Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Nja jullie zijn nu eenmaal huisgenoten en jullie kunnen er toch fatsoenlijk over praten dat jullie allebei aangeven als jullie iets in huis kut vinden ipv via het forum elkaar uit te dagen en dan oehhh als ze maandag thuiskomt. Nou oeh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja stefanie is een kreng maar ze is ook heel gevoelig dus je hoeft haar niet bang te maken om naar huis te gaan vind ik, en niet zo overdreven doen met vertrekformulieren, ik neem aan dat ze ook niet meer bij jullie wil wonen (ik zou daar iig geen trek in hebben als ik dat zo lees) maar ze moet wel tijd krijgen om iets anders te zoeken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3 maanden zou ze dan hebben, vind ik lang genoeg. Maar zei zegt dat ze het niet erg vind om hier te wonen. Als ze nou zegt dat ze rekening met ons wilt houden
![]() Ik maak haar toch niet bang met maandag. Dat hebben jullie verkeerd begrepen. Maandag kunnen we er juist over praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maandag ben ik niet van plan om Stefenootje letterlijk of figuurlijk aan te vallen. We moeten gewoon praten lijkt mij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |