Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2009, 15:30
Loezzel
Loezzel is offline
Ik moest vandaag invallen bij een kleuterklas en nu weet ik weer waarom ik geen kleuters wil doen. Mijn god, ik ben gesloopt. Wat verschrikkelijk!
Vanavond ga ik lekker pizza eten met mijn huisgenootjes en bank hangen.
Morgen winkelen in Amsterdam en 's avonds heb ik een date!
Oud 05-03-2009, 21:03
Verwijderd
De hele week geblokt voor een tentamen wat ik net had. Ik ben niet gemaakt om veel met de hand te schrijven dus nu ben ik gesloopt. Alle wilde plannen in de kast gezet en lekker vroeg naar bed vanavond,.
Oud 05-03-2009, 23:11
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en met een beetje geluk ben ik vanaf morgen beveiliger bij de Media Markt haha. Lekker de hele avond met camera's spelen en vervelende mannetjes in de gaten houden.
ik ben aangenomen(L).
Oud 06-03-2009, 11:51
kuik
kuik is offline
ik had vandaag skillzzzlab op de OK en we mochten intuberen met een video laryngoscoop, het intuberen van de toekomst! woohoo. nu ben ik vrij en zometeen ga ik pintjes drinken in de stad.
Oud 06-03-2009, 13:20
Verwijderd
ik kwam er gisteravond ineens achter dat ik vandaag vrij was, en dat ben ik nooit, dus dat wilde ik optimaal benutten door goed op stap te gaan. dat heb ik gedaan. het was een rare avond.
Oud 06-03-2009, 14:16
Carn
Carn is offline
nu aan het werk, vanavond naar het zuiden. Morgen met een bivakmuts mijn 'ouderlijke' huis in om mijn eigen spullen toe te eigenen
Oud 06-03-2009, 15:02
capibara
capibara is offline
Citaat:
nu aan het werk, vanavond naar het zuiden. Morgen met een bivakmuts mijn 'ouderlijke' huis in om mijn eigen spullen toe te eigenen
Wtf?

Vandaag dagje vrij, beetje dtp'en en een laptopje fixen. Vanavond veel bier.
Oud 06-03-2009, 15:44
Carn
Carn is offline
de bivakmuts is wat overdreven
Oud 07-03-2009, 08:19
tuttebel
tuttebel is offline
gisteren de hele dag aan mn assignment over de black panther party gewerkt en met mn schotse lovah gekletst

en vandaag de hele dag blauwbekken en collecteren voor JB. woo.
Oud 07-03-2009, 14:02
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb gisteren een date gehad, en dat was héél erg leuk

Gistermiddag heb ik lekker geshopt in Amsterdam, maar nu is 1 van de blouses die ik heb gekocht al stuk. Ik kom voorlopig niet in Amsterdam om het te kunnen ruilen, wat nu?
Ik heb hem gekocht bij Bershka en die winkel zit alleen in Amsterdam, Den Haag en Maastricht als ik me niet vergis..
Oud 07-03-2009, 16:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
de hele week voor tvserie gewerkt en op de meest idiote plekken geweest, van dikke wansmaakvilla's tot saunaresorts. nog 7 weken om 's ochtends 6 uur op en om half tien 's avonds thuis, hopen dat ik het trek!
Oud 08-03-2009, 11:17
Verwijderd
volgens mij ben ik nog niet helemaal nuchter, maar ik moet zo met m'n ouders naar m'n opa huhu. gisteravond was weer prachtig,
Oud 08-03-2009, 14:55
botulismf
botulismf is offline
Gisteren naar de single-releaseparty van een bevriende band, met nog een hoop andere bekenden. Mijn broertje is uit de band gestapt en het was wel vreemd om ze na bijna drie jaar weer met z'n drieën op dat podium te zien, maar hun optreden was fantastisch. Na afloop heb ik gedeejayed en ik werd overladen met complimenten en tot drie keer toe om een visitekaartje gevraagd, dus die ga ik binnenkort maar even laten drukken. Aan het einde van de avond gingen we nog naar een of ander huisfeest maar toen waren alle mensen weg die wisten waar het feest was dus toen gingen we maar op zoek naar een eetgelegenheid. Uiteindelijk bij de drummer op de bank in slaap gevallen en nu net weer terug in Utrecht. Memorabel.
Oud 08-03-2009, 15:00
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Ik heb gisteren een date gehad, en dat was héél erg leuk

Gistermiddag heb ik lekker geshopt in Amsterdam, maar nu is 1 van de blouses die ik heb gekocht al stuk. Ik kom voorlopig niet in Amsterdam om het te kunnen ruilen, wat nu?
Ik heb hem gekocht bij Bershka en die winkel zit alleen in Amsterdam, Den Haag en Maastricht als ik me niet vergis..

Als ik jou was zou ik even bellen naar dat filiaal en kijken wat er te regelen valt. Evt. opsturen?
Oud 08-03-2009, 15:27
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik even bellen naar dat filiaal en kijken wat er te regelen valt. Evt. opsturen?
Yep, dat ga ik inderdaad doen!

Gisteren bij vrienden geweest die ik al een tijdje niet had gezien. We hebben tot 4 uur vannacht zitten wii'en, beetje schraal, maar erg leuk
Ik hou van baileys!
Oud 08-03-2009, 16:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Gisteren naar de single-releaseparty van een bevriende band, met nog een hoop andere bekenden. Mijn broertje is uit de band gestapt en het was wel vreemd om ze na bijna drie jaar weer met z'n drieën op dat podium te zien, maar hun optreden was fantastisch. Na afloop heb ik gedeejayed en ik werd overladen met complimenten en tot drie keer toe om een visitekaartje gevraagd, dus die ga ik binnenkort maar even laten drukken. Aan het einde van de avond gingen we nog naar een of ander huisfeest maar toen waren alle mensen weg die wisten waar het feest was dus toen gingen we maar op zoek naar een eetgelegenheid. Uiteindelijk bij de drummer op de bank in slaap gevallen en nu net weer terug in Utrecht. Memorabel.
ahhh kutje! Ik wilde nog best graag gaan, maar als ik had geweten dat jij ook kwam was ik zeker gegaan!
Oud 08-03-2009, 17:37
Verwijderd
Vannacht had ik een date en we gingen naar de museumnacht in Rotterdam en dat was erg leuk,.Vacnohtend belde mijn ouders dat ze een half uur later bij me voor de deur zouden staan en was diezelfde date enorm snel weer verdwenen,.
Vandaag heb ik de eendjes gevoerd met een vriendin en straks wellicht nog wat aan de studie doen.
Oud 08-03-2009, 17:45
sabrosa
sabrosa is offline
Ik moet nog steeds bijna kotsen van die misselijke ringetjes van jullie
Gisteren avond los gegaan en dat was weer even tijd na al die drama van afgelopen week, vandaag waren mijn ouders langs geweest en heeft mijn vader de lamp in de wc verwisseld want ik kon er niet bij Vanavond rustig aan denk ik, zometeen koken en hangen voor de tv/pc ofzeeeu.
Oud 08-03-2009, 18:00
kuik
kuik is offline
gister werken en een goede daad verricht door met een bejaarde op stap te gaan die nooit meer buiten de deur komt. 's avonds naar girlslovedjs geweest en dat was kut. vandaag tot 5 uur in bed gelegen (L) en zometeen maar weer eens wat aan school doen.
Oud 08-03-2009, 22:49
Verwijderd
Ik ben echt al vet lang niet hier geweest maar d'r veranderd ook niet zo veel dus da's mooi. Ik ben dit weekend in Hooghalen geweest met vrienden en heb ontdekt dat Assen een suffe stad is. Nu ben ik moe en ga ik maar es slapen. Morgen weer werken namelijk.
Oud 09-03-2009, 00:34
STP
STP is offline
Citaat:
heb ontdekt dat Assen een suffe stad is
Had je wat anders verwacht? Vertel me dat je niet op stap bent geweest...
Oud 09-03-2009, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Had je wat anders verwacht? Vertel me dat je niet op stap bent geweest...
Nee, heb er alleen gewinkeld, maar het lijkt me niet echt een stad met een bruisend uitgaansleven, wel?
Oud 09-03-2009, 16:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nou eh ik weet er verder niks van maar judging by the tone of the message niet dus...
Oud 09-03-2009, 16:35
Balthasar
Balthasar is offline
ik werd vandaag op mijn verjaardag wakker in Zeeland wat ansich wel een aparte ervaring was. daarnet cadeau's uitgepakt en ga nu wat boeken bestellen op bol.com met mijn verjaardagsgeld.
ow, en pizza's!
Oud 09-03-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, heb er alleen gewinkeld, maar het lijkt me niet echt een stad met een bruisend uitgaansleven, wel?
assen is sowieso kut, maar om uit te gaan is het helemaal een sneue bedoeling. waarom ben je niet naar groningen gegaan in plaats van naar assen? 20 min. verder met de trein en zoooooo veel leuker

ik had vandaag een kutdag, en nu ga ik m'n laatste tekst samenvatten en tv kijken en m'n boek lezen.
Oud 09-03-2009, 20:40
botulismf
botulismf is offline
Gefeliciteerd Dereckck!

Ik ehhhhh.
Oud 09-03-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
assen is sowieso kut, maar om uit te gaan is het helemaal een sneue bedoeling. waarom ben je niet naar groningen gegaan in plaats van naar assen? 20 min. verder met de trein en zoooooo veel leuker

ik had vandaag een kutdag, en nu ga ik m'n laatste tekst samenvatten en tv kijken en m'n boek lezen.
Ik zat met vrienden in een kamphuis in Hooghalen en ging eigenlijk alleen maar naar Assen om boodschappen te doen
Oud 09-03-2009, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd
ik had ook een kutdag en ik tel de weken af tot de zomervakantie.
Oud 09-03-2009, 22:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik moest vandaag invallen bij een kleuterklas en nu weet ik weer waarom ik geen kleuters wil doen. Mijn god, ik ben gesloopt. Wat verschrikkelijk!
Oud 09-03-2009, 22:12
botulismf
botulismf is offline
YES, mijn opleiding had geld over om een bekende Nederlandse producer uit te nodigen voor een gastles, en toen heb ik met wat klasgenoten Kubus voorgesteld en daar flink op gehamerd en nu hebben we 29 april een les van hem waarin hij gaat laten zien hoe hij een mix maakt.
Oud 09-03-2009, 22:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gefeliciteerd
beter werk @ botu!

Verder heb ik vandaag gewerkt en kreeg ik het nieuws dat vaderlief mn 'huisraad van het ouderlijke huis' op straat gaat zetten, dus dat is ook weer fijn.
Oud 10-03-2009, 12:27
*oma*
*oma* is offline
Vandaag naar pianoles geweest en natgeregend en ik wil dat het zomer is. Vanmiddag sporten met een vriendinnetje, daarna eten en bankhangen en daarna barhangen bij een ander vriendinnetje .
Oud 10-03-2009, 15:27
sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren had ik een belangrijk gesprek over wat ik wil doen qua opleiding etc, naarmate het gesprek leek het wel een enorme peptalk en dat heeft me wel goed gedaan, vandaag sta ik er positief voor! Fuck al de bullshit van anderen, ik kom er wel .
Oud 10-03-2009, 16:55
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
YES, mijn opleiding had geld over om een bekende Nederlandse producer uit te nodigen voor een gastles, en toen heb ik met wat klasgenoten Kubus voorgesteld en daar flink op gehamerd en nu hebben we 29 april een les van hem waarin hij gaat laten zien hoe hij een mix maakt.
Is dat die lapzwans die achter die neger aan huppelt?
Oud 10-03-2009, 20:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
pfoe, de hele dag props en rekwisieten gemaakt en het ging gestaag. Morgen eerst een gripklus, regen maken yay, en dan een bruiloft.
Oud 10-03-2009, 22:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Is dat die lapzwans die achter die neger aan huppelt?
Bingo. Met een beetje mazzel krijgen we die er gratis bij.
Oud 11-03-2009, 11:01
Balthasar
Balthasar is offline
De 'Louis Theroux Collection' kwam net binnen, dus die ga ik zo kijken. Verder ga ik zo even een tafeltje reserveren voor een date morgen en later op de middag een contract ondertekenen bij de Media Markt, heuj. Verder weet ik allemaal niet wat ga doen hm. Misschien bij de Jumbo boodschappen doen haha.
Oud 11-03-2009, 16:27
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben jarig, jeeeej, maar ja tot nu toe is er geen ruk aan. hele ochtend geleerd en net een toets gemaakt.
maar straks uit eten met 2 vriendinnetjes. en het is zo leuk om een hele dag lang veel telefoontjes en smsjes te krijgen
Oud 11-03-2009, 16:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Gefeliciteerd!

Citaat:
Bingo. Met een beetje mazzel krijgen we die er gratis bij.
Wat een dwazen zijn dat. Zonde van het geld.
Oud 11-03-2009, 16:40
vilein
vilein is offline
Gisteravond-nacht teruggekomen uit Shanghai. Vlieg nooit met Air China. Vandaag een beetje op de campus rondgedwaald, iedereen verteld waar ik was geweest, beetje koffie gedronken, school gedaan. Heel veel zin in morgen ivm gave tutorial, 2 keer koffie en het beginnen aan mn essays. Dat klinkt stom, maar het is leuk!
Oud 11-03-2009, 17:33
Balthasar
Balthasar is offline
Air China is best redelijk toch op de korte vluchten, maar ik zou er inderdaad niet mee van Shanghai naar Amsterdam vliegen. Maar KLM op de Shanghai- Amsterdam en Amsterdam-Shanghai vluchten ook niet bepaald geweldig.
Wat vond je van de stad? Ik ga binnenkort waarschijnlijk weer, geweldige plek.
Oud 11-03-2009, 21:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Wat een dwazen zijn dat. Zonde van het geld.
Even serieus: BangBang komt niet, alleen Kubus, en die heeft zijn sporen zeker verdiend met zijn beats voor Opgezwolle en DuvelDuvel. Dat hij een missertje maakte met BangBang vergeef ik hem dan wel; er staan genoeg zeer goede producties tegenover.

Gefeliciteerd @ muziekvlinder.
Oud 11-03-2009, 21:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Even serieus: BangBang komt niet, alleen Kubus, en die heeft zijn sporen zeker verdiend met zijn beats voor Opgezwolle en DuvelDuvel. Dat hij een missertje maakte met BangBang vergeef ik hem dan wel; er staan genoeg zeer goede producties tegenover.
Kijk, dat wist ik niet. Nu ben ik sowieso geen fan van rap, hiphop, nederhop, etc., maar van Opgezwolle en DuvelDuvel kan ik nog ergens begrijpen dat iemand het leuk vind, haha.

Fikse misser trouwens.
Oud 12-03-2009, 07:40
vilein
vilein is offline
Citaat:
Air China is best redelijk toch op de korte vluchten, maar ik zou er inderdaad niet mee van Shanghai naar Amsterdam vliegen. Maar KLM op de Shanghai- Amsterdam en Amsterdam-Shanghai vluchten ook niet bepaald geweldig.
Wat vond je van de stad? Ik ga binnenkort waarschijnlijk weer, geweldige plek.

Ik vloog Shanghai- Shenzhen en er was niks redelijks aan. Ja, het eten op de terugweg. En de koffie. Ik vind Hong Kong veel leuker, maar Shanghai heeft de meest geniale markt en fake-markt. En de dierentuin is gewoon zielig. De panda heeft zijn eigen glijbaan...En er lag een stervende kat in het hok van de doodskopaapjes. En ze stopten op de markt een kitten in een plastic zak. Kon ie mee naar huis.
(Trouwens, op maandagen gratis bier/margaritas bij Zapata's!)
Oud 12-03-2009, 09:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Niiicce uitgeslapen, zondagsontbijtje gehad, krantje gehad en nu maar eens actief worden. Straks presentatie voorbereiden, vanmiddag college volgen, misschien nog een drankje doen en vanavond hardlopen.
Oud 12-03-2009, 09:45
tuttebel
tuttebel is offline
proberen aan mn presentatie te werken, over hoe universeel african american literature is buiten de raciale context, jottem!
vanmiddag werken bij scholieren.com hihi en dan nog even college, en naar "van nul tot nu" ofzoiets (?) in de helling.
Oud 12-03-2009, 09:57
Verwijderd
Citaat:
vanmiddag werken bij scholieren.com
wat doe je hier dan?

ik moet zo voor 20 minuten verplicht naar school omdat we gesprek hebben met onze begeleider. leuk voor mensen die niet in groningen wonen, want één meisje moet 1,5 uur heen- en terug reizen om op school te komen daarna ga ik een sollicitatiebrief versturen voor m'n jaarstage in september en ik hoop zo erg dat ik daar word aangenomen omdat er voor de rest NIKS leuks tussen zit. morgen meelopen bij een instelling voor jongeren met een licht verstandelijke handicap, en dat lijkt me echt geen zak aan, maar het moet maar.
Oud 12-03-2009, 11:30
Verwijderd
Dadelijk responsiecollege en ik heb er geen zin in,. sowieso schort het de hele week al een beetje aan motivatie, maargoed, hierna heb ik weekend.
Vanavond ga ik even kijken of de kyteman hype terecht is en daarna of naar Amsterdam of ergens in Utrecht blijven hangen.
Oud 12-03-2009, 14:18
Boas
Boas is offline
Gister het noorden wat doorgecrosst met mn NS dagkaart. Koffie hier, etentje en wat biertjes daar. Best leuk. Verder al 2 keer gehad dat ik bijna was aangenomen voor een baantje maar ze 3 dagen voor aanvang de vacature weer introkken. Vandaag zegt het uitzendbureau dat ze weer wat hebben maar ik geloof het dus pas als ik mn eerste salaris ontvang.
Oud 12-03-2009, 17:04
Verwijderd
gister stage tussentijdse beoordeling en dat was goed. vandaag kwam de directrice naar me toe en bood me een baan aan, want ze hoorde zoveel positieve dingen over me en nou is het wel een school met paupervolk, ze zijn daarom juist kritisch naar de docenten dus dat was een mooi compliment maar ik ga lekker reizen. nu ga ik eten met een vriendinnetje en morgen en zaterdag naar feestjes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten