. Maar nee ik zeur altijd, en ga altijd maar door. 's avonds proberen te praten maar het wordt altijd alleen maar erger, er wordt alleen maar meer bijgehaald. Naar een hoop emoties.. boos, verdrietig, kwaad is het hopelijk met een knuffel uitgepraat.

Ik weet het echt niet meer. Waarom doen we zo tegen elkaar? Waar is die jongen die mij terug wou toen hij het zomaar uit had gemaakt. Waar is die jongen die zoveel moeite voor me deed? Waar zijn mijn verliefde gevoelens. Ik kan niet met en niet zonder hem!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 20:28
ilse
ilse is offline
soms is het even moeilijk, maar we komen er altijd wel weer uit. we zijn alleen zoooo verschillend... maar hij is lief en hij maakt dat ik me goed voel
Oud 21-10-2007, 20:53
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Dat lijkt me geen goed plan, want dan heb ik niks meer te doen. Vrijgezel zijn is alleen maar leuk als er ook daadwerkelijk wat gebeurt En daten is niet zo moeilijk op de een of andere manier... als je tenminste veel uitgaat en veel met al dan niet leuke jongens gaat kletsen. Dan gebeurt er vanzelf van alles. Ahem
eensch

Ik heb vanavond om zes uur mn date gsmsd, en hij heeft niks terug gestuurd, jammer Buh zo makkelijk gaat dat niet, als je niet wilt daten mag je best wat van je laten horen. Wat is dat nou voor asociale methode om gewoon nooit meer contact op te nemen!? Ik kan best tegen n nee, maareh zo stiekempjes grrrr. Ik vind dat het verboden moet worden voor jongens om zo te gedragen. Ik ga hem morgen bellen, en dan moet ie wel zeggen dat hij niet nog n date wilt
Oud 21-10-2007, 21:22
Daboman
Daboman is offline
Ik ben een happy single maar op zich heb ik soms wel de behoefte aan verkering. In erg rustige periodes voel ik me soms eenzaam. Maar goed in drukkere periodes ben ik er niet zo mee bezig.
Oud 21-10-2007, 23:09
Verwijderd
Wat een hoop negatieve verhalen hier.... *Knuffel* voor iedereen die het nodig heeft, whatever the reason may be. Kop op, komt allemaal goed!

ot: Net terug van een heel diepzinnig avondje in t café. Veel moeilijk gepraat, knap van mezelf dat ik niet begon te janken. Maarrrrr wel goed want moeilijk praten en het (bijna) niet eng vinden hoort bij vrienden zijn. Omg, wat hou ik toch van mijn vrienden. Omdat ze me laten zijn wie ik ben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 23:11
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Aaaah leuke date gehad <3 Nooit verwacht dat ik met hem zou daten.
Oud 21-10-2007, 23:14
Nienna*
Nienna* is offline
Godsamme waarom praat ik één avond, wel te verstaan, één avond met iemand en ben ik er dan door ondersteboven? En waarom weet ik dan - voor zo ongeveer het eerst in mijn leven - niet wat ik moet terug e-mailen? Ik ben gewoon bang stom over te komen.
En waarom is hij zesentwintig en daarom zo goed als ... onbereikbaar? Ik zit op de middelbare school, hij is bezig met zijn scriptie. Wat zou hij zien in een meisje van zo'n acht jaar jonger? Niets lijkt me...

Ik ben onder de indruk. Pff. En geen idee hoe het komt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 23:21
Cethlion
Cethlion is offline
Het was laatst wel een nacht van foute gespreks-versierpogingen zeg.

Eerst gooit er eentje een glas bier over me heen waarna hij me uitlacht. Vervolgens voel ik elke tien minuten iets van achteren tegen me aanschuiven, wat hij telkens blijkt te zijn. Dan verstop ik me maar achter een hele brede meneer.

Daarna spreekt een vreemde jongen me aan over de universiteitskrant waar ik voor schrijf en na het hele gesprek vraagt hij: 'Ik heb jou wel eens op de uni zien lopen, kan dat?' Eh.

In een danscafé ben ik de rest van m'n groep kwijt en kijk ik speurend rond, totdat ik op de schouders word getikt. Een sullig grijnzende jongen met bloempot-stekeltjes kapsel spreidt z'n armen en roept uit: 'Ben je soms op zoek naar MIJ?' :')
Later werd ik nog door een bijna veertiger op mijn achterste geslagen. En dan ook nog naar iemand anders wijzen als ik omkijk.

NOUHOU. Ik wil een leukerd!
Oud 21-10-2007, 23:21
snoopy
snoopy is offline
Wat een supermiddag/avond hebben we gehad! Vanmiddag samen gesport, daarna wat gedronken en samen uit eten. Ik zou hem trakteren op Mexicaans, maar hij had ineens kaartjes voor 'alles is liefde' gekocht. Dus na het eten zijn we in de stad blijven hangen, en hebben we gepoold tot de film begon. Bij de film moest ik de hele tijd huilen ( Ben echt vreselijk emotioneel de afgelopen 3 dagen ) maar hij was echt te lief. Ik hoop echt zo ontzettend dat het nooit meer uitgaat tussen ons.
Oud 21-10-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
In een danscafé ben ik de rest van m'n groep kwijt en kijk ik speurend rond, totdat ik op de schouders word getikt. Een sullig grijnzende jongen met bloempot-stekeltjes kapsel spreidt z'n armen en roept uit: 'Ben je soms op zoek naar MIJ?' :')

Hihihi had je mee naar de Merleyn moeten gaan, daar waren ook nog kleffe negers die je probeerden te versieren. Eentje kwam er bij mij - nou ja, z'n vriend kwam me op m'n schouder tikken en wees vervolgens naar hem, waarop hij van die come-hither gebaren maakte. Ik: 'ja dahaag, kom maar hier.' Waarop een arm om m'n middel sloeg en zei 'ik wil met je praten!' Ah, ja, dat doe je inderdaad met je handen. L. (die met de bril) werd gewoon vol in d'r kruis gegrepen. Oh, geweldige avond, dinsdag weer
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 00:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
:').

Voor een stel dat alweer een maand of 4 non-stop bij elkaar is, is 3 dagen uit elkaar zijn plotseling verdomde lang. Vanaf het moment dat wij elkaar leerde kennen zijn we nooit langer dan een uur of 8 zonder elkaar geweest. Het is best fijn om even niet meer te hoeven bekvechten om een kussen en rustig te kunnen slapen, maar daar blijft het dan ook wel bij.
Oud 22-10-2007, 06:53
Neko*
Neko* is offline
Alles komt altijd goed.
Oud 22-10-2007, 07:45
Verwijderd
Whoe wat een vet weekend <3 En overmorgen alweer elf maanden, de tijd vliegt en het gaat zo goed want het is liefde Ik heb weer eens zin in strand ofzo maar dat komt wel goed, we hebben nu allebei een drukke tijd. Oh en ze had een geurtje voor me meegenomen uit Luxemburg <3
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 08:11
Nyawa
Hij is zoooo lief .
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 08:17
Verwijderd
Citaat:

Voor een stel dat alweer een maand of 4 non-stop bij elkaar is, is 3 dagen uit elkaar zijn plotseling verdomde lang. Vanaf het moment dat wij elkaar leerde kennen zijn we nooit langer dan een uur of 8 zonder elkaar geweest. Het is best fijn om even niet meer te hoeven bekvechten om een kussen en rustig te kunnen slapen, maar daar blijft het dan ook wel bij.
al lijkt het me voor zowel de persoonlijke ontwikkeling als die van de relatie enorm gezond om ook zonder elkaar te zijn af en toe en vooral dit te kunnen zonder over 3 dagen een hele ophef te maken..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 08:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Woehoeeeee morgen weer naar huis, eindelijk weer samen(het was maar drie dagen,) het heeft ech lang genoeg geduurd voor mij.
Citaat:
Jij bent ook niet veel gewend
Oud 22-10-2007, 09:39
luchtballon
luchtballon is offline
wow nieuwe strategie van mijn hoofd. Ik heb nog steeds niet met iemand anders gezoend en er ook geen zin in, maar wel de kansen?
Ik wil een vriendje, ik wil niet alleen. Maar ik wil wel een vriend voor een lange tijd, dus dat zit er ws niet ni voorlopig.. Ik wil wel verliefd worden, maar ik denk niet dat het voorlopig gaat lukken?
Oud 22-10-2007, 09:47
Rob
Rob is offline
Dipjes FTL. *rent weer weg* Ik moet dingen 's niet zo somber in zien. ;x
Oud 22-10-2007, 09:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
al lijkt het me voor zowel de persoonlijke ontwikkeling als die van de relatie enorm gezond om ook zonder elkaar te zijn af en toe en vooral dit te kunnen zonder over 3 dagen een hele ophef te maken..

Klopt al had het er gelukkig ook alles mee te maken dat hij het op zijn werk (animatieteam van een nieuw bedrijf) het totaal niet naar zijn zin had; Sterves koud, nauwelijks kinderen, slecht georganiseerd, slechte begeleiding enz. Dan ben je al heel snel (in dit geval binnen 3 dagen) echt niet meer bereid om voor een ruk-loontje je bed uit te komen, aangezien je enkel een onkostenvergoeding ontvangt en het dan wel van belang is dat je het een beetje naar je zin hebt. Daarbij loopt hij al bijna een week met een dikke enkel en knie, en was dit naast dat hij me toch al miste meer dan voldoende reden om blij te zijn weer naar huis te kunnen.

Ik begrijp de reacties volkomen, en eigenlijk is het echt lachwekkend. Bij mijn ex-vriendje(s) kon het me werkelijk gestolen worden hoe lang ik ze niet zag. Was het 2 weken niet? Enfin ook prima. Een hele maand? Wat kan mij het interesseren. Wilde ze voor een jaar naar het buitenland? Och jongen, dan moet je dat vooral lekker doen & geniet er van. Natuurlijk begon het dan ook wel eens te kriebelen, maar op een compleet ander niveau dan dat nu het geval is geweest. Dit gevoel hangt samen met tal van factoren, waarbij we elkaar voortdurend omhoog trekken. Ergens niet positief, maar door onze huidige situatie nog wel even noodzakelijk. Laat ons heimwee naar elkaar hebben, en dan verkondigen jullie gewoon 4x per dag/week dat het geweldig kut of geweldig goed gaat op relationeel gebied en alles daar tussen in, zoals het hoort. En dan is iedereen gelukkig
Oud 22-10-2007, 09:56
Verwijderd
Meer dan goed! (L) En morgen gaan we naar de film, maar hij moet me wel even mijn kaartje voorschieten (a) (Vanaf donderdag kan ik eindelijk hém eens trakteren en iets liefs voor hem kopen! Niet dat ik dat nooit deed, maar hij heeft het de afgelopen twee jaar altijd veel breder gehad dan ik en dat is erg irritant af en toe.)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Klopt al had het er gelukkig ook alles mee te maken dat hij het op zijn werk (animatieteam van een nieuw bedrijf) het totaal niet naar zijn zin had; Sterves koud, nauwelijks kinderen, slecht georganiseerd, slechte begeleiding enz. Dan ben je al heel snel (in dit geval binnen 3 dagen) echt niet meer bereid om voor een ruk-loontje je bed uit te komen, aangezien je enkel een onkostenvergoeding ontvangt en het dan wel van belang is dat je het een beetje naar je zin hebt. Daarbij loopt hij al bijna een week met een dikke enkel en knie, en was dit naast dat hij me toch al miste meer dan voldoende reden om blij te zijn weer naar huis te kunnen.

Ik begrijp de reacties volkomen, en eigenlijk is het echt lachwekkend. Bij mijn ex-vriendje(s) kon het me werkelijk gestolen worden hoe lang ik ze niet zag. Was het 2 weken niet? Enfin ook prima. Een hele maand? Wat kan mij het interesseren. Wilde ze voor een jaar naar het buitenland? Och jongen, dan moet je dat vooral lekker doen & geniet er van. Natuurlijk begon het dan ook wel eens te kriebelen, maar op een compleet ander niveau dan dat nu het geval is geweest. Dit gevoel hangt samen met tal van factoren, waarbij we elkaar voortdurend omhoog trekken. Ergens niet positief, maar door onze huidige situatie nog wel even noodzakelijk. Laat ons heimwee naar elkaar hebben, en dan verkondigen jullie gewoon 4x per dag/week dat het geweldig kut of geweldig goed gaat op relationeel gebied en alles daar tussen in, zoals het hoort. En dan is iedereen gelukkig
Ja goed, maar dat zijn dus allemaal factoren die niets met jou te maken hebben .. dan vind ik het al wat minder heftig.

Ik kan het me ook best voorstellen hoor, daar niet van.. Ik zou alleen zelf toch wel echt alleen willen kunnen zijn en me alleen net zo goed willen kunnen vermaken als samen met hem. Die andere dingen die je beschrijft is weer van het andere uiterste, dat lijkt me ook niet gezond. Iets van gulden middenweg Het is meer dat het onmogelijk is elkaar een leven lang altijd te zien en je voor een serieuze toekomst imho ook uitstekend zonder elkaar moet kunnen, maar goed.. zolang jullie ervan genieten, lekker doen dan!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:17
Verwijderd
waarom denk ik: was je maar zo als mn beste vriend?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:29
Verwijderd
Geweldig weekend gehad <3 Zaterdag uit eten geweest en we wilden naar de film. Natuurlijk uitverkocht en we konden nog op de wachtlijst, maar meteen kaartjes voor zondag gekocht
Dus gisteren naar de film Maar eerst heel burgerlijk naar de woonboulevard omdat ik persé 'zwevende planken' wil op mn kamer. dus bepakt en bezakt weer naar huis en naar de film. Wat een lieve film! Geloof dat iedereen hier hem al gezien heeft, haha Maar die is zeker voor herhaling vatbaar.

En nu is hij bij de tandarts, die hem weer knapper gaat maken (hij had een stukje van zijn tand afgebroken toen hij een lolly open wilde maken )
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Omdat er geen enkele jongen zo leuk is als je beste vriend, maar je wil wel dat ze dat zijn want hij is de leukste.

Tenminste, dat is bij mij zo.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 12:31
Verwijderd
Hij belt ineens weer elke dag en dat vind ik echt leuk huhu Verder niets natuurlijk, maar toch lief.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 13:14
Verwijderd
Hmmmmmmm. Hij (=ex) heeft met een ander gezoend, een meisje die ik ook ken. Maar ik heb afgelopen weekend ook met iemand gezoend dus ehhh ja.
Vriendin van me is weer terug bij haar ex, een andere ex wil een vriendin van mij terug. Gaat echt een storm hier door relatieland

En ik wil weer verliefd worden
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 13:24
Poepkind
Poepkind is offline
haha had ik net een vriendin van me aan de lijn, had mn date haar dus net vlak voor mij gebeld. ZO van dat hij geen relatie wilde, en dacht dat ik dat wel wou ofzo uuuuh nee dank u, dank u. Zo laf om dan niet mij te bellen, oooh ik kan er nu wel om lachen Eigenlijk is hij dus vrij kansloos, uuh wil ik hem uberhaupt nog daten!?
Oud 22-10-2007, 15:02
Miek
Miek is offline
primadeluxe
Oud 22-10-2007, 15:51
Verwijderd
Ben wel weer toe aan iets leuks, lekker daten etc, beste zou gewoon in 1 keer n fantastisch meisje zijn, mja.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:11
ocean flower
ocean flower is offline
Pfff...gvoelens zijn verbeterd, relatie nog steeds niet.
Vandaag op uni was ook al zo frustrerend, van die mensen die werkelijk geen flikker doen zodat ik natuurlijk het halve project kan maken en dan zeggen dat ze nooit mails hebben gehad..tuurlijk..maar wel een uitreden waarom ze er die keren niet waren... En dan vinden ze me bot als ik zeg dat ik daar geen tijd meer aan ga verspillen, heb t weekend niet kunnen leren omdatk met project bezig was..
Nja heb besloten hem dit weekend te bellen..dan heb ik rij-examen en toets gehad en dan heeft het geen effect meer daarop, hij is het niet waard om zo'n dingen te verknallen. Vergeet de hele tijd datk morgen examen heb Ben echt nerveus aan het worden, vanaaf en morgen nog een rijles dus dan zullen de zenuwen wel weg zijn.
Vandaag in de trein gedagdroomt over een nieuw vriendje, gwoon 't idee zeg maar, heb niemand in mijn hoofd maar was wel leuk
Nja probleem is dat hij gwoon anders denkt, grote kans dat hij niet eens in de gaten heeft dat ik me shit voel omdat ie 2 weken niet te bereikn is..waars heeft hij het druk gehad, kweet niet, hij is wat nuchterder en kijt daar anders tegenaan, terwij iedereen tot nu toe het ook steeds raar vindt dus het is niet alsof ik overdrijf in mijn reactie. Echt irritant want hij ziet het gewoon anders en meent dat dat moet kunnen ofzo..naja dat hou ik me in ieder geval voor, zo ging het andere keren als ik een week niet van hem hoorde ook en ik heb dat liever dan dat hij me echt negeert. Want als het hem echt niet boeit voel ik me nog dommer dan ik me al voelde. Beetje moeilijk uit te leggen allemaal, pff
@ metallica: Das 't probleem, als we samen zijn is het zo leuk en geweldig meestal.. echt vaag, maar ja wat heb ik aan een relatie die leuk zou kunnen zijn maar het niet is.
Oud 22-10-2007, 18:02
Verwijderd
Mijn printer is stuk en nu is hij naar de bibliotheek om mijn samenvattingen voor mijn tentamen van morgen uit te printen, omdat ik gilde dat ik toch niet van zo'n kutbeeldscherm af kan leren.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 18:18
stout!
stout! is offline
Ik heb mijn toets af, pfoeh wat een opluchting. Weer een obstakel achter de rug wat ik nog moest overkomen voordat ik naar hem toe mag . Nu nog een paper, maar de stress is even weg.
Vanavond nog een beetje rustig studeren en dan lekker vroeg naar bed en DAN is het nog maar 2 daagjes, ik begin echt zenuwachtig te worden! Maar wel leuk zenuwachtig.
Heb ook voor 2 januari een reis geboekt naar Istanbul, waar een vriendin van de middelbare school nu studeert. We hebben elkaar al een jaar niet gezien en niet veel gesproken, maar blijft altijd wel goed. Ze is turks en ik zou altijd nog een keer meegaan naar Turkije, dus nu komt het er eindelijk van.
En heb zelfs zin om maandag fris aan nieuw blok te beginnen.
Ik ben eigenlijk best wel gelukkig .
Oud 22-10-2007, 18:21
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Gister even een mini-crisis, maar nu is alles weer goed. Ik ben echt gek op hem.
Oud 22-10-2007, 19:03
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Al lang niks meer gelezen/gepost hier.

We hebben zojuist een hotelletje geboekt in Arnhem van 30 november t/m 2 december en ik heb zin in dat weekend! Vrijdag 30 nov. naar Bruce Springsteen en wat we zaterdag gaan doen, zijn we nog niet helemaal over uit, maar mij lijkt Burger's Zoo wel leuk. Iemand nog tips?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 19:47
carmen_46
carmen_46 is offline
vier hele dagen verder en nog niks gehoord.

Een half jaar deel je alles, een half jaar zie je elkaar niet en dan als je elkaar weer zou kunnen spreken, hoor je niets. Ook niet als je je telefoonnummer achterlaat.

En hoe nu verder?
Oud 22-10-2007, 20:56
metallica
metallica is offline
Gisteren echt een goed gesprek met zijn zus gehad en opzich zijn de dingen voor mij nu wel duidelijker. Het over vanalles gehad waar ik het met een ander niet zo over kan hebben omdat ze hem en zijn situatie niet zo goed kennen als haar. Maar al is het fijn dat ik bevestigd heb gekregen dat ik bepaalde dingen goed heb gezien, het maakt het eigenlijk nog lastiger. Ik vind het gewoon zo oneerlijk dat hij zegt om me te geven, maar me tegelijkertijd zo enorm laat zitten terwijl hij gewoon vrolijk door gaat met zijn leven...
Oud 22-10-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Vergis me nu echt helemaal compleet totaal, of had je een vriend? (wat erg dat ik het nu even niet meer zeker weet...) En zo ja, wat is er aan de hand?

En hier alles goed. Lekker samen op de bank, gisteren goed gesprek gehad, wij zitten helemaal prima met z'n tweetjes

En vandaag zo vreselijk gelachen met mijn lieve vriendinnetje. Het is een raar idee dat ze over een weekje voor een half jaar in Ambon zit. Fijn om dan nog even optimaal te genieten!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:12
Verwijderd
Het begon nog goed, want kon nog even snel met hem praten in de pauze van zijn college, maar daarna was hij binnen een paar seconden weg zonder echt "doei" te zeggen of wat dan ook. Maar ja, hij had haast

M'n etentje van vanavond was ook heel gezellig, maar daarna begon de ellende. Had 2 smsjes van 2 vrienden waarmee ik allebei afgesproken had deze week dat er toch wat tussen gekomen was. Nu mag ik dus weer 2 avonden kansloos in m'n eentje zitten.

Oh ik ben het zo ontzettend zat om de enige te zijn die echt geen leven heeft
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:23
Narziss
Narziss is offline
Vandaag zijn we twee jaar samen. Stom dat we niet even wat bijzonders gaan doen, maar ik heb hem toch even gezien en een knuffel kunnen geven enzo, vierinkje komt later deze week ergens. Vriendinnetjes en vrienden gaan goed, leer best veel nieuwe mensen kennen en heb het gevoel dat ik er ook meer voor open sta dan een tijdje terug. Met mijn familie gaat het zelfs heel goed op het moment. Ben helemaal aan het bonden met mijn jongere broertje nu, dat is leuk!
Oud 22-10-2007, 22:50
Verwijderd
Net een vallende ster en dat was moooooi! <3
Net vergadering gehad en hij is heel erg schattig als hij zich gedoucht heeft, zijn haren niet helemaal vet zijn en hij wèl goed geslapen heeft. Bovendien, gelloze haren!
En het is misschien niet verstandig, maar wel leuk. Alleen moettie nog even bewijzen dat het hem niet alleen maar om de seks gaat, maar dattie mij ook echt mist. Lekker puh.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 07:22
STP
STP is offline
Vanavond een date voor 't eerst sinds jaren, althans zo voelt het.

Ik ben zenuwachtig?!
Oud 23-10-2007, 07:31
Verwijderd
Citaat:
Vanavond een date voor 't eerst sinds jaren, althans zo voelt het.

Ik ben zenuwachtig?!
Toch met dat meisje? Of toch met anderen?

Ik werd vanmorgen wakker en er stonden ijsbloemen op mijn ramen en het was de eerste keer dat ik toch wel weer graag náást iemand wakker zou willen worden. Maar goed, ik ken mezelf, daar is het nog echt te vroeg voor. Laatst deed ik dat en toen wilde ik hem vooral weer 't bed uit sodemieteren
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 08:09
STP
STP is offline
Citaat:
Toch met dat meisje? Of toch met anderen?
Nee, niet met die van m'n post ergens vorige week. Vreemd genoeg ontmoette ik twee dagen later alweer een heel leuk meisje. Nu twee keer gezien, klikt heel erg goed, morgen dus een date! En deze laat tenminste wél wat van zich horen, dat is toch een hele geruststelling!
Reageren

Regels voor berichten