Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Blurred: veel succes! Je klinkt iig niet zenuwachtig
![]() OT: ik ben weer vrolijk. Rokje aan ![]() ![]() Net lekker aardbeien opgegeten en de zon schijnt, dus met een beetje fantasie is het zomer. (totdat ik zo naar buiten ga) Zo naar Amsterdam en dan vanavond daar eten en dan naar Ahoy. Ja, we gaan weer het halve land doortreinen, maar dat ben ik toch gewend? Nu eerst tas inpakken want t/m dinsdag zit ik voorlopig bij m'n vriend en ik moet essay schrijven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah wat heb ik een hekel aan die naam eticketjes. Ik zit er echt over in
terwijl ik wel gewoon hetzelfde blijf. Verder veel peinsen over vroeger, maar ik ben bezig met wat afleiding te zoeken. Door te gaan schrijven. En een van mijn columns staat vandaag in zo'n gratiskrantje, de DAG ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannochtend toch nog even op de weegschaal geweest. 1.1 eraf tov dinsdag. Straks maar even overleggen wat ik ga doen, want ik zit weer in een nieuw tiental. En zoveel kan er niet af in twee dagen dus het zal wel ergens in het midden liggen, maar toch. M'n boek zit toch ook wel weer erg los.
Pfft, zucht, is dit nou een terugval? Nee, volgens mij valt het wel mee. |
![]() |
|
Over een kwartier met m'n poes naar de dierenarts. Ik hoop dat het allemaal meevalt. De klachten zijn gewoon raar, ik kan me voorstellen dat het daarom lastig is iets te achterhalen. Maar goed, ik ben natuurlijk geen dierenarts. Kwestie van vertrouwen hebben in de beste man en hopen dat het allemaal wel meevalt. Ze is bijna een jaar, zoveel kan er dan toch niet mis zijn. Hopelijk hoeft ze niet aan het schrikbarend dure dierenarts-voer..
|
Verwijderd
|
Nou ben ik al een week belachelijk ziek, val van mijn 3 keer diarree per uur geen gram af, en dan wordt de dokter ook nog eens weggeroepen tijdens mijn consult voor een spoedgeval, kan ze me dus niet helpen, en moet ik weer wachten. Ik sleep me maar van hot naar her om mensen te zien, om maar even niet aan de dingen in Peru te denken, maar het wil toch niet. Dus. En ik voel me helemaal niet goed. hartjeuk, zielzeer en nou ja...alles tussen kruin en grote teen doet zeer.
|
![]() |
|
Bleh, weer veel te laat opgestaan... Ik hoop echt dat mn huisgenote dr verjaardag niet thuis viert want ik heb eigenlijk geen zin om me de hele avond op te sluiten... Aan de slag, dan maar
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: over 3 minuten moet ik bellen voor de telefonische screening van de deeltijdbehandeling en ik word nu toch wel héél zenuwachtig ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
woehsjjjjj gelukt!
Wel moeilijke vragen hoor.. pff. Maar ik geloof dat het allemaal uiteindelijk redelijk duidelijk was. Ik mag nu op intake komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@blurred: Rotterdam is idd best een leuke stad, ondanks wat iedereen er van zegt. ![]() ![]() @Guusie: Sterkte. (}) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ja ik ga voor de grap op de grond liggen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me suf en lusteloos, ik weet niet of dat komt doordat ik grieperig ben of doordat ik gewoon vreselijk lui ben. Nou ja, vanaf maandag moet ik weer richting Nijmegen voor colleges, dan krijg ik wel weer een ritme. En sowieso gaat het druk worden met colleges en verhuizen, dus ik zal dan wel gedwongen worden minder lui te doen.
Toch studeer ik goed in m'n vrije tijd. Ik ben er alleen niet voor gemaakt meerdere dingen op een dag te doen; ik kan niet én studeren én het huishouden perfect doen. Als ik studeer, wil ik dat met overgave doen. Dus van 's ochtends tot 's avonds. Als ik tussendoor drie keer verschillende boodschappen moet gaan doen, dan breekt dat het studeren te veel en dan kan ik het nooit zo goed. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Onee, ik had gezegd dat ik nog zou stofzuigen en ik zou nog strijken, maar dat kan ook later. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een mail gestuurd naar mn docent omdat ik het niet eens was met zijn kritiek op mijn verslag, en dat vind ik echt eng want nu mag hij me vast niet meer en ben ik ineens niet meer die vriendelijke, brave studente
![]() Maar ik was het er wel echt heel erg mee oneens, mijn vriend vond het ook nergens over gaan en die vond ook echt dat ik die mail zeker wel kon sturen. En now we wait ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oeh, en ik heb een fiets nodig! Lopen naar het station gaat wel vanaf het nieuwe huis, maar fietsen is echt een stuk sneller en makkelijker. (Mijn oude fiets is een paar weken geleden gestolen ![]() ![]() ![]() ![]() OT: Ik voel weer doemscenario's komen en gaan, daar moet ik beter op letten. In sommige situaties is er niets aan de hand, in andere situaties ratel ik weer door en zie ik al mannen met wapens lopen, of wordt er een baby gestolen. Daar moet ik mee uitkijken, want ik krijg er hartkloppingen van en neig weer naar vermijding. |
![]() |
|
@Andijvie: Er stond mij zo bij dat je naar Enschede ging?
ot: Ik heb het heerlijk druk. Da's echt geweldig en maandag begint het nieuwe semester en ik heb er ongelofelijk veel zin om iedereen weer te zien. De mensen waarmee ik in de groep zit zijn allemaal geweldig en met eigen projectgroepen samenstellen kan dat alleen maar goed uitpakken. Zometeen even fruit en eten halen voor morgen. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Zo, mijn planning voor de komende week heb ik gemaakt en ik heb het gesprek met mijn mentor uitgewerkt. Volgens mij is het wel goed zo. Ik heb het idee dat ik veel minder tijd kwijt ben aan voorbereiding en reflectie dan bij gewone stages. Al denk ik buiten mijn stage wel veel meer aan dingen die op stage gebeurd zijn of die ik zou willen doen. En nu ga ik stofzuigen en strijken. In omgekeerde volgorde dan, anders ligt er meteen weer stof. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik maak me zorgen om A. en R.. A. hangt veel te veel op aan dat ene meisje en aan zijn SLB-groep. Die mensen zijn heilig. Ja lekker. Volgend jaar kom je in een andere groep waar wel kutmensen zitten en ben je mooi genaaid.
En R. doet godverdomme geen reet met alles wat ik hem zeg. ![]() En tis uit tussen P. en L. Als ze maar niet denkt dat ze nu terug kan komen. Bij de rest misschien wel, maar ze zal zich toch echt eerst moeten bewijzen bij mij. Via de mail. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
@ Yana: misschien kan de huisarts je doorverwijzen naar zo'n iemand?
OT: ik heb echt mega zware tassen, net weer een dik boek geleend in de bieb. Het paste nog net. M'n "weekendtas" zit ook al propvol, kan echt niks meer bij. Ik ga zo richting het station, dan naar Schiphol. Daar even iets te eten zoeken en dan de trein in naar Rotterdam. Hoop echt dat er niks misgaat en dat m'n vriend er ook op tijd is, want ik moét m'n tassen kwijt bij hem in de auto. Ik kom zo echt Ahoy niet in, tascontrole enzo.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die psycholoog een GZ-aantekening had, dan heb je kans dat hij/zij de diagnose mocht stellen. Dat zou je na kunnen vragen bij je huisarts of bij de hulp die je nu hebt (misschien zit daar iemand die het weet of een GZ-psycholoog een dergelijke diagnose mag stellen)? |
![]() |
||
Citaat:
De Guitar Store had trouwens een lijst van mensen die lesgaven! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die lijst is me erg goed bevallen; de eerste persoon die ik belde werd meteen de persoon waarbij ik lessen nam! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh jee. Mijn oma is gisteravond omgekieperd en nu heeft ze een gebroken heup. Mijn mam staat nu met mijn tante te bellen en het klinkt allemaal niet zo positief. Ik heb het van meet af aan gezegd: Als oma in een tehuis komt, gaat het gebeuren dat ze in het ziekenhuis komt met een gebroken heup, en dan is het gedaan. Nu maar kijken wat er gebeurt.
Vandaag de hele dag bij een vriendin van mijn moeder gezeten. Lekker heikneuten, papiertjes vouwen voor haar en thee drinken. Ik merkte het goed, ze was steeds bruggetjes aan het zoeken om te kijken of ik wilde praten over wat er allemaal in Cusco gebeurd is. En dat was op zich wel fijn. En daarna naar de dokter geweest. Ik heb een verwijzing naar het ziekenhuis, dr moeten een heleboel checks gedaan worden en ik mag (hoera!)naar de dietiste. En daarna gaan we kijken wat er aan het hoofdprobleem te doen is. Zuchtje en ik mis mijn leventje en mijn mensen daar. En dan spreek ik weer iemand die hem goed kent, en dan is dat eigenlijk alleen maar weer moeilijk, ondanks dat ik er ook een bepaalde rust uithaal. Maar ik moet nu even hier dingen doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik moet een essay schrijven...al drie weken...en het lukt maar niet echt... En inmiddels begin ik geloof ik een beetje de griep te krijgen, met dank aan mijn echtgenoot (niet dat hij er iets aan kan doen). |
![]() |
||
Citaat:
En voornamelijk wat voor stijl die persoon speelde? ![]()
|
Edit: Het is idd niet erg Mr. Soija. Het is alleen raar dat iemand op Psychologie komt om zo'n bericht te plaatsen.
![]() OT: Ik heb zin in morgen, lekker met z'n vieren over de Afsluitdijk heen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 18:49. Reden: Het was niet erg |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 21:55 |