Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2008, 23:16
Nienna*
Nienna* is offline
Yes yes yes, fantastisch punt voor wiskunde !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 23:29
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hm, ik haat mezelf
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 07:34
Verwijderd
Bedankt QP en Ruudje. (})

Het gaat niet goed. Waarschijnlijk zal hij een kasplantje worden, geestelijk nog helemaal goed maar verder niets meer kunnen. Zodadelijk hebben ze een gesprek met een arts over hoe-nu-verder.

Nu naar m'n werk, lange dag dus wel veel afleiding maar het is ineens allemaal zo onbelangrijk geworden. Kon ik maar wat doen, gebeurde er maar iets waardoor het allemaal goed zou komen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 08:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
dankje vv
het is iig al goed dat je bter over dingen kunt praten! wat bedoel je met meer in het nu leven? dat je er liever niet over zou praten of?
Nou ja, ik zou er sowieso allemaal liever niet over praten, maar dat is nu eenmaal nodig Maar wat ik ook graag zou willen, is meer tevreden kunnen zijn met het moment, want soms kan het ook heel goed gaan maar dan zit ik alsnog alleen maar te denken van: eigenlijk moet het nog beter, wanneer wordt het nu allemaal blijvend goed blabla

En ik moet eigenlijk huiswerk maken maar er zijn zoveel leukere dingen te doen
Oud 07-02-2008, 08:29
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Blurred: veel succes! Je klinkt iig niet zenuwachtig

OT: ik ben weer vrolijk. Rokje aan
Net lekker aardbeien opgegeten en de zon schijnt, dus met een beetje fantasie is het zomer. (totdat ik zo naar buiten ga)

Zo naar Amsterdam en dan vanavond daar eten en dan naar Ahoy. Ja, we gaan weer het halve land doortreinen, maar dat ben ik toch gewend? Nu eerst tas inpakken want t/m dinsdag zit ik voorlopig bij m'n vriend en ik moet essay schrijven.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 08:51
Verwijderd
Bah wat heb ik een hekel aan die naam eticketjes. Ik zit er echt over in
terwijl ik wel gewoon hetzelfde blijf. Verder veel peinsen over vroeger, maar ik ben bezig met wat afleiding te zoeken. Door te gaan schrijven. En een van mijn columns staat vandaag in zo'n gratiskrantje, de DAG
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 09:14
Verwijderd
Vannochtend toch nog even op de weegschaal geweest. 1.1 eraf tov dinsdag. Straks maar even overleggen wat ik ga doen, want ik zit weer in een nieuw tiental. En zoveel kan er niet af in twee dagen dus het zal wel ergens in het midden liggen, maar toch. M'n boek zit toch ook wel weer erg los.
Pfft, zucht, is dit nou een terugval? Nee, volgens mij valt het wel mee.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 10:30
coopergirl
coopergirl is offline
Over een kwartier met m'n poes naar de dierenarts. Ik hoop dat het allemaal meevalt. De klachten zijn gewoon raar, ik kan me voorstellen dat het daarom lastig is iets te achterhalen. Maar goed, ik ben natuurlijk geen dierenarts. Kwestie van vertrouwen hebben in de beste man en hopen dat het allemaal wel meevalt. Ze is bijna een jaar, zoveel kan er dan toch niet mis zijn. Hopelijk hoeft ze niet aan het schrikbarend dure dierenarts-voer..
Oud 07-02-2008, 10:45
Verwijderd
Nou ben ik al een week belachelijk ziek, val van mijn 3 keer diarree per uur geen gram af, en dan wordt de dokter ook nog eens weggeroepen tijdens mijn consult voor een spoedgeval, kan ze me dus niet helpen, en moet ik weer wachten. Ik sleep me maar van hot naar her om mensen te zien, om maar even niet aan de dingen in Peru te denken, maar het wil toch niet. Dus. En ik voel me helemaal niet goed. hartjeuk, zielzeer en nou ja...alles tussen kruin en grote teen doet zeer.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 11:14
metallica
metallica is offline
Bleh, weer veel te laat opgestaan... Ik hoop echt dat mn huisgenote dr verjaardag niet thuis viert want ik heb eigenlijk geen zin om me de hele avond op te sluiten... Aan de slag, dan maar
Oud 07-02-2008, 11:51
Verwijderd
@ lentekriebel: Badminton is leuk <3 Ik ben gisteren voor het eerst in drie jaar weer wezen trainen grappig dat je dit dan nu schrijft. Ik word gelukkig van sporten alleen vind ik het sporten zelf nooit zo leuk, ik heb te weinig discipline....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 12:15
Verwijderd
Citaat:
@ lentekriebel: Badminton is leuk <3 Ik ben gisteren voor het eerst in drie jaar weer wezen trainen grappig dat je dit dan nu schrijft. Ik word gelukkig van sporten alleen vind ik het sporten zelf nooit zo leuk, ik heb te weinig discipline....
hihi, heel herkenbaar.

OT: over 3 minuten moet ik bellen voor de telefonische screening van de deeltijdbehandeling en ik word nu toch wel héél zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 12:16
Verwijderd
oh damn it, het is al tijd
Ok, rustig ademhalen, telefoonnummer intoetsen en op het groene knopje duwen...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:05
Verwijderd
woehsjjjjj gelukt!
Wel moeilijke vragen hoor.. pff. Maar ik geloof dat het allemaal uiteindelijk redelijk duidelijk was. Ik mag nu op intake komen . Over de wachttijd kon ze nog niks zeggen, omdat uit de intake nog moet blijken welke deeltijdgroep het meest geschikt is en dan pas kunnen ze zeggen hoe lang dat gaat duren. Eindelijk uitzicht op behandeling!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag heb ik weer een gesprek, hopelijk bevalt dat beter en krijg ik daar ook betaald. Anders weet ik het echt even niet meer
Dan zoek je gewoon verder: je vindt heus wel wat! (})

@blurred: Rotterdam is idd best een leuke stad, ondanks wat iedereen er van zegt.

@Guusie: Sterkte. (})
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:25
Verwijderd
Haha, ja ik ga voor de grap op de grond liggen Doe niet zo moeilijk, vul dat schadeformulier in en zorg dat alles vergoed krijg. Tis niet zoveel, maar toch. Neem eens verantwoordelijkheid voor wat je hebt gedaan, trut. Mijn knie doet pijn en voelt raar aan. En mijn kop zit nog vol van maandag en ik wil een raampje in mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:42
Verwijderd
Ik voel me suf en lusteloos, ik weet niet of dat komt doordat ik grieperig ben of doordat ik gewoon vreselijk lui ben. Nou ja, vanaf maandag moet ik weer richting Nijmegen voor colleges, dan krijg ik wel weer een ritme. En sowieso gaat het druk worden met colleges en verhuizen, dus ik zal dan wel gedwongen worden minder lui te doen.
Toch studeer ik goed in m'n vrije tijd. Ik ben er alleen niet voor gemaakt meerdere dingen op een dag te doen; ik kan niet én studeren én het huishouden perfect doen. Als ik studeer, wil ik dat met overgave doen. Dus van 's ochtends tot 's avonds. Als ik tussendoor drie keer verschillende boodschappen moet gaan doen, dan breekt dat het studeren te veel en dan kan ik het nooit zo goed.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Toch studeer ik goed in m'n vrije tijd. Ik ben er alleen niet voor gemaakt meerdere dingen op een dag te doen; ik kan niet én studeren én het huishouden perfect doen. Als ik studeer, wil ik dat met overgave doen. Dus van 's ochtends tot 's avonds. Als ik tussendoor drie keer verschillende boodschappen moet gaan doen, dan breekt dat het studeren te veel en dan kan ik het nooit zo goed.
Dat herken ik heel erg. Daarom gaat mijn schoolwerk vandaag bijvoorbeeld ook niet zo goed . Maar nu ga ik de rest van de middag daar echt hard aan werken!
Onee, ik had gezegd dat ik nog zou stofzuigen en ik zou nog strijken, maar dat kan ook later.

Citaat:
En sowieso gaat het druk worden met colleges en verhuizen,
Wanneer ga je verhuizen, staat de opleverdatum al vast?

Citaat:
Rotterdam is idd best een leuke stad, ondanks wat iedereen er van zegt.
Rotterdammers leven gemiddeld wel anderhalf jaar korter... (nu.nl)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Dat herken ik heel erg. Daarom gaat mijn schoolwerk vandaag bijvoorbeeld ook niet zo goed . Maar nu ga ik de rest van de middag daar echt hard aan werken!
Alle andere dingen die je moet doen achter elkaar plannen als dat mogelijk is, dan heb je de rest van de dag tijd voor schoolwerk.

Citaat:
Rotterdammers leven gemiddeld wel anderhalf jaar korter... (nu.nl)
Volgens dat bericht speelt naast de concentratie fijnstof "het lagere opleidings-en inkomensniveau een grote rol"...die fijnstof zullen we idd last van hebben, maar qua opleiding- en inkomensniveau doen we het vrij goed, dus zal het misschien allemaal wel mee vallen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 14:27
metallica
metallica is offline
Wat een klotezooi
Oud 07-02-2008, 14:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Alle andere dingen die je moet doen achter elkaar plannen als dat mogelijk is, dan heb je de rest van de dag tijd voor schoolwerk.
Helaas gaat dat niet (vandaag), want mijn vriend is vandaag thuis en dan loopt alles anders dan anders. En om te zorgen dat hij een zo optimaal mogelijke dagindeling heeft, plan ik de dingen als boodschappen en dergelijke nu juist zo dat ze de dag voor hem even 'breken'. Tegengestelde belangen dus

Citaat:
Volgens dat bericht speelt naast de concentratie fijnstof "het lagere opleidings-en inkomensniveau een grote rol"...die fijnstof zullen we idd last van hebben, maar qua opleiding- en inkomensniveau doen we het vrij goed, dus zal het misschien allemaal wel mee vallen.
Ja, het was ook een grapje, maar dat had je wel begrepen. Qua fijnstof vrees ik trouwens dat ik hier bijna net zoveel hap als "jullie" in Rotterdam, maar goed. Daar is geen uitgebreid onderzoek naar gedaan...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 14:56
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wat een klotezooi
*knuffel*
Oud 07-02-2008, 15:15
Yana
Yana is offline
Ik heb een mail gestuurd naar mn docent omdat ik het niet eens was met zijn kritiek op mijn verslag, en dat vind ik echt eng want nu mag hij me vast niet meer en ben ik ineens niet meer die vriendelijke, brave studente .

Maar ik was het er wel echt heel erg mee oneens, mijn vriend vond het ook nergens over gaan en die vond ook echt dat ik die mail zeker wel kon sturen.

En now we wait
Oud 07-02-2008, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Helaas gaat dat niet (vandaag), want mijn vriend is vandaag thuis en dan loopt alles anders dan anders. En om te zorgen dat hij een zo optimaal mogelijke dagindeling heeft, plan ik de dingen als boodschappen en dergelijke nu juist zo dat ze de dag voor hem even 'breken'. Tegengestelde belangen dus
En waarom 'verdient' hij wel die zo optimaal mogelijke dagindeling en jij niet?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dan zoek je gewoon verder: je vindt heus wel wat! (})
Ik heb gebeld dat ik meer bedenktijd wil en dinsdag heb ik weer een sollicitatiegesprek. Klinkt erg leuk en hopelijk is dat wel écht wat. Die mensen van gisteren twijfelden ook erg over mij en dat is ook niet goed denk ik.
Oud 07-02-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ga je verhuizen, staat de opleverdatum al vast?
14 februari (volgende week dus) krijgen we de sleutel, dan wordt alles in twee weken afgemaakt; vloeren worden gelegd, keuken wordt geplaatst en er wordt geschilderd. We willen op 1 maart proberen te verhuizen We moeten nog wel het een en ander doen daarna (bank kopen, bijvoorbeeld, de eerste tijd zullen we in een hele kale woonkamer zitten), maar dat is leuk leuk en ook niet zo stressig als het nu is (nu wil ik van alles doen, maar ja, dat gaat niet zonder sleutel ).
Oeh, en ik heb een fiets nodig! Lopen naar het station gaat wel vanaf het nieuwe huis, maar fietsen is echt een stuk sneller en makkelijker. (Mijn oude fiets is een paar weken geleden gestolen Eerst was het voorwiel weg, heb ik er een nieuwe op gezet (van een heel oud krot op het station hij stond al maanden op dezelfde plek, dus hij zal daar wel achter gelaten zijn) en vervolgens was m'n hele fiets foetsie Maar hij was ook wel oud, ik had hem sinds de brugklas al, ben er ook goed mee uitgegleden toen ik 14 was, been gebroken, dus had er ook geen hele goede herinneringen aan

OT: Ik voel weer doemscenario's komen en gaan, daar moet ik beter op letten. In sommige situaties is er niets aan de hand, in andere situaties ratel ik weer door en zie ik al mannen met wapens lopen, of wordt er een baby gestolen. Daar moet ik mee uitkijken, want ik krijg er hartkloppingen van en neig weer naar vermijding.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:54
Briseïs
Briseïs is offline
Ik hou van mijn scriptiebegeleider <3
Ik zat onwijs te stressen hoe het moest met de referenties die ik nodig heb voor de aanmelding voor mn master, en nu wil hij gewoon voor maandag voor mij nog een referentie gaan schrijven
Oud 07-02-2008, 15:54
Rob
Rob is offline
@Andijvie: Er stond mij zo bij dat je naar Enschede ging?

ot: Ik heb het heerlijk druk. Da's echt geweldig en maandag begint het nieuwe semester en ik heb er ongelofelijk veel zin om iedereen weer te zien. De mensen waarmee ik in de groep zit zijn allemaal geweldig en met eigen projectgroepen samenstellen kan dat alleen maar goed uitpakken.

Zometeen even fruit en eten halen voor morgen.
Oud 07-02-2008, 15:57
Yana
Yana is offline
Weet iemand hier wie er echt bevoegd is om diagnoses m.b.t. eetproblematiek te stellen? Ik heb geprobeerd te googlen, maar ik vind niet echt duidelijke info.
Oud 07-02-2008, 15:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En waarom 'verdient' hij wel die zo optimaal mogelijke dagindeling en jij niet?
Omdat hij (al een aantal weken) ziek-ig is en daarom ook al maar 3 dagen in de week mag werken. De 2 andere dagen moeten ontspannend en rustig voor hem zijn, maar hij wordt gek als hij een hele dag niks doet .

OT: Zo, mijn planning voor de komende week heb ik gemaakt en ik heb het gesprek met mijn mentor uitgewerkt. Volgens mij is het wel goed zo. Ik heb het idee dat ik veel minder tijd kwijt ben aan voorbereiding en reflectie dan bij gewone stages. Al denk ik buiten mijn stage wel veel meer aan dingen die op stage gebeurd zijn of die ik zou willen doen.

En nu ga ik stofzuigen en strijken. In omgekeerde volgorde dan, anders ligt er meteen weer stof.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:04
Verwijderd
En ik maak me zorgen om A. en R.. A. hangt veel te veel op aan dat ene meisje en aan zijn SLB-groep. Die mensen zijn heilig. Ja lekker. Volgend jaar kom je in een andere groep waar wel kutmensen zitten en ben je mooi genaaid.
En R. doet godverdomme geen reet met alles wat ik hem zeg.
En tis uit tussen P. en L. Als ze maar niet denkt dat ze nu terug kan komen. Bij de rest misschien wel, maar ze zal zich toch echt eerst moeten bewijzen bij mij. Via de mail.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Weet iemand hier wie er echt bevoegd is om diagnoses m.b.t. eetproblematiek te stellen? Ik heb geprobeerd te googlen, maar ik vind niet echt duidelijke info.
Huisarts of psychiater oid? Moet iig een arts zijn lijkt me.
Oud 07-02-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Die volgens mij idd...en misschien een GZ-psycholoog ook wel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:10
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ja dat sowieso. Maar huisarts schijnt niet de meest geschikte te zijn, vanwege zijn oppervlakkige kennis op dit gebied. Ik weet het niet. Ik heb ooit een diagnose van een psycholoog gehad, ik weet niet of dat een "echte" diagnose was eigenlijk. Of ze het mocht. Ik weet dat klinieken het doen, maar daar heb ik niet zoveel te zoeken. Anyway, als iemand het weet..graag .
Oud 07-02-2008, 16:13
metallica
metallica is offline
Citaat:
Wat een klotezooi
Toch niet meer, ik ben weer helemaal blij
Oud 07-02-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
@Andijvie: Er stond mij zo bij dat je naar Enschede ging?
Oh nee, daar heb ik tot m'n 17de gewoond, sindsdien woon ik in Maastricht en daar hebben we dus een huis gekocht
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:20
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: misschien kan de huisarts je doorverwijzen naar zo'n iemand?

OT: ik heb echt mega zware tassen, net weer een dik boek geleend in de bieb. Het paste nog net. M'n "weekendtas" zit ook al propvol, kan echt niks meer bij. Ik ga zo richting het station, dan naar Schiphol. Daar even iets te eten zoeken en dan de trein in naar Rotterdam. Hoop echt dat er niks misgaat en dat m'n vriend er ook op tijd is, want ik moét m'n tassen kwijt bij hem in de auto. Ik kom zo echt Ahoy niet in, tascontrole enzo.. Ik zie het al voor me...wat neem je mee naar een concert
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:27
Yana
Yana is offline
Citaat:
@ Yana: misschien kan de huisarts je doorverwijzen naar zo'n iemand?

OT: ik heb echt mega zware tassen, net weer een dik boek geleend in de bieb. Het paste nog net. M'n "weekendtas" zit ook al propvol, kan echt niks meer bij. Ik ga zo richting het station, dan naar Schiphol. Daar even iets te eten zoeken en dan de trein in naar Rotterdam. Hoop echt dat er niks misgaat en dat m'n vriend er ook op tijd is, want ik moét m'n tassen kwijt bij hem in de auto. Ik kom zo echt Ahoy niet in, tascontrole enzo.. Ik zie het al voor me...wat neem je mee naar een concert
Ik heb al wel hulp enzo. Ik wilde alleen, voor mijn eigen acceptatieproces, nog eens naar de precieze diagnose kijken.. ik weet niet of ik daarvoor weer naar iemand anders wil worden doorverwezen. Ik hoef geen andere hulp.
Oud 07-02-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al wel hulp enzo. Ik wilde alleen, voor mijn eigen acceptatieproces, nog eens naar de precieze diagnose kijken.. ik weet niet of ik daarvoor weer naar iemand anders wil worden doorverwezen. Ik hoef geen andere hulp.
Doorverwezen worden hoeft toch niet extra hulp te betekenen? Enkel voor een diagnose zul je toch ook doorverwezen moeten worden.

Als die psycholoog een GZ-aantekening had, dan heb je kans dat hij/zij de diagnose mocht stellen. Dat zou je na kunnen vragen bij je huisarts of bij de hulp die je nu hebt (misschien zit daar iemand die het weet of een GZ-psycholoog een dergelijke diagnose mag stellen)?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:52
Roosje
Roosje is offline
Olee 14:31. Dan komt het vast wel goed morgen, mooi verhaaltje vertellen, d0ne. Want ik mag toch als eerste. En een 96 voor mn brief frans!
Oud 07-02-2008, 16:55
Rob
Rob is offline
Citaat:
Oh nee, daar heb ik tot m'n 17de gewoond, sindsdien woon ik in Maastricht en daar hebben we dus een huis gekocht
Oooh, okay! Dan heb ik 't mij verkeerd herinnerd.
De Guitar Store had trouwens een lijst van mensen die lesgaven! De tijd om te bellen ontbreekt mij tot nu toe, maar ik heb in ieder geval een beginpunt. Thanks.
Oud 07-02-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Oooh, okay! Dan heb ik 't mij verkeerd herinnerd.
De Guitar Store had trouwens een lijst van mensen die lesgaven! De tijd om te bellen ontbreekt mij tot nu toe, maar ik heb in ieder geval een beginpunt. Thanks.
Toen ik gitaarlessen had, woonde ik er wel nog
En die lijst is me erg goed bevallen; de eerste persoon die ik belde werd meteen de persoon waarbij ik lessen nam!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 17:14
Verwijderd
Oh jee. Mijn oma is gisteravond omgekieperd en nu heeft ze een gebroken heup. Mijn mam staat nu met mijn tante te bellen en het klinkt allemaal niet zo positief. Ik heb het van meet af aan gezegd: Als oma in een tehuis komt, gaat het gebeuren dat ze in het ziekenhuis komt met een gebroken heup, en dan is het gedaan. Nu maar kijken wat er gebeurt.

Vandaag de hele dag bij een vriendin van mijn moeder gezeten. Lekker heikneuten, papiertjes vouwen voor haar en thee drinken. Ik merkte het goed, ze was steeds bruggetjes aan het zoeken om te kijken of ik wilde praten over wat er allemaal in Cusco gebeurd is. En dat was op zich wel fijn. En daarna naar de dokter geweest. Ik heb een verwijzing naar het ziekenhuis, dr moeten een heleboel checks gedaan worden en ik mag (hoera!)naar de dietiste. En daarna gaan we kijken wat er aan het hoofdprobleem te doen is.

Zuchtje en ik mis mijn leventje en mijn mensen daar. En dan spreek ik weer iemand die hem goed kent, en dan is dat eigenlijk alleen maar weer moeilijk, ondanks dat ik er ook een bepaalde rust uithaal. Maar ik moet nu even hier dingen doen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 17:25
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
(})

Ik ga lekker slapen. Morgen is er weer meer tijd voor pws..
dankje.
en de gedachtes blijven maar.
en het eten is ook nog kut.
en me enkel doet pijn.
Oud 07-02-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
morgen contract tekenen en dan is het eindelijk zeker...
Hopelijk krijg je dan ook een beetje meer rust (dan moet je natuurlijk niet extra lang of vaak naar RSG gaan dan, omdat het dichterbij is ).

Ik moet een essay schrijven...al drie weken...en het lukt maar niet echt... En inmiddels begin ik geloof ik een beetje de griep te krijgen, met dank aan mijn echtgenoot (niet dat hij er iets aan kan doen).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 17:57
Verwijderd
Morgen tentamen. En 'k ben nu NIET in paniek ...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
Toen ik gitaarlessen had, woonde ik er wel nog
En die lijst is me erg goed bevallen; de eerste persoon die ik belde werd meteen de persoon waarbij ik lessen nam!
Zou je kunnen PM'en wie dat was om te zien of ie nog op de lijst staat?
En voornamelijk wat voor stijl die persoon speelde? Goede referenties zijn altijd fijn, namelijk. =)
Oud 07-02-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom vind je het nuttig dat nog een keer te herhalen?
Had ik zin in, en daar is dit topic voor, luchten wat je moet luchten. Niks mis mee hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
Edit: Het is idd niet erg Mr. Soija. Het is alleen raar dat iemand op Psychologie komt om zo'n bericht te plaatsen.

OT: Ik heb zin in morgen, lekker met z'n vieren over de Afsluitdijk heen Ik ken iedereen, niemand kent elkaar. Zal lachen worden. ;D En dan gezellig het land doorreizen, stuk met de bus en het laatste stuk Afsluitdijk lekker aflopen (1,5 uur). Dan met z'n allen naar Nijmegen toe en daar lekker wat eten bij de Burger King. Niet echt gezond, maar dat kan wel een keertje.

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 18:49. Reden: Het was niet erg
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:47
metallica
metallica is offline
Citaat:
Had ik zin in, en daar is dit topic voor, luchten wat je moet luchten. Niks mis mee hoor.
Ik zie het probleem ook niet
Reageren

Regels voor berichten