Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
aah gister ging ik thee drinken en appeltaart eten bij een vriendin en we gingen foto's van vroegah kijken uit de 4e en 5e klas en OMG wat een kledingstijl zeg. en wat een goede herinneringen ![]() ook heb ik een mailtje gestuurd naar het priklab om te vragen of ik daar mag werken als prikmedewerker, want dat zou ik heel awesome vinden. zometeen ga ik mij eens verdiepen in bevallingen en keizersnedes aangezien morgen mijn junior co-schap verloskunde om 7:15 uur (!!) begint.
||
Citaat:
En onbeperkt sushi voor ca. 20 euro bij Tokyo Cafe. En hee, ik ben geen circusattractie. ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 15:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging vannacht indrinken met vrienden, en dat was gezellig! daarna in de stad, daar was het eigenlijk niet echt interessant. daarna ging ik met een vriend naar shadrak, want we hoopten dat een bepaald iemand aan het werk was, maar die was ziek. 45 min. aan de bar gehangen en naar huis gegaan.
nu ga ik afdrogen en zometeen true romance kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.tokyocafe.nl/index.php?op...id=5&Itemid=31 (L) |
![]() |
|
sushi, lekker.
Zojuist heb ik de woonkamer en de keuken opgeruimd, de uitgesmeerde pizza van de vloer geveegd, de erwtjes en worteltjes van de koelkast geschraapt en de verloren strings uit de spoelbak van de wc gehaald. Opeens kwamen er ook nog 3 flessen wijn uit keukenkastjes, onder afwasbakken en achter magnetrons vandaan en onder de bank vond ik een pet en een pakje peuken. Het was echt een gaaf feest met politie die aan de deur kwam en een shitload aan intriges. Nu weer aan mijn essay. kut.
|
Verwijderd
|
Gister bij nader inzien toch maar naar Melkweg gegaan met de verjaardag, jammer dat de jarige zelf halfverwege de avond kotsend buiten stond en een van onze crew ruzie kreeg met jongens met oorbellen
![]() Maar het was wel leuk, en ook gespot dat Aesop Rock 5 februari daar optreed, waar ik waarsch ook een kijkje ga nemen! |
![]() |
|
ik heb mijn verjaardag gevierd in maastricht met gezelschap van botulismf, dracula, edward scissorhands, jack skellington en the corpse bride. het was een geweldig feestje
![]()
|
@ Uuf: Tim moet echt met haar gaan daten!
![]() OT: Gisteren kenkerhard op stap geweest in Groningen, helaas zonder Oma, wegens andere 'verplichtingen'. Uuf + chick nog wel getroffen, was beeeeeregezellig! Vandaag was het weer een zondag van lang slapen, veel in bed hangen en eten bij de McDonalds! Net m'n eerste cadeautje gekregen van m'n bijna-chick! Verder de hele avond met haar 24 gekeken en gezellig gedaan.
||
Citaat:
![]() - En Skincorps, is Mclovin' geen leuke nickname voor je?
|
gefeliciteerd stp.
ik heb geleerd dit weekend en net een tentamen gemaakt en het ging wel okee denk ik, + een hoop onzin opgeschreven van vragen die ik niet meer wist. hoera. nu ben ik boos op mijn nrcnextbezorgiemand want die heeft al 3 dagen niets bezorgd en ik mis mijn krantje. straks weer verder leren voor tentamen van woensdag en dan werken en dan dood op de bank hangen.
|
Verwijderd
|
Ik sliep uit tot half twaalf, maar was er eerder al om kwart over zes uit omdat mijn vriend naar de trein moest en zijn portomonnee nergens kon vinden. Toen gedoucht, aangekleed en een gebakken ei gegeten terwijl ik naar een programma over het rotterdams film festival keek, en nu heb ik 304.505.302 stukjes van films gezien die ik wil zien, potverdrie.
Nu ga ik ervoor zorgen dat ik alles wat ik achterloop met mijn studie ga inhalen want ik moet vier februari een hoop inleveren en dat heb ik allemaal nog niet gedaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb net m'n tongueweb piercing eruit gehaald, want ik was er al een tijdje zat van, maar het is een ringetje en ik wist steeds niet hoe ik hem eruit moest krijgen tot 15 minuten geleden. ik zag een schaar liggen en heb die in het ringetje gedaan. beetje dom, want ik had m'n tong wel kapot kunnen knippen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ahhhhh mijn weekend was echt veel te gaaf. nu moet ik wachten tot mei/juni op nog zo'n weekend jammer genoeg.
en vanmorgen moest ik om acht uur examen doen in gym op school echt waar ze dat vandaan halen is me een raadsel ![]() straks ga ik m'n nieuwe ikea dingen in elkaar zetten en wachten tot het morgen is om mn lover te zien en met mn tante te eten jaaaa ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was naar het IFFR en daar zag ik gave films. Toen spotte ik Trimm Trabb op Rotterdam CS, ze keek heel erg verveeld. Ik heb nog overwogen om "HOIIIII GROETJES VAN HET INTERNET" te roepen, maar da's ook weer zoiets, dus toen gingen we maar terug naar Amsterdam en pizza halen. En nu moet ik heel veel afleveringen van Two pints of lager kijken.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was vijf dagen in Londen met Scarlett en nu ben ik sip want ik wilde nog niet weg, gelukkig kocht ik wel twee paar schoenen, een tas, boeken, veel sokken en een jurkje. Morgen weer naar school en het gewone ritme en daar heb ik dus echt geen zin in. Nu slapen, want moe.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je had een broodje moeten kopen ofzo, want dan had ik m'n magische 60%korting pasje tevoorschijn kunnen toveren enzo en dan was dat cool geweest. Oh ja, 2pints is ook cool, behalve Louise want dat is een bitch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels: vandaag de dag Elizaaa | 5 | 14-01-2007 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De ekster in de context van de vidaaa | 3 | 08-03-2006 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
Pluk de Zon drama | 6 | 31-10-2001 16:35 |