Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Me: “Hi, how are you doing today?”
Customer: “I’d like a large coffee.” Me: “That’ll be $1.95.” Customer: “Oh, I don’t want to pay for it.” Me: *shocked* “Ma’am, this is a store. We sell things for money in order to make a profit.” Customer: *stares blankly* Me: “The coffee isn’t free.” Customer: “Can I have the coffee anyway, since you already poured it?” Me: “No. ” Customer: *looks at me for a moment and then walks away* |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moest lachen om een punker met mislukte dreads in zijn hanekam en "bier en tieten" achterop zijn leren jasje. ik bood m een peuk aan, omdat shag draaien niet zo handig is als je danst en toen wilde hij meteen aardig en beleefd zijn en bood me iets te drinken aan.
dude, t is maar een peuk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"cootie" is al niet bepaald een Van Dalewoord
![]() Ik heb gelachen om de doodskisten in de vorm van een Ananas of een buitenboordmotor die in Afrika gebruikt worden ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Military Intelligence
USMC (troubleshooter for f-18 jets) | MCAS Miramar, San Diego, CA, USA Me: “Okay sir, can you hear me?” Pilot: “Loud and clear. Okay, I have a problem with my radar…it won’t test and nothing is coming up in the O-F-F position.” Me: “Well, sir, turn it to the O-N position and let me know how things work out.” :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren in de haven bij dover stond ik in een winkel, en er was een jongen met een hele Gooische R en die was daar met zijn moeder, en zijn moeder vroeg, 'ben je klaar?' en toen zei hij heel droog, "nee. Ik sta hier met mijn flesje, buiten de winkel, maar ik ben niet klaar." En dat klonk heel grappig. Misschien was het de R. Daar hadden jullie bij moeten zijn!
|
Verwijderd
|
om mijn stonede vriend die ging uitleggen wat air on maiden inhield. "ja, ze hebben zo iemand die speelt luchtgitaar, en een luchtdrummer, en een luchtzanger..."
een luchtzanger? wat doet die dan? "ja, zo zingen maar niet echt zingen. luchtzingen" playbacken? "ow ja" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh gister in de AH! Een vrouw ging pinnen. Eerst was ze al weetikhet hoelang bezig haar pinpasje uit haar portemonnee te halen. Het lukte maar niet, dus ik bood aan te helpen. Ze wist niet hoe het pinapparaat werkte, dus haalde ik ook de pas er maar even doorheen.
Vrouw: 'En wat nu? Ik weet niet hoe dit werkt. Oh en ik wil ook zegels.' Ik: *zegelknop ingedrukt* *bedrag opgenoemd* 'Nu moet u uw pincode intoetsen, mevrouw.' Vrouw: *moelijk kijkend* 'Hoe dan, waar dan, ik zie hier de nul.' *drukt op nul* Ik: 'Uw pincode, mevrouw. Als u daarna op akkoord drukt, heeft u betaald.' Vrouw: 'Ja sorry ik weet niet hoe dit werkt *verontschuldigd zich tegenover mensen die achter haar in de rij staan, inmiddels zijn dat er veel ![]() Vrouw: 'Wat is een pincode?' Ik: 'U weet dat bij een pinpas een viercijferige code hoort?' Vrouw: 'Nee, dat weet ik niet.' *Mensen achter haar in de rij beginnen te lachen* Vrouw: 'U kunt me nu wel belachelijk gaan maken, maar sorry hoor, ik weet gewoon echt niet hoe dit werkt.' Ik: 'Heeft u ook contant geld bij u?' (dat had ik al een paar keer gevraagd, maar dat drong niet helemaal door geloof ik ![]() Vrouw: 'Ja. Haal die zegels er maar af.' Ik: *zegels eraf gehaald* *bedrag opgenoemd* *vrouw betaalt contant* *fijn weekend dag* En ik moest echt heel erg lachen. Ik kon het bijna niet meer inhouden, vooral niet toen klanten achter haar het uitproestten. ![]()
|
M'n neefje van 6 had 't 'n kwartier lang over z'n stamcafé. Hij zei dat hij iedere dag daar was, dat 't daar altijd feest was, dat z'n papa en z'n mama daar dansten, dat alle kinderen daar zoveel snoep en ijs mochten eten als ze zelf wilden, dat mensen daar nooit hoefden te slapen en blablabla. Ik kreeg 't al benauwd, maar achteraf bleek dat ik 'stamcafé' verkeerd verstaan had en dat ie 'zandkasteel' zei.
|
Een vriend van me zou 2 weken gaan kamperen in Denemarken, maar hij was na 3 dagen al terug, want er zaten wespen in de tent. Heel veel, want er was een nest in de buurt. Dus zijn ze maar terug gegaan naar huis... En ja, er waren andere plekken vrij op deze camping en genoeg campings in de buurt, maar dan moesten ze het weer helemaal verplaatsen, en dat was te veel gedoe...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |