Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2009, 21:11
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hm, vrijdag de dertiende.. Gemengde gevoelens. Ik ben bij Eva geweest, en ik denk niet dat ik ooit zon mooi gevoel heb gehad als in die momenten. Die ik dus een heel lange periode niet meer kan hebben met haar. Dat geeft het gemengde gevoel. We hebben het lang gehad over of we elkaar nu stiekem moeten gaan blijven zien, of dat we beter kunnen wachten tot we elkaar gewoon kunnen gaan zien.

En we hebben samen de beslissing genomen om te wachten. Nu kunnen we elkaar nog gewoon bellen, brieven schrijven, mailen, smsen.. En als haar ouders erachter zouden komen dat we elkaar nog steeds stiekem zouden zien, dan zou dat ook niet kunnen.. =(

En buiten dat is het emotioneel ook heel, heel erg intens allemaal. Ik kom mezelf tegen, zij komt zichzelf tegen en het is niet makkelijk om vanuit een third person view te zien, hoe slecht het met jezelf is gegaan. Dat je in de reflectie van je vriendin en de dingen die ze vertelt over hoe ze was en wat ze heeft gedaan jezelf ziet wachten.. En dan uiteindelijk, heel, heel erg gelukkig, niet durft.. Dat heb ik maandenlang ontkend, dat het er niet was. Maar de manier waarop ze dat omschreef, dat gevoel wat dat me 30 januari gaf, dat deed me de rillingen over de rug lopen. Want ik zag mezelf. En niet alleen met dat, maar met alles in mijn verleden.

Ik zie in hoe slecht het met me ging, dat ik mezelf al die jaren voor de gek heb gehouden, maar ik kan het accepteren. Na 19 jaar. Alles. En het is niet makkelijk en het gaat ook niet snel, maar het gaat. En dat is een onvoorstelbaar grote stap vooruit. Wow, dit is een bizar moment, maar zo intens mooi wat ik nu voel. Dat gevoel kan ik even niet omschrijven. En toen hebben we de beslissing genomen, dat het beter is om elkaar gewoon niet meer te zien, tot we weten dat we elkaar vrij kunnen zien. Dan hoeven we niet bang te zijn, dat er mensen zijn, die ons verraden, of mensen die er dan voor zorgen dat we elkaar niet meer kunnen zien. En dan hebben we vooral niet die onzekerheid van wanneer we elkaar weer kunnen zien.. of die mogelijkheid komt over 1 week, 1 maand of misschien wel pas weer over 1 jaar. Nu hebben we die onzekerheid maar een keer, maar daarna niet meer. Anders hebben we en die hele heftige emotie, die nog moeilijker is, omdat we weten dat we elkaar lang niet meer kunnen zien, maar niet hoelang met daarbij het risico dat haar ouders erachter komen, en dat we niet eens meer contact kunnen houden.

Het was geen makkelijke beslissing, echt niet. Maar een betere optie hadden we niet en hebben we nog steeds niet. Ik heb zelf liever de zekerheid dat we elkaar weer kunnen zien, en dat we vrij zijn, als we elkaar weer zien. Die brieven, mails, smsjes en die keren dat we elkaar bellen, dat is geen risico, dat mag gewoon. En het gevoel blijft toch, dat weet ik wel. We hebben elkaar in laten zien dat we niet zo slecht zijn als we zelf denken. Ik ben weer iemand, zij is weer iemand.

En wat die dag zelf betreft.. Dat was heel erg mooi, dat ga ik echt missen. We kropen helemaal tegen elkaar aan, om steun te zoeken toen we het moeilijk hadden in een gesprek, omdat het gewoon in me opkwam, ik ons samen in het gras achterover vallen, toen we elkaar knuffelden, ook al was het ijskoud en was het gras nat. We lagen toen gewoon te schateren van het lachen. En toen ik terug moest richting het station, was het gevoel en emotie zo intens dat het te moeilijk was om elkaar te omhelzen, om elkaar te kussen. Tot het moment dat ik echt wegmoest. Toen hebben we elkaar een laatste keer geknuffeld. voor een tijd waarvan ik niet weet hoelang die gaat duren.

En achteraf, als ik moet zeggen of door al die dingen vrijdag de dertiende een ongeluksdag was, of een geluksdag.. Dan is het een geluksdag. Het was heel, heel erg mooi, en ik heb de zekerheid dat we bij elkaar blijven en elkaar weer gaan zien.. Een keer. =)
Oud 15-02-2009, 21:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
gaat het verder wel met je?.
ot.
ik heb me collega nou 2 keer duidelijk gemaakt dat hij de oud is.
en nou spreek ik hem net op msn heeft ie me een valentijnskaart gestuurd.
die ik morgen binnen krijg als het goed is.
en hij gaf me een hart op msn enzo.
hmm naja.
sure, voel me keigoed, ik voel me keigoed...

hoop dat je die collega kan duidelijk kan maken dat je niets van hem wilt.
met alleen te oud wil hij vast niet ophouden, anders had hij wel gestopt.
volgens mij kan je nog duidelijker zijn.
kom op he
Oud 15-02-2009, 21:33
Verwijderd
Citaat:
thanks *knuffel terug*

ow en sonho ook een knuffel, voordat ik me finaal door de grond schaam
Niet nodig. Je bent toch wel lief. *knuffel*

Ik maak overal een zooitje van. Whaha, en dat moet straks af studeren. Ik wil dit, op deze manier, zo graag niet meer. Deze week wordt echt heel moeilijk en te veel en en. Laat me, mag ik deze week overslaan?
Oud 15-02-2009, 21:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Niet nodig. Je bent toch wel lief. *knuffel*

Ik maak overal een zooitje van. Whaha, en dat moet straks af studeren. Ik wil dit, op deze manier, zo graag niet meer. Deze week wordt echt heel moeilijk en te veel en en. Laat me, mag ik deze week overslaan?
whahaha haal je nu twee mensen door elkaar?

je mag van mij deze week verspreiden over 2 weken.. ook goed?
Oud 15-02-2009, 22:09
Verwijderd
Ik dacht dat bepaalde dingen niet vergankelijk waren; vriendschap, liefde, onvoorwaardelijke vriendschap, onvoorwaardelijke liefde, onvergankelijke familieliefde? Maar sommige dingen blijken achteraf altijd minder mooi te zijn dan je denkt. En dat doet des te meer pijn, en is des te moeilijker om over te praten.
Ondanks alle verschillen, had ik nooit gedacht dat ik hier nu zou zijn. Vervreemding. Het gekke is, dat het niet gek voelt. Het voelt logisch, ik voel me sterk en goed. Sterker dan ik gedacht had.

Het is altijd minder mooi dan je denkt.
En als je er aan denkt hoe het minder mooi zou zijn;
Dan is het nog minder mooi,
dan je zou durven denken.
'

En mijn weekend was geweldig, ik heb het hele weekend nergens aan gedacht, geen hoofdpijn gehad en alleen maar genoten, genoten en genoten. En ik weet dat dit wel de eerste keer is dat we dit deden, maar zeker niet de laatste keer. Ik weet dat er maar één persoon is die ik voor 100% kan vertrouwen.

Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen.
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan.
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen.
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan.

En mijn onvoorwaardelijke liefde, die bestaat, en niet alleen in mij. En die gedachte maakt me vrolijk. En laat me goed voelen. En dat gevoel wil ik de rest van mijn leven houden.

'k Heb je lief m'n hele leven is veel meer dan houden van.
't Is alsof je in m'n bloed zit, ik zonder jou niet leven kan.
Oud 16-02-2009, 00:17
Verwijderd
beuh
lang vermoeiend leuk tof deprimerend weekend gehad. ja echt waar. allesvandat.
zo maar ff douchen, ik wil een knuffel. kusjes en knuffels.
waarom noemt iedereen me toch raar, weten ze niet dat dat heel veel pijn doet..
Oud 16-02-2009, 00:25
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hihi, ik vond dr enige post net terug, de post die hiervoor allemaal heeft gezorgd, die van Eva. <3 Die ze nog niet eens zelf heeft geschreven. =p Twee keer is er op dat account ingelogd. Een keer om die post te maken, de tweede keer was het Eva, die haar account wilde verwijderen.

En nu hebben iets heel moois met elkaar, alleen vanwege die post. ^^ Epic win
Oud 16-02-2009, 06:18
Yana
Yana is offline
Citaat:
Morgen wordt steeds sneller vandaag
Dit dus.
Hallo Morgen. Daar ben je dan, vandaag.

Slecht geslapen. Te laat gaan slapen, en toch nog veel te vaak wakker worden. De wekker ging te vroeg. De zenuwen in mijn lijf. Niet denken, niet denken. Aankleden. Hup. Rustig aan. Breathe. Maar ik kan niet zeggen "Alles komt goed". Want wat als het dat niet doet? Wat als het dat nooit doet?

All of my dreams are a heart beat away.
Oud 16-02-2009, 07:52
Verwijderd
Citaat:
whahaha haal je nu twee mensen door elkaar?

je mag van mij deze week verspreiden over 2 weken.. ook goed?
Nee.

En nee, niet over 2 weken verspreiden. Doe maar één dramaweek en dan weer wat rustiger, ipv twee veel te drukke weken.

Veel sterkte vandaag Yana, het komt wél goed. Het zal niet makkelijk worden, helemaal niet zelfs, maar het is een goede stap.
*Knuffel*
Oud 16-02-2009, 08:49
Verwijderd
Succes vandaag Yana! Je bent moedig

OT:
Hm. Ik begin een beetje moe te worden en dat instort-afsnauw moment gister was ook niet nodig. Er zijn gewoon even te veel touwtjes die aan me trekken. Ook leuke touwtjes, maar toch wel weer mensen die iets van me willen. Probeer ik een afspraak te plannen, hoor ik m'n zus 'oh dus dan kan je die avond toch niet oppassen?'. Alle ochtenden, middagen en avonden zitten vol tot en met vrijdag. Alleen vrijdagmiddag heb ik even niets en vriendje is dan vrij dus dan gaan we even doen waar we zin in hebben, cake bakken ofzo.
En verder gaan we maar doordoor met studeren, leren, treinen, koken & schoonmaken voor m'n zus, schoonmaak-werken omdat geld ook nodig is, poging contact met vriendinnen te onderhouden, mensen nog terugmailen, huis afmaken. Oh en eigenlijk wilde ik meer gaan genieten, meer sporten, stukjes wandelen langs het water, koekjes bakken - rust. En het is niet dat ik de dingen die ik doe niet leuk vind, maar ik doe nog zoveel niet en er is gewoon tijd te weinig.

*energie bij elkaar raapt*
Oud 16-02-2009, 10:26
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
ahh.. ik moest weer naar de tandarts.
Ik had gewoon bijna het hele weekend kiespijn, god wat doet dat pijn zeg. Eerst toen ik nog nooit kiespijn had gehad en kon ik me er niks bij voorstellen. Maar nu snap ik gelijk het spreekwoord, lachen als een boer met kiespijn.
Ik moest gewoon 4 verdovingen en nog voelde ik de pijn, verschrikkelijk. Het is tot en met me neus verdooft, voelt echt raar.
Aan het eind van de behandeling dacht ik, zo nu gaat de tandarts vertellen dat ik geen pijn meer heb, maar nee hoor. Ik moet nog terug komen en het kan zijn dat morgen mij tand gaat kloppen en dat ik de zelfde behandeling weer opnieuw moet. pfff
Ik dacht in het weekend nog wel dat ik me aanstelde, maar daar is gelukkig niks van waar.
Oud 16-02-2009, 10:37
coopergirl
coopergirl is offline
Ik wil zo graag eens een keertje slapen! Ik word er echt helemaal warrig van.. De enige keren dat ik slaap, komt voort het feit dat ik af en toe een driedubbele dosis benzo's neem. Dat doe ik eens per week a eens per twee weken.. Buiten dat slaap ik gewoon niet of alles bij elkaar opgeteld een uurtje per nacht. Ik word er tamelijk achterdochtig en raar en schrikkerig en chagrijnig en arrrrh van. De wereld veranderd ook. Niet echt, maar wel vanuit mijn vreselijke slaaptekort. Wat moet ik er nu mee? Moet deze week nog onwijs veel doen... De nodige statistiekopdrachten, grote spss-opdracht, opdracht voor M&T, review in elkaar zetten, vier dagen vol met college en drie dagen werken.
Oud 16-02-2009, 11:25
Verwijderd
Maak me een beetje zorgen. Veel van mijn collega's komen nu ineens op straat te staan, per april-mei. Ikzelf kan nog tot juni werken, maar contractverlenging zit er niet in. Zou ik wel weer aan het werk komen? Of ga ik hopeloos vast komen te zitten, en weer moeten snabbelen om het hoofd boven water te houden?

Ach, we zien wel.
Oud 16-02-2009, 14:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Yana, veel succes.

Ik heb een heel leuk weekeinde gehad, of nou ja, leuke dingen gedaan dan toch (festival mooie woorden, opgetreden in de bieb) en ik ben eigenlijk heel gelukkig
Oud 16-02-2009, 14:57
Verwijderd
Tnx nog voor de tips die ik kreeg. Misschien moet ik maar eens een meeting organiseren, leer ik weer wat mensen kennen haha .

Ik voel me op zich ok maar het gaat erg op en neer. Ik wil niet meer te veel op bed liggen, maar dat is moeilijk. Het is moeilijk om mezelf bezig te houden. Daarnaast ben ik constant aan het piekeren over de toekomst. Wat moet ik doen? Ik wil gaan studeren en ik denk over SPH, maar hte is moeilijk te accepteren dat voltijd voor mij waarschijnlijk niet haal baar is. Nouja, misschien binnenkort eens een afspraak met een decaan maken.
Oud 16-02-2009, 15:10
metallica
metallica is offline
Citaat:
Tnx nog voor de tips die ik kreeg. Misschien moet ik maar eens een meeting organiseren, leer ik weer wat mensen kennen haha .

Ik voel me op zich ok maar het gaat erg op en neer. Ik wil niet meer te veel op bed liggen, maar dat is moeilijk. Het is moeilijk om mezelf bezig te houden. Daarnaast ben ik constant aan het piekeren over de toekomst. Wat moet ik doen? Ik wil gaan studeren en ik denk over SPH, maar hte is moeilijk te accepteren dat voltijd voor mij waarschijnlijk niet haal baar is. Nouja, misschien binnenkort eens een afspraak met een decaan maken.
Meeting is een goed plan Oeh, morgen gaan we gewoon leuke dingen doen samen <3

Hehe, ik helemaal in paniek, omdat ik dacht dat die opdracht uber moeilijk was. Maar nu ik vraag 1 gewoon over heb geslagen blijkt het reuze mee te vallen. Misschien kan vriendje me vanavond even helpen. Iets met Exel enzo. Nouja... Morgenavond is er een werkgroepfeestje en daar heb ik best wel zin in, maar ook weer niet maar ik ga gewoon toch.
Oud 16-02-2009, 15:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Indigo: thx... Iemand anders zei dat laatst ook tegen me.

OT: Leuk weekend gehad, zaterdag weer eens naar het schaatsen geweest in Thialf met m'n moeder en vriendje. Een vriendin was er ook, maar in een ander vak, aan de andere kant van de baan, dus steeds heen en weer zitten smsen. En zij heeft een handtekening van Rintje weten te bemachtigen *jaloers* Gister m'n klerenkast bij m'n ouders uitgeruimd en nog wat dozen ingepakt die naar vriendje gaan. Zo nog maar eens eentje gaan uitpakken, want ze staan zo in de weg.

Net nog maar eens vacatures gezocht, nog op één gereageerd. Hoop dat ik hier wel wat op ga horen... En ik heb er nog één gezien voor als dit niks wordt en misschien nog één voor in de zomer. Maar die stomme werkervaring die ze overal vragen, voor waarschijnlijk de meest simpele dingen. Hoe overtuig je die consulenten dat je het zonder werkervaring en met een totaal andere studierichting ook echt wel kunt?
Oud 16-02-2009, 15:30
Verwijderd
Oh oh. Mn broek wordt strak
Oh maar ik had een leuke dag op mijn werk. M'n Marrechausseevriendje was er weer, en leuke collega's en nou ja, geen debiele drukte en oh! Het belangrijkste: ik krijg waarscijnlijk de maand augustus gewoon vrij. En dat in het hoogseizoen *mompelt* otro mundo, here i come!
Oud 16-02-2009, 15:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ Indigo: thx... Iemand anders zei dat laatst ook tegen me.

OT: Leuk weekend gehad, zaterdag weer eens naar het schaatsen geweest in Thialf met m'n moeder en vriendje. Een vriendin was er ook, maar in een ander vak, aan de andere kant van de baan, dus steeds heen en weer zitten smsen. En zij heeft een handtekening van Rintje weten te bemachtigen *jaloers* Gister m'n klerenkast bij m'n ouders uitgeruimd en nog wat dozen ingepakt die naar vriendje gaan. Zo nog maar eens eentje gaan uitpakken, want ze staan zo in de weg.

Net nog maar eens vacatures gezocht, nog op één gereageerd. Hoop dat ik hier wel wat op ga horen... En ik heb er nog één gezien voor als dit niks wordt en misschien nog één voor in de zomer. Maar die stomme werkervaring die ze overal vragen, voor waarschijnlijk de meest simpele dingen. Hoe overtuig je die consulenten dat je het zonder werkervaring en met een totaal andere studierichting ook echt wel kunt?
whahaha rintje, damn das lang geleden! ik was zo fan van hem, had echt alles! zelfs die kartonnen pop van hem voor sanex.. levensgroot

en betreft het solliciteren.. heel veel succes, juist nu willen ze werkervaring en papieren zien...
volgens mij denken ze allemaal dat je bij je diploma meteen 3 jaar ervaring krijgt..
wij zoeken iemand tussen de 25 en 35 met 15 jaar ervaring
Oud 16-02-2009, 15:58
Verwijderd
Het weekend was heel gezellig, maar toch voelde ik een steek van verdriet.
Waarom? Geen idee. Zit ik in de trein roepen ze om, dat we vertraging hebben ivm iemand die langs het spoor loopt.
Oke, dat wou ik dus helemaal niet weten. Vandaag niks gedaan, en me nu aan het vervelen.
Hopelijk is de jongen die ik nu ontmoet heb, een lieverd
Oud 16-02-2009, 16:02
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
sure, voel me keigoed, ik voel me keigoed...

hoop dat je die collega kan duidelijk kan maken dat je niets van hem wilt.
met alleen te oud wil hij vast niet ophouden, anders had hij wel gestopt.
volgens mij kan je nog duidelijker zijn.
kom op he
hopelijk gaat het snel wat beter met je.
en dat ga ik ook zeker proberen.
ot.
familie gesprek ging klote.
ik ben na een tijdje eerder weggelopen terug naar de afdeling.
eerst zou ik pas over een paar jaar gaan begeleid wonen.
en straks ging het erover met de psycholoog in het familie gesprek.
zegt me moeder opeens 'ik denk dat het een beter idee is dat je gelijk als je daar uit bent begeleid gaat wonen anders denk ik dat je nooit meer uit huis gaat'.
nou dat kwam dus even hard aan en vantevoren ging het nog over uiterlijk.
en toen kon ik me tranen bijna niet houden.
en toen liep ik maar aan.
en daarna kreeg ik dus gelijk een vreetbui door die dingen.
en ik voel me rot bij het gesprek.
Oud 16-02-2009, 17:34
marrel
marrel is offline
Vanochtend zomaar uit het niks zitten vechten met mezelf met tranen sloeg nergens op maarja. Nu zo ontiegelijk moe en hoofdpijn. niet te houden, m'n ogen zijn zo zwaar. En ik vind het woord carnaval een confronterend iets.
Oud 16-02-2009, 17:39
darkfairy
darkfairy is offline
ik had gisteren iemand van de dagbehandeling op hyves toegevoegd.
kreeg ik net een hyves bericht van iemand die blijkbaar in dezelfde woongroep als zij woont.
met daar in 'wat ben jij knap zeg' wanneer stoppen mensen nou eens met commentaar te geven.
op me uiterlijk? ik dacht dat die tijd wel voorbij was nou.
blegh en dat van een onbekende.
en zelf heeft ze haar hyves afgeschermt.
Oud 16-02-2009, 17:53
Yana
Yana is offline
Vandaag was heftig.
Ik heb knallende koppijn.
Voel me -weer eens- eenzaam.

En het zou gewoon zo fijn zijn als ik niet alles hier alleen hoefde te doen. Dat mensen niet altijd woorden nodig hadden om te weten dat het fijn zou zijn als er contact was. Ik weet het, zo werkt het niet. Als ik contact wil, moet ik praten. Maar soms kan ik niet praten. Wil ik niet delen zonder dat het een gesprek kan zijn. Wil ik gewoon dat er iemand is die snapt dat ik soms niet zelf over drempels heen kan stappen. Er zijn genoeg mensen die aan me hebben gedacht vandaag, die me sterkte hebben gewenst. Maar dan, als ik terugkom. Wat dan? Dan is er mijn eigen lege kamer, mijn eigen volle hoofd en de computer waarop ik kan typen hoe het was. Er zijn genoeg mensen die willen luisteren, maar ik blokkeer mezelf. Ik voel alleen maar hoe eenzaam ik ben, in feite. Hoe stil het is als ik zwijg, omdat ik niet praten kan. Ik typ verhalen over vandaag, maar ik houd ze voor mezelf. Er is iets dat me tegenhoudt, en er is niemand die het ziet.

Lange avonden zo. Hier. Alleen.

Wat moet het fijn zijn een thuis te hebben.
Oud 16-02-2009, 17:54
Verwijderd
Pfff, dat was eventjes lastig, maar nu is het weer supergoed, we houden van elkaar en dat is vet Verder gaat het goed, eigenlijk! De uit-huis-plannen zijn nu definitief, in september willen we in Hilversum of Amsterdam zitten - waarschijnlijk wordt het Hilversum, want makkelijker huizen te vinden. Oooh, de fijnheid! En ik heb de knoop doorgehakt om niet met mn ouders op vakantie te gaan, dus hebben vriendlief en ik 2 weken het huis voor ons alleen, waarvan een week met de honden. Dat wordt ook genieten <3 En dan besparen we mooi 1200 euro vakantiegeld voor verhuizen en een mini-vakantie in de herfst, ofzo. Jihaaaa
Oud 16-02-2009, 19:10
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben opgelucht.
want die vrouw van onze afdeling is net terug gekomen uti duitsland.
een vrouw van de verpleging hier was vanochtend aangereden om haar te halen.
en die vrouw zei dat ik me er geen zorgen om moest maken dat ze weggelopen was.
en naar duitsland ging maar daar maak ik me dan wel zorgen om.
en nou moet ze mischien binnekort naar de gesloten afdeling toe.
wat ik dan ook wel weer snap als dat door gaat.
maar het is toch wel een opluchting dat ze terug is.
Oud 16-02-2009, 20:03
Verwijderd
@darkfairy: Dat 'wat ben jij knap zeg', kan dat niet positief bedoeld zijn? Anders is het wel een heel stomme opmerking. *knuff*

OT: Nou, die hele dag leren zaterdag had dus niet gehoeven. In het tentamen waren 2 vragen waar ik die kennis voor nodig had en de rest van de vragen waren allemaal vragen met bronnen die je moest gebruiken. Je had daar ook wel achtergrondkennis voor nodig, maar dat had ik nog wel geweten van de gewone toetsen. Als ik dat had geweten. Nederlands was ook wel lastig. Misschien heb ik een 3 en misschien een 8, ik weet het niet. Voor de wiskunde repetitie had ik een 5,8. Echt zo ontzettend slecht. Ik sta nog wel een 7,9 maar toch. Maar morgen lekker vrij.
Oud 16-02-2009, 20:07
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een 7,5 voor mijn essay En ik dacht echt dat het vreselijk waardeloos, onvolledig en onkundig was Er ging een mailtje rond dat er een omvangrijke groep een H (herstelmogelijkheid) had waarmee je je essay van een 5 tot 5,5 kunt opkrikken, dus ik had mijzelf al in die categorie geschaard... *shock*.. Halve propedeuse is binnen, so far geen enkel punt laten liggen
Oud 16-02-2009, 22:19
Nienna*
Nienna* is offline
Hmmm vandaag heerlijk dagje sauna, had het wel even nodig merk ik nu.
Nu ga ik lekker in mijn pyjama, thee drinken en slapen.. morgen is het weer vroeg dag en deze week moet ik echt goed gaan studeren. Tentamen is al volgende week vrijdag en moet nog veel doen !
Oud 16-02-2009, 22:37
Verwijderd
Nu gaat ie ook nog stoppen met z'n studie. Dat is niet leuk
Oud 17-02-2009, 00:42
Pruts0r
Pruts0r is offline
Meh, het is weer heel erg moeilijk. Ik mis dr heel erg en ik houd zoveel van dr. En ja, ik heb net zitten janken toen ik de fotos bekeek die ze me had gestuurd in het weekend en door het briefje dat erbij zat. Niemand kan ons uit elkaar halen..

Ik houd van dr. <3
Oud 17-02-2009, 06:16
justhanna
justhanna is offline
Er stapelt zich momenteel echt teveel op, ik geloof dat ik binnenkort in elkaar stort, want ik kan het eigenlijk niet meer dragen allemaal.
Oud 17-02-2009, 09:31
Verwijderd
Ik vind dit zo lastig.

Stomme stomme kuthospiteren! Ik trek dat zo slecht, gisteren weer twee hospiteerborrels achter elkaar en alweer voor allebei afgewezen. En ik snap het niet, want ik ben niet stom. En ik weet wel blabla dat je je het je niet persoonlijk aan moet trekken maar het doet verdomme wel pijn.
IK weet niet waar ik straks moet wonen..
Oud 17-02-2009, 10:14
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@darkfairy: Dat 'wat ben jij knap zeg', kan dat niet positief bedoeld zijn? Anders is het wel een heel stomme opmerking. *knuff*

OT: Nou, die hele dag leren zaterdag had dus niet gehoeven. In het tentamen waren 2 vragen waar ik die kennis voor nodig had en de rest van de vragen waren allemaal vragen met bronnen die je moest gebruiken. Je had daar ook wel achtergrondkennis voor nodig, maar dat had ik nog wel geweten van de gewone toetsen. Als ik dat had geweten. Nederlands was ook wel lastig. Misschien heb ik een 3 en misschien een 8, ik weet het niet. Voor de wiskunde repetitie had ik een 5,8. Echt zo ontzettend slecht. Ik sta nog wel een 7,9 maar toch. Maar morgen lekker vrij.
nee ik weet zeker dat ze het wel zo bedoelde.
en gisteren stuurde ik dat ze normaal moest doen en toen stuurde ze.
nee ik zeg wat ik wil en tegen wie ik wil dus je hebt pecht.
hier uit maak ik gelijk op dat ze het negatief bedoelde.
en dankje jij ook een *knuffel*.
ot.
ik ben straks naar de psychiater geweest.
en nou mag ik deze weeg op 10mg.
en dan ben ik als het goed gaat er volgende week helemaal vanaf.
van me citalopram dus het is even afwachten.
Oud 17-02-2009, 10:39
Dith
Dith is offline
Hmm vandaag maar eens naar Utrecht, nog maar 2 weken jeeej.
Ben blij als ik straks thuiswoon en gewoon even rust in alles heb...

Weet iemand trouwens hoe ik kamernetreacties kan verkopen? Moet je dan gewoon je emailadres en andere gegevens veranderen in de koper of is er een andere methode voor?
Dus bij deze ook maar; Heeft er iemand misschien behoefte aan kamernetreacties?
Oud 17-02-2009, 10:59
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Dat was niet leuk had ik net een heel verhaal getypt druk ik op het kruisje

Ik heb bijna geen pijn meer aan me tand en daar ben ik heeeeeeel blij om want anders moest ik vandaag weer een zenuwgedoe.
Ik ging vandaag maar weer me schoolmail bekijken, trof ik in mailtje aan van me stage'begeider'. Oeps, ik was haar vergeten een mailtje te sturen met dat ik stopte met de opleiding. Mailde ze dat ze op bezoek wou komen bij mijn stage. Ik heb haar nooit gezegd dat ik een stage had dus. Ben ik me meteen weer boos aan het maken om haar. Altijd als ik mailde om te vragen om hulp bij stage zoeken, mailde ze dat iedereen het zelf moest doen dus ik ook.
Fijn, maar ik ben toch lekker gestopt. Ik weet alleen niet wat ik naar haar moet mailen. Ik ben gestopt, doei of zou ik de mail sturen die ik ook naar de mentor heb gestuurd, maar dan staan wel weer persoonlijke dingen in. of niks maar dat is ook geen optie. hmmm
Oud 17-02-2009, 11:40
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik voel me hondsberoerd en ik wil eigenlijk naar huis, in bed liggen. Ik ben misselijk, ik heb buikpijn en pijn in mijn heupen en benen. Ik heb echt het gevoel alsof ik elk moment moet overgeven (en van dat idee word ik alleen maar misselijker). En ik zit hier nog wel even, ik heb pas om half vier weer les. Gelukkig geen pathologie, al is microscopie niet heel beter. Ik zit er echt over te denken om naar huis te gaan, maar morgen kan ik eigenlijk niet missen want twee werkcolleges en dan verplicht pathologie (dat wordt dus helemaal niks, twee uur lang staan in een sectiezaal zonder frisse lucht terwijl ik me al beroerd voel).
Ik ga maar naar huis, van dat werkcollege krijg ik zo toch niet veel mee.
Oud 17-02-2009, 14:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Whaa ik ben vrolijk. En zin in a.s. weekend want dan viert vriendje z'n verjaardag en m'n ouders, oom en tante en broertje en vriendin komen dan ook en de laatste vier zijn hier nog nooit geweest. En ik heb zin om allemaal lekkere dingen te gaan maken, alleen weet ik nu al dat vriendje me dat gaat afraden omdat hij denkt dat het ingewikkeld is Terwijl ik het leuk vind en het allemaal echt niet zoveel tijd kost.

En ik heb eindelijk reactie op een mail over m'n uitschrijving...maar nu moet ik a.s. maandag contact met iemand op gaan nemen daarover. Kan dat niet eerder?! Zal wel door de vakantie komen. Nouja, ik kon me bij de VU nog tot 1 maand na de diploma-uitreiking met terugwerkende kracht uitschrijven, dus op zich is het nog op tijd genoeg, maar ik ben alleen zo bang dat het toch ergens mis gaat en ik geen teveel betaald collegegeld meer terugkrijg (of nouja, m'n ouders )

Zo maar eens boodschappen doen, iets makkelijks voor vanavond kopen, want we gaan straks verder met het meubel in elkaar zetten en alles op z'n plek en aansluiten enzo. Zou wel fijn zijn als dat in één avondje klaar was.
Oud 17-02-2009, 15:49
Nienna*
Nienna* is offline
OOOOMG. Ik heb dat vak gewoon gehaald!!! Met een 6.5. En ik dacht dus serieus dat ik een 4 had ofzo. Wooow. Ik heb tot nu toe alle studiepunten voor een studie die ik eigenlijk niet eens wíl doen!
Dusja ik ben best een beetje trots op mezelf .
Oud 17-02-2009, 16:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
OOOOMG. Ik heb dat vak gewoon gehaald!!! Met een 6.5. En ik dacht dus serieus dat ik een 4 had ofzo. Wooow. Ik heb tot nu toe alle studiepunten voor een studie die ik eigenlijk niet eens wíl doen!
Dusja ik ben best een beetje trots op mezelf .
Goed zo! Je haalt je P wel als je zo doorgaat.

@Heksjuh: Ik hoop dat je vandaag thuisgebleven bent. Dan kan je lekker uitrusten en hopelijk wat herstellen, zodat je er morgen weer tegenaan kan. Maar als je echt misselijk bent moet je niet gaan morgen, ook al is het verplicht. Je bent een geldige reden, want anders kots je de sectiezaal onder.
Oud 17-02-2009, 18:01
darkfairy
darkfairy is offline
fijn dan zak ik weer door me knie heen.
en dan weer door de spieren bij me enkel.
Oud 17-02-2009, 18:16
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben zoooo laaiend en argh
die stomme trut van een werkcoordinator kan dr werk gewoon niet doen en noemt mij ondertussen bijna achterlijk
kom nou... JIJ bent hier degene die dom is en die niemand mag..
ze is morgen 3 weken weg (afdeling is in jubbelstemming, goh hoe zou dat nou komen?)
anders was ik morgen ziek geweest, was echt niet gegaan
*raast nog ff door*
ik heb gewoon staan huilen op mn werk van pure woede en frustratie
*vloekt*
Oud 17-02-2009, 19:38
marrel
marrel is offline
Notitie aan mezelf: Doe eens aardig!
Oud 17-02-2009, 20:00
darkfairy
darkfairy is offline
hmm een leeg gevoel.
Oud 17-02-2009, 21:50
Verwijderd
O hai!

Ik ben eventjes niet zo blij, want morgen vroeg naar school voor een opdracht (moet vanwege beoordeling, kon alleen gister, vandaag of morgen en ik kon alleen morgen), maar ik bedacht me dat morgen het gebouw ws dicht is waar ik dus moet zijn. Gelukkig moet een leuk klasgenootje dezelfde opdracht nog afmaken, dus dan is het iig niet zo saai.

Verder heb ik nu Zielzoek en dat is leuk, want liedjes!<3

Vandaag had ik mijn laatste dag assertiviteitscursus (van 2 dagen) en ze zeiden dat het opviel dat ik veel wist (vanuit mijn opleiding zeiden ze, maar volgensmij wist ik best veel ook wel vantevoren).
Sommige oefeningen gaan wel van pas komen en ik voel me altijd zo gerustgesteld als ik daar vandaan kom. Jammer dat het niet vaker is. Maar ik moet dus denken dat het leven liefde is en dat ik zelf ook duisentgeweldig ben (naja, moet niet een te groot ego krijgen natuurlijk ) en dan komt alles goed.

En deze week is win en die week daarna ook, want vakantie.<3 Vriendje krijgt mijn stageplaats ook te zien en ik mag met carnaval ook gewoon naar mijn stage! Ook ga ik carnaval een beetje vieren, yeah. Alsof dat nog niet genoeg was, heb ik ook nog een feestje van mijn beste vriend.^^

En wat ik van mijn trainingbegeleiders iedere dag tegen mezelf moest zeggen:
Ik ben even goed als ieder ander! Lekker puh!
Oud 17-02-2009, 22:12
Verwijderd
Ok. ik heb niet aan mn vakken voor morgen gewerkt. Ik ben wél naar de kapper geweest. Ik heb me níet aan mn dieet gehouden en ik heb buikpijn. Wat dan weer komt van dat dieet enzo. Leuk hoor.... Maar mijn haar is leuk nu en naja..nu de rest van mij nog. Zucht. T wil gewoon steeds maar niet.
Oud 17-02-2009, 23:45
Verwijderd
*aait nattigheid*
ot;
bah, energie over, schoongemaakt, morgen werken, sleur
Oud 18-02-2009, 07:23
Pruts0r
Pruts0r is offline
Meh.. Dan ga je om kwart over tien slapen en dan nog ben je te laat.. -_-
Oud 18-02-2009, 07:50
Verwijderd
Meeh, muts. Ga dan wat eerder slapen. Nu ben ik.. blergh, en dat duurt altijd even 's ochtends. Nou ja, rustig aan doen maar, zo even de honden rondslepen en even bankhangen, proberen te ontbijten enzo. Meeeeh.
Oud 18-02-2009, 08:45
Yana
Yana is offline
^Honden sleep ze, Sidhe . En langzaam wakker worden, rustig aan doen daar

@Topic:
Het ontbijt zit er weer in, en ik mag niet blijven somberen. Vandaag weer aankleden, met school bezig zijn, hoorcollege volgen Omg hoe doen anderen dat met eten, ik heb pas net ontbijt op en moet om 12 uur alweer weg. en vanavond dansen-dansen-dansen. Maar moet wel eerst nog wat uitpraten met vriendje, geloof ik. Bwuh. En dan morgen weer therapie, joy.

Regels voor berichten