Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kazet Nagorra Drukknoopje Mr Soija MadameMinke Daboman Femic waves Kazet Nagorra Eye of Sauron Death-tears Sterrenmeisje Lucky Luciano Pippeloen Lisaaah x-spekkie-x Daboman Dark Phoenix |
![]() |
||
Citaat:
|
Lieve spelers,
01. sterrenmeisje 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten!
|
Lieve spelers,
01. sterrenmeisje (dorpeling) 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om te stemmen en wraak te nemen.
||
Citaat:
Zoals je misschien al hebt gezien, ben ik sowieso niet meer zo actief aan het posten. Ik vind het opvallend dat je niet met iets beters (over mij of over iemand anders) komt, dat ben ik namelijk wel van je gewend. Iemand eruit stemmen omdat die irritant is? Omdat die stil is? Kom op zeg.
||
Citaat:
![]()
|
Lieve spelers,
er is een fout gemaakt bij de uitslag gister, er zijn 2 dorpelingen overleden ipv één! 01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde) 02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde) 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! groen= gestorven door liefdesverdriet! De dorpelingen hebben tot zaterdag avond, 20.30u de tijd om te stemmen en wraak te nemen.
|
Verwijderd
|
Ok, dit is wel jammer.
![]() Maar Dark Phoenix maakte dus eigenlijk misbruik van de situatie door nog Daboman te gaan verdenken. ![]() Waves Drukknoopje Femic Death-tears Drukknoopje Mr Soija Edit: Althans, jammer dat er twee goede spelers eruit zijn. Verder leuk natuurlijk dat we van de geliefden af zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 09:10. |
![]() |
|
Damn, nare verrassing vanochtend...
Maar goed, de geliefden spelen eigenlijk tegen ons dorpelingen, dus uiteindelijk hadden we ze toch kwijt moeten raken. Ik ga mee met Waves, hoewel ik Drukknoopje ook wel enigzins verdacht vindt. Waves Drukknoopje Femic Death-tears Sperzieboon Eye of Sauron Drukknoopje Mr Soija
||
Citaat:
![]() Maar het spijt me zó enorm hoor. (P.s. de spelleiders hadden de fout zelf niet door, ik heb ze daarop gewezen. ![]()
|
Yes, de geliefden er uit. Jammer dat het geen wolf/dorpeling combinatie was, dan waren we ook meteen een wolf kwijt! En nu bedenken wie cupido is, daar zie ik Lisaaah of Pippeloen wel voor aan. Cupido heeft toch een dorpelingenfunctie? Dan is het misschien handig om me toch op een verdachte dorpeling (aka wolf) te richten. Dit keer ga ik maar met de massa mee met stemmen, want van mijn vorige verdachte (Lisaaah) heb ik nu een dorpeling-vibe.
Waves Drukknoopje Femic Death-tears Sperzieboon Eye of Sauron x-spekkie-x Drukknoopje Mr Soija
|
Verwijderd
|
Pff ik heb even helemaal geen theorie, dus ik stem maar op waves omdat de meerderheid dat doet. En ik vind spekkie ook enigzins verdacht omdat ze er vroeg in het spel al blij mee is dat de geliefden eruit zijn. Na deze stemronde maar eens even goed alles analyseren, afgelopen dagen niet echt de tijd voor gehad
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jammer dat onze liefde ons niet gegund werd ![]() |
![]() |
|
Lieve spelers,
01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde) 02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde) 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves (dorpeling) 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! groen= gestorven door liefdesverdriet!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
De Kantine |