Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, je zou zeggen dat het óf 'diepe veneuze trombose' is, óf 'diepveneuze trombose'. Maar google vindt als meest gebruikelijke spellingswijze, ook op professionele sites, 'diep veneuze trombose'.
Het is een trombose in een diepe vene. Op zich maakt dat de trombose ook diep. Maar 'diep veneuze trombose' klinkt alsof het gewoon heel erg veneus is, en 'heel erg veneus' is net zo'n onzin als 'een beetje zwanger', als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga maar voor 'diepe veneuze trombose' want dat is een goede tweede op google. Wel een raar woord om vaak te typen, diep. Diepdiepdiepdiepdiep. Diep diep. Een soort twiet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Wet administratieve lastenverlichting en vereenvoudiging in socialeverzekeringswetten (hierna: Walvis) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meestal schrijf ik afkortingen nooit voluit, hooguit een voetnoot ofzo. Overigens heb je in de medische sector heb je van die mooie afkortingen en acroniemen zoals CARE. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is zo'n lieverd, van het moment dat ze haar ogen open doet 's morgens is ze altijd gelijk al zo opgewekt en lacht ze de hele tijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tamara_Brinkman maar er staat niet iets bij dat ik denk van oh ja daar ken ik 'r van. Misschien van ONM, maar dan ben ik die rol van haar vergeten. |
![]() |
|
|