Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2009, 08:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*cut*
Dit vind ik erg jammer en gebeurd elk spel. De wolven werden niet snel opgegeten omdat ze állemaal stil zijn.

*cut*

En ik zat toch écht fout met Allure, was er heilig van overtuigd dat zij iets slechts was.
De wolven waren zo ontzettend stil dat ik echt niet wist hoe ik nou duidelijk moest maken dat ik aan hun kant stond, zonder dat het anderen nou heel erg opviel (iedereen wist dat de leerling opeens verrader was en zocht naar opvallende uitspraken en zo). Ik hoor het graag als mensen tips hebben want ik kwam er echt niet uit. Ik weet ook niet wat nou uiteindelijk maakte dat de wolven me toch nog hebben gegeten.

En ja, ik dacht eerlijk gezegd ook dat er iets met Allure was, goed of slecht.
Advertentie
Oud 01-11-2009, 09:27
Verwijderd
Tja, je kan gewoon een rijtje noemen met verdachten en dan 3 van hun noemen. In een rijtje van 4/5.

En dan tóch gaan voor diegenen die in dat rijtje geen wolf is.
Oud 01-11-2009, 10:39
Allure
Allure is offline
Yes!

Ik vond dit een heel leuk spel. En mijn inactiviteit aan het begin kwam echt doordat ik een paper moest schrijven en had niets te maken met het feit dat ik dorpeling was. Ik vind het helemaal niet erg om dorpeling te zijn, liever dat dan heks of tovenaar.

En ik begreep niet dat jullie die ene ronde niet meegingen op Lentekriebel. Het was zo duidelijk dat zij wolf was.

Complimenten overigens aan Daboman, hij heeft goed gespeeld.

En ehm oh ja, het kwam me niet slecht uit dat ik gedurende het hele spel een beetje verdacht was, daardoor aten de wolven me tenminste niet op.
Oud 01-11-2009, 12:38
Daboman
Daboman is offline
Yeah High fivet testout.com, dankzij haar vertrouwen, wammus die goed beschermde, allure dankzij haar wederzijdse vertrouwen en alle andere dorpelingen.

Dat wegstrepen beviel me erg goed, alleen is het zo jammer dat ik de verrader en evilziener ook had weggestreept. Ik zat echt de hele tijd van hier klopt iets niet, totdat ik in de gaten kreeg dat absinthe toch wel eens een heel stuk minder onschuldig kon zijn dan ze zich voordeed. Ik had natuurlijk moeten zeggen van de 5 mensen die ik niet had weggestreept zijn er 4 wolf. En dat klopte ook.

Citaat:
De wolven waren zo ontzettend stil dat ik echt niet wist hoe ik nou duidelijk moest maken dat ik aan hun kant stond, zonder dat het anderen nou heel erg opviel (iedereen wist dat de leerling opeens verrader was en zocht naar opvallende uitspraken en zo). Ik hoor het graag als mensen tips hebben want ik kwam er echt niet uit. Ik weet ook niet wat nou uiteindelijk maakte dat de wolven me toch nog hebben gegeten.

En ja, ik dacht eerlijk gezegd ook dat er iets met Allure was, goed of slecht.
Hinten valt wel een beetje op. Ik zou als verrader denk ik eerder theoriën onderuit halen, van zowel schuldige als onschuldige spelers. Mr soija heeft ooit wel eens in de eerste ronde allevier de wolven genoemd (als in wie zal ik nou eens stemmen? wolf 1? naah, niet leuk. Wolf 2? Die wil ik erin houden. Wolf 3? nah, dat is oneerlijk. Dan maar wolf 4). Maar dat is als leerlingverrader vast geen optie
Oud 01-11-2009, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Hinten valt wel een beetje op. Ik zou als verrader denk ik eerder theoriën onderuit halen, van zowel schuldige als onschuldige spelers. Mr soija heeft ooit wel eens in de eerste ronde allevier de wolven genoemd (als in wie zal ik nou eens stemmen? wolf 1? naah, niet leuk. Wolf 2? Die wil ik erin houden. Wolf 3? nah, dat is oneerlijk. Dan maar wolf 4). Maar dat is als leerlingverrader vast geen optie
Jeps.

Citaat:
Kom deze net tegen.

Lucky Luke => Lucky Luciano + chess => checkers => Daboman.
Hm, ik pak toch maar de kansgenerator erbij, dat is iets eerlijker.
De kansgenerator komt op 18, dat is Uice, doe maar niet. Tweede poging geeft Fantôme.

Fantôme wordt het, waarschijnlijk.
Oud 01-11-2009, 19:06
Wammus
Wammus is offline
Hoera voor de dorpelingen. Het leek er even op dat we kansloos gingen verliezen maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Daboman werd voor mij op een goed moment verdacht omdat hij uit het niets mijn naam noemde als evil ziener. Het had dus prima zo kunnen zijn dat hij dat zelf was en mij opgevraagd had en me er daarom uit wilde. Ook ik was er echt van overtuigd dat Allure iets slechts was en toen die een keer onschuldig bleek kon het bijna niet meer anders dan dat hij het niet was.
Oud 01-11-2009, 20:51
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hoera voor de dorpelingen. Het leek er even op dat we kansloos gingen verliezen maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Daboman werd voor mij op een goed moment verdacht omdat hij uit het niets mijn naam noemde als evil ziener. Het had dus prima zo kunnen zijn dat hij dat zelf was en mij opgevraagd had en me er daarom uit wilde. Ook ik was er echt van overtuigd dat Allure iets slechts was en toen die een keer onschuldig bleek kon het bijna niet meer anders dan dat hij het niet was.
Ja ik dacht dat jij evilziener was omdat jij in het begin van het spel zo ontzettend agressief reageerde toen ik zei dat mutsieprutsie hoogstwaarschijnlijk onschuldig is. Ik dacht misschien heb je als evilziener gezien dat ze tovenaar is en dacht je dat ik ook een special was ofzo. Toch goed dat we elkaar later wat meer gingen vertrouwen.
Oud 01-11-2009, 22:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat wegstrepen beviel me erg goed, alleen is het zo jammer dat ik de verrader en evilziener ook had weggestreept. Ik zat echt de hele tijd van hier klopt iets niet, totdat ik in de gaten kreeg dat absinthe toch wel eens een heel stuk minder onschuldig kon zijn dan ze zich voordeed. Ik had natuurlijk moeten zeggen van de 5 mensen die ik niet had weggestreept zijn er 4 wolf. En dat klopte ook.

Ik vond het wel aardig dat je me wegstreepte

En mja.. dat kon inderdaad niet Maar ik leer het vanzelf wel
Oud 02-11-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Yeah High fivet testout.com, dankzij haar vertrouwen, wammus die goed beschermde, allure dankzij haar wederzijdse vertrouwen en alle andere dorpelingen.

Ik ben blij dat ik het eind een keer levend heb gehaald. Want dat is me nog nooit eerder gelukt.

Ik vond het de laatste rondes ook wel moeilijk, omdat wammus en daboman opeens vertrouwen in mij hadden. Ik dacht dat dat een tactiek was van de weerwolven ofzo. Omdat mensen mij juist eerst heel erg verdacht maakten

En wat ik ook lastig vond, omdat wammus mijn vriend is en hier natuurlijk vaak over de vloer. Als hij dan online ging terwijl ik aan het koken was, dat ik dacht, hmm ik hoef vandaag niet te stemmen, ik wil ook niet op zijn vingers kijken: zal hij nou wolf zijn ja of nee
Oud 02-11-2009, 22:43
Verwijderd
Hebben jij en wammus iets ja? Nooit geweten.

Daarnaast vonden we je niet verdacht maar inactief!

Ik heb btw nog nooit een weerwolfspel overleeft
Oud 02-11-2009, 22:43
Verwijderd
Btw, ik keek standaard vandaag rond half 10 hier om te kijken wie er was opgehangen of opgegeten
Oud 03-11-2009, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Hebben jij en wammus iets ja? Nooit geweten.

Daarnaast vonden we je niet verdacht maar inactief!

Ik heb btw nog nooit een weerwolfspel overleeft
Er zijn vast wel meer dingen die jij niet weet
Bovendien is het op onzin natuurlijk meer bekend dan hier!

Nou ja ik heb de eerste dagen niet goed mee gedaan omdat ik veel aan mijn hoofd had. Daarna omdat ik ziek was. Dat schiet natuurlijk niet erg op!

Arme archont
Oud 04-11-2009, 22:56
Verwijderd
Ik vond het maar lastig hoor. Ik dacht eigenlijk dat ik meteen de eerste ronde al super verdacht zou zijn omdat ik vergeten was mijn "definitieve stem" door te geven, dat viel gelukkig mee en het viel me nog mee hoe lang ik in het spel was. Elke dag liep ik weer rond, na te denken over wat ik zou zeggen, maar ik durfde niet zo goed iets te zeggen, bang dat het me verdacht zou maken. Wat overigens wel grappig is, ik speel dit spel wel vaker in het echt en dan gaat het me stukken beter af, misschien omdat ik dan niet zo nadenk over wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ik nog een keer mee doe...
Oud 04-11-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Er zijn vast wel meer dingen die jij niet weet
Bovendien is het op onzin natuurlijk meer bekend dan hier!

Nou ja ik heb de eerste dagen niet goed mee gedaan omdat ik veel aan mijn hoofd had. Daarna omdat ik ziek was. Dat schiet natuurlijk niet erg op!

Arme archont
Ik weet toch veel van dit forum

Ik heb nog wel ál mijn spellen gewonnen
Oud 04-11-2009, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het maar lastig hoor. Ik dacht eigenlijk dat ik meteen de eerste ronde al super verdacht zou zijn omdat ik vergeten was mijn "definitieve stem" door te geven, dat viel gelukkig mee en het viel me nog mee hoe lang ik in het spel was. Elke dag liep ik weer rond, na te denken over wat ik zou zeggen, maar ik durfde niet zo goed iets te zeggen, bang dat het me verdacht zou maken. Wat overigens wel grappig is, ik speel dit spel wel vaker in het echt en dan gaat het me stukken beter af, misschien omdat ik dan niet zo nadenk over wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ik nog een keer mee doe...
Tuurlijk wel oefening baart kunst! En je wordt niet meteen opgehangen na een slechte theorie hoor!
Oud 05-11-2009, 00:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je wordt in het algemeen vooral opgehangen na wat voor theorie dan ook. Zoals wederom bewezen hebben de stille mensen het meeste kans te overleven (en dit zijn vaak genoeg ook een deel van de bad guys)
Oud 05-11-2009, 07:48
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben altijd in het begin stil met wws, dus voor mensen die dachten dat dat tacktiek was die hebben ongelijk
Oud 05-11-2009, 16:24
Allure
Allure is offline
Citaat:
Je wordt in het algemeen vooral opgehangen na wat voor theorie dan ook. Zoals wederom bewezen hebben de stille mensen het meeste kans te overleven (en dit zijn vaak genoeg ook een deel van de bad guys)
Dat is helaas waar.

Het komt vooral doordat mensen graag een reden geven waarom ze op iemand stemmen (om te voorkomen dat ze zelf verdacht worden) en stille spelers hebben, omdat ze stil zijn, niets verdachts gepost. Daarbij komt natuurlijk dat stille spelers simpelweg vergeten worden.
Oud 05-11-2009, 16:47
Geel
Geel is offline
Citaat:
En je wordt niet meteen opgehangen na een slechte theorie hoor!
Nee, als je pech hebt word je opgehangen voordat het spel begonnen is, figuurlijk.
Oud 05-11-2009, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, als je pech hebt word je opgehangen voordat het spel begonnen is, figuurlijk.
Tja niet erg in jouw geval. Je leest nooit de topics en post alleen maar rare onsamenhangende dingen. (al 2 wwspellen lang).
Oud 05-11-2009, 19:35
Tink*
Tink* is offline
Hij gaat in de c00lkast.

Regels voor berichten