Advertentie | |
|
![]() |
|
meisjes zijn vreselijk slordig!
ot: Ik ben vandaag helemaal naar Maastricht geweest voor een tas vol met spullen en die moest ik vanaf het station naar huis sjouwen en nou heb ik last van mijn nek ![]() ![]()
||
Citaat:
gisteren ook in een kermisattractie geweest op t Vrijthof met een lichte kater. Niet zo'n goed plan, heb de rest van de dag met een vage misselijkheid rondgelopen. Eigenlijk moest ik van mezelf daarna ook beginnen met fulltime aan scriptie werken, maar toen bedacht ik me dat het pinksteren was en dus een vrije dag, zeker als ik zelf mijn tijd mag indelen. Nu zit ik al de hele dag op de bieb mezelf kwijt te raken in al die informatie. En ik zag net een (Turks?) meisje waar ik vorig jaar mee in de onderwijsgroep heb gezeten die opeens rondloopt in een volledig traditionele outfit inclusief indrukwekkende hoofddoek ![]()
||
Citaat:
Oh en ik heb vandaag iedereen in mijn werkgroep Spaans versteld doen staan van mijn bodemloze filmkennis toen ik kon vertellen dat met 2001: Una odisea en el espacio de klassieker 2001: A space odyssey werd bedoeld. Het respect was groot, helemaal toen ik ook nog op wist te rakelen dat deze niet geregisseerd was door Akira Kurosawa maar door Stanley Kubrick. Ik heb me daar even een partij cred gescoord bij mn werkgroepgenoten, niet normaal.
Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 13:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag heb ik in de hemel aka het Afrikaans Studiecentrum in Leiden gezeten voor mn onderzoek en het is echt superleuk, ![]()
|
ik ging naar school, at daar in het dorp drie smaken ijs ( mango/citroen/meloen) van de nieuwe ijssalon, ging naar huis, at friet en ging toen naar mijn kamer en at stiekem sushi. NOM NOM NOM.
|
Veel gechilled in het weekend. Bij m'n broer gebbq'ed. Was relaxed. Het kankereind terug met m'n chick achterop de fiets was mindor. Gister gerepeteerd met de band in een heet stinkhok. Vandaag aan de arbeid. Geen ene klote uitgevoerd besides m'n evil scheme in werking gesteld. Nog 2,5 week en weg daar, Yesssss. Vervolgens wederom balen dat ik direct bij de nieuwe job aan de slag moet zonder vakantie. Gebaald dat m'n broers naar Miami gaan over een paar weken en ik niet mee kan door de nieuwe job. Wel siked over salaris, maargoed. Vanavond bij de ouders gegeten, een kennis voor de 100ste keer afgebeld, bieries gedronken op 't balkon met een gitaar op schoot(de buurtniggors waren bummed) en een wasje gedraait. Zeer boeiend allemaal....
|
Gister strand geweest met beste 'din en haar Oekrainsche studiegenoot. Heel de dag gebrekkig Engels gepraat en dat was grappig. Niet gezwommen, want het water was tering koud, maar wel terrasje gezeten en heel erg lopen geiten.
Terugweg naar huis was een beetje meh, want door mij waren we verkeerd gefietst en zo'n 6 km meer gereden dan nodig was. ![]() Daarna bij mij thuis nog wat gedronken, foute muziek geluisterd en Nightmare Before Christmas gekeken (jawel, in de zomer kan dat ook!) en heel erg de buren wakker gehouden. Vanochtend er weer vroeg uit omdat ik een afspraak had om m'n huurcontract te tekenen (yay, nieuwe kamer!) dus ik was rete gaar en daarna moest ik weer gewoon werken. Straks ga ik snoozen.
|
Verwijderd
|
Vandaag heb ik fucking hard geluilakt, rond een uur of 4 met mn vriend op iemand staan wachten in de stad die niet kwam opdagen met MIJN SPULLEN GVDDEUAIOFYA*EU, dus toen was ik natuurlijk heel pissig, een uur lang lopen wachten op niks
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb vandaag obsessief Lost gekeken, want ik kon me niks nuttigers voorstellen op een dag dat je ziek thuisblijft. Ondertussen moest ik wel voorstellen afzeggen om te chillen in het park en te zwemmen in een meer, da's wel zuur. ![]()
||
Citaat:
|
Gisteren ben ik met Adam Warlock en zijn vriendin naar een duinmeertje geweest alwaar we in de zon hebben gezeten en bier hebben gedronken onder het genot van dikke ska en de laatste cd van Fucked Up. Daarna thuis even een pizza naar binnen gewerkt. Toen met Adam Warlock meegegaan naar amsterdam alwaar we eerst een biertje in the Minds hebben gedaan om daarna bij hem door te zuipen, daar op de bank te maffen en vandaag naar huis gegaan en daarna van 5 tot 10 gewerkt. Nu met twee maten Family Guy kijken en morgen vroeg op.
||
Citaat:
Ot: Vandaag gestatistiekt van 5 tot 9 en blah. Ik haat regressie-analyse en ANOVA geshizzle.
||
![]() |
Citaat:
![]() doe je trouwens de minor spaans of niet? ik ook namelijk, heb je les van gerdien oggel toevallig? ![]() verder, ik ga morgen naar walibi en een vriendin zei: waarom zou je naar walibi gaan als je in Groningen naar de kermis kan ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb een nieuwe oude computer gekregen van een lief huisgenootje huzzah. verder stond ik voor niks om half 7 op omdat ik toch niet bleek te moeten werken en was mijn fiets gejat. de cola light op het terras in de zon verzachtte mijn leed echter wel.
![]()
|
Verwijderd
|
Gister heel lang gebeld met een vriendin die net terug is uit Australië en nou weet ik weer hoe leuk dat ook alweer altijd was met haar dus nu gaan we als ik ook terug ben vast de hele vakantie samen chillen
![]() Straks school, m'n scharrel van het weekend onder ogen komen, dat soort momenten zijn toch altijd vervelend. |
![]() |
|
![]() |
Jek. Vanochtend om half 8 stonden de schilders al tegen mn raam te bonken maar ik deed alsof ik niets hoorde, tevergeefs. Kwart voor 8 maar opgestaan en ontbeten en daarna heel hard sinatra opgezet om die pokkeherrie die uit hun radio's komt de overstemmen
![]()
|
^wij hebben hier ook een verbouwing, maar onze bouwvakkers zijn goed geinstrueerd en beginnen pas om half 9 met boren. Voor die tijd slopen ze dingen van de muur en gooien ze de gesloopte dingen van de trap.
Edit LF: oeps, edit ipv quoten. Excuse me.
Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 09:09. Reden: foutjeeee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb gisteren suikerbrood gekocht, want er was geen normaal brood meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja nouja maar als ze hier niet om 7 uur begonnen zou ik niet weg kunnen tot een uur of 4 dussss liever dan maar wat vroeger. Maar prettig is het niet en ik heb er al helemaal niet zelf om gevraagd en ik heb echt een hekel aan onbekenden om mn huis die pokkeherrie draaien en proberen gezellig te doen ![]() ![]() Nou ga ik maar nog een cdtje opzetten en lekker huishoudelijke dingen doen to pass the time.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik doe inderdaad een minor Spaans, hoeweetjijdat! Maar ik heb les van Schreurs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: ik werd net wakker gebeld door een australische vriend die een paar dagen bij me komt logeren, leuk ![]() |
![]() |
|
ik heb me vandaag echt gigantisch verslapen, ik had eigenlijk werkcollege van 8:45h tot 12h, maar ik werd pas om half 12 wakker en nog wel van andermans housemuziek, niet eens uit mezelf. en eigenlijk heb ik zo ongeveer nu ook nog vergadering van mijn commissie, maar dat sla ik dan ook maar over. dus relaxed dagje, ik voel het nu al. zo ga ik maar eens naar de stad op zoek naar een surferchickcadeau en studeren om de gemiste uren college een beetje te compenseren. en vanavond uit yesssh
![]()
||
Citaat:
![]() Ot: Vandaag STUDEREN, studeren, studeren, studeren, studeren, studeren, studeren. EN soggen en blaaaaaaa. Het is veel te mooi weer voor dit soort praktijken ![]()
|
recensie geschreven en ruim op tijd ingeleverd maar nu staat ie niet bij alle andere recensies (worden altijd samengevoegd) en aaaa en ik mail me dood naar die docent maar ze mailt niets terug aaa.
komt vast goed, kan bewijzen dat ik op tijd was met mailen enzo. kuttechnologie. BAH. nu snel falafel eten en zo met vriendinnetje bijkletsen yea. EDIT yea geregeld ![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 19:52. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vandaag mijn tijd verdaan(??) met niksdoen, vergadering, stage-voorbereidingen, college. En ik heb een shirtje gekocht met een poes erop, <33 Nu luister ik N SYNC en probeer ik de schrik van mijn telefoonrekening (200e) te boven te komen.
||
Citaat:
en verder kreeg ik een mailtje dat ik aankomende zondag kennis mag maken met een deel van de crew van de film waar ik voor ga 'werken' en dan gaan ze een appartement vermexicaniseren. ben benieuwd wat ik mag doen, misschien wel behangen, hahaha. en ik kocht bij ah to go een grote verpakking sushi want ik vind die sushi stiekem heel lekker en nu heb ik een veel te dure nieuwe verslaving. NOM.
|
Verwijderd
|
ik ben nu bezig voor het project van vorig blok waar we een 4,5 op hadden, en ik hoop SNEL klaar te zijn zodat ik met maura & co in het plantsoen kan hangen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want bij ons is het nu al 5x uitgevallen door maandagen die vrij zijn. vind jij het wel leuk? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een bezichtiging van een appartement gehad, en het appartement gekregen. Een 5 op een tentamen terug gekregen, uit eten geweest bij Cantina Mexicana en wat gehangen met vrienden. Dus.
||
Citaat:
![]() ![]() Ohja ik had gisteravond een feestje en toen heb ik de hele tijd met één jongen gepraat en toen gingen we de stad in en toen ging ik naar huis.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |