Advertentie | |
|
![]() |
|
Van die 3 zand, dat valt tenminste nog compact te heien maar geografisch is nederland gewoon niet geschikt voor extreme hoogbouw, het blijft een rivierendelta.
Misschien het beetje opgestuwde rotsgrond dat we in limburg hebben.
|
Qua hoogbouw is Nederland tot nu toe een verlaten woestenij. Zelfs als ze één torentje willen neerzetten in Utrecht krijsen sommigen al moord en brand. Dat terwijl veel laagbouw in Nederlandse binnensteden qua kwaliteit zelfs nog inferieur is aan je gemiddelde DDR flat.
Met negen hoog los je de woningnood driemaal sneller op dan met drie hoog. ![]()
||
Citaat:
![]() Over Hong Kong gesproken, waar halen die hun eten vandaan? Waar zou dat voor Nederland vandaan moeten komen? En nog wat: Als je graag in een hoge wolkenkrabber wil wonen; ga naar Manhattan of Hong Kong. Als je graag in een sharia-staat wil wonen; ga naar Iran Als je graag van een uitkering wil leven zeg ik; niet over mijn rug Voor alle keuzes geldt: "when in Rome, act as the Romans" |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
vermenigvuldig alles met 3 en dan heb je de voorwaarden voor 50 miljoen mensen. Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Waarom probeer je me om de post weg te zetten als een rascist? Citaat:
Ehm nee op geen enkel vlak gaat het echt goed in r'dam. Citaat:
Citaat:
Ik schat de limiet voor een gezond welvarend nederland waarbij mensen aan alle basisvoorwaarden zouden kunnen voldoen (zo de overheid het zou willen) op zo'n 25 tot 30 miljoen inwoners. Citaat:
Maglev zouden we best kunnen, dit is het perfecte land ervoor, plat, flinke steden op afzienbare afstand; ik zou een lijn berlijn amsterdam rotterdam parijs aanleggen, maar nogmaals: ik zie het niet gebeuren jij wel. Citaat:
niet als ik mannen een boks geef en vrouwen een hand. Citaat:
Los van dat het al te gestoord is dat er "religieuze landen" kunnen bestaan. Citaat:
Niet alleen heb ik dat zelf al een keer of 3 gezegd, ik stelde dat hij misschien wel anti religieus is maar als hij een anti christelijk standpunt inneemt kan het zijn dat de rest van de partijen 'em flippen. iaw. de afweging om te discrimineren tussen religieuzen liever dan op religie is m.i. een vreemde die ik van niemand, wilders incluis, zou verwachten maar verklaard kan worden vanuit de politiek.
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Het zou bij de NS honderdduizenden klachten regelen als hun dienstverlening en comfort één dag dat van de metro van Tokio was. ![]() Citaat:
Citaat:
Da's een doelbewuste poging om een medeforummer te demoniseren. ![]() Citaat:
||||||||||||||
Citaat:
Nee ik zie persoonlijk energie eerder uit Afrika komen, ze hebben daar zo'n kleine zandvlakte met veel zon die me wel interessant lijkt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen van die 3 zijn wolkenkrabber en de hoogte van het NN als grootste is ook zo'n beetje de limiet van wat je maasgrond toelaat. Verder zal er als ze dat gat wat ze CS noemen eindelijk eens af hebben in 2015 a 2020 er ook een en ander aan verzakkingen gerepareerd moeten worden. Enigszins grappig is dat het westin nu al scheef lijkt. Citaat:
in de ideale situatie ben ik het met je eens, als je het hebt over "the venus project" achtige taferelen dan kan je van heel de wereld een metropool maken. Als nederland van duitsland was dan was er best een metropool van te maken. als zelfstandige natie met garantie op een eerzaam leven nee. Citaat:
Shanghai hetzelfde verhaal leuk de grootste havenstad van het oostelijk halfrond nemen maar alles eromheen is dorpjes en leegte. Bovendien vergelijk wat ik noem de 'kwaliteit van leven, en basale voorwaarden van het bestaan" (waar we hier nog niet eens aan voldoen). Volgens wiki wonen er in Japan overigens in totaal minder mensen per vierkante km als in nederland (360 - 395/km^2) En dan immigratie stel je voor wij krijgen 100 000 immigranten per jaar. Turkije heeft grofweg een oppervlakte van 18* de onze. Niet alleen zou Turkije dan een bevolking van 293 miljoen moeten hebben tegen de 68 miljoen nu, ook zouden er als je het relateert aan elkaar zo zijn dat turkije 1.8 miljoen immigranten per jaar erbij zou krijgen. Dan heb je nog importhuwelijken met 1.6 miljoen en geboortes met 3.3 miljoen. En dan ben ik nog coulant want dan ga je ervanuit dat alles lineair stijgt in plaats van exponentieel. Misschien dat je het zo begrijpt. en dan is het ook nog zo dat pak em beet 1/5 van nederland water is en ik dat er niet eens vanaf heb getrokken. Citaat:
Echter ons spoorvrachtnetwerk binnenvaart en wegennet zijn zelf in shanghai beroemd om de efficiëntie (en begint aan z'n limieten te zitten) dus wat je daar nu weer over te jammeren hebt? Citaat:
een beetje zoals een rode en een groene appel allebei verschillend zijn maar toch appels. Het gaat er dan ook niet om dat jij of ik er een probleem mee hebben (op de werkvloer vind ik bv dat de baas best een etiquette mag instellen met gebruikelijke vormen) maar dat je stopt met het gebruiken als een of ander voorbeeld van discriminatie zoals al meermaals. Evenzo laat het zien dat verschillende kenmerken benoemen van verschillende levensbeschouwingen niet zozeer onderscheid maken is tussen wel of niet religieus maar als het onderscheid tussen groene en rode appels. Citaat:
Heb je geen atlas ofzo? Citaat:
Bijvoorbeeld als het verplicht is om moslim te zijn in dat land zonder keuze dan is dat een onoverbrugbaar cultuurverschil. Maar dan nog is intellect iets waar ik eerder op zou selecteren als op zoiets irrelevant als menselijke egocentrisme, levensbeschouwing en nationalisme. Citaat:
Bovendien heb ik het niet over opvang van vluchtelingen gehad maar over het uitdelen van paspoorten. Daarnaast komt ook nog dat de meeste asielzoekers economische vluchtelingen zijn en de oplossing van dat probleem is niet iets wat zich beperkt tot nederland, noch opgelost kan worden door iedereen die eigenlijk te weinig heeft hier binnen te proppen. Citaat:
Verder probeerde ik je er een beetje op te wijzen dat je alleen maar weet wat wilders "beweerd" te zijn niet perse wat zijn beleid zou zijn in geval van winst. Het kan dus ook gewoon hypen zijn om de hype, niet omdat hij een principieel hoogleraar is in de islamofobie.
Laatst gewijzigd op 21-06-2009 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
(als reactie op wilders die het heeft over het linkse cordon sanitair)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-06-2009 om 19:28. |
![]() |
||||
Citaat:
Geef het gewoon op. Je zult er niet in slagen Wilders te demoniseren. Je demonstreert alleen maar dat je intolerant bent. En aangezien meer Moslims in Nederland op die manier intolerant zijn naar bepaalde groepen wiens mening of bestaan hen niet bevalt, is het misschien wel zo dat Moslims als groep überhaupt intoleranter zijn dan andere mensen. Citaat:
![]() Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar zoals bekend geven islamitische groepen de grootste problemen met zowel criminaliteit als met integratieproblemen. Dat was mijn punt ter verdedigen van Wilders, dat nog steeds stevig blijft staan. Oftewel, om islamitische migranten weren zijn prima objectieve redenen aan te voeren. Of zoals minister Van der Laan het uitdrukte in een zeldzaam verstandig moment: dweilen met de kraan open heeft geen zin.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Het zal blijven terugkomen totdat die problemen zijn opgelost, hoeveel nazivergelijkingen, demonisering en politieke processen je er ook tegenaan gooit. Citaat:
De enige reden dat ik tegenstander ben van zo'n figuur, is het omdat we met genoeg van zijn soort, we vanzelf weer galgen en brandstapels ter ere van de een of andere godheid zullen zien. Zo gaat het al duizenden jaren. Hun patronen verschillen radicaal: El Moumni: Geen problemen -> Religie en domheid -> problemen maken Wilders: Problemen -> Teveel laten leiden door emotie -> Onzinnige pogingen tot oplossingen Citaat:
Ik snap dan ook niet waarom zoveel Moslims als jij zo'n probleem maken met Wilders. Intrinsieke intolerantie of een racistisch wereldbeeld van moslims tegen niet-moslims? Moet haast wel als zo iemand niet crimineel of aangepast bent, want op hen slaat het gehele PVV programma niet. Tenminste, ik kan het verdedigen van de rotte appels door normale Moslims niet op een andere manier dan dat verklaren. Citaat:
Het zou onzin zijn om hen allemaal uit naam van de politieke correctheid de mogelijkheid tot migreren te ontzeggen. Citaat:
![]() Damn, zelfs Turken en Marokkanen in Nederland schijnen af en toe een groot probleem met elkaar te hebben. Ik snap het echt niet...
Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 00:17. |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Net zoals Wilders mag zeggen dat "Moslims willen niet integreren, noch assimileren, maar domineren" of "Dan halen we maar hindoemigranten uit India, of zwarten uit Afrika, Chinezen of Amerikanen, Canadezen, of andere Europeanen.’ Alles behalve moslims, zegt Wilders, want daarmee ‘halen we het paard van Troje binnen"(bron). Met dit soort uitspraken verdien je mijn respect niet, maar ben je een ordinaire haatzaaier en die mening mag ik ook uitten, zonder dat een of andere T_ID mij voor racist uitmaakt of het als aanval ziet op de "blanke ras". Citaat:
Nou laten we dan ons niet politiek correct gedragen en ook andere niet-islamitische criminele "volkeren" toegang tot het land ontzeggen. Een kwart van de Zuid-Afrikaanse mannen is een verkrachter. Zullen we dan ook maar alle zwarte Zuid-Afrikanen uit Nederland weren? Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[QUOTE=Kenjirro;29377147]Een kwart van de Zuid-Afrikaanse mannen is een verkrachter. Zullen we dan ook maar alle zwarte Zuid-Afrikanen uit Nederland weren? Ik denk dat we gezien hun geringe aantal kunnen volstaan met een kleine zijstap in de inburgering over de seksuele moraal. Als blijkt dat Zuid-Afrikanen in Nederland daarna alsnog massaal zedendelinquent worden kan dat standpunt herzien worden. Citaat:
Ik snap het concept van anderen haten vanwege etniciteit niet. Daarom begrijp ik dus niet wat sommige Turkse en Marokkaanse jongeren tegen elkaar lijken te hebben dus niet. Waarom jij er nu weer religie bij sleept... Ik weet het niet.
||
![]() |
Citaat:
http://www.monitorracisme.nl/content...=251&LID=1 http://www.annefrank.org/upload/Down...itor2008-8.pdf vanaf blz 169
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens Maleisiers of Libiers zijn hier in Nederland ook in zeer geringe aantallen, waarom moet hen dan ook toegang tot het land worden ontzegd puur en alleen omdat zij moslims zijn? Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 02:23. |
![]() |
|||||||||||||
Citaat:
maar dan nog hebben we zelf ook eten nodig. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
en dan doe ik nog net alsof er geen daklozen zijn. Citaat:
de enige imagoproblemen die in a'dam bestaan zijn door hun zelf veroorzaakt. Overigens is van de randstad best een urban jungle te maken, maar nogmaals dat 1) is niet heel nederland en 2) neemt niet de vraag weg of het er leefbaarder van wordt. Verder is het zo dat met de 30 miljoen max die ik voorstel, het zo is dat er al sprake is van vergaande urbanisatie van de randstad. Citaat:
Citaat:
1) nederland is 300km lang, eer dat de HSL op stoom is, moet hij weer afremmen 2) de nederlandse nieuwe hsl lijn tussen rdam en adam is prima daar mag dan ook wel (w00t) 160 gereden worden, het grootste probleem ligt in brabant, nee correctie het grootste probleem ligt in België waar de spoornetten zo scheef en bochtig zijn dat harder dan 120 gevaarlijk is 3) dan heb je nog de gebruikersdichtheid van het spoornet, nu al heeft de internationale trein enorm last van alle andere treinen, als de internationale 2 minuten vertraging heeft in roosendaal dan betekent dat doorgaans een half uur in rotterdam en een 3 kwartier in amsterdam, puur door dienstregeling. 4) dit is een reden die ik zelf maar matig geloof, maar het is lange tijd de reden van de NS geweest om het niet te doen: met 16 mil inwoners in een land van 300km lengte zou er geen of te weinig klandizie bestaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder zijn er geen <religieus> land en als dat zo is dan is die verplichte staatsreligie dus onverenigbaar met onze vrijheid van levensbeschouwing. nogmaals heb je een atlas. Citaat:
Als je het dan hebt over het gros der asielzoekers welk economische vluchteling zijn, dan kan je op basis van onoverbrugbare ideologieën in het thuisland beoordelen dat je vanuit dat land geen economische vluchtelingen toelaat. bovendien moet je ervan uit gaan dat mensen uit een land met bv een verplichte religie buiten hun schuld om geïndoctrineerd zijn met de ideeën van dat land, je creëert er dus effectief polarisatie mee in je land, zijn zij niet mee geholpen, zijn wij niet mee geholpen, is niemand mee geholpen. op basis hiervan kan een "moslimland" als turkije dus wel een relatie met nederland hebben mbt dit onderwerp en een ander "moslimland" niet. zo kan het in deze voorstelling ook zomaar zijn dat een "christelijk" land als amerika een onoverbrugbare ideologie erop na houdt. (bijvoorbeeld wapenwetten). Je hebt dit allemaal aan religie te danken, culturen zouden beter te overbruggen zijn als persoonlijk geloof werd nagestreefd en er geen sprake was van dogmatisch vasthouden aan totalitaire systemen. Citaat:
Citaat:
maar dit ben ik met je eens overigens, het lijkt me dus ook verstandig te zorgen dat dat compleet is afgerond ipv weer nieuwe hordes binnen te laten en opnieuw te beginnen, bespaard een hoop gezeik. en het is nooit nodig geweest een onderscheid te maken tussen islamitisch en niet islamitisch, het is een vreemd onderscheid, maak dan onderscheid tussen wel en niet religieus.
Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 07:39. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Mijn treinenbrein detecteerde een paar foutjes.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Dit was natuurlijk iets overdreven gesteld maar zelfs al kan je vlot optrekken dan nog liggen relatieve stations dicht bij elkaar en levert het dus nauwelijks enige snelheidsverbetering op, niet dat die uberhaupt nodig is. de HSL zou ipv nu 3 uur van zuid naar noord er dan 2 uur van maken, nou wooptiedoo wat een verbetering, natuurlijk wel tegen kaartjes die het 4 of 5 voudige kosten en dus niet voor de gemiddelde reiziger zijn weggelegd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb een atlas, ga je er nog wat mee doen in je reply, of is dit sarcasme? En natuurlijk is dat geen demografische eigenschap. Demografische eigenschappen houden zich bezig met objectieve informatie over de bevolking, zoals gemiddelde leeftijd, levensverwachting etc. en dus niet waar iemand vandaan komt. Daarnaast is het Wilders die het over "Islamitische" landen heeft (eigenlijk landen waarbij de meerderheid moslim is). En tot slot staat =/= bevolking. Ik zie niet in waarom Iraniers (die in een islamitische staat wonen) minder welkom zouden moeten zijn dan Turken (die in een seculiere staat wonen). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
Citaat:
ik zit in de zeevaart, en weet dat onze interne economie met 450 miljard ongeveer gelijk is aan onze export, op geen enkele manier suggereer ik dat we zonder export kunnen, wel meen ik dat er minder tot geen landbouwsubsidie nodig is, daaruit vloeit voort dat een groot deel van ons geproduceerde voedsel welk nu een overschot is (gigantisch) niet meer aanwezig zal zijn en we dus naast eigen gebruik een kleinere voedselexport krijgen, enige ruimte die er door vrijkomt is natuurlijk in te vullen door o.a. andere export gerelateerde zaken. Citaat:
Verder zou afschaffen van de landbouwsubsidies een groot deel van onze export (in voedsel) af doen nemen echter zelfs zonder subsidies is er op nederlandse klei goed te boeren (daar is klei dan wel weer goed voor), het zou dus automatisch minder zijn maar nooit verdwijnen. ik denk dat zelfs niet het hele overschot zou verdwijnen. Uiteraard zou onze vermindering van export kansen openen voor 2e en 3e wereldlanden om die sectoren in te vullen met hun producten en daar is m.i. geen bezwaar tegen ook. maar enfin ik snap werkelijk niet waarom je met me aan het discussiëren bent over een punt waarop ik het met je eens ben, dat gaf ik vorige post al aan maar goed je blijft er over doorgaan. Citaat:
en zelfs dan genieten ten eerste mensen van binnen de EU nog voorkeur. Citaat:
goed je moet als gemeente niet in de middeleeuwse blubber gaan graven maar enfin, weer wat geleerd. Sterker we zijn zo populair dat we met een overschot aan asielaanvragen zitten, meer dan wat er redelijkerwijs van ons verwacht kan worden dat we goed keuren. Citaat:
en nogmaals mijn scenario welk zo'n 40% minder dichtbevolkt is dan de jouwe gaat al uit van vergaande urbanisatie van de randstad. en natuurlijk kan je het in "venus project" taferelen zo leefbaar maken als je wilt, alleen in de praktijk gebeurt dat dus niet als je maar immigranten blijft stouwen Citaat:
vervolgens moet je dan gaan bepalen wie wel en wie niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed je moet ook naar rotterdam gaan natuurlijk. Citaat:
GroetA is gelijkwaardig aan GroetB, alleen in situaties waar bv. werk etiquette vereist dat "handen schudden" of voor mijn part "boks geven" de gebruikelijke standaard is niet, niet omdat andere vormen niet van nature gelijkwaardig zijn maar omdat er door de regelgever een bepaalde norm wordt gehanteerd. discriminatie zou het zijn als ik mannen wel en vrouwen niet groet, ipv beiden in een andere vorm. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Religie is vooral een cultureel-politieke eigenschap en afkomst zelfs geheel politiek. Citaat:
Werkelijk vrij kinderachtig. Citaat:
Het werkt niet als je eerst een miljoen mensen naar binnen propt en vervolgens gaat kloten met plakband. Zo zou het bijvoorbeeld zo zijn dat vanwege de blokkade van de VS bij veel m.i. belangrijke mensenrechtenverdragen het zomaar kunnen dat turken eerder welkom zijn dan amerikanen. ipv een religieus of anti-religieus motief wordt het dan gebaseerd op het gegeven dat mensen in die landen dus kennelijk een voor ons wenselijk beeld van een samenleving hebben. Dit geeft uiteraard een probleem mbt dictatorschappen immers wie zegt dat dat volk dat systeem wenst, tja das een beetje pech hebben het gevolg is natuurlijk dat er eerst een revolutie nodig is voordat we uberhaupt overwegen mensen asiel te gaan verlenen. Citaat:
je verkwanseld ons land alsof je het over een 2ehands hondenschijtzakje hebt. Citaat:
een vrij substantiele groep gebaseerd op sociaal-economische factoren en politieke overeenkomsten kan je allereerst een tijdelijke vergunning geven mogelijk gevolgd door een paspoort indien er blijk is van een wederzijdse wenselijkheid. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien is het net als de vorige keer niet onze verantwoording om als babysitter voor de rest van de wereld te spelen; sterker het past niet eens, dus puur pragmatisch is je voorstel al een PvdA illusie. Citaat:
Zij zijn niet voor ons verantwoordelijk, wij niet voor hun. En dan nog genieten op basis van vrij verkeer van goederen en diensten andere europeanen de voorkeur. Citaat:
Bovendien gaat het niet eens om bepaalde geloven in bepaalde culturen, het kan best dat er zonder enig probleem de meerderheid van een volk religieus is, bijvoorbeeld islamitisch, mits dat is op de basis van vrijheid van meningsuiting en niet op basis van een totalitaire constructie dan is dat dan ook verder geen bezwaar. wederom probeer je te insinueren dat ik een rascist ben. Citaat:
en hier is je directe probleem; namelijk wat als de interesses of erger ideologieën lijnrecht tegen elkaar ingaan. Nu moet ik dit een beetje nuanceren want ik ben het met je eens dat dat met name onder jongeren meevalt en bovendien verbeterd, wat fijn is maar dan heb je het met name over mensen die in nederland geboren zijn en dus al per definitie nederlander zijn. Citaat:
bovendien is het ook weer hier niet onze verantwoording cursussen aan te bieden, jij wilt een asielaanvraag doen, jij dient daarvoor mogelijkheden te zoeken om je kansen op een paspoort te bevorderen. Nogmaals wil ik hieraan toevoegen dat ik niet voor een permanente migratiestop ben, ik wens een pauze in te lassen om enerzijds te gaan bepalen wat redelijkerwijs een gezonde immigratiedoorstroom is en anderzijds om te zorgen dat asielzoekers geen jaren meer hoeven te wachten op antwoord. dit laatste is in mijn ogen namelijk het meest schandelijke en tevens grootste probleem, dus vanwege de leefbaarheid voor alle nederlanders of ze nu turkse surinaamse of marokkaanse roots hebben en vanwege de rechten die ik asielzoekers wel toe-ken maar de huidige manier van werken niet, zeg ik, trek aan de rem, regel het goed en ga dan pas verder. Citaat:
persoonlijk spreekt nauwelijks 1 parlementariër me op het moment echt aan en zouden ze m.i. bij voorkeur allen naar een seculiere directe democratie moeten streven. Maar again zoiets komt alleen in mijn dromen voor, dus fungeert wilders binnen de grenzen van de nederlandse politiek als een uitstekende schreeuwlelijk om specifieke problemen aan te kaarten, Niet perse de problemen die hij beweert die er zijn maar de "latent causes" die daaronder verstopt zitten en met name door diezelfde politiek worden veroorzaakt. Dat is niet de schuld van mensen met de nederlandse nationaliteit, dat is niet de schuld van mensen met een andere nationaliteit, dat is niet de schuld van immigranten, emigranten of asielzoekers maar het zijn wel dingen die goed geregeld moeten zijn wil je de kwaliteit van leven hoog houden voor alle bovenstaande groepen, de toekomstige gegadigden voor het neerlandsch paspoort incluis. Nu vind ik dat ik eigenlijk wel weer veel te lang in het wilderstopic heb rond gehangen dus ik ga nog maar eens kotsen over een plaatje van mijnheer kuifje, als je mij het toelaat.
Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 01:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De discussie heeft eigenlijk niets eens zin als je zo ver heen bent dat je zelfs het feit dat er integratieproblemen bestaan wilt ontkennen. Sterker nog, gelijktijdig vond er nog een incident plaats dat je ontkenning wederom ferm terugsmijt het land der fabelen in: Marokkanen gooien eieren naar homo EINDHOVEN - Een homoseksuele Eindhovenaar is vanwege zijn geaardheid gedurende enkele maanden rond zijn huis in Woensel-Zuid getreiterd door jongeren van Marokkaanse afkomst.Ze scholden hem uit, bekogelden zijn huis talloze malen met eieren en steentjes en vernielden twee keer een poort. Dit meldt het Eindhovens Dagblad . De man, die de incidenten als 'zeer bedreigend' heeft ervaren, heeft aangifte gedaan bij de politie. Die heeft op last van burgemeester Rob van Gijzel inmiddels ingegrepen. Eén jongen, die op heterdaad werd betrapt met eieren in zijn hand, heeft een proces-verbaal gekregen. De politie voerde met de ouders van de betrokken jongeren een gesprek om 'duidelijk te maken dat dit niet wordt getolereerd', aldus een woordvoerster. Het gaat om jongeren tussen naar schatting 12 en 17 jaar. De man wendde zich tot Van Gijzel omdat de politie volgens hem niet adequaat genoeg had gereageerd op zijn meldingen. Hij maakte zich grote zorgen, gelet op incidenten elders in het land. In Amsterdam werden homo's rond hun huis geïntimideerd, in Utrecht werd vorig jaar een homostel weggetreiterd door Marokkaanse jongeren. http://www.ad.nl/binnenland/3312877/...naar_homo.html Weer Marokkanen, wéér de politie die vanwege de afkomst van de daders niet wil ingrijpen. Nadat de burgemeester zich ermee bemoeide is er dan ééntje die ze, omdat het heterdaad was, niet konden laten gaan een boete van een paar tientjes gegeven. Nou jottem ![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 11:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Arpos, dat is een erg lange reply, zal er later eens rustig voor zitten hehe. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Niet dat het überhaupt van belang is wat de situatie in andere landen is aangezien we Nederlanders zijn en we het hebben over de leefbaarheid van nederland.
||||
Citaat:
Citaat:
Den Haag bijvoorbeeld kent wijken met zeer sterke etnische segregatie. En heb je in je eigen Almere wel eens om je heen gekeken? Sommige wijken tref je tijdens kantooruren nul blanken aan. Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Niet dat we dat niet gaan krijgen in de toekomst als de deur wagenwijd open blijft staan voor nieuwe kansarme migranten en 'integratie' net als 'competentie' twee willekeurige woorden zijn voor het kabinet, en ze geen van beide toepassen. Maar goed, problemen te over: http://www.volkskrant.nl/buitenland/...urt_Kopenhagen http://archief.nrc.nl/index.php/2007...ver+immigratie En zelfs bij de Scandinaviërs zelf begint door te dringen dat ze niet door kunnen gaan met een slap immigratiebeleid en vrijblijvende integratie: http://www.depers.nl/buitenland/6277...ntegratie.html http://www.kiemnet.nl/kiem/dossiers/...ROES_1007.html Citaat:
En wow zeg, op 16 miljoen mensen gedurende 365 dagen zijn er wel 2000 gevallen geweest? Da's een kans van 0,0125% om slachtoffer te worden van discriminatie. En aangezien slechts een deel daarvan de discriminatie van autochtonen tegen allochtonen is, waar jij het over hebt (waarom over de rest eigenlijk nooit?) is dat dus miniem. Bedankt, want hiermee kunnen we de mythe van discriminatie eindelijk naar de afvalbak verwijzen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Zij kopen er niets voor als het hier en daar wel goed gaat. Dat gegeven is ook helemaal niet interessant voor deze discussie. Citaat:
Citaat:
Het is geen Kanaleneiland, maar verscheidene Almeerse wijken horen thuis op de lijst van probleemwijken. Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je roept maar wat, vervolgens is er iemand die het beter weet en dan kies jij ervoor om dat te negeren óf het af te doen als persoonlijke aanval. Dat doe je op dit moment in álle discussies waar je je in gemengd heb, met de subdiscussie over Neonazi's en hun geloof als toppunt. Struisvogelpolitiek als je zelf te belabberd bent om op stormfront de Nederlandse subfora te gaan bekijken over hun standpunten over het geloof. In het vervolg ga ik ook gewoon over al jouw standpunten roepen dat het een persoonlijke aanval is, want dan maak ik me er lekker makkelijk vanaf. |
![]() |
|||||
Citaat:
We hadden het over integratieproblemen en hoe die te bestrijden. De rest doet in het geheel niet ter zake. Citaat:
Als het stickertje je niet bevalt, wijzig dan je standpunt in plaats van persoonlijke aanvallen op mensen die jouw standpunt noemen. Citaat:
Wijken? Stedenwijk-Noord, Molenbuurt...* Citaat:
Bovendien is het al jaren doodnormaal om mensen te weren uit huurwoningen. Probeer jij als student je maar eens in te schrijven voor een woning. Dat lukt je niet, zelfs niet na tien jaar wachten. Woningcorporaties hebben dat geheel dichtgetimmerd vanwege het linkse naïeve denkbeeld dat sociale huisvesting alleen voor mensen is die dat in naam nodig lijken te hebben. Vervolgens krabben diezelfde linkse bestuurders die net de sociale huisvesting hebben verboden voor allerlei groepen, zich af hoe het kan dat die groepen niet in die wijken te vinden zijn.... ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zit momenteel in Azerbeidjan; 93% moslim, maar geen hoofddoek, baard of djellaba te bekennen, volledig seculier. Mensen werken gewoon hele dagen zonder zich te storen aan gebler uit een moskee.
Waarom lopen er in NL/UK zoveel van die geloofsgekken rond? Heeft Nederland hier een magneet voor? Als mensen "vluchten" uit hun landen zou je verwachten dat ze iets anders willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Yolanthe en Wesley Sneijder zoenend betrapt lilvivi | 15 | 20-05-2009 11:44 | |
Italiaanse verkiezingen? TisKicking | 60 | 13-04-2006 15:49 | |
het nut van europa en europese verkiezingen little nemo | 38 | 09-06-2004 12:23 | |
"Referendum over Europese Grondwet" Gatara | 25 | 24-05-2003 14:56 |