Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar nu eet ik lekker pasta met broccoli en salade met kip en mango-wijnsaus
||
Citaat:
1. Met mijn ouders en broer hier thuis zitten (leuk dat we een keer allemaal hier zijn) 2. Daten met een andere (eenzijdig geinteresseerde) jongen. en ik vind het hartstikke stom dat ik nu daar tussen kiezen moet. (verder in wsz)
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Een dom figuur bij de kassa die 3 winkelwagens vol sixpacks bier had gekocht, ze moest laten natellen door een manager, waar hij het niet mee eens is, waarna een hertelling plaatsvindt, waarna hij contant betaalt (ruim 300 euro!), hij een stuk of 50 (handgetelde) Oranje-actiebonnetjes krijgt (wat dat ook mag zijn), hij geld terugkrijgt en al zijn karretjes naar buiten sleurt. Dit hele spektakel duurde 10 minuten en ik stond erachter maar te wachten tot ik kon afrekenen... Zowel de manager als de kassameid waren ook lichtelijk chagerijnig aan het worden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het bericht lezen dat een Nederlandse cartoonist is gearresteerd wegens een "beledigende" cartoon, door een aangifte van een imam die zelf een haatzaaiend, hypocriet, smerig ventje is
![]() En die Hirsch Ballin die een arrestatie als deze blijkbaar toestaat. Gadverdamme, wat een smeerlap. |
![]() |
|
![]() |
Als broodverpakking verkeerd wordt opengescheurd en het brood dan uitdroogt.
Als een pak frisdrank (appelsap, sinaasappelsap) niet wordt opengemaakt met het witte lipje. Als ik ergens heel lang mee bezig ben en het dan uiteindelijk toch niet lukt. Als ik dingen uitstel. Als ik iets kwijt ben. Als ik geen kleren kan vinden. Als mijn iPod en/of telefoon niet opgeladen is/zijn. Als ik moet werken. Als mensen op de vroege ochtend tegen me gaan praten. Als ik 's middags geslapen heb, terwijl ik dat niet van plan was en dan helemaal ontregeld wakker word.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Is dit wat? Verwijderd | 17 | 16-04-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |