Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is informeren bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis geen optie om te kijken of die vrouw nog leeft (als je het wil weten tenminste)? |
![]() |
|
Verwijderd
|
(als je in die situatie zou komen en je weet niet hoe het moet: beter slecht gereanimeerd dan helemaal niet. Gewoon hard op het borstbeen drukken (op het ritme van 'stayin alive' van de bee gees, dan heb je meteen het goede tempo te pakken) en hard op de mond blazen terwijl je de neus dichtknijpt en tussendoor kans geven om uit te ademen)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
30 keer compressie en 2 keer beademen, met 100 bpm. Maar het belangrijkste is dat er direct 112 gebeld wordt en dat je duidelijke instructies aan omstanders geeft als jij de enige bent die kan reanimeren en/of niet verlamd staat toe te kijken.
||
Citaat:
![]() Vond het niet zo'n goed teken dat de ambulance geen zwaailicht gebruikte... ![]() Sowieso had het al behoorlijk lang geduurd voordat wij erbij waren (eerst al getankt en afgerekend enzo voordat we het zagen). Toen heeft een andere meneer het gedaan, maar hij deed het heel slecht... OT: de kat die steeds kopjes geeft aan m'n hand, wat het typen nogal bemoeilijkt (maar stiekem vind ik t best leuk ![]()
||
Citaat:
OT: Dat mijn oogdruk zo hoog is. het gaat tot over de 23 bij mijn rechteroog. En nou heb ik allemaal enge dingen gelezen op de internets over glaucoom en oogzenuwbeschadiging en blindheid door te hoge oogdruk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik kan het trouwens niet waarderen dat ik dacht dat mijn werk (nettorama) belde en ze stelden gekke vragen over mijn hobby's en nu heb ik een pakket thuisgekregen en ben ik aangemeld voor een abonnement op een of ander dom borduurblad. Ik kan dat allemaal allang en ik vind het heel irritant. En ik moet betalen om op te zeggen. Ik ga ze aanklagen.
Het telefoontje was nota bene aan mijn vader gericht, De Heer *achternaam*, en dat ben ik niet, en nou hebben ze het geld wel van MIJN rekening gehaald. Hoe ze aan mijn rekeningnummer komen weet ik ook niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Die pseudo-diepzinnige uitspraken waar ik een opdracht uit moet halen bij de HKU. Ik moet een beeld maken en er een band mee krijgen. "Probeer het niet teveel als een persoon te zien maar meer als EEN ANDERE AANWEZIGHEID, EEN VREEMDE ONDEFINIEERBARE ZIEL DIE ERGENS VANUIT JOU IS GEMAAKT, IS GECREËERD".
Ja, oké, wut? ![]() Autonoom kunstenaar in opleiding: [_]Geschikt [X]Ongeschikt
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 22:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Die krakers in het nieuws die een vergadering in de Tweede Kamer verstoren. Wat een mongolen zijn dat zeg. Of kraken nou terecht is of niet (ik neig tegenwoordig meer naar 'niet'), die extreem-linkse figuren met hanekammen, dreads en leren jacks zijn echt stereotiep, langharig tuig die gewoon geen werk hebben en geen huur willen betalen
![]() |
![]() |
|
Dat ik morgen had ingepland om allerlei voorbereidingen te treffen voor mijn feestje van zaterdag, maar een collega meldde zich ziek, dus nu moet ik morgen werken en heb ik last van party stress. Aaarrgh!
|
Basically. Eigenlijk gewoon vissen maar mevrouw dacht dat het wel wat toe zou voegen als we real life dead fish hadden in plaats van foto's ervan. Want echte dode vissen zijn totaal niet onpraktisch of onhygiënisch of tot overlast tot de rest van de vleugel.
Fail.
|
Verwijderd
|
Begin ik eindelijk aan m'n opdracht, blijkt dat er geen Word op m'n vaders pc staat.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: dat de aspirant-bewoners zo goed in de smaak willen vallen bij de bewoners, dat ze de toch al strikte regels zo strikt gaan toepassen dat het kinderachtig wordt en ze (daardoor) een kloof tussen de bewoners en de vrijwilligers aan het cre"eren zijn. Werden we om elf uur bij het kampvuur weggestuurd en niet gewoon op een luchtige manier (zo van ''hej, t is kut, aar het moet om elf uur nu eenmaal stil zijn...), maar bloedserieus en alsof we een stel rebelse pubers waren die herrie aan het schoppen waren. Ahem, enige flexibiliteit en is wel gewenst. En we mogen ook wel eens serieus genomen worden, als twintig-plussers. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat m'n oma, toen mijn moeder net bij haar op bezoek was, mijn moeder weer heel geniepig heeft zitten pushen om een bepaald iets en mijn moeder net ook met rode ogen van het huilen is thuisgekomen.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |