Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
46 pagina's -> ongeveer 5 pagina's. Vooral de manier van onderzoeken moet duidelijk worden, dus niet zozeer wat de conclusies waren. http://www.igz.nl/15451/106463/2006-..._een_teko1.pdf |
![]() |
|
Oké, oké, oké. Oké.
Wie kan me helpen? Ik wil filmpjes die ik op een dvd heb gebrand omzetten op een of andere manier zodat ze kleiner worden en ik ze kan gebruiken om op youtube/mijn hyves te zetten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat is de extensie van de bestanden? (avi, dvd, wmv etc) |
![]() |
|
Als ik de bestanden op het schijfje weergeef in een lijst met details, staat er dat het VOB-bestanden zijn. Maar de originele bestanden staan op een andere computer en ik weet niet welke extensie is. Ik wilde ze eerst op mijn mp3speler zetten (die video's afspeelt) maar daarvoor moesten ze ook omgezet worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
of als je naar mpeg wil, alleen TMPGEnc. Bovendien kan je ook proberen direct de extensie te veranderen voor mpeg. Kopieer het bestand dan even en verander dan de naam in: iets.mpg Soms werkt dat al. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Je huid rimpelt niet sowieso. Nicole kidman krijgt geen rimpels want die komt nauwelijsk in de zon en verzorgt dr huid goed en rookt niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |