Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aaah! Exen zijn verschrikkelijk. Ik vind dat hij het recht niet heeft om me zo te negeren. Maar na al een keer heel boos te zijn geworden zonder effect ben ik het zat om er weer wat van te moeten zeggen. Maar ik word alleen maar bozer en bozer op 'm en daar heb ik helemaal geen zin meer in
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat van kwaad naar erger geloof ik.
![]() Echt, het lef om nu gewoon nog stééds niet te bellen terwijl hij weet dat met even práten ''alles'' opgelost zou zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pffff..... Gisteren moeilijk emotioneel gesprek gehad. Hij was heel bang dat ik het uit ging maken. Wat ik niet doe, maar hij moet écht even een stapje terug nemen. Ik ben nog helemaal niet toe aan allemaal dat serieuze gedoe. For fuck's sake, ik ben negentien. Ik wil nu nog even gewoon VriendjeVriendinnetje zijn zonder heel ver geneuzel over de toekomst. Hij snapte het wel, maar t was wel beetje emotioneel. Het is atm een beetje een achtbaan hier.
|
![]() |
|
Hoera hoera, ik hou het al bijna vijf dagen vol niks van me te laten horen
![]() Verder gaat het uitzonderlijk goed. Gisteren een etentje met het werk wat onwijs gezellig was, daarna nog even de stad in met vrienden en dat was ook leuk. Ja, gaat goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had hem gisteren gesmst omdat ik er gewoon niet meer tegen kon. Hij zei dat ie er vrij zeker van was nu. Het is net of de grond nog eens onder m'n voeten weg werd getrokken. Maar als ik hem spreek voel ik me gek genoeg wel rustiger. Het stomme is dat ik steeds moet denken aan bepaalde momenten, hoe leuk het was en hoe leuk het nog steeds had kunnen zijn. Als ik het gewoon maar eerder had ingezien misschien. Ik wil dit helemaal niet kwijt. Iedereen zegt dat het minder pijn gaat doen en dat weet ik ook, alleen ik wil hem gewoon echt niet kwijt, ik hoop nog steeds zo erg dat ie tot de conclusie komt dat ie een vergissing heeft gemaakt of dat ie gewoon opnieuw verliefd op me wordt. Maar ik wil ook niet tevergeefs hopen. Ik weet niet wat ik moet doen en ik kan er allemaal ook niet meer tegen. Serieus, als iedereen dit soort ellende voelt als het uit is, dan is er echt megaveel ellende op de wereld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tjaa, kan er weinig over zeggen, behalve dan dat het écht uiteindelijk overgaat, hoe zo'n dooddoener dat ook is. Telkens iets beter, dan soms ietsje slechter, en dan weer ietsje beter. Maar het blijft niet zo erg. OT: Ja-a ik weet het allemaal niet.. bla Laatst gewijzigd op 04-12-2008 om 12:42. |
![]() |
|
Komende vrijdag sinterklaas vieren met mijn familie en hem er bij en zaterdag met zijn familie en dan blijf ik die avond voor het eerst slapen als zijn zoontje er ook slaapt. Spannend! Het zoontje was al van plan om dan 's ochtends bij ons in bed te kruipen.
![]() Verder heeft hij afgelopen week een pak gekocht en dat is zo ontzettend lief van hem. Hij heeft een hekel aan dat soort verplichtingen en het gaat nogal tegen zijn principes in, maar voor de bruiloft van mijn zus heeft hij toch een pak gekocht nu, terwijl hij er eigenlijk ook nog eens absoluut geen geld voor had. En toen ik afgelopen week nogal ziek was, ging hij zo lief voor me zijn. En gister, toen ik riep dat ik chocolade nodig had, ivm die week van de maand, wilde hij al voor me naar de winkel gaan 's avonds. Hij is echt echt echt zo lief voor me.
Laatst gewijzigd op 04-12-2008 om 16:42. |
![]() |
|
goh ik zit nu in de fase waarin ik van thuiswonende student verander naar 'samenwonende' werkende. ik geloof dat het allemaal wel goed gaat komen.
wordt wel kou lijden komende maanden haha, maar daar heb je elkaar voor denk ik dan maar ![]()
|
Hij was gisteren echt goed op dreef met m'n familie
![]() Alleen. Nou ja. Ik weet niet, op andere gebieden zitten dingen me niet lekker, maar ik kan m'n vinger er niet op leggen.
|
Heerlijk nachtje samen geslapen. Alleen werd hij om 2.00 uur wakker omdat ik al die tijd op z'n arm had gelegen en die nogal koud was en tintelde
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren ben ik ook nog even naar hem toe geweest en hij is veel knuffeliger dan normaal. Net alsoffie na afgelopen weekend en gesprek van woensdag even wil laten voelen dattie me echt nog niet kwijt wil ofzo. Ik vind het niet erg.
![]() En het is ontzettend tof om te merken dat hij het zo goed kan vinden met mijn ouders. Als ik niet beter zou weten, zou ik gaan denken dat hij mijn moeder leuker vindt als mij, hehe. En met zjn ouders gaat het steeds beter en hij heeft een vet duur cadeau voor sinterklaas voor me gekocht en nou voel ik me schuldig en ga ik vanmiddag ook nog even de stad in ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik moest deze week een presentatie doen voor taalkunde. Ik deed het over het papiamento, dus het hele Aruba avontuur kwam weer boven. Gek genoeg bedacht ik me daaagen later pas dat het leuk zou zijn om aan hem te vertellen
![]() Het is nu meer dan een maand uit en ik heb hem nog maar 1x weer gesproken. Ik wil hem binnenkort denk ik wel zien. Even de laatste stukjes. Ik wil zijn sleutels van mijn bos af en mijn kleren terug. Ergens hoop ik dat we gewoon af en toe elkaar zullen blijven zien, maar ik betwijfel het. Ik denk gewoon dat we elkaar niets meer te vertellen hebben. De keren dat ik hem mis zijn echt enorm afgenomen, ik mis hem niet meer, maar gewoon iemand. Vanavond sinterklaar met mijn ouders, broer, zussen, aanhang en kids. Zin in! u eerst gedichten fixen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Saai; sinds de zomer zo braaf als maar kan (mede door studie, dat dan weer wel
![]() Studie is in ieder geval t/m eind februari topprioriteit #1; een vriendin daarbij zou leuk zijn, maar ik ga nu geen tijd besteden aan het actief op zoek zijn ernaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- WolterB - Pluis - Mono-racer En van die studie, naja, het is bij mij meer oorzaak --> gevolg (dóór m'n studie, heb ik geen tijd om actief op zoek te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanaf anderhalve maand ging ik denk ik ook pas weer wat meer eten en kon ik fatsoenlijk slapen ![]() Edit: @Spekkie: Ja bij mij speelt er ook nog steeds gevoel voor de ex hoor (of misschien beter gezegd voor wat we hadden, niet hoe hij nu is per se), maar ik hoor wel om me heen dat dat vaak nooit echt over gaat als het zo diep heeft gezeten. Maar dat is niet zo erg want het staat meestal niet in de weg van een nieuwe liefde ![]() |
![]() |
|
pfff had morgen met vriendinnetje afgesproken maar gaat nu opeens niet door. vervelend en jammer. wat moet ik nu opeens doen?
meuh ander vriendinnetje had wel gezegd 'anders kom je toch naar mij?' maar niet echt zin in. voel me blegh. leve liefdesverdriet. heeft impact op alles. ![]()
|
Net terug van de Sinterklaasviering. Hem voor het eerst voorgesteld aan de familie. Ik vond het super gezellig. Heb nog niet de gelegenheid gehad hem te vragen hoe hij het vond. Maar volgensmij kon hij het wel vinden met mijn neven en nichten. Wel een beetje plagend gedicht gehad over huisje boompje beestje. Maar hij kon het geloof ik wel hebben. Erg leuk iig.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn bijnavriendje heeft een lapdance gekregen in een bananentent en toen voelde hij zich daar HEEL kut over en ik gaf er totaal niets om, totdat de mensen tegen wie ik het vertelde vonden dat dat écht niet kon. nouja dinsdag hebben we het erover en dat hij zich zo schuldig voelde terwijl we nog niet eens officieel zijn, vind ik gaaf.
nu smst hij ineens heel veel en ik heel weinig en dinsdag zoen ik hem dood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Van je familie moet je het hebben... ik heb er nu echt helemaal genoeg van, het is steeds hetzelfde gezeik. Maar gelukkig heb ik wel een lief vriendje. Dat gaat ook niet perfect, maar de goede intenties zijn er, dus we zien wel waar het schip strandt...
|
Dit weekend was leuk met hem, al merk ik wel dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit..ik wil er dan zo veel mogelijk voor hem zijn, maar dat is moeilijk omdat hij vrij gesloten is. Hoop dat zijn stress gauw zal afnemen. Helaas moest ik eerder naar huis want studie
![]() ![]() ![]() ![]() Nu maar even heel hard werken aan school en dan mogen de romantische kerstdagen met hem wel komen van mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: hmmmmmmmmmmm hij's lief. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|