Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De bieb sluit vandaag om 5 uur, wat zijn dat voor fratsen op de vrijdag. ![]()
|
Verwijderd
|
Die persoon zal het ook goed maken en super lief zijn en ook jou het idee hebben gegeven dat jij ook een behoorlijk aandeel hebt gehad in het incident. Zodra je dat gelooft is wil je gewoon weer samen met diegene zijn in de hoop dat zo'n persoon veranderd. Het is namelijk gebeurd bij iemand in mijn familie en zij is kinderpsycholoog en is het type dat een schouwburgabonnement heeft. Misschien geen standaardverhaal maar het zal je nog verbazen wat voor personen of misschien jezelf zoiets kan overkomen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar dat zie ik dus verkeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die uitspraak van Jaeger had ik ook niet verwacht. Ik kan agressie echter wel begrijpen hoor maar het is natuurlijk wel barbaars. Ik moet wel eerlijk bekennen dat als jij mij echt kwaad maakt dat ik ook best een klap kan verkopen. (en dan bedoel ik ook wel echt uit pure woede iemand pijn doen). Is denk ik twee keer in mijn leven gebeurd ![]() |
![]() |
|
Dat is een beetje verkeerd verwoord. Maar even maar weer een gaar voorbeeldje. Als je een vriendin zou hebben en een of andere vent staat haar vaag aan te randen, dat je iemand dan best een pak rammel zou geven. Niet dat je er zomaar op los slaat ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik krijg alleen maar meppen tijdens het sporten, omdat ik ruige sporten nogal leuk vind. Vooral als je dat dan met jongens doet komen ze gelijk naar je toe of alles wel in orde is. Ja duh, ik kan ook wel wat hebben hoor.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik krijg trouwens soms ook wel de neiging om een bepaalde retard uit mijn klas te slaan.
![]() Ik was een keer vergeten mijn stoel aan te schuiven en toen kreeg ik meteen te horen: Kutrooie! (mijn haar was toen nog rood) Ook stond ik een keer in de gang, zette een stapje naar achter en kwam blijkbaar tegen haar aan. Werd ze weer helemaal pissig enzo. Eh, sorry, maar ik kan haar toch echt niet zien als ze achter me loopt. ![]() Dat wijf spoort echt niet. ![]() |
![]() |
|
|