Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2008, 03:01
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Vandaag heb ik veel geslapen en boodschappen gedaan. 's Avonds kwam Jimmy Woo zijn parkietje bij mijn roomie ophalen en dat was reden om een fles champagne van 2 euro open te trekken.

Later gingen we naar club 8 en er gingen 1000 mensen mee, vertier alom natuurlijk. Aldaar speelde ik een fervent potje tafeltennis met een homo die naar mijn decolleté staarde en een fatty met een roze overhemd in zijn broek smeekte of ik met hem wilde dansen, heel vies. Om een uur of 3 vond ik het wel welletjes en heb ik een vriendin achterop de fiets naar haar auto gebracht. Vervolgens ben ik de trap op geklommen en nu begin ik aan een welverdiende soessessie. Ciaoooo.
Oud 27-01-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Vandaag heb ik veel geslapen en boodschappen gedaan. 's Avonds kwam Jimmy Woo zijn parkietje bij mijn roomie ophalen en dat was reden om een fles champagne van 2 euro open te trekken.

Later gingen we naar club 8 en er gingen 1000 mensen mee, vertier alom natuurlijk. Aldaar speelde ik een fervent potje tafeltennis met een homo die naar mijn decolleté staarde en een fatty met een roze overhemd in zijn broek smeekte of ik met hem wilde dansen, heel vies. Om een uur of 3 vond ik het wel welletjes en heb ik een vriendin achterop de fiets naar haar auto gebracht. Vervolgens ben ik de trap op geklommen en nu begin ik aan een welverdiende soessessie. Ciaoooo.
Weet jij waar je beetje betaalbare sushi kan halen in A'dam? En mag ik ook een keer naar je decolleté kijken in Club 8? Ik ben alleen geen homo en kan niet tafeltenissen

Mijn avond begon zuur, feest was uitverkocht, maar door bizarre id controles kwamen veel guppies er niet in die vervolgens hun kaartje verkochten. Pendulum was tof, het pitje ook alleen de irritante björn borg jugend die in blote bast aan de rand wel staat te duwen en breed staat te zijn, maar zelf de pit niet in durft was vervelend. Met een vriendschappelijke arm om zijn nek ging ook hij de pit in. Al met al een toffe avond en ook mijn top 40 vrienden konden het waarderen.

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 11:33
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
idd wat een volk zeg, ik heb normaal echt nooit ruzie maar het is tot 3 keer aan toe bijna knokken geweest. verder erg toffe avond. weinig bier en veel bekenden, afterparty met donky konga was ook hard!
Oud 27-01-2008, 11:34
kuik
kuik is offline
Citaat:
Weet jij waar je beetje betaalbare sushi kan halen in A'dam?
daar ben ik ook wel benieuwd naar.

aah gister ging ik thee drinken en appeltaart eten bij een vriendin en we gingen foto's van vroegah kijken uit de 4e en 5e klas en OMG wat een kledingstijl zeg. en wat een goede herinneringen . vandaag heb ik alweer heerlijk uitgeslapen en nu zet ik mijn zoektocht naar coole kicks en bijbehorende verkooppunten op het internet voort, maar ik weet nog niet welke ik wil, iemand tips?
ook heb ik een mailtje gestuurd naar het priklab om te vragen of ik daar mag werken als prikmedewerker, want dat zou ik heel awesome vinden. zometeen ga ik mij eens verdiepen in bevallingen en keizersnedes aangezien morgen mijn junior co-schap verloskunde om 7:15 uur (!!) begint.
Oud 27-01-2008, 11:51
llell
llell is offline
Brak van het bier, èn het dansen. Op een paar lompaards in het publiek na, en de kauwgom waar ik in was gaan zitten, een zeer geslaagde avond.

Vandaag ga ik mijn leven beteren, maar eerst slapen/.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:03
HenkMul
HenkMul is offline
Ik kijk nu naar P.: NTIL's decolleté.
Oud 27-01-2008, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nu naar P.: NTIL's decolleté.
Bofkont. Tafeltennis je ook?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:39
Verwijderd
Nee, hij neukt haar.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:47
Citaat:
Weet jij waar je beetje betaalbare sushi kan halen in A'dam? En mag ik ook een keer naar je decolleté kijken in Club 8? Ik ben alleen geen homo en kan niet tafeltenissen.
www.sushime.nl
En onbeperkt sushi voor ca. 20 euro bij Tokyo Cafe.

En hee, ik ben geen circusattractie. .

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 15:00.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 12:48
Citaat:
Nee, hij neukt haar.
Bemoei je er niet mee.
Oud 27-01-2008, 13:32
Verwijderd
ik ging vannacht indrinken met vrienden, en dat was gezellig! daarna in de stad, daar was het eigenlijk niet echt interessant. daarna ging ik met een vriend naar shadrak, want we hoopten dat een bepaald iemand aan het werk was, maar die was ziek. 45 min. aan de bar gehangen en naar huis gegaan.

nu ga ik afdrogen en zometeen true romance kijken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 13:36
Verwijderd
Citaat:
www.sushime.nl
En onbeperkt sushi voor ca. 20 euro bij Toky Cafe.

En hee, ik ben geen circusattractie. .
Dank je wel. Tof dat Sushime zelf op de website vermeld dat ze trendy zijn, dan hoef ik dat zelf niet te bepalen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 13:47
Verwijderd
Citaat:
daarna ging ik met een vriend naar shadrak, want we hoopten dat een bepaald iemand aan het werk was,
ik ben gauw ingeruild merk ik wel weer
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 13:55
lapin
lapin is offline
Citaat:
Dank je wel. Tof dat Sushime zelf op de website vermeld dat ze trendy zijn, dan hoef ik dat zelf niet te bepalen.
bij tokyo cafe kan je je van maandag tot en met donderdag doodeten voor niks (vergeleken met wat je er normaal voor zou betalen)
http://www.tokyocafe.nl/index.php?op...id=5&Itemid=31 (L)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 13:59
Had ik al gepost. .
Oud 27-01-2008, 14:01
Verwijderd
Ik ga het snel eens uitproberen en ik moet het gvd ook maar eens leren maken, maar koken is zo saai.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 14:55
vilein
vilein is offline
sushi, lekker.

Zojuist heb ik de woonkamer en de keuken opgeruimd, de uitgesmeerde pizza van de vloer geveegd, de erwtjes en worteltjes van de koelkast geschraapt en de verloren strings uit de spoelbak van de wc gehaald. Opeens kwamen er ook nog 3 flessen wijn uit keukenkastjes, onder afwasbakken en achter magnetrons vandaan en onder de bank vond ik een pet en een pakje peuken. Het was echt een gaaf feest met politie die aan de deur kwam en een shitload aan intriges. Nu weer aan mijn essay. kut.
Oud 27-01-2008, 16:50
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren dus hard gefeest bij pendulum. Vandaag het huis schoongemaakt met mijn huishomie en straks lekker nasi eten.
Oud 27-01-2008, 17:25
Carn
Carn is offline
poepiehard tegen mn oor getrapt dus ik hoor nog de helft, maar nu eet ik macaroni!
Oud 27-01-2008, 17:31
Metal
Metal is offline
Laat mij je ook eens tegen je oor trappen, carnie.
Oud 27-01-2008, 17:59
Carn
Carn is offline
net de dok aan de lijn; waarschijnlijk n scheurtje in het slagwerkvlies
Oud 27-01-2008, 18:33
Verwijderd
Gister bij nader inzien toch maar naar Melkweg gegaan met de verjaardag, jammer dat de jarige zelf halfverwege de avond kotsend buiten stond en een van onze crew ruzie kreeg met jongens met oorbellen .

Maar het was wel leuk, en ook gespot dat Aesop Rock 5 februari daar optreed, waar ik waarsch ook een kijkje ga nemen!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 20:28
asjdfl
asjdfl is offline
kut ja.
ik ben terug in nederland en ik kreeg alweer last van mijn gagreflex zodra ik amsterdam zag opdoemen. verder ben ik 10000 kilo te zwaar en heb ik geen geld/huis en is de 'h' van mijn toetsenbord afgebroken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
ik ben gauw ingeruild merk ik wel weer
ik ging met tim mee! maar ZE was ziek
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 21:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb mijn verjaardag gevierd in maastricht met gezelschap van botulismf, dracula, edward scissorhands, jack skellington en the corpse bride. het was een geweldig feestje
Oud 27-01-2008, 22:11
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik ga het snel eens uitproberen en ik moet het gvd ook maar eens leren maken, maar koken is zo saai.
als er iets makkelijk(&snel) is om te maken dan is het sushi wel.
Oud 27-01-2008, 22:20
Verwijderd
Citaat:
als er iets makkelijk(&snel) is om te maken dan is het sushi wel.
Nog nooit geprobeerd dus ik zou het niet weten, maar zal het snel doen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 22:23
ZerO
ZerO is offline
sushi maken is niet al te ingewikkeld, maar snel?
Oud 27-01-2008, 22:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is iig heel leuk want je kan leuke beertjes en poesjes en misvormde brandweerslachtoffertjes maken.
Oud 27-01-2008, 22:39
Verwijderd
Shit dames anders komen jullie het me met zn allen leren, maken we er gelijk een leuk forum feestje van. Zoveel Sushi-masters hier. En samen opeten natuurlijk, ook leuk voor kiekjes in het foto topic.

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 23:51
STP
STP is offline
@ Uuf: Tim moet echt met haar gaan daten!

OT: Gisteren kenkerhard op stap geweest in Groningen, helaas zonder Oma, wegens andere 'verplichtingen'. Uuf + chick nog wel getroffen, was beeeeeregezellig! Vandaag was het weer een zondag van lang slapen, veel in bed hangen en eten bij de McDonalds! Net m'n eerste cadeautje gekregen van m'n bijna-chick! Verder de hele avond met haar 24 gekeken en gezellig gedaan.
Oud 27-01-2008, 23:53
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gefeliciteerd mn jong!
Oud 28-01-2008, 09:31
Verwijderd
GEFELICITEERD!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 10:16
Citaat:
kut ja.
ik ben terug in nederland en ik kreeg alweer last van mijn gagreflex zodra ik amsterdam zag opdoemen. verder ben ik 10000 kilo te zwaar en heb ik geen geld/huis en is de 'h' van mijn toetsenbord afgebroken
Haha, ik had je niet herkend met je nieuwe avatar. Ik droomde dat ik een kamer voor je had gevonden. . Romantisch he?

-

En Skincorps, is Mclovin' geen leuke nickname voor je?
Oud 28-01-2008, 10:34
STP
STP is offline
Citaat:
Wat een koning, met z'n fake-id! Kapotgaan!

@ Ivo en Yvonne: Thanks!
Oud 28-01-2008, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik had je niet herkend met je nieuwe avatar. Ik droomde dat ik een kamer voor je had gevonden. . Romantisch he?

-

Ik zat te denken aan gewoon mijn eigen naam, maar dat werd me afgeraden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 10:50
.

.
Oud 28-01-2008, 11:38
Broeder
Broeder is offline
Zojuist kreeg ik een HYVES()-uitnodiging over sushi. Ik vind dit maar verdacht.
Oud 28-01-2008, 11:42
Verwijderd
lekker geslapen en ga zometeen cadeautjes kopen met vriendjes voor een vriend van ons want die is vandaag jarg, en daar gaan we straks dan ook langs. dat word vast wel leuuuuuk, dikke chill.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 11:42
Drez
Drez is offline
gefeliciteerd stp.

ik heb geleerd dit weekend en net een tentamen gemaakt en het ging wel okee denk ik, + een hoop onzin opgeschreven van vragen die ik niet meer wist. hoera.
nu ben ik boos op mijn nrcnextbezorgiemand want die heeft al 3 dagen niets bezorgd en ik mis mijn krantje.
straks weer verder leren voor tentamen van woensdag en dan werken en dan dood op de bank hangen.
Oud 28-01-2008, 12:23
Nonaj
Nonaj is offline
Vandaag de dag sliep ik uit tot 12.30 en zo maar eens mijn kamer opruimen en de honden uitlaten en dan mijn 10.000 mailtjes beantwoorden en bezig voor mijn scriptie zzz

of misschien kan ik beter gaan winkelen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 13:24
Verwijderd
Ik sliep uit tot half twaalf, maar was er eerder al om kwart over zes uit omdat mijn vriend naar de trein moest en zijn portomonnee nergens kon vinden. Toen gedoucht, aangekleed en een gebakken ei gegeten terwijl ik naar een programma over het rotterdams film festival keek, en nu heb ik 304.505.302 stukjes van films gezien die ik wil zien, potverdrie.

Nu ga ik ervoor zorgen dat ik alles wat ik achterloop met mijn studie ga inhalen want ik moet vier februari een hoop inleveren en dat heb ik allemaal nog niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 15:09
Broeder
Broeder is offline
Eigenlijk moet ik leren voor tentamens, maar dit forum is zo'n fascinerende omgeving dat ik er nog niet aan toe gekomen ben.
Oud 28-01-2008, 15:52
Verwijderd
ik heb net m'n tongueweb piercing eruit gehaald, want ik was er al een tijdje zat van, maar het is een ringetje en ik wist steeds niet hoe ik hem eruit moest krijgen tot 15 minuten geleden. ik zag een schaar liggen en heb die in het ringetje gedaan. beetje dom, want ik had m'n tong wel kapot kunnen knippen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 15:55
Verwijderd
ahhhhh mijn weekend was echt veel te gaaf. nu moet ik wachten tot mei/juni op nog zo'n weekend jammer genoeg.
en vanmorgen moest ik om acht uur examen doen in gym op school echt waar ze dat vandaan halen is me een raadsel
straks ga ik m'n nieuwe ikea dingen in elkaar zetten en wachten tot het morgen is om mn lover te zien en met mn tante te eten jaaaa
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 21:20
Verwijderd
net thuis en nu ga ik huiswerk maken, morgen weer school tot laat en daar heb ik echt geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:11
Verwijderd
Ik was naar het IFFR en daar zag ik gave films. Toen spotte ik Trimm Trabb op Rotterdam CS, ze keek heel erg verveeld. Ik heb nog overwogen om "HOIIIII GROETJES VAN HET INTERNET" te roepen, maar da's ook weer zoiets, dus toen gingen we maar terug naar Amsterdam en pizza halen. En nu moet ik heel veel afleveringen van Two pints of lager kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:29
botulismf
botulismf is offline
Ik heb net Gorillaz - Demon Days Live gekeken en ik kreeg lachkicks tijdens Dirty Harry, wat gaaf was dat. Andere nummers waren dan weer een stuk minder maar het was wel leuk om te zien.
Oud 28-01-2008, 22:30
Verwijderd
Ik was vijf dagen in Londen met Scarlett en nu ben ik sip want ik wilde nog niet weg, gelukkig kocht ik wel twee paar schoenen, een tas, boeken, veel sokken en een jurkje. Morgen weer naar school en het gewone ritme en daar heb ik dus echt geen zin in. Nu slapen, want moe.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 23:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik was naar het IFFR en daar zag ik gave films. Toen spotte ik Trimm Trabb op Rotterdam CS, ze keek heel erg verveeld. Ik heb nog overwogen om "HOIIIII GROETJES VAN HET INTERNET" te roepen, maar da's ook weer zoiets, dus toen gingen we maar terug naar Amsterdam en pizza halen. En nu moet ik heel veel afleveringen van Two pints of lager kijken.
Haha, het was ook heel erg rustig en saai en we konden niks doen want alles was ook al schoongemaakt, dus toen gingen we maar hangen en koffie drinken enzo.
Je had een broodje moeten kopen ofzo, want dan had ik m'n magische 60%korting pasje tevoorschijn kunnen toveren enzo en dan was dat cool geweest.
Oh ja, 2pints is ook cool, behalve Louise want dat is een bitch.
Reageren

Regels voor berichten