Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1728205
Studentenvereniging + stereotypische leus + zelf geen latijn kennen = triplefail |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn echte vader is een zaaddonor, dus ik ken hem niet. En mijn niet-echte vader is een sukkel omdat hij een gebrek aan sociale vaardigheden heeft, dom is, nooit ergens enthousiast over is of interesse in iemand toont, lompe opmerkingen maakt naar mijn moeder en omdat hij niks uitvreet.
|
![]() |
|
Het is koud, ik heb in de stad niet gevonden wat ik zocht, het aanhangsel van mijn moeder is weer hier, er is geen drinken meer in huis (behalve wijn, baileys en melk) en ik heb deze hele vakantie nog geen ruk gedaan aan mijn schoolwerk.
edit; en dat stomme rot vuurwerk kan me ook gestolen worden. ![]()
|
He gatver. Zit op de laptop van m'n moeder en die heeft een raar breed scherm ofzo. En nu zijn alle lettertjes echt heel.erg.klein. En het het bijstellen bij beel/lettergrootte werkt niet. En jezus zó goed zijn mijn ogen nou ook weer niet
![]()
|
Verwijderd
|
Ik was voor een werkstuk op zoek naar informatie over scarification. Kom ik op zo'n site waar ze tips geven voor hoe je jezelf het beste kunt brandmerken en waarmee je het beste in jezelf kunt snijden. En ik heb zojuist ook foto's gevonden van een Afrikaans jongetje dat in zijn gezicht gesneden wordt. Nouja misschien lijkt het erger dan het is, maar ik word er in ieder geval niet blij van..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Offtopic: oew, rasmusje, ik vind het ook eng, maar soms is het wel echt mooi klik en klik verder
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Offtopic: Jezus, dat ziet er heftig uit. Maar het is inderdaad best mooi. Ik zat net op deze site en ondanks dat ik het idee heel eng vind, vind ik sommige foto's inderdaad wel mooi..
http://www.jmclajot.net/Scarification.html |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah!
Die huurders zijn hun pinpas ´´kwijt´´ en laten mij nu zomaar 550 euro voorschieten, omdat het geld nou eenmaal betaald móet worden V.v En ik zei gisteren zo tegen dat wijf ´´maar als je je pinpas weer hebt gevonden, neem ik aan dat je wel meteen betaald´´. Toen zei ze ´´Ligt er aan. Weet niet hoeveel er op staat. We moeten natuurlijk wel kunnen eten. Dat is belangrijker dan de huur. Ik betaal de huur wel de volgende keer of zo.´´. |
![]() |
|
Dat ik nog niks heb gedaan voor m'n tentamen van dinsdag, omdat ik een uitstellert ben.
Ik wou eigenlijk za/zo/ma gebruiken om te leren, maar vrijdag werd ik ziek naar huis gestuurd van m'n werk, zaterdag bleken er geen bussen te gaan vanuit Heerjansdam waardoor ik hier vastzit en vandaag ben ik ziek geworden. Hoera. Dit tentamen gaat een harde nono worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Missy | 500 | 07-04-2009 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |