Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Yes!
![]() Ik vond dit een heel leuk spel. En mijn inactiviteit aan het begin kwam echt doordat ik een paper moest schrijven en had niets te maken met het feit dat ik dorpeling was. Ik vind het helemaal niet erg om dorpeling te zijn, liever dat dan heks of tovenaar. ![]() En ik begreep niet dat jullie die ene ronde niet meegingen op Lentekriebel. ![]() ![]() Complimenten overigens aan Daboman, hij heeft goed gespeeld. En ehm oh ja, het kwam me niet slecht uit dat ik gedurende het hele spel een beetje verdacht was, daardoor aten de wolven me tenminste niet op. ![]() |
![]() |
||
Yeah
![]() Dat wegstrepen beviel me erg goed, alleen is het zo jammer dat ik de verrader en evilziener ook had weggestreept. Ik zat echt de hele tijd van hier klopt iets niet, totdat ik in de gaten kreeg dat absinthe toch wel eens een heel stuk minder onschuldig kon zijn dan ze zich voordeed. Ik had natuurlijk moeten zeggen van de 5 mensen die ik niet had weggestreept zijn er 4 wolf. En dat klopte ook. Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Hoera voor de dorpelingen.
![]() ![]() Daboman werd voor mij op een goed moment verdacht omdat hij uit het niets mijn naam noemde als evil ziener. Het had dus prima zo kunnen zijn dat hij dat zelf was en mij opgevraagd had en me er daarom uit wilde. Ook ik was er echt van overtuigd dat Allure iets slechts was en toen die een keer onschuldig bleek kon het bijna niet meer anders dan dat hij het niet was.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En mja.. dat kon inderdaad niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben blij dat ik het eind een keer levend heb gehaald. Want dat is me nog nooit eerder gelukt. Ik vond het de laatste rondes ook wel moeilijk, omdat wammus en daboman opeens vertrouwen in mij hadden. Ik dacht dat dat een tactiek was van de weerwolven ofzo. Omdat mensen mij juist eerst heel erg verdacht maakten ![]() En wat ik ook lastig vond, omdat wammus mijn vriend is en hier natuurlijk vaak over de vloer. Als hij dan online ging terwijl ik aan het koken was, dat ik dacht, hmm ik hoef vandaag niet te stemmen, ik wil ook niet op zijn vingers kijken: zal hij nou wolf zijn ja of nee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien is het op onzin natuurlijk meer bekend dan hier! Nou ja ik heb de eerste dagen niet goed mee gedaan omdat ik veel aan mijn hoofd had. Daarna omdat ik ziek was. Dat schiet natuurlijk niet erg op! Arme archont ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het maar lastig hoor. Ik dacht eigenlijk dat ik meteen de eerste ronde al super verdacht zou zijn omdat ik vergeten was mijn "definitieve stem" door te geven, dat viel gelukkig mee en het viel me nog mee hoe lang ik in het spel was. Elke dag liep ik weer rond, na te denken over wat ik zou zeggen, maar ik durfde niet zo goed iets te zeggen, bang dat het me verdacht zou maken. Wat overigens wel grappig is, ik speel dit spel wel vaker in het echt en dan gaat het me stukken beter af, misschien omdat ik dan niet zo nadenk over wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ik nog een keer mee doe...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nog wel ál mijn spellen gewonnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het komt vooral doordat mensen graag een reden geven waarom ze op iemand stemmen (om te voorkomen dat ze zelf verdacht worden) en stille spelers hebben, omdat ze stil zijn, niets verdachts gepost. Daarbij komt natuurlijk dat stille spelers simpelweg vergeten worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 |