Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2009, 08:36
Verwijderd
Ik zou naar een optreden van The Gathering gaan, in de oude opstelling. Ik moest daarvoor naar Rijswijk station. Iemand zou me brengen. Ik dacht in de tussentijd kan ik wel een pizza gaan eten met bob de beer dus ik smste hem. Maar het werd steeds later en later en die persoon bleef maar zitten en bracht me niet naar het station. Toen was het al te laat om pizza te eten.
Later had ik een zwangerschapstest gekocht, en daar zat een enorme thermometer bij. Ik gooide die meteen weg. Ik was in het portiek en riep de kat, iemand van een feestje van annet r. zei dat ik heel lelijk deed tegen de kat. Ik zei dat het mijn zaak was hoe ik tegen de kat sprak. Toen liep ik naar beneden en was plots in een ander portiek. Sam was er ook ineens, het was allang bedtijd voor hem maar hij had nog niet gegeten. Ik had nog een portie pasta over maar hij ging zeuren dat ie dat niet lekker vond.
Advertentie
Oud 20-11-2009, 08:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat Dingaantouwtje bij me op visite kwam. Ik woonde in een soort hooischuur met zo'n supermarktpoortje als deur. Ik kwam net uit bed en hij had net gesport dus we gingen allebei even douchen. (We hadden bij elke slaapkamer een en suite en in het tuinhuisje nog een badkamer en nog een grote algemene badkamer dus we gingen niet samen douchen). Maar alle douches waren bezet. Dingaantouwtje had trouwens ene gigantische crush op me en hij wilde de hele tijd aan me zitten.
Opeens kwamen er echt honderden mensen de schuur binnen want mijn vader en zijn vrouw hadden een soort filmvoorstelling/feestje georganiseerd. Maar mijn 'en suite' was een douchekop met een douchegordijn eromheen midden op de overloop. Dus ik stapte uit mijn douche en toen stond ik naakt tenmidden van al die mensen. Gelukkig was het donker. één klein jongetje zag me en riep 'ieeel' maar ik heb hem heel hard voor zijn muil geslagen.
Oud 21-11-2009, 02:58
Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat mijn onderburen een stelletje klojo's zijn die om half drie 's nachts keihard techno aanzetten...

Jammer dat toen ik wakker werd het geen droom bleek te zijn.
Oud 22-11-2009, 07:04
Verwijderd
Ik was in op m'n werk, mw B was er niet en alle zusters gingen bij haar in de kamer om gewoon te chillen en te roken. Ik ook maar ik voelde me opgejaagd, omdat ik bang was dat een van haar familieleden zou komen. die kwam later ook maar ze reageerde niet boos maar verbaasd.

Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 20:47.
Oud 22-11-2009, 13:12
Verwijderd
tijdens mijn middagslaapje droomde ik dat ik 3 kleine poesjes had, maar ik was ze vergeten bij de bristol in rijswijk. Toen ging ik terug maar de winkel was al gesloten. Ik zag nog wel medewerkers en vroeg of ze katjes hadden gezien op de wc. Iemand had al een briefje geschreven om ze naar het asiel te brengen maar ik kon ze nog op tijd weghalen. Er was onder andere een zwarte bij en die liet zich heel anders aaien dan loekie.
Oud 22-11-2009, 13:18
Geel
Geel is offline
Ik heb vannacht heel erg vredig gedroomd, maar ik heb geen idee meer waarover... Is er misschien een manier om te onthouden wat je gedroomd hebt? Want ik vergeet meestal, al meteen na het wakker worden, wat ik gedroomd heb.
Oud 23-11-2009, 06:02
Verwijderd
over dat ik met forumster K.K in de auto zat met een privechauffeur en dat iemand zei dat Jaeger dood was. Er was ook nog iets met een stichting en dat ik naar amerika belde in het nederlands.
Oud 28-11-2009, 09:44
Verwijderd
Er was een soort feest dat iedereen vierde. Het leek op kerst maar dat was het niet, iedereen had lampionnen maar het was ook geen st maarten. Ik liep met elmer over een markt met allemaal spullen die te maken hadden met dat feest. Het was er stervensdruk. Er was een soort kamer waar een bed stond en daar gingen we inliggen. Toen kwamen er vervelende vrienden van elmer die de hele tijd gingen klieren.
Later was ik met een vrouw die een tram had maar die wilde verkopen, we stonden langs de waterkant. Ik ging het water op en bleef daarop balanceren, dat was heel vreemd. Toen kwam mijn opa die al jaren dood is met mijn moeder aanvaren in een bootje, ik stapte in en ging mee, eerst vaarden we over het water en later gewoon op de vloer tussen de mensen met lampionnen door. We gingen keihard.
Er was ook nog een mannetjesmens van ongeveer 20 cm groot met soldatenkleding , hij deed heel vervelend.
Oud 29-11-2009, 14:31
Verwijderd
eerst over kraamzorg, maar daar had ik gister een heel lang topic over gelezen op een ander forum.

en net over problemen met ludo sanders en maxime en stress en chaos en negerkindjes die geld wilde hebben en een man die mij wilde beroven en zei dat hij mijn kop eraf ging snijden als ik niet zouu betalen. Hij zei steeds 'is dat wat je wilt? is dat wat je wilt?'' terwijl ik in zijn vingers beet die hij op m'n mond had gelegd.
Oud 29-11-2009, 17:07
Verwijderd
Poe, ik heb echt vanalles gedroomd.

Er kwam een man bij ons thuis om ratten (die blijkbaar ergens zaten) weg te halen. Hij leek erg op Derek Ogilvie, en dat zei ik ook tegen hem. Ik vond hem stiekem best leuk.
De ratten waren gevangen, en ik stond buiten in de sneeuw, toen hij ze naar buiten gooide. Ik vond het heel eng. Ik durfde niet meer langs de ratten, dus moest toen helemaal omlopen naar de voordeur. (Het was in het huis waar ik vroeger woonde) Ik had alleen een onderbroek + beha aan, dus ik hoopte dat onderweg niemand me zag. Helaas, Derek kwam er net aan toen ik bij de voordeur stond, en hij zei iets over m'n kont.

Verder droomde ik dat m'n neef en zijn vriendin een baby hadden al een tijdje, en dat ik de baby voor het eerst zag. Verder hadden we ook opeens een konijn en een hamster. Ik durfde de hamster niet te pakken want hij had heel enge tandjes. LL durfde het wel.
Oud 01-12-2009, 13:28
Verwijderd
over zakken sinterklaassnoep die ik moest mixen maar dat ging heel moeizaam en ik raakte steeds afgeleid.
Oud 01-12-2009, 13:31
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb laatst gedroomd dat ik een baby had.. de zwangerschap en bevalling heb ik niet gedroomd, maar wel dat ik een baby van een maand of 2 had. Heel erg schattig was-ie.
Oud 01-12-2009, 14:40
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik heb laatst gedroomd dat ik een baby had.. de zwangerschap en bevalling heb ik niet gedroomd, maar wel dat ik een baby van een maand of 2 had. Heel erg schattig was-ie.
heb ik ook gedroomd... paar dagen geleden
ik was zwanger en het was zooo mooi
Oud 01-12-2009, 14:47
Martiño
Martiño is offline
Enigszins offtopic, maar ik heb ooit gedroomd (toen ik een jaar of 14 was) dat een vriendin zwanger was van mij. Het aardige was dat ik toen natuurlijk wel al wist dat ik niet echt veel interesse in het andere geslacht had, en zij bleek later ook lesbisch te zijn.
Oud 02-12-2009, 11:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was met Flyaway griezelfilms aan het kijken. Maar bij deel drie werd het opeens veel enger dan bij deel twee en een en toen bleek dat er heel veel dingen in zaten die met het 'echte' leven te maken hadden bij ons en toen zaten we opeens in die film. En toen gingen we naar een cabaretshow en daar gebeurden enge dingen en er kwamen schoenen uit het water omhoog en ik wilde heel hard gillen en dat lukte wel maar toen stopte het en moest ik kokhalzen en het voelde alsof er een hele grote houten plank uit mijn mond ging komen. Zoals dat touw bij The Ring maar dan een stuk hout. En dat deed heel erg veel pijn.
(kwam achteraf gezien dus omdat ik met mijn hoofd in een rare nek lag en door de spanning van de enge droom mijn nekspieren extreem had aangespannen waardoor ik niet meer goed kon ademen)
Oud 05-12-2009, 06:42
Verwijderd
buurman B. reed met zijn auto de bar in (want daar woonde hij ineens) en die auto was dus helemaal beschadigd. Ik ging snel naar boven toen ik het zag. Het was donker en ik lag in bed met elmer. Ik hoorde iemand in de kamer en ik fluisterde tegen hem dat iets hoorde. Hij fluisterde terug dat hij ook inderdaad iets hoorde. Het was buurman B. en hij pakte mijn handen en begon me te kietelen, ik probeerde de politie te bellen maar kon niet lang genoeg aan de telefoon blijven om het uit te leggen.
Ik riep elmer maar die bleef gewoon in bed liggen en zei niks.
Oud 05-12-2009, 18:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dat de wereld verging.. Onee, dat was de film die ik er voor had gezien.
Maar ik heb heel naar gedroomd. In stukjes zegmaar. Over dat ik op school zat, en dat ik de was op moest hangen, dat soort dingen
Oud 05-12-2009, 21:05
Goldinates
Goldinates is offline
dat ik werkelijk FATAAL gebuisd was op mijn examen wiskunde !
Oud 05-12-2009, 21:23
Rivka
Rivka is offline
Ik droomde dat ik in een schilderij van Chagall woonde
Waarom werd ik nou wakker?
Oud 06-12-2009, 08:57
Verwijderd
Ik was in het b.d.jongp. op de zolderkamer. Ik lag daar met ludo in bed en hij behandelde mij als zijn dochter en aaide mijn gezicht. Hij zei dat hij een liedje ging zingen maar daar kwam het niet van.
Later zei m'n vader dat hij respect voor me had dat ik een kind van 4 kg in me had gedragen.
Oud 06-12-2009, 15:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb de hele nacht over sinterklaaskadootjes gedroomd. Het sinterklaasspel was verkeerd gegaan en de kadootjes lagen door elkaar en ik kon zomaar 5 kadootjes uitzoeken die ik wilde hebben
Oud 12-12-2009, 08:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde over dingaantouwtje, hij was heel verliefd op me en wilde de hele tijd mijn handje vasthouden. Het was heel schattig.
De rest van de droom was eng, dat wel
Oud 12-12-2009, 08:43
Verwijderd
Ik droomde dat ik de slimste mens op aarde was.

Of nee, dat was geen droom.
Oud 12-12-2009, 10:44
Verwijderd
Ik droomde dat ik kon vliegen.
Oud 12-12-2009, 10:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is trouwens al de tweede keer dat ik droom dat dingaantouwtje verliefd op me is! Hmm..
Oud 12-12-2009, 10:58
Verwijderd
ik ging zwemmen in een zwembad en had een wit/oranje bikini aan en iedereen vond het er geweldig uitzien?
En toen ging ik zwemmen.... de rest weet ik al niet meer
Oud 12-12-2009, 11:55
Xantalien
Xantalien is offline
Volgens mij heb ik in een vorig leven bij de dino's geleefd. Ik heb ooit eens gedroomd, dat ik met een vriendje van de andere kant van de straat in het speeltuintje aan het spelen was. Er lag een wit laken midden op het grasveldje. Ofnouja, een theedoek. Toen hoorde ik hele zware voetstappen en de grond begon te trillen. In de verte zag ik Dino's naar het speeltuintje lopen, en toen pakte ik dat vriendje bij zn hand en zijn we onder die theedoek gaan liggen. Maakt niet uit dat hij alleen over onze romp paste. Toen waren de Dino's in het speeltuintje en keken onze kant op. Toen kreeg ik hartkloppingen en werd ik wakker.
Later viel ik weer in slaap en ging de droom verder:
De dino's zagen ons niet en renden verder. Wij kwamen onder de theedoek vandaan, en toen gingen we verder met ons zandkasteel.

Hihi. xD Zo appart.
Oud 12-12-2009, 12:20
Verwijderd
Ik was Buffy vannacht, in een heel rare parallelwereld oid. Riley was een steendemon, maar hij was daarbij ingelijfd en probeerde er aan te ontkomen. En ik kon vliegen, natuurlijk... en een kruidenvrouwtje die ons verstopte achter de klimop want iedereen was naar ons op zoek om ons ook in te lijven bij die rare demonen. En ijzeren gebouwen. Hmmmm. Het was wel een heel toffe droom, zo eentje waar je helemaal niet uit die wereld wilt, en waar je na het wakker worden nog helemaal in zit.
Oud 12-12-2009, 14:40
Verwijderd
hihi, ik was op een voorlichtingsavond van beroepen in Apeldoorn.
Ik stond voor een lokaal in een heeeeeeeeeeel lange gang en de jongen waar ik op verliefd ben ook.
En hij vroeg of ik bij hem achterop de fiets naar huis wou, en dan kon ik wel op de bel, haha XD
Oud 12-12-2009, 20:42
Martiño
Martiño is offline
Pip en Kazet waren eerst in mijn droom, en daarna was Barabas er.
Oud 13-12-2009, 08:34
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Fizzle, ik moet je iets vertellen

OT:
Ik droomde dat ik met mijn jeugdcircus in een vliegtuig ergens heen ging, en dat de allerkleinsten in het gangpad steeds kleine showtjes gingen laten zien. Ik ging naast iemand zitten die ik wel goed ken en mijn leeftijd heeft, en toen gingen we steeds dichterbij zitten en handje vasthouden enzo
Het stomme was dat het vliegtuig steeds landde om te tanken en dat we dan naar buiten moesten en dat we na die pauze weer opnieuw moesten beginnen.
Oud 13-12-2009, 15:59
DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
Oke, nu ik hem nog weet..

Ik was met een paar kennissen ergens in Suriname of in ieder geval een tropisch land. Die hadden daar een stuk grond gekocht om een huisje aan te bouwen. We hadden er al een tijdje gezeten toen er een paar mannen aan kwamen lopen. Die vertelden dat het stuk grond nog helemaal niet verkocht was en wij zo snel mogelijk moesten gaan.. ik was blij toen ik wakker werd.

Verder snap ik niet waarom sommige mensen met grote verhalen aan komen zetten over wat ze gedroomd hebben. Ik kan me alleen maar kleine stukjes van dromen onthouden, verschillende verhalen die dan in elkaar overgaan.
Oud 13-12-2009, 16:13
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had opeens een scooter, en ik vond hem heel gaaf (wat wel raar is want ik zie het nut niet in van een scoter). Hij was zwart met donkergroen en iedereen op school zei: "Heeeee, je wou nooit een scooter!" En toen ging ik rondjes rijden door de stad met mijn vriendje achterop, en toen gingen we naar huis. Onderweg kwamen we een drankenwinkel tegen die daar blijkbaar nieuw was en we stapten af om bier te kopen, alleen ik vergat om de sleutel uit het contact van mijn scooter te halen . En toen we weer buiten kwamen was mijn scooter weg, en we gingen zoeken en aan iedereen vragen of iemand mijn scooter had gezien. Iedereen wees ons ergens anders een, en overal waren scooters, alleen niet die van mij. Opeens was er een man die ons naar een dorpje verwees waar we maar heen moesten gaan, want mijn scooter stond in de steeg naast de supermarkt. Dus wij gingen daar kijken. In de steeg naast die supermarkt was er een soort scooter-steel-bende. Ik zag mijn scooter staan en ik zei tegen die gast die daar stond dat ik hem terug wou, maar hij zei dat dat niet kon en dat ik hem maar op slot had moeten zetten. Toen werd ik boos en gaf de gast een klap, en ten gaf hij een klap terug en werd ik wakker.
Oud 13-12-2009, 17:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was aan het werk, met een collega/leidinggevende van de Broooodzaak, alleen stonden we dit keer niet in DBZ, maar in een gigantische supermarkt. Toen vond die collega ineens ergens een pistool en raakte iedereen in paniek en moest de winkel ontruimd en gesloten worden. Ik bleef maar tegen klanten roepen dat ze niet meer konden afrekenen, omdat de winkel ontruimd moest worden, maar iedereen werd kwaad en er bleven maar mensen komen.
Toen ik uiteindelijk toch de laatste mensen had weggestuurd bleek ineens de collega ook weg te zijn en zat ik helemaal alleen in een gigantische ruimte te wachten op de politie die maar niet kwam. Om een of andere reden vond ik dat pistool vreselijk eng en toen kwam er ineens ergens een vent vandaan die nog aan het winkelen was en die ging met flessen fanta gooien.

PS: Dit is mijn eerste droom in meer dan een jaar en dan is't zo'n stomme.
Oud 13-12-2009, 19:28
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
dat er in mijn tuin een vulkaan uitbarstte, de lava stolde en er een podium uitkwam met vuureffecten waarop ik deed optreden
Oud 13-12-2009, 20:20
Verwijderd
over dingen die ik moest regelen en chaos.
Oud 14-12-2009, 16:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, ik moet je iets vertellen

Ik weet trouwens niet meer wat ik gedroomd heb.
Oud 15-12-2009, 14:37
Verwijderd
er was een spel, je moest raden welke voertuigen mechanische voertuigen waren. Ik zei trein maar dat was fout. Voor het spel moest je ook z.s.m een bord eten opeten, ik deed daar niet aan mee maar ik zat bij 3 negers aan de tafel die dat wel deden en ze waren zeer fanatiek. De ene was earl van vroeger de ander bing van gtst de de laatste weet ik niet meer. Ze moesten elkaar voeren en dat was hilarisch want ze schoven het halve bord bij elkaar naar binnen. ik lag steeds in een deuk.
het eten was aardappelpuree met broccoli. Er stond ook een graafmachine in de kamer maar dat was volgens de spelleider ook geen mechanisch voortuig.
Oud 24-12-2009, 12:52
Verwijderd
En ja hoor, ik droomde over de aankomende meet

Martino had alles georganiseerd en het vond plaats in een grote loungezaal met zithoeken en buffettafels. Het had de uitstraling van een gala.
Toen ik binnenkwam stond Martino als een gastheer bij de ingang en heette me welkom. Ook twee andere forumers (die ik niet kende) schudde ik de hand. Het was al zo druk dat ik niet eens naar binnen ging om de rest gedag te zeggen.
Ik pakte een stoel en ging naast Martino zitten in de deuropening. Toen kwamen Kazet en Pippeloen binnenwandelen. Kazet stak zijn hand naar me uit en ik zag dat zijn hand extreem behaard was. Toen zei ik: "Je bent een weerwolf, Kazet!". Zonder mijn hand nog te schudden liep hij weg richting de keuken.
Daarna gaf ik Pippeloen een hand waarbij ze zich voorstelde terwijl ik haar al had gemeet en dus allang haar naam wist.
Toen besloot ik maar eens de kamer binnen te wandelen en de rest gedag te zeggen. Freyja lag giechelend op de bank met een fles drank in haar handen, samen met een meisje dat Floor heette, en waarvan ik dacht: dat lijkt me wel iemand voor een nickname als DisturbedAngel. Ik ging het kringetje verder af en daarna werd iedereen bij de buffettafel geroepen. Martino had voor iedereen een soort certificaat gemaakt ("Je hebt deze beproeving doorstaan" oid) en die mochten we één voor één ophalen. Een oudere dame van ong. 50 in een rode galajurk streepte de namen af. Ik stond enigszins gebogen over de tafel, zoekend naar het certificaat met mijn naam erop, en toen boog de dame zich naar mij toe en vroeg mijn achternaam. Ze stond angstvallig dicht bij me, sloeg een arm om me heen en gaf toen mijn certificaat. Ze praatte alsof ik een kind van 5 was.
"Alsjeblieft, hier is je certificaat. Kijk, daar staat je naam. Mooi hè."
Er zat een rood velletje papier bij het certificaat. Ik friemelde eraan.
"Kijk uit hoor, dat is heel oud papier, daar moet je hééél voorzichtig mee zijn! Kijk, ik zal je even helpen..."
Ik: "Nee, mevrouw dat hoeft n..."
"Jaaa, wel, want anders maak je het kapot. Zo. We gaan samen even je certificaat bekijken, ja?"
Ik: "Mevrouw, kunt u mij even loslaten want ik krijg het nogal warm van die houdgreep van u."
"Nee, laten we nou eerst even samen kijken..."

Toen greep ik haar arm en rukte haar los van me, maar we vielen beiden achterover op de grond. Een stel forumers keek verbaasd toe. Toen stond ik op, liet die vrouw lekker liggen en ging ik weg. Plots stond ik tegenover Snoopy, die met me wilde dansen. Daarna gingen we als tweekoppige polonaise door de zaal banjeren.

Het zal me benieuwen maandag.
Oud 24-12-2009, 12:54
Martiño
Martiño is offline
Ik moet nog een hoop regelen zie ik.
Oud 25-12-2009, 10:28
Verwijderd
Ik heet niet Floor sorry
Oud 25-12-2009, 14:01
Arachnia
Arachnia is offline
't enige wat ik me kan herinneren is iets dat explodeert.

Geen idee wat.
Oud 25-12-2009, 15:54
Geel
Geel is offline
Ik klaagde iemand aan omdat hij mij beledigd had. Nou, ik sloeg hem wel eerst en toen klaagde ik hem aan. Het werkte niet, ik moest dokken.
Oud 26-12-2009, 18:38
Verwijderd
Ik droomde heel nerdy dat ik level 1 van Doom op Nightmare ging speedrunnen en dat ik toen een record vestigde.
Oud 28-12-2009, 13:53
Neko*
Neko* is offline
Iets met een huis vol lichtjes die niet uit konden. En dat er iets was met die lichtjes waardoor ze juist wel uit moesten en ik de lichtknopjes niet kon vinden. Dat ik maar bleef zoeken en het huis steeds veranderde waardoor ik niet meer wist of ik ergens nou al wel of niet geweest was. Daarna was er ook nog iets met eilanden waar ik heen moest maar er waren helemaal geen eilanden op de kaart te zien.
Oud 28-12-2009, 21:29
Verwijderd
Dat ik hele hoge hakken aantrok en dat ik daar echt heel prima op kon lopen, en heel zelfverzekerd. het was misschien een klein beetje lucide want ik dacht wel ergens ver weg dat het een droom was en dat ik in dromen heel goed op hakken kon lopen, dat dacht ik niet letterlijk maar ergens zat er toch een soort van bewustzijn in het lopen op die hakken.
Oud 30-12-2009, 08:45
Verwijderd
Ik was met een groep van een man of tien, en ooit waren we gevangen genomen door een psycho en zijn handlangers. Die hadden enorme zwarte irissen (ogen, geen bloemen). Toen waren we ontsnapt door een listige list, en ik wilde graag weer ontsnappen want ik word niet graag vermoord. Dus ik probeerde heel sneaky steeds een stapje dichter naar de deur te doen. We zaten in een soort pakhuis waar ook een beddenzaak was. Daar vluchtte ik naar binnen met een ander meisje en we verstopten ons onder een heel groot bed, maar werden weggejaagd door de verkoopster. We kwamen uit de beddenzaak en stonden toen vlakbij de buitendeur. De rest van de groep was er nu ook, maar iedereen was te bang om te vluchten. Ik stond helemaal achteraan, het dichtst bij de deur, en toen kwamen de boeven om ons weer in hun hoofdkwartier te stallen. Toen de groep begon te lopen glipte ik door de deur, denkend dat ze me pas zouden missen als ze weer in die kamer zouden zijn, dus ik had een paar minuten de tijd om te rennen. Dus ik rende door de stad voor mn leven. Er was ineens ook een jongen ontsnapt en we gingen een cafe binnen. We dronken iets, maar ik ben vergeten wat. Daarna was ik in een huis waar blijkbaar mijn familie woonde, en ik durfde niet voor het raam te gaan staan want dan zouden de zwartogen me zien als ze langskwamen. Maar toen zag ik de andere gevangenen buiten en iedereen rende op elkaar af en moest huilen en we deden een grouphug.
Oud 30-12-2009, 09:48
Neko*
Neko* is offline
De moeder van een vriendin was overleden en toen moest ze haar huis verkopen en de hond want ze had geen geld meer. Haar oma was heel boos dus was ze naar mijn huis gekomen om zich te verstoppen en daarom zat ze de hele tijd in de kast.
Oud 30-12-2009, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
ik had gehoopt dat hier nu al een hele waslijst met natte dromen over mij tussen zou staan
Oud 30-12-2009, 17:54
Verwijderd
Veel forumers dromen weleens over forumers, soooo keep reaching for that rainbow
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten