Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tis natuurlijk wat nders als je vulling hebt voor 5 uur en je er maar 4 werkt dan kan je het natuurlijk niet redden
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Oke, en wat moet ik doen als ik gewoon te veel werk krijg om het in mijn uren die ik werk af te krijgen (en ik dus niet een half uur aan het kletsen ben), en de overgewerkte uren niet uitbetaald krijg? Want als je gaat zeuren bij de baas dan krijg je weer zo'n slechte verhouding met hem
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nou, ik word altijd uitbetaald tot kwart over 8, maar het wordt altijd half 9. Ik werk bij de kassa en we willen allemaal snel werken en naar huis. En dat kwartiertje wordt nooit bijgeschreven, als je al die kwartiertjes van mij tot nu toe bij elkaar optelt heb ik nog best wat uren tekort
![]()
|
![]() |
Nou,even een vraagje.
Als je contract bij ah verlengd word,zonder dat je ook maar iets getekend hebt.Krijg je dan automatisch een obt contract? Ben natuurlijk super happy dat het verlengd is,heb nu mijn 1e contract verlenging dus gehad, gister getekend voor mijn 128uur P.P .Maar hier stond echt niks meer in over een contract verlenging. Hoe zit dat nou?een collega van me zei meteen: OO dan heb je nu obt. Naar mijn mening gebeurt dit toch pas na 3 jaar? Aangezien ik bij m'n vorige ahfiliaal mooi mocht vertrekken na 2 verlengingen,omdat ze me geen vast contract konden geven. Nou ja niet konden , of niet willen ?Je kent dat wel. Nou hoop snel wat te horen, Groetjes Laatst gewijzigd op 21-10-2008 om 14:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"u contract voor bepaalde tijd word verlengt met 1 jaar" "u contract voor bepaalde tijd word omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd" 1 van deze 2 zou er in moeten staan.
||
![]() |
Citaat:
Je blauwe bonuskaart krijg je na ongeveer 8 weken. Deze krijg je in een apparte envelop vaak bij je loonstrookje. Loonbelasting formulier even navragen bij je teamleider. Je salaris kan best kloppen, hetgeen je op 13-10 hebt ontvangen is het salaris t/m 5-10. Albert Heijn werkt met periode loon (iedere 4 weken krijg je salaris, 13x per jaar) 8 dagen na het afsluiten van de periode krijg je je salaris van die periode. Er zal denk ik loonbelasting zijn ingehouden vanwege bovenstaande dus dat moeten ze dan even regelen. Je doet zoals ik lees zowel vulploeg als kassa. Als je tot 8 uur werkt gaat je kassa om 8 uur dicht, het is heel gebruikelijk dat je zelf even belt van word ik afgelost of kan ik gewoon sluiten? AH is geen oppas natuurlijk die jou vertelt dat je werktijd erop zit, het is natuurlijk niet zo gek dat je daar zelf op let lijkt mij. P.S mods hoe kon sel in een gesloten topic (deel 4) posten???
||
Citaat:
En dat ze daar kon posten heeft te maken met de nieuwe forumsoftware en het automatisch sluiten van topics daarbinnen.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb niks ondertekend,dan maar even wachten op mn nieuwe loonstrookje voor de volgende periode,toch bedankt. groetjes mandy |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
2 vragen
Als je verkoopmedewerker B bent bij de ah, heb je dan ook een soort diploma, niveau 2 of iets dergelijks? Mijn contract liep afgelopen oktober af. Dit was mijn 3e contract wat dus betekend dat mijn volgende contract een contract voor o.b.t. moest worden. Ze kwamen hier echt te laat achter. Aangezien ze een enorm personeelstekort hebben mocht ik blijven en hebben ze mijn laatste contract veranderd van een jaar naar een 1,5 jaar contract?!? Wat dus waarschijnlijk betekent dat ze me er over een half jaar als nog zo uit kunnen gooien. Ik wordt immers te duur. Kan dit eigenlijk wel of heb ik nu gewoon een o.b.t. contract wat ze ook zeggen. Laatst gewijzigd op 11-11-2008 om 13:29. |
![]() |
|
![]() |
Na drie verlengde contracten hoor je inderdaad een obt contract te krijgen. Ze hebben jou laatste 1 jaarscontract echter verlengd met een half jaar, vond deze verlenging plaats na de aflooptermijn of daarvoor en gaf jij hiervoor goedkeuring? Als deze verlengd werd na de aflooptermijn/datum dan mag dit mijn inziens niet. Als deze hiervoor verlengd werd met jouw goedkeuring dan wel denk ik...!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
-Verdient iedereen van dezelfde leeftijd evenveel bij één filiaal?
Of kan de manager loonsverhoging geven? -Is er altijd een verschil in salaris tussen functies? (vulploegmedewerker altijd minder dan caissière?) -Zijn de salarissen per leeftijd landelijk geregeld, is er een 'adviesprijs' of verschilt dit per filiaal gigantisch? -Zijn er verschillen in salarissen tussen de supermarkten en de to-go's? PS: ervanuit gaand dat het geen franchise betreft, want daar kan de eigenaar toch alles bepalen? Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 19:12. |
![]() |
|
Kassa verdient evenveel als vulploeg.
Verder is alles geloof ik standaard, de enige mogelijke loonsverhoging een functieverhoging. De enige reden waarom je bij kassa meer zou verdienen dan bij vulploeg is omdat verkoper B op houdbaar niet meer bestaat, en cassiere B nog wel (waar een loonsverhoging mee gepaard gaat).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een aantal jaren geleden was het maar 30% ofzo dus ik zou maar in je handjes klappen met 70%. ![]() En daarbij, wees blij dat AH zoiets heeft als winstuitkering, dat is echt niet bij ieder bedrijf zo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
70% is niet verkeerd idd. Grtz ivo
||
Citaat:
Dus als je er nog geen jaar werkt krijgt je alsnog winstuitkering, alleen niet zoveel. ![]()
|
![]() |
Hallo
Ik heb een vraag over de vakantieuren (oftwel TVU) die je opbouwt als je werkt. Als je nu bv aan het eind van het jaar nog 40 vakantieuren hebt staan. Worden die dan uitbetaald bij het begin van het nieuwe jaar, of mag je die meenemen naar het volgende jaar? Of ben je die gewoon kwijt en begin je bij periode 1 van het nieuwe jaar vanaf 0 weer opnieuw op te bouwen? Mvg, Tim |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grtz ivo
||
![]() |
Citaat:
TVU staat voor te verrekenen uren, deze uren zijn de uren die je boven je contract werkt en die eventueel niet na de periode van 4 weken worden uitbetaald (meestal bij Fulltimers en mensen boven de 23), dan kan je ze als vrije dagen opnemen.
|
![]() |
Mensen, even een vraagje.
Ik werk nu 3 maanden bij een Albert Heijn in Bergen op Zoom. Ik heb een contract van maar 6 uurtjes per week, aangezien ik de vracht op zaterdag ochtend om 4 uur laad en los! Ik ben dit gaan doen, omdat door bijna al het personeel is gezegd dat er 200% verdiend zou gaan worden voor 7 uur, omdat men geen mensen kon vinden voor dit tijdstip. Dit staat echter niet in mijn contract. Echter, volgens mij is het wettelijk verplicht om nachtwerk dubbel te betalen. Het is toch abnormaal om maar 5 euro 11 te verdienen en iedere zaterdag ochtend uit bed te komen hiervoor? Ik wil mijn ontslag nemen, maar wil eerst even jullie reactie hierop. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grtz ivo
|
![]() |
Dank voor je reactie!
Dat wat jij hebt gepost, is nu ook tegen mij verteld. Ik blijf het echter vreemd vinden dat ik voor 5 euro 11 op 4 uur snachts in een winkel sta. Ongelofelijk veel verantwoordelijkheid (zonder mij geen vracht binnen), daarnaast is het gewoon nachtwerk waar zeer moeilijk mensen voor te vinden zijn, Het verhaaltje van 200% verdienen kan dus de prullebak in? Ik blijf het erg raar vinden dat dit eerst door bijna het gehele personeel wordt verteld, in de hoop mensen te werven (het is pas sinds 3 maanden dat de vracht om 4 uur sochtends komt) en daarna komt er weer helemaal niks van terecht. Het is toch niet logisch dat iemand die om 4 uur snachts staat te werken evenveel (beter gezegd evenweinig) verdient dan iemand die om 10 uur sochtends begint? Alvast weer bedankt voor de reacties. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic Deel 6 ikbenschipper1 | 369 | 03-02-2020 14:22 |