Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2008, 12:23
Verwijderd
Dat ik meedeed aan Holland's Next Top Model (??) en een fotoshoot deed voor euh sierraden ofzo (alleen had ik die niet om), met een mannelijk model, en dat ze toen gingen bedenken dat ik wat anders aan moest, een bikini, eerst zelfs een belachelijk kleine, en toen weigerde ik dat en zei ik, ik stop er wel mee, want ik wou echt niet met mijn blote buik op de foto. En toen vond iedereen me stom omdat ik er zo mee kapte en kon ik gaan uitleggen dat ik het beroep van fotomodel toch al belachelijk vond maar dat ik gewoon mee had gedaan om te kijken of ik erin kwam
Advertentie
Oud 10-07-2008, 15:11
Uice
Uice is offline
Ik ging boodschappen doen maar ze accepteerden mijn pinpas niet.
Oud 10-07-2008, 15:17
Verwijderd
Ik heb weer eens vanalles gedroomd. Ik droomde dat ik al mijn oorbellen ineens massaal terugvond, die ik in het echt kwijt ben.
Oud 10-07-2008, 15:36
Verwijderd
Dit topic is wel handig om rare dromen te onthouden maar nu weet ik niet eens meer wat ik vannacht heb gedroomd.

Ik droom de laatste maanden wel weer veel meer, iig wat ik me 's ochtends dan nog kan herinneren enzo. Heb ik jaren veel minder gehad.
Oud 10-07-2008, 16:13
Verwijderd
Ik was bij een examenfeest en iedereen kwam me feliciteren omdat ik geslaagd was, maar zelf feliciteerde ik niemand en ik wilde weg.
Toen kwam ik in een soort computerspel terecht en was ik een klein jongetje dat wel drie meter hoog kon springen. Maar ik struikelde en bleef liggen in de sneeuw, terwijl een slang/draakachtig beest met drie koppen á la Hercules door het ijs heen brak. Toen het beest op het punt stond om me te verslinden sprong ik op en veranderde ik in Edward Scissorhands, en met mijn scharen sneed ik een van de nekken door en zette het samen met mijn hond op een rennen.
We kwamen op een markt terecht en de politie zat achter ons aan, want mijn hond was er met een stuk vlees vandoor gegaan. We renden iedereen omver maar werden niet gepakt. Toen we bijna bij mijn huis waren, kwamen we aan bij een meisje dat naast een grafsteen stond. Als we verder zouden rennen zou er iemand doodgaan, zei ze. Mijn hond riep naar me dat we geen tijd hadden voor zulk gedoe, en ik besloot haar achterna te rennen richting huis.
Daarna was er een flashforward; mijn hond was ernstig ziek en werd in onze woonkamer ingeslapen. Om de een of andere reden moest iedereen op een afstand van drie meter blijven. Mijn hond probeerde steeds naar me toe te kruipen, maar doordat ze al versuft was lukte dat niet. Ik moest huilen en ik gaf haar een knuffel en toen ging ze dood.
Even later was ik op school en dat was heel vreemd, want in plaats van dat er een vloer was lagen er bewegende kiezelstenen en de muren waren bekleed met rood fluweel en sommige delen van het gebouw ontbraken. Ik ging naar de tweede verdieping om mijn boeken in te leveren, en een leraar die ik nog nooit had gezien werd boos op me omdat ik iets niet bij me had. Ik zei dat ik er met mijn hoofd niet bij was omdat mijn hond dood was en dat begreep hij wel. Hij beloofde me dat hij iets voor me ging zoeken dus ik bleef wachten, maar in plaats van te zoeken ging hij andere leerlingen helpen dus ging ik weg.
Toen kwam ik een andere leraar tegen, maar hij herkende me niet en ik hem eerst ook niet want hij zag eruit als een zwerver. Ik liep de trap af en kwam bij zijn lokaal, en toen herkende hij me opeens wel. Hij begon in het Frans tegen me te praten en ik zei wat terug, maar wat ik zei weet ik niet want ik kan geen Frans. In ieder geval was hij heel blij om me te zien en opeens pakte hij mijn hand en gaf kusjes op mijn vingertoppen.
Einde

Laatst gewijzigd op 10-07-2008 om 16:51.
Oud 10-07-2008, 20:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was errug seks, drugs en rock 'n roll!
Ik was op school, maar het was wel vakantie. Ik was op zoek naar een lokaal om mijn ballet te oefenen (?) maar het ene oefenlokaal was al in gebruik. Toen ik naar de andere kant van de gang liep, naar het andere oefenlokaal, was het daarbinnen heel ruim en met gras en een labyrinth van heggen. In het midden aangekomen, was er een hele stoere rockband en allemaal mensen van school die vet uit hun dak gingen. . Flyaway was er ook. Samen gingen we een beetje rondlopen door het labyrinth, tot we Teun tegenkwamen, een jongen uit mijn klas. Hij was met een stel oudere jongens en ze hadden een auto (ja, in het labyrinth in een klaslokaal stond een auto). Ik kwam er nog achter dat hij eigenlijk Teuneris heette ofzo. Heel vaag. We stapten bij hun in en we probeerden jointjes te roken maar steeds als ik de mijne aan mijn lippen zette, brak hij af of werd hij een hele grote plastic zak waaruit allemaal bolletjes wiet en chocola in mijn mond rolden.
Intussen had ik seks met Teuneris in een rijdende auto waar nog vijf mensen in zaten die allemaal ook een jointje aan het roken waren. En zo reden we door het doolhof en het was heel melig allemaal. En toen werd ik wakker.

Oud 11-07-2008, 08:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Iets met twee mensen van mijn school. Het meisje vroeg of ik de jongen na wilde tekenen ofzo, dat deed ik en toen ging ze toe kijken en ze bleef maar naar de jongen roepen dat hij echt de lul was als ik bij z'n neus aankwam en die zou gaan tekenen.
WFT.
Oud 11-07-2008, 10:44
Verwijderd
Eerst zat ik in de tram, op weg naar centraal station, maar ik stapte te vroeg uit. Toen ging ik een stukje lopen, en toen raakte er een auto te water, en gooiden een vriend en ik onze kleren af en sprongen in het water om de meneer achter het stuur te helpen, maar die wilde niet geholpen worden en duwde ons de hele tijd weg.

Toen kwam er een gek stukje in het Vondelpark. Een vriendin en ik waren aan het praten, en ik had een voetbal in mijn handen. Er kwam parkwacht voorbij, en toen moest ik onopvallend doen, aangezien de voetbal niet vies was(??).
Oud 11-07-2008, 17:26
Cesar
Cesar is offline
Over een leuk meisje, maar ik ben vergeten wat er precies gebeurde.
Oud 11-07-2008, 18:16
Verwijderd
Ik draaide de hele nacht plaatjes in mijn droom
Oud 12-07-2008, 08:03
Verwijderd
Dat ik tegen een lamp aanstootte en er uren later achterkwam dat ik daarbij per ongeluk bijna mijn pols had doorgesneden. Ik kon zo in mijn pols kijken en er zat een heel klein gaatje in mijn slagader en ik schoot in de stress want ik was bang dat het opeens open zou springen. Ik vertelde het aan mijn ouders en zij vonden dat ik op kamp moest gaan, want dan heelde het vanzelf wel weer. Dus ging ik met een groepje mensen naar een donker bos, en met een meisje genaamd IJsje liep ik weg naar een speeltuin, waar we op de glijbaan cakejes gingen eten. Haha, wtf.
Oud 12-07-2008, 11:22
***ailá***
***ailá*** is offline
dat ik gillend en huilend mn dood tegemoet ging
Oud 12-07-2008, 12:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dat ik gillend en huilend mn dood tegemoet ging
Oud 12-07-2008, 13:11
Verwijderd
ik droomde dat ik 'ergens' was, met 'iemand' (geen idee dus wie en waar) en naast me zat een oude vrouw en die ging aan mijn haar trekken en ze deed me pijn en ik dacht dat ze mijn dreads en mijn puntjes wilde slopen en ik werd helemaal paniekerig wakker zo van NEEEE NIET DOEN JE SLOOOOOOPT MN DREADS!!!
Oud 12-07-2008, 14:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik was met een vriendin in een huis van een vrouw terechtgekomen en we gingen daar dingen opruimen en schoonmaken ofzo, er lag allemaal paarsige smurrie, die heel zoet rook en leek op jam. Toen de vrouw weer thuiskwam vroeg ze wat we in haar huis deden en toen zeiden we dus dat we zoetigheid roken en dachten dat er iets niet in de haak was.
Opeens begon ik te denken aan een film ofzoiets, in elk geval zoiets van "wat nou als dit en dat" en toen begon ik weer ergens overnieuw. Het leek op een soort groot overdekt stuk woestijn ofzo, iedereen had er fietsen en spijkerbroeken. we moesten klusjes doen en er was iets achter een hek waar we niets vanaf mochten weten. Er waren vrij veel klasgenoten en dergelijke van mij, en er waren ook heel gemene mensen die ons daar gevangen hielden. Ze deden dingen met onze fietsen die heel irritant waren, onze sleutels steeds verplaatsen en als we onze spijkerbroeken gewassen hadden en ergens lieten drogen dan haalden zij ze stiekem weg en dan hadden wij geen broeken meer. Opeens begon er een soort revolutie en pakte iedereen zijn fiets en gingen we rondrijden. Ik wilde eerst een andere fiets pakken dan mijn eigen omdat de mijne iets te ver weg stond maar ik bedacht mij en ging toch mijn eigen fiets pakken, alleen ik had mijn sleutels dus niet. Er stond een soort grote hangar in het midden van de overdekte woestijn waar ik naar binnen rende. Er lagen allemaal broeken op een stoel en ik probeerde zo snel mogelijk de mijne en die van mijn vrienden uit te zoeken. Toen keken die mensen die de broeken hadden gestolen heel raar aan, en toen mochten we opeens allemaal mee naar achteren zodat we konden zien waarom we nou niet daar naar achteren mochten. Eigenlijk was er dus een soort draak die onzichtbaar was. En die zat achter zo'n standaard gevlochten hek van ijzerdraad ofzoiets. En toen was het opeens heel snel afgelopen, en toen zat ik nog met die mensen van de draak te praten, of we nu onze broeken terugkregen. En toen was het zo van 'Huhuh ja natuurlijk wat dacht je dan, we kunnen ze niet houden want dat is tegen de wet' en toen zei ik 'huhu ja maar met jullie weet je het maar nooit he.' 'huhu.' 'huhu.'
En toen werd ik zo ongeveer wakker.
Oud 12-07-2008, 15:48
Verwijderd
Ik was een lief katje aan het aaien en hij was een beetje speels, want hij haalde steeds uit met zijn pootjes naar mijn voeten of handen. Alles heel schattig en aandoenlijk, totdat dat beest ineens idioot aggressief werd, evil eyes kreeg en echt met zijn klauwen en vlijmscherpe nagels zich vastzette in mijn hand en als een bezetene alles open wilde scheuren
Ik probeerde dat mormel van me af te schudden maar hij bleef krabben en zelfs schoppen en stompen lukte niet. Ik schudde heel cartoonesk met mijn arm en de kwaadaardige kat bungelde er stug achter aan. Het deed godsgruwelijk veel pijn!

Even later begon het weer opnieuw, maar dit keer zat ik met mijn voet iets te dicht bij hem, hij volgde mijn voet, ik zag hem kijken met een jagersblik en ik dacht: "...shiiii--" en voor ik het wist had hij mijn voet besprongen en zijn nagels in erin geplant en begon het feest weer van voor af aan
Oud 15-07-2008, 09:49
Uice
Uice is offline
Ecnelis was jarig en dat moest gevierd worden. Er waren diverse studiegenoten van mij die pizza's en drank mee hadden genomen. Ik had chocolade in een plastic zak gestopt. Mr Burns van The Simpsons was er ook. Ecnelis vond mij leuk en wilde dat ik naast haar in haar bed kwam slapen. Peter van Family Guy raakte in gevecht met een kat en een vlieg. Ik werd wakker.
Oud 15-07-2008, 09:50
Verwijderd
Ik was in Texel, je kon daar heen zonder oversteek met de boot. Ik was met nog 3 andere meisjes die ik niet ken irl. We gingen fietsen en ik moest plassen. Ze hadden hele gekke wc's waar iedereen gewoon langsliep, daardoor kon ik moeizaam plassen. Je moest ook je kleren aanhouden en dat vond ik zo gek. Toen ik had geplast waren m'n kleren niet nat.
Toen gingen we met de bus naar een sportschool, onderweg ergerde ik me aan de meisjes dat ze persee met de bus wilde want het was makkelijk te fietsen. Onderweg kwamen we nog langs een jongen die ons ging bedreigen. De bus reed door een ziekenhuis over de hartbewaking, maar dat vond niemand gek. Het was een klein ziekenhuis en het was er rustig. Er was ook nog iets met kazet maar dat ben ik helaas vergeten.
Oud 15-07-2008, 09:56
Verwijderd
Ik moest ontsnappen voor eoa gek mens dat mij met een heggeschaar wilde aanvallen. Ik had me in de struiken verstopt en hoewel ik er aan alle kanten uitstak zag ze me niet. Toen ging ik heel hard wegrennen door allemaal smalle steegjes en over hekjes springen, en ik moest hetzelfde parcours een paar keer ik moest ook door mijn oude huis, dat nu onderverdeeld was in flats waarin ik blijkbaar woonde, maar het was helemaal ontruimd en er liepen mannen in antistralingpakken met maskers enzo. Ik vroeg aan een jongen die ik kende van werk of ik er wel even door mocht en dat mocht wel. Toen belandde ik in een schoenen-en gordijnen- en zakdoekenwinkel, waar ik bijna een paar Marge Simpsonslippers kocht, maar ze waren te groot ;x ik kocht wel twee andere kleine dingen, maar ik weet niet meer wat. Achter mij in de kassarij stonden twee kleine jongetjes en één van hen wilde iets kopen dat eigenlijk te duur was en toen stond zijn vader (die stond voor me in de rij) helemaal te flippen, want het was vijftig cent te duur en dat was wel honderd punten ofzo.
Oud 15-07-2008, 10:53
Verwijderd
Ik stond in een lift en toen ik uitstapte bleek ik in een soort inrichting voor incestslachtoffers en anorexiapatiënten te zijn. Of daar leek het op in ieder geval. Allemaal naakte uitgemergelde meisjes waar ik tegenaan gedrukt werd, en een van de hulpverleners zag me voor een patient aan en begon me uit te kleden. Toen was ik opeens alleen thuis in mijn badkamer, de vloer lag vol met kleren en boeken en ik vulde het bad, dat overliep. Ik was verdrietig, want de boeken waren zo nat geworden dat ik ze niet meer kon lezen. Daarna was er nog iets met een wandeling 's nachts, een enge kerel, vragenlijsten en een zwembad, maar dat weet ik niet echt meer. Ik heb echt vage dromen de laatste tijd.
Oud 15-07-2008, 12:26
Verwijderd
We hadden muizen. Echt heel veel. Ze zaten in een soort houten bak en ik ging kijken hoeveel het er waren zodat we dat aan de ongedierteman konden vertellen. In de bak krioelde het van de babymuisjes, maar toen ik wat ging graven bleek er ook een kalf in te liggen, niet veel later dook ik 2 zwarte biggen op en helemaal op de bodem van de bak lag een meisje van een jaar of drie. De vorige bewoner had al die dieren in de bak gestopt omdat hij niet wilde dat de dieren een of andere ziekte zouden krijgen. Hij had niet door dat zijn kleindochter ook in die bak was gekropen. Het meisje zat er al twee jaar, maar ze zag er volkomen gezond uit. Ik ging haar wassen en wat eten geven, ze was heel vrolijk en schattig. Ik vroeg of ze nog ergens last van had, zij antwoorde:'Nee, eigenlijk niet, alleen die doorlegplekken doen nog een beetje pijn.'
Oud 15-07-2008, 17:01
Verwijderd
vanmiddag heb ik ook gedroomd.

Ik was in het huis van Bonnie haar moeder, er waren ook allemaal vriendinnen van haar. Er zat een enorme spin. bonnie maakte die dood en ging met dat vieze beest achter me aanrennen. Toen werd ik panisch.
Later was er nog een soort autotje, waar bonnie met haar vriendinnen inging, ze gingen weg en ik bleef achter.
Er was een groot aquarium in de kamer, waardoor de luchtdruk in de kamer heel anders was, je had meer evenwicht. Ik kon heel goed de handstand maken wat ik ook de hele tijd deed. Toen liep ik naar de keuken en zag bonnies moeder naakt staan. ze had een prachtig jong lichaam en schaamde zich een beetje toen ik langsliep.
Oud 17-07-2008, 10:44
Verwijderd
Ik deed mee aan 'Jouw vrouw, mijn vrouw' en werd daarvoor geteleporteerd naar een grot met daarin twee neanderthalers, die een homostelletje bleken te zijn. Ze hadden een baby, een meisje, en hadden goede bedoelingen maar wilden het kind toch absoluut geen melk of kleren geven omdat ze bang waren dat het dan in een vrouw zou veranderen. Ik vond dat niet kunnen en nam het kind over, in een poging het onopgemerkt uit de grot te smokkelen. Het was een heel rustige baby, ze sliep de hele tijd. Ik gebaarde naar de cameraman, die met me mee was gekomen, dat hij de neanderthalers moest afleiden. Dat lukte, want de neanderthalers hadden uiteraard nog nooit een camera gezien en probeerden het ding met man en al op te eten. Opeens ontdekte ik dat de grot eigenlijk helemaal geen grot was, maar een caravan. Of eigenlijk een flat op wieltjes, want hij had vier verdiepingen. Trappen waren er niet, alleen stapels kussens waarop je naar boven moest klauteren. Na veel gedoe kwamen de baby en ik op de tweede verdieping, maar toen werd ik weer geteleporteerd naar een andere plek. Ik bevond me in een donkere afvoerput, waar een jongetje woonde die ik kennelijk moest interviewen. Hij was dertig cm hoog en extreem dik, waardoor hij als je op hem ging staan veranderde in een vette plas. 'Hoe is dat nou, om zo groot te zijn?' vroeg hij me, en voordat ik antwoord kon geven werd ik wakker.
Oud 17-07-2008, 12:31
Verwijderd
Ik was thuis, en opeens kwam ik erachter dat m'n zusje bij me binnen was gekomen en zich al 2 dagen had verstopt in mijn kast. Wat was ik woest! Ik gooide haar en al haar spullen naar buiten. De mensen die ik hierover vertelde vonden mijn reactie overdreven, maar ze was gvd gewoon binnen gekomen zonder te vragen! belachelijk.

Later was ik uitgeweest op m'n hakken en ik ging met de bus naar Kazet. Toen wist ik niet welke halte ik eruit moest en ging maar weer terug.
Ik kwam weer bij het busstation waar ik was opgestapt, m'n ouders waren daar ook. We waren ineens in het huis van mijn tante die we gedag gingen zeggen, het huis zat vast aan een vliegveld en daar liepen we allemaal naartoe. In de gate verloor ik mijn ouders uit het oog en werd plotseling vastgehouden door een stel gekken van een actiegroep die het vliegtuig in brand wilde zetten. Als ik gilde legde ze hun hand op mijn mond. Ecnelis was er ook bij.
Ik trok andere schoenen aan, want die zaten onder m'n truitje. Ecnelis zei 'we moeten op haar letten want ze kleedt zich slim aan, met die schoenen kan ze makkelijker ontsnappen.'
Een kreng die erbij zat zei dat ze daar een stokje voor zou steken. De groep met mensen was behoorlijk groot en ik zag de ze allemaal benzine op de vloer gooiden.
wat een kutdroom.
Oud 17-07-2008, 12:45
Uice
Uice is offline
Ecnelis misdraagt zich echt in dromenland. Ze is verdorie al drie keer in dit topic genoemd, en telkens hangt ze weer de schurk uit!
Oud 17-07-2008, 12:59
Verwijderd
Mijn moeder was compleet hysterisch - volgens mij had ik van een cake gesnoept en mocht dat niet - ze probeerde me te verdrinken in een zwembad, maar uiteindelijk hield ik haar onder water terwijl mijn man haar stevig vasthield bij haar enkels. Ze spartelde, spartelde en toen was ze dood
Oud 18-07-2008, 07:46
Verwijderd
centraal wonen ging verhuizen, ergens buiten de stad.
Het was heel klein (1 huis) en ik vroeg me telkens af hoe daar 32 mensen in moesten gaan wonen. Er was een vergadering over welke kleuren we zouden nemen en dat werd rood. Renate was al begonnen met de keuken verven.
Ik ging naar een kluswinkel en toen ik terugreed kwam er een agressieve vrouw achter me aan, ik was blij dat ik weer thuis was.
Ik ging ook verven maar toen ik de volgende dag terugkwam zag ik dat ik dat slecht had gedaan, de verf had nauwelijks gepakt.
Oud 18-07-2008, 21:04
Cesar
Cesar is offline
Over ruzie met een collega.
Oud 18-07-2008, 21:38
Verwijderd
Ik had iets gedroomd, ik weet niet meer wat. Maar daarna was het zo van *zzzoooooooooommm uit* *pan shot* en toen bleek dat er een enorme zaal om een soort rond decor was, met overal publiek er omheen. Het publiek klapte en juichte. Dan werd er weer ingezoomd op het decor en zag het er weer uit als daarvoor, in de droom waar ik in zat dus, maar na enkele ogenblikken kwam het woord 'bloopers' in beeld. Het decor vervaagde tot een zwart vlak, totdat alleen de letters te zien waren. En daarna kreeg ik bloopers uit die droom te zien. Gevolgd door bloopers uit andere dromen van andere mensen. Compleet met lachband
Oud 19-07-2008, 17:42
Verwijderd
Ik had gedroomd dat het volkswagenbusje van mijn vader plotseling ongeveer 30 personen kon vervoeren. Wel illegaal dus daar maakte ik me zorgen om. Ik deed mee aan een zomerkamp voor kidneren, was leiding, en zei terwijl we in het busje waren: wie stout is moet lopen! En toen kwamen we op de kampplaats en daar was mijn familie en die hadden nette kleren aan en ik was helemaal bezweet opeens en toen zei ik ja sorry tegen mijn zus. En ik vroeg: hoe laat is het? Net half vier geweest. Oh de uitreiking is om vier uur zeker? Nee om acht uur. Ah dan kan ik nog gaan douchen, maar toen keek ze me aan alsof dat gek was.
Oud 21-07-2008, 06:38
Verwijderd
Ik ging met mijn ouders en wat mensen van CW op vakantie (ik had in m'n hoofd naar Zwitserland) de hele droom bestond uit stress over de tassen inpakken. aagt wilde nog m'n trapje lenen omdat ze ergens niet bijkwam.
Oud 21-07-2008, 07:06
Verwijderd
OMG

Over een topic op liefde en relatie (ik geloof daar) over een jongen die zijn vriendin op vakantie kwam verrassen, alleen ik droomde dat ik zelf iemand achterna reisde. Weird.
Oud 21-07-2008, 09:21
Verwijderd
Alweer iets over een inrichting. Ik was naakt en werd in een isoleercel gegooid. Toen moest ik poepen maar er was geen wc dus deed ik het maar op de grond. Maar ik poepte allerlei kleuren verf en ging ermee op de muur schilderen. Alleen de mensen die opgenomen waren konden de kleuren zien en konden zelf ook letterlijk zeven kleuren stront schijten, maar normale mensen konden dat niet en zagen gewoon een hoop stront uitgeveegd over een muur. Na weet ik het hoeveel uur mocht ik de cel weer uit, en inmiddels waren al mijn medepatiënten begonnen met het beschilderen van de muren met zelfgeproduceerde verf. Ze lachten allemaal en leken heel gelukkig. Er ontstonden veelal abstracte schilderijen, maar ook landschappen en portretten van geliefden. Het zag er prachtig uit. De hulpverleners echter werden woedend en begonnen aan hun armen te trekken om ze weer terug naar hun kamers te krijgen. Het was achterlijk, maar tegelijkertijd ook wel weer mooi.
Oud 21-07-2008, 12:09
Verwijderd
Dat ik op vakantie ging naar eoa camping, en toen we daar aankwamen ging ik natuurlijk schoenen passen, maar zoals altijd zat er niks geschikts bij en ik had 3 jurkjes die ik alledrie omstebeurt aandeed naar mijn werk bij een winkel in een vreemd dorp en er was nog iets met zeilen en tieten en dat op film.
Oud 21-07-2008, 20:31
Verwijderd
Dat mijn voortanden afbrokkelden, huuu! Ja en een hoop gedoe over dat ik kon vliegen en een oorlog en hoge hekken en monsters natuurlijk, maar dat van die tanden was echt een nachtmerrie. Ik ging echt in de spiegel kijken toen ik wakker werd vanmorgen
Oud 22-07-2008, 06:30
Verwijderd
Het is zo raar als je al tijden wakker bent en je bent met iets willekeurigs bezig en opeens komt er een stukje uit een droom terug. Ik raak dan altijd even in de war, want het lijkt net een herinnering, terwijl dat niet kan. Maar het duurt een fractie van een seconde voor je hersenen dat doorhebben.

Vandaag droomde ik kennelijk iets over een enorme woestijnvlakte met een woonwagenkamp. En ik rende telkens tussen die woonwagens en campers en dingen door, tot ik uit dat kamp was. Ik moest naar het oosten en er lagen witte pilaren op de grond, die wel mooi afstaken tegen het oranje zand en de blauwe lucht.

Verder weet ik het niet.
Oud 22-07-2008, 09:43
Verwijderd
Ik droomde dat ik een vreselijke nieuwe baan had, ik was afwasser. Maar op een abnormale manier.

In de rij aan een gigantisch aanrecht met om de 2 meter een wasbak, stonden om en om mensen af te wassen en af te drogen. Ik moest kopjes en make-up remover watjes afwassen en was veel sneller dan de rest
Oud 23-07-2008, 20:29
Missy
Missy is offline
Dat mijn moeder (46) zwanger was. En of we het zouden houden of niet.
Oud 23-07-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn moeder (46) zwanger was. En of we het zouden houden of niet.
Haha, toen ik dit las dacht ik heel even dat dit het OMGWTFBBQ-topic was.
Oud 23-07-2008, 20:34
Verwijderd
Ik was op een boot met mijn ouders. We waren ergens bij Zuid Amerika, ik kon de hele tijd in en uitzoomen op het gebied waar we waren. Het gebied zag er nogal nep uit, alsof het was aangelegd met allemaal plastic sluizen enzo.
Oud 23-07-2008, 20:42
Verwijderd
Ik zat in een ouderwetse trein, op weg naar een berg. Op die berg zou een hotel zijn, het moeilijkst bereikbare hotel ter wereld. Ze hadden dan ook maar vijf gasten per jaar, maar het was wel ontzettend prestigieus allemaal. Ookal hadden ze verder geen boeiende dingen in de buurt, behalve een skipiste zonder sneeuw en een strand waar het heel koud was. Het stikte er ook van de muggen.

Hoe dan ook, die trein was echt gaaf. Heel ouderwets en luxe, met allemaal koperen accenten en rood fluweel en groen leer en hoogpolig tapijt.
Het avondeten werd naar alle coupes gebracht en bij dat eten hadden ze wortels in de zeven kleuren van de regenboog. Na ze een tijdje bewonderd te hebben kreeg ik het idee om ook van die wortels te kopen, zodat ik een regenboog-diner kon geven, waarbij het eten gerangschikt zou worden op kleur.

Toen ik wakker werd en er achter kwam dat regenboog-wortels niet bestonden was ik erg teleurgesteld, want ze zouden de cornerstone van het diner worden. Ik had zelfs al allemaal recepten bedacht, waarin ik die wortels kon gebruiken Het is echt jammer dat ze niet bestaan, ze zagen er machtig gaaf uit.
Oud 23-07-2008, 20:43
Verwijderd
En zodra ik een grotere eettafel heb, of het huis van mijn ouders tot mijn beschikking, ga ik ook echt zo'n diner maken.

Kleurtjessssssss.
Oud 24-07-2008, 00:28
Verwijderd
Ik werkte op een kantoor op de bovenste verdieping van een gebouw, en er waren heel veel mensen met rare kleren met felle kleuren. Toen kwamen er mannen met samuraizwaarden die iedereen wilden ontvoeren/onderwerpen. Ik probeerde te doen alsof ik bij de bezoekers hoorden, want die konden gewoon weglopen via de brandtrap, maar ze hielden me tegen. Toen was iedereen ineens buiten, en de HQ van de zwaardmannen was in een enorme boom, en ik wilde wegrennen van de boom, maar toen gingen ze hun zwaarden naar me gooien
En toen was er nog iets in een soort blokhut in the middle of nowhere maar dat ben ik vergeten
Oud 24-07-2008, 07:00
Verwijderd
We gingen kerst vieren en toen zei mijn tante tegen me: 'Het is maar goed dat jij je zo lelijk kleedt, want dan valt het niet op dat je zo'n gratenpakhuis bent.' Daarna ging ik de hond uitlaten en kwam ik mijn buurjongen(13) tegen die er nogal verward uitzag, dus ik vroeg wat er aan de hand was. Hij: 'Mijn mama is er vandoor gegaan en nu kan ik haar nergens vinden.' Ik wilde hem gaan helpen, maar toen rende mijn hond opeens ervandoor en moest ik haar achterna rennen. Toen ik haar weer te pakken had gaf ik haar een hele harde mep en dat was het wel zo ongeveer.
Oud 24-07-2008, 08:38
Verwijderd
Ik was aan het baren op een baarkruk. Maar ik was niet zwanger en had ook geen buik
Oud 25-07-2008, 08:12
Verwijderd
Ik heb over Kazet gedroomd.
Zijn tante lag in het verpleeghuis waar ik werk, maar van buiten was het het oude huis van mijn ouders.
z'n tante was er slecht aan toe en er waren allemaal familieleden, toen zag ik kazet ineens en begon hem te zoenen. We wilden naar de bioscoop maar ik kon mijn schoenen niet vinden. Ik vond telkens maar 1 schoen, of een paar maar dat vond ik niet leuk staan bij mijn broek. Hij hielp met zoeken. Ik zei dat we geen seks konden hebben omdat ik een katheter had, dat voelde ik ineens.
Oud 25-07-2008, 08:58
Verwijderd
Oh, volgens mij droomde ik iets interessants, maar ik weet niet meer wat. Ik weet alleen de laatste dertig seconden nog, want die waren schokkend en hadden niks te maken met de rest van de droom. Ik was opeens met een groepje mensen die zo uit Godfather leken te komen en we liepen naar het lichaam van een man die op de grond lag. Hij leefde nog, maar was duidelijk aan het einde van z'n latijn. Hij zag ook helemaal groen en slijmerig. En hij keek heel vermoeid en verdrietig. We moesten later die dag een of ander klein voorwerp onopvallend door de douane krijgen.
Toen sneed één van die mensen plotseling de borstkas van die (nog levende) man helemaal open, want dan konden ze dat voorwerp onder de huid stoppen en het weer dichtnaaien. Zodat het verstopt was enzo.

Toen ik wakker werd verkeerde ik eerst ik een staat van omgwtf, maar daarna bedacht ik me dat het eigenlijk allemaal nogal debiel was, want een lijk valt de douane eerder op dan een klein voorwerp.
Oud 25-07-2008, 11:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik droomde geloof ik over m'n werk. Hmm.
Oud 25-07-2008, 11:30
Verwijderd
OMG@ Andijvie
Oud 25-07-2008, 12:04
Verwijderd
Ik droomde dat ik niet kon slapen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten