Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn vraag is ter verdediging van mijn GIP onderwerp:
hoe kan je volgens jou de wereld van de tattoo sociaal linken? dus wat is er sociaal aan de tatoeage ? het antwoord op deze vraag zou me enorm helpen bij het overtuigen van mijn leerkrachten zodat ik mijn jaarwerk kan maken rond tatoeages. alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() Het viel me echt zó erg mee. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toch jammer dat sommige grappen niet serieus genomen worden.
Ik geloof dat het bij de meeste mensen eigenlijk wel mee valt. Heeft hij 'm helemaal recht gezet? Een meisje dat ik ken heeft ze iets schuin laten zetten omdat ze dan langzaam recht zouden groeien of zo. Geen idee of dat klopt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waarom heb je eerst een ringetje als je eigenlijk een staafje wilt?
|
Hehe, dan zeggen ze allemaal wat anders
![]()
||
Citaat:
Maar toen ik nog volop gaatjes in m'n oren liet schieten verwisselde ik dat knopje altijd heel snel voor een ringetje, omdat het dan beter genas. Maar goed, zo zal iedereen wel overtuigd zijn van zijn/haar methode ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zowel ringetjes als staafjes. Dan kun je het vergelijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel de diameter van het ringetje. Dus dit: ![]() Heeft iemand enig idee hoe ik dit meet bij mijn lip? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, maar ik heb 2 labrets. En ik weet de maten wel, maar omdat ook de bovenste een labret is en geen lippiercing, weet ik niet of een ringetje uberhaubt wel kan.
Ik heb het net gemeten zoals metallica voorstelde, alleen dan kom ik uit op 15mm en 12mm is de grootste diameter van 1,2mm die de site heeft waar ik altijd bestel. Misschien dat ik die maar gewoon bestel want ze zijn toch niet duur daar en dan zie ik vanzelf of t past of niet. ![]() Laatst gewijzigd op 26-09-2008 om 18:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wou dat ik zo hip was. ![]() Eerders uithalen, ja? ![]() Cool zeg. ![]() |
![]() |
|
Dagdag, hoe slecht is 't om een neuspiercing te laten schieten in plaats van te laten piercen?
![]()
|
Ik zou dan echt even wachten en laten piercen zodra je er geld voor hebt. Laten schieten in je neus is gewoon niet zo goed. Je neus zal er niet vanaf vallen
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tatoeage pigment sten-vvv | 2 | 30-07-2007 10:39 |