| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Het gaat goed.
In dat wat kan je niet waarderen topic zeur ik dan wel over tijdgebrek e.d. maar eerlijk gezegd is dat alleen maar een goed teken. Ik héb weer de energie om het druk te hebben, om me over examens zorgen te maken. voor ziekenhuis de Gelderse Vallei.
|
|
|
|
Oh, da's een lang verhaal. Ik ben al sinds m'n 13e ziek. Maar ze hebben in november een onderzoek gedaan waar opeens vanalles uitkwam en dat zijn ze aan het behandelen. En dat levert op dit moment heel erg goeie resultaten op.
Nou ja, fijn dus.
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet het één en ander van lang ziek zijn, en dokters die niks kunnen vinden. Dus: great
|
|
|
|
shoppen is niet echt mijn ding. maar het resultaat is iig wel tof. schoenen, broeken en een kontschoppend horloge
ik hoef iig like een jaar niet meer te shoppen
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ontopic: Mijn huisgenoot die me net even wat net gebakken pannenkoeken kwam brengen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die van keira knightley is duisent keer beter dan colin firth.Ik kan het waarderen dat ik het nu rustig ga proberen en als ik fail is dat alleen maar ach en als ik het haal doet iedereen van wow
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het weer was echt fantastisch hier. Lekker lopen zonnen
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 17:19 | |
| Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 01:34 | |
| Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 10:15 | |
| Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 17:54 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 12:21 | |