Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ken je mij? Wie ken je dan? Weet jij mij beter dan ik?
Ken je mij? Wie ben ik dan? Weet jij mij beter dan ik? Ik zou een woord willen spreken, dat waar en van mij is, dat draagt wie ik ben, dat het houdt. Ik zou een woord willen spreken, dat rechtop staat als mens, die mij aankijkt en zegt, ik ben jouw zuiverste zelf vrees niet versta mij. Ik ben, ik ben. |
![]() |
|
Werken was vanochtend eigenlijk heel leuk
![]() En verder heb ik weer allerlei lichamelijke kwaaltjes maar geen maagpijn, ha!
|
Ik heb mijn tentamens gehad.
Ik heb m'n hele studie gehad, eigenlijk. Ik had zowaar twee zevens voor aardrijkskunde en schrijven, wauw. ![]() Straks ga ik naar Biton met een rode loper onder mijn arm en dan het pand versieren en de hele avond dansen. Maar ik ben zo bang dat ik over mezelf heen ga lopen.. -_- Ik sms m'n vriendje wel, dan mag hij een oogje in het zeil houden.
|
Hmm ik begon hier een verhaal te typen aan Roosje maar ik pm het je maar.
--------------------------- Ik word enorm gestressed van mezelf. Ik heb dit weekend sinds tijden voor het eerst weer kunnen leren, en productief ook. Ik snapte behoorlijk goed waar dit vak over ging maar vervolgens lukt het me deze week niet om de puntjes op de i te zetten. Nu ben ik bang dat ik het morgen alsnog niet ga halen. En ik blijf maar dromen over Anne... Ik wil haar zo graag van alles zeggen. Ik wil haar zo graag nog een keer kunnen zien. Oh ik mis haar zo verschrikkelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vanmorgen is mijn oog gecorrigeerd. Ik werd weer heel onrustig wakker en dat vond ik absoluut niet fijn en ik had ook wel moeite om mijn ogen op te houden. Maar nu gaat het al veel beter
![]() ![]() Het is heel gek om in de spiegel te kijken en 2 ogen te zien die naar me kijken ![]() @justhanne: Je verhaal doet me heel erg denken aan iemand uit mijn opleiding. Ze doet zo verscrhikkelijk haar best, maar door haar verlegenheid of faalangst is haar stage dit jaar ook niet gelukt. En ik vind het zo jammer voor haar, want zij is echt ongelofelijk lief en vriendelijk. Ik ben er zeker van dat zij goed overweg kan met mensen met een mentale beperking. Zij gaat waarschijnlijk volgend jaar iets anders doen. Daarom vind ik het heel erg sterk van je dat je je blijft inzetten, ook al moet dat soms erg moeilijk zijn! (Sorry, ik ben een stiekeme meelezer ![]() |
![]() |
|
Tentamen compleet verpest, paper nog steeds niet af. Ik ben echt helemaal op, ben doodmoe en kan me niet concentreren. En het idee dat het nog zo lang duurt voordat ik goed sta ingesteld qua medicatie én het feit dat ik me nu "chronisch ziek" mag noemen zorgt ervoor dat ik me echt nog beroerder voel.
Eigenlijk wil ik op school niet laten weten dat ik ziek ben, maar van de andere kant zou het er ook voor zorgen dat ik de stress van een BSA niet meer heb...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ Lentekriebel: Hmm, zo'n pizza-avondje heb ik ook wel zin in
![]() OT: Ik heb mijn theorie gehaald ![]() Morgen weer therapie en eigenlijk zie ik er niet eens meer zo tegenop. Ik heb mijn weekdoel bijna gehaald en daar ben ik best een beetje trots op. Het voelt wel gek, dat dingen die ik allang kon, die ik al bewezen had ineens weer opnieuw moet halen. Het is weer opnieuw strijden voor iets wat al gelukt was en het is verdomde moeilijk. Ben echt wel heel erg moe, ga het vanavond maar niet te laat maken want morgenavond uiteten met nye-vriendinnetjes. Het weekend en de komende week worden meteen weer heel erg druk dus ik moet nog even mijn krachten sparen. Oh en stel je voor dat ik mijn twee vakken nou heb gehaald, dan heb ik gewoon al de helft van mijn P binnen.. *hoopt* ![]()
|
Verwijderd
|
Zucht, nu heb ik ook zin in pizza!
Hier gaat 't fijn, ik kan echt héérlijk in de trein studeren (en twee jaar geleden durfde ik niet meer met de trein, dus dat is echt een groot verschil). Studie voelt lekker (vier tentamens achter de rug, ook al voelen ze niet allemaal even goed, qua spanning hield ik het wel vol ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb je er nu veel last van? Sterkte ermee ![]() Lentekriebel: krijg jij nu eigenlijk ook medicijnen voor je schildklier? (ik las op L&G dat je iets met je schildklier had, en omdat je het laatst had over vermoeidheid moest ik daaraan denken. Sorry voor mijn nieuwsgierigheid ![]() Vanmorgen naar de tandarts, mijn verstandskiezen hoeven er gelukkig het komende anderhalf jaar nog niet uit. Ze zitten nog te diep om iets te doen. Gaatje vullen was vervelend. Zonder verdoving, achteraf had ik liever een verdoving gehad want nu was ik de hele tijd bang dat ik het zou voelen. Mijn mond kon bijna niet ver genoeg open ![]() Ik heb het gevoel dat mijn hoofd vol zit en ik wil niet meer leren en ik heb het idee dat ik nog heel veel moet doen en alles door elkaar ga halen. Nog een halfuurtje leren en dan bekijk ik het rekenen morgen wel. Ik ben echt bang dat ik morgen niks weet of alles door elkaar haal. We hebben ook een oefententamen maar geen antwoorden. Ik ga het denk ik niet maken want als ik de antwoorden niet weet, raak ik denk ik in paniek. Ik weet niet waarom ik zo bang ben ik dat morgen niks meer weet. Ik heb ook het idee dat ik slecht heb geleerd, maar als ik kijk naar alle samenvattingen en schema's die ik heb gemaakt heb, zou verder echt niemand zeggen dat ik niks gedaan heb. Ach, het komt vast wel goed en anders herkansen. Als ik dan tenminste een vier heb ![]() Ik vind het vervelend dat ik ineens zo faalangstig ben ![]()
||
Citaat:
en ik ben juist aan het minderen met me anti depresiva sinds 3 weken ofzo. maar of het werkt geen idee. ot. vanaf dat ze gisteren opgenomen werd kan ik het met haar vinden. en dat had ik niet gedacht en al helemaal niet met me jank buien enzo van nou. ze is heel aardig maar ik ben bang dat ik het toch verpest net als eerder. met andere mensen en daar blijf ik gewoon bang voor. en ik heb in boekel afgesproken dat ik morgen na het werk gelijk terug ga. en dan gewoon het hele weekend ook in boekel blijf. en dat een aantal weken want ik heb nou teveel spanning en zenuwachtigheid en angsten. me moeder nam het goed op. en vanochtend op de afdeling begon die ene vrouw weer constant van alles naar me te schreeuwen en dat blijf ik kut vinden. en de nacht dienst viel tegen ons uit vanacht toen we met zijn 4e even nog naar beneden wouwe gaan omdat de andere 3 na 23:00 nog gingen roken en we dus met zijn 4en even naar beneden gingen dat het niet normaal is enzo. en we gingen vanochtend om 7:15 wandelen met zijn 4en. en dat nieuwe meisje en een jongen bij ons gingen hardlopen. dus ik ging gewoon rustig lopen met een jongen conditie opbouwen ![]() en verder lijk ik me steeds kutter te gaan voelen.
|
Verwijderd
|
Darkfairy: niet bang zijn het te verpesten. Het voelt toch goed, en je kan het toch met haar vinden? Dat zal vast niet voor niks zijn
![]() OMG ik kom net uit de sportschool. En dat had ik echt maanden eerder moeten doen. Hoewel, dat zeg ik nu, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel spierpijn ik morgen ga hebben. En mijn dag heeft nu wel lang geduurd. Ik stond vanmorgen om 4 uur al naast mn bed. Ik kreeg vandaag op mn werk opnieuw de vraag waarom ik geen vriendje heb. Grmbl. Ik voel me al alleen genoeg. Maar gelukkig kan ik tegen ze zeggen dat er een reden voor is, zonder dat ik m hoef uit te leggen. Ik ben wel gek op mijn collega's. T is kut dat er een aantal leukers weggaan. And I don't know a soul who's not been battered |
![]() |
||
Citaat:
Ik "wist" het zelf al heel lang, alleen de artsen nog niet. Sinds kort toch een stempeltje gekregen inclusief medicatie maar het duurt nog lang voordat alles goed is met me. En het is ook zo'n rotziekte want iedereen heeft opmerkingen zoals:'Ik ben ook weleens moe' of 'Als je gewoon goed eet en sport valt iedereen af' ![]() Maar komt wel goed, ik ben intelligent genoeg om de uni met gemak aan te kunnen, alleen nu is het gewoon even allemaal te veel.
|
Verwijderd
|
@ Heksjuh: ik heb inderdaad medicijnen en mijn waardes zijn weer goed, maar de vermoeidheid blijft. Of het er mee te maken heeft weet ik niet.
@darkfairy: verschilt tussen de 27 en 58, ik ben de jongste met mijn 21 jaartjes. En maak je niet druk meid. Het voelt nu goed met dat meisje, probeer daar van te genieten. @Dith: wat maf, dat heb ik dus ook! Veel mensen lijken mijn vermoeidheid niet te begrijpen. Het is iets waar ik me maar "gewoon" overheen moet zetten. Dat het allemaal tussen mijn oren zou zitten is een veel gemaakte veronderstelling. Ik heb dan ook wat ziektes tussen mijn oren, maar dat betekent niet dat alles tussen mijn oren zit, toch?! |
![]() |
|
Tentamen was vreemd, sommige dingen vond ik heel makkelijk, andere dingen heel moeilijk. En ik heb dingen onderschat, want ik kwam erachter dat ik twee vraagjes heb overgeslagen. Het waren maar twee kleine (maar makkelijk binnen te halen punten) vragen, maar ze stonden gewoon in de tekst en niet met 'a'/'b'/enz. ervoor dus ik had helemaal niet beseft dat het een vraag was. Nu ben ik bang dat ik door m'n laksheid meer dingen fout heb gedaan.
![]() Na het tentamen OC-voorvergadering gehad, maar daarna met twee vriendinnetjes lekker gegeten, wijn gedronken en wie is de mol gekeken. Was gezellig! Alleen nu moet ik nog wat doen voor het artikel dat we morgen in moeten leveren. Ik ben zo moe, maar ik moet me er echt even toe zetten. Morgen om een uur of 14.00 is het écht weekend, jeej. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet ook gewoon niet goed hoe ik er mee om moet gaan, ik heb al járen klachten en pas sinds een aantal maanden heb ik voor mezelf al duidelijk dat ik dit heb. Wil het alleen niet aan veel mensen laten weten want ik voel me zelf ook altijd zo'n aansteller, denk vaak zelf ook:'Sta gewoon op en ga iets nuttigs doen vandaag', maar het lukt gewoon niet en dat is zo frustrerend. Heb vandaag even een hele slechte dag en dan merk ik dat ik gewoon in het hokje 'ziek' hoor, terwijl ik dat niet wil ![]()
|
@ Nijn: gefeliciteerd met het behalen van je theorie! En fijn dat het verder ook weer wat beter met je gaat.
![]() OT: ik word echt ziek van m'n ritme, ik zou toch echt moeten slapen nu. Het probleem is dat ik morgen toch niks te doen heb, moet wel een uur eerder naar werk (training), dus dat scheelt al wel, maar dan is dat alsnog pas om 14u. Ik moet echt nog wat voor 's ochtends erbij gaan zoeken eigenlijk, alleen is er zo weinig (parttime) werk. En ik wil ook eigenlijk eerst even dit baantje af gaan wachten. Die training kan ik nog wel, maar ik moet nu al zoveel weten/onthouden en computerprogramma's snappen en oké, dát zal allemaal nog wel lukken, maar ik moet straks echt mensen gaan adviseren en vragen beantwoorden en tegelijkertijd praten en gegevens invoeren in het systeem. Ik vraag me echt af of dat gaat lukken, want ik ben niet zo goed in dingen tegelijk doen. En kan ik wel mensen dingen helder uitleggen, dingen die ik er nu in 3 dagen ingestampt krijg, En dan gaan de teammanagers ook nog meeluisteren als je aan het bellen bent en je van feedback voorzien. ![]() En dat samenwonen, m'n vriend doet echt raar erover. Hij zei dat hij er wel aan moet wennen (terwijl we al maanden parttime samenwonen), nu ben ik er 7 dagen in plaats van 4. En nu ga ik me hier in de gemeente officieel in laten schrijven en ga ik hier werken ipv scriptie schrijven. Er is weinig verschil. Verder gaat-ie nergens echt op in als ik er enthousiast over probeer te zijn. Zegt wel dat hij het leuk vindt, maar aan de andere kant kijkt hij vooral naar de hogere rekeningen en kosten die het met zich meebrengt. Ik snap het gewoon niet zo. Ik geef gewoon alles op om bij elkaar te kunnen blijven, verhuis naar de andere kant van het land, vanuit een redelijk grote stad naar zo ongeveer de middle of nowhere met weinig arbeidsperspectief, dan mag hij ook wel wat enthousiaster zijn en niet zo met dat stomme geld bezig zijn. Nouja, ik ga maar eens slapen. Morgen weer een dag. |
![]() |
|
Ha, wat vliegt de tijd toch. Mijn reis door het zuiden zit er alweer bijna op, en nu moet ik onverwacht in m'n eentje verder. Mijn reisgenootje kreeg erge last van haar darmen toen we vanmorgen vroeg aankwamen met de bus. Zij heeft hier een hostel opgezocht en komt me misschien morgen na, ik zit nu alleen te wachten op de bus naar de volgende bestemming. Omdat ruim 3 uur op een Chinees station wachten iets teveel van het goede is (denk aan: koud, rochelende mannen en wildplassende kinderen), zit ik nu in een Internetcafe. Het is hier net zo koud als buiten, maar de tijd gaat sneller. En ik krijg gratis warm water voor mij thee.
![]() Ik heb nog nooit eerder alleen rondgereisd, en eigenlijk ben ik er niet heel bang voor. Ik ben wel bang voor saaiheid. Dat de plaats van bestemming (schijnbaar de mooiste rijstvelden van het land) helemaal niet zo indrukwekkend zijn, dat ik er geen goedkoop (of schoon) hostel kan vinden, dat ik geen aardige mensen ontmoet en dat soort dingen. De bushreis erheen is 7 uur, vannacht heb ik amper geslapen omdat ik een nachtbus nam. Dat is werkelijk NIET aan te raden. Dat wist ik van tevoren al wel, maar er waren niet echt andere opties en je moet alles een keer meegemaakt hebben. In de bus was niet genoeg ruimte om te liggen, ook niet om te zitten en de reis ging over een hele hobbelige weg waardoor slapen sowieso onmogelijk leek. Ik vond het trouwens niet zo erg, 1 nachtje overleven we wel. Het is alleen jammer dat reisgenote zo'n last van haar darmen kreeg. Dat is in zo'n bus echt een hel. Zometeen dus alleen verder, voor nog een paar dagen. Ik ben benieuwd wat het me gaat brengen. Eerlijk gezegd heb ik geen hoge verwachtingen, terwijl alles tot nu toe wel heel gaaf en mooi was. Is dat goed of juist niet? We zullen het zien. En hopen dat een vrij duur buskaartje betekent dat ik straks in een mooie bus ga zitten, zodat ik in die zeven uur misschien wat slaap in kan halen.
|
Verwijderd
|
@Missy1234567890: Heb je het er met hem over gehad?
(Ennuh, financieel is het over het algemeen juist aantrekkelijker om samen te wonen dan om alleen te wonen? Rekeningen ed stijgen absoluut gezien misschien wel, maar relatief gezien niet. En je bent toch ook met z'n tweeën om ze te betalen?) @lentekriebel: Als je waarden goed zijn kan het heel goed nog een hele tijd duren voor je klachten ook echt afnemen. Soms omdat je waarden nog niet echt goed zijn en ze dus weer gaan stijgen, soms omdat je lichaam gewoon meer 'hersteltijd' nodig heeft. @Dith: Mijn ervaring is dat het wel helpt als je mensen gewoon verteld waardoor het komt. De meeste mensen begrijpen dan opeens wel dat het bij jou net ietsje anders ligt dan bij de gemiddelde mens. Openheid maakt het voor jezelf echt een stuk makkelijker (sociaal gezien, maar ook qua school ed). Ik heb jaren volgehouden dat dit niet zo was, maar weet inmiddels dat het toch echt zo werkt. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2009 om 05:57. |
![]() |
|
Hoi
Ik kan dippen zonder alles weg te gooien. Oké, wel een beetje. Het was niet perfect, vriendje zal teleurgesteld zijn en ik heb mijn weekdoel eigenlijk weggegooid.. maar dan nog is niet alles voorbij. Vandaag is weer een nieuwe dag, een dag die wacht tot ik haar inkleur. Dingen hoeven niet ineens van nul naar perfectie te gaan; ga maar van 20-40-60-80 naar 99,5%...en wees dan ook tevreden. Want het wordt geen 100, en het hoeft al helemaal niet zo hard te gaan. Nu dat alleen de mensjes bij therapie nog duidelijk maken, want anders houd ik voortaan iedere week zo'n faalgevoel omdat het "niet perfect is". Where did I misplace my faith Where did I set it down Which one the day that I forgot What this was all about And I came so close To throwing it all away But I'm taking it back again So come and rejoice Come and rejoice What was lost is found
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Precies Yana
![]() @Missy: Ik denk dat je vriend gewoon wat praktischer is ingesteld en dat hij daarom meer is gericht op geldzaken en zo. En misschien vindt hij dat 'officiele' gewoon toch wat eng? OT: *zucht*
|
Arrrrr, boven me wordt er (nog steeds) geboord, geschuurd enzovoort
![]()
||
Citaat:
OT: Ruzie, over mijn ge-forum. Dus ik ga dadelijk maar een maandban aanvragen, hopelijk is het "probleem" dan opgelost. Mijn sollicitatiegesprek kon gelukkig verzet worden. Nu nog even afwachten of ik er inderdaad een dag bij ga krijgen op mijn huidige werk, want een collega was het daar niet mee eens (het is eigenlijk "haar" dag). Ik ga me er in ieder geval niet tussen gooien, ik verwacht er niks van, dan kan het alleen maar meevallen. En verder moet ik vandaag nog heeeeeeel veel doen. Ik heb een hele waslijst gemaakt, en eigenlijk wil ik die grotendeels afgewerkt hebben vandaag. Ik heb een druk weekend voor de boeg, en dan is er geen tijd voor al die dingen! Gelukkig zijn het wel allemaal leuke dingen dit weekend, ik heb er zin in. Tot over een maand allemaal! |
![]() |
|
Gisteravond en vannacht bij vriendje geweest, heerlijk relaxed in een warm bad gestapt en daarna tóch nog even aan mijn paper werken. Uiteindelijk nog twee uur superlekker gewerkt, blijkt vanochtend dat ik niet heb opgeslagen
![]() Vanavond uit eten en ik heb er zin iiiin.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe snel kan je stemming wisselen... Gister zat ik nog zwaar in de paniek vandaag is het wel oke. De training ging wel redelijk, sommige dingen zijn gewoon moeilijk, ik heb ook gewoon nog echt weinig ervaring. En ik heb een 9(!) voor mijn tentamen SPSS.
![]() Maar toch, is het honger of eetdrang? Ik wil het iig niet. En ik kan me niet aanzetten tot iets doen. Waarom is het leven zo verschrikkelijk ingewikkeld? |
![]() |
|
Haha, ik wist zo zeker dat er een fout in de antwoordsleutel was en het was nog waar ook.
![]() En ik heb mn telefoon bij mijn vriendje laten liggen - dat is echt bizar dom. -_- Ik bel m vanavond wel met de telefoon van een vriendinnetje, dan kan ik hem weer op komen halen. Tis niet handig dattie nu moet werken. En fuck. Fuckerdefuckfuck. Ik ben echt een kutwijf geweest gisterenavond. Maar hij zegt dat het goed is? dus het zij zo.
|
Verwijderd
|
Wat een dag. Het is echt allemaal in een waas aan me voorbij gedaan. Vandaag had ik mijn integrale beoordeling, en een vrij groot deel van mijn werk moest nog opgehangen worden, dus in het begin zat ik nogal te stressen. Was dan ook al om kwart over acht op school, om me ervan te verzekeren dat ik een goeie plek zou hebben om het op te hangen. Maar na twee uur hing dan toch alles en kon er niet zo veel meer mis gaan. Wat ik ook leuk vond was dat een heleboel mensen zeiden dat ik er mooi uitzag. Ik had me voor de gelegenheid een beetje uitgesloofd.
![]() ![]() |
![]() |
|
He bah, ik heb weer eens last van m'n keel. Aan één kant doet het slikken pijn. Ik hoop maar dat het niet doorzet.
![]() Maar ik heb wel een 8 terug voor m'n literatuuropdracht. Dat betekent dat ik het vak sowieso met een 8 afsluit en als we een 7,1 of hoger voor het artikel hebben een 8,5. ![]() Edit: Wow, ik heb het blokboek gelezen van het vak dat ik deze periode ga volgen. Volgens mij is het best moeilijk. Het gaat alleen maar over academische vaardigheden, heel leerzaam, maar we moeten zelf een protocol schrijven, refree spelen (dus heel kritisch zijn over een bepaald artikel), de resultaten-sessie van een artikel schrijven aan de hand van enkel de figuren met bijschrift, zelf een onderzoeksvoorstel schrijven + 3 weken lang dat uitvoeren ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2009 om 17:40. |
![]() |
|
gefeliciteerd sonho
![]() ik ben helemaal op.. tis vrijdag de dag dat ik mag 'instorten' dus lig inmiddels ook op/in bed kan niet meer vooruit heb mijn laatste tentamen ook nog even verkloot, om het een beetje op een lijn te houden... nog geen tentamen cijfers terug ![]() wel cijfer voor werkstuk (analyse, observatie en verbeterplan) heb 10 van de 10 punten ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |