Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OMG ik ga nu naar bezoek beneden. OMG Fijne avond/weekend, tot volgende week ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
OMGWTFOMFGBBQ
http://www.jimmyalter.nl/News/3593/M...3-jarig_meisje |
![]() |
||
Citaat:
![]() OMG Niet al teveel aantrekken van die familiedag en dan is het zo voorbij! OMG Ondanks alles toch veel plezier! ![]()
|
OMG!
![]() Maar dan ligt het toch echt aan dat meisje en die mensen die "The Black Parade" als naam overnemen en niet aan die band. Ik luister het en ik krijg er geen zelfmoordneigingen van (Wat een schot voor open doel als je daar grapjes over maakt). Ik zie echt geen reden om die band de schuld te geven. Zij zijn niet degenen die die sekte oprichtten, of ervoor zorgden dat dat meisje zo'n waardeloos leven had dat ze zelfmoord ging plegen.
|
Verwijderd
|
OMG ik heb nog zo weinig gedaan voor m'n examens en ik maak me druk om het feit dat ik me er niet druk om kan maken.
OMG ik snap niet waarom bij ons de examenklassen de week voor de examens nog naar Disney gaan, als ze de hele tijd zitten te hameren dat je moet leren. (Niet dat ik mee ga/wil, maar toch..) |
![]() |
||
Citaat:
OMG het was niet leuk! Maar OMG Het is voorbij! ![]()
||
Citaat:
![]() OMG De chips en m&m's zijn op ![]() OMG Ik heb niet echt avondgegeten ![]() OMG Pindarotsjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMG vanavond heb ik een feestje dus ik ga het niet leuk vinden om morgenvroeg uit bed gebeld te worden. ![]() OMG ik heb eens ál mijn huiswerk gemaakt. OMG ik heb een jurk aan. Lalalá. OMG waarom lijkt het koud buiten? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #103 Verwijderd | 500 | 24-07-2007 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
fototopic dansen op papier II Diary of Dreams | 501 | 13-11-2005 22:58 | |