Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2009, 14:44
Sherlock
Sherlock is offline
Zeg dat je je lang verloren tweeling bent!
Oud 23-10-2009, 14:45
Verwijderd
Ah, de vrouw die de penis van haar man had afgesneden zit nu bij Oprah.
Oud 23-10-2009, 14:45
Tink*
Tink* is offline
Ik kan me wel voorstellen dat je geschokt bent en dan van iemand houdt, maar ik geloof niet dat de rest dan wel goed zit. Ik kan me ook niet voorstellen dat je nog lief wilt doen en seks wilt hebben met iemand die je heeft geslagen.
Oud 23-10-2009, 14:46
Sherlock
Sherlock is offline
Wat denk je het zijn Amerikanen
Oud 23-10-2009, 14:46
Verwijderd
Oh, ik heb de link bekeken.
Wtf, die poll eronder.
Oud 23-10-2009, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me wel voorstellen dat je geschokt bent en dan van iemand houdt, maar ik geloof niet dat de rest dan wel goed zit. Ik kan me ook niet voorstellen dat je nog lief wilt doen en seks wilt hebben met iemand die je heeft geslagen.
Mja, ligt er denk ik ook aan op wat voor een manier. Als je diegene flink pissig hebt gemaakt en je krijgt een mep, dan kan ik het me nog wel indenken, maar als je niks verkeerd doet en je kerel je mept, dan zit er idd wel iets helemaal verkeerd. Al moet ie nadat hij geslagen heeft wel zijn excuses aanbieden + een verklaring ervoor en er echt voor zorgen dat hij het niet meer doet. Ook zou ik dan ontzettend boos worden (als hij geslagen heeft) en dat heeft hij dan maar te accepteren.
Als diegene er niks aan zou willen doen, dan zou ik inderdaad hem gewoon dumpen.
Oud 23-10-2009, 14:50
Verwijderd
Slaan doe je sowieso niet, ook niet als je pissig bent. Je bent verdomme geen Neanderthaler.
Oud 23-10-2009, 14:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mja, ligt er denk ik ook aan op wat voor een manier. Als je diegene flink pissig hebt gemaakt en je krijgt een mep, dan kan ik het me nog wel indenken, maar als je niks verkeerd doet en je kerel je mept, dan zit er idd wel iets helemaal verkeerd. Al moet ie nadat hij geslagen heeft wel zijn excuses aanbieden + een verklaring ervoor en er echt voor zorgen dat hij het niet meer doet. Als diegene er niks aan zou willen doen, dan zou ik inderdaad hem gewoon dumpen.
Precies! Nou ja, ik denk niet dat ik er ooit mee te maken krijg en anders ben ik gelijk weg. Ook al kost het moeite en hou je van iemand, ik zou dat na een tijdje toch echt niet pikken, ik heb ook wel vriendschappen verbroken omdat ik emotioneel gewoon ondrukt werd ofzo. Moeilijk maar het kan wel.

De bieb sluit vandaag om 5 uur, wat zijn dat voor fratsen op de vrijdag.
Oud 23-10-2009, 14:51
Verwijderd
Ik sla trouwens niet hoor. En ik vind slaan ook niet normaal, mocht je dat denken na het lezen van mijn post.
Oud 23-10-2009, 14:52
Sherlock
Sherlock is offline
Zeker geen persoon die fysiek gewoon zwakker is dan jij dat is nog wel het aller lafste dat er is alleen slaan als je zeker weet dat je zonder enige tegenstand kan winnen...
Oud 23-10-2009, 14:53
Verwijderd
Vakantie
Oud 23-10-2009, 14:53
Verwijderd
Die persoon zal het ook goed maken en super lief zijn en ook jou het idee hebben gegeven dat jij ook een behoorlijk aandeel hebt gehad in het incident. Zodra je dat gelooft is wil je gewoon weer samen met diegene zijn in de hoop dat zo'n persoon veranderd. Het is namelijk gebeurd bij iemand in mijn familie en zij is kinderpsycholoog en is het type dat een schouwburgabonnement heeft. Misschien geen standaardverhaal maar het zal je nog verbazen wat voor personen of misschien jezelf zoiets kan overkomen.
Oud 23-10-2009, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Zeker geen persoon die fysiek gewoon zwakker is dan jij dat is nog wel het aller lafste dat er is alleen slaan als je zeker weet dat je zonder enige tegenstand kan winnen...
Iemand slaan die zwakker is dan jij, is inderdaad triest. Dat doen ze dan ook alleen maar om gelijk te krijgen, omdat ze het met woorden niet kunnen winnen.
Oud 23-10-2009, 14:55
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Vakantie
*Geeft High-five*
Verwijderd
Citaat:
Die persoon zal het ook goed maken en super lief zijn en ook jou het idee hebben gegeven dat jij ook een behoorlijk aandeel hebt gehad in het incident. Zodra je dat gelooft is wil je gewoon weer samen met diegene zijn in de hoop dat zo'n persoon veranderd. Het is namelijk gebeurd bij iemand in mijn familie en zij is kinderpsycholoog en is het type dat een schouwburgabonnement heeft. Misschien geen standaardverhaal maar het zal je nog verbazen wat voor personen of misschien jezelf zoiets kan overkomen.
Maar als die persoon er nou wél mee bezig is om er iets aan te doen? Bijvoorbeeld professionele hulp enzo?
Verwijderd
Citaat:
Vakantie
Ik ook!
Oud 23-10-2009, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vakantie is alweer voorbij .
Oud 23-10-2009, 14:58
Missy
Missy is offline
Citaat:
Slaan doe je sowieso niet, ook niet als je pissig bent. Je bent verdomme geen Neanderthaler.
Deze uitspraak had ik niet bij je verwacht.
Oud 23-10-2009, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn vakantie is alweer voorbij .
Awww. Wat heb je zo'n beetje gedaan in je vakantie dan? *inspiratie opdoen*
Oud 23-10-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Deze uitspraak had ik niet bij je verwacht.
Want?
Oud 23-10-2009, 14:59
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou ja ik vind het niet verbazingwekkend wat voor personen het overkomt. Waarschijnlijk vooral personen die de fout bij zichzelf zoeken, dus daarom ook geloven dat ze zelf een aandeel hebben gehad of wat fout hebben gedaan. Mensen met een laag zelfbeeld die dan denken ze dat ze het verdiend hebben etc. Mijn tante overkwam het ook, die heeft uiteindelijk gelukkig gezegd 'tot hier en niet verder' op een gegeven moment. Sterke vrouw.
Oud 23-10-2009, 15:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Awww. Wat heb je zo'n beetje gedaan in je vakantie dan? *inspiratie opdoen*
Niet zoveel . Mijn kamer opgeruimd, met mijn vriendje geklooid en brood gebakken.
Oud 23-10-2009, 15:02
Missy
Missy is offline
Citaat:
Want?
Je lijkt me wel een nobele ridder, maar ik had het idee dat als iemand vervelend is of in jouw ogen wat doet wat niet door de beugel kan dat je iemand best een stomp zou geven.

Maar dat zie ik dus verkeerd.
Oud 23-10-2009, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Maar als die persoon er nou wél mee bezig is om er iets aan te doen? Bijvoorbeeld professionele hulp enzo?
Ja dan kan ik mij ook wel voorstellen dat je bij die persoon wil blijven, misschien werkt het niet maar mensen idealiseren wel vaker situaties.

En die uitspraak van Jaeger had ik ook niet verwacht. Ik kan agressie echter wel begrijpen hoor maar het is natuurlijk wel barbaars. Ik moet wel eerlijk bekennen dat als jij mij echt kwaad maakt dat ik ook best een klap kan verkopen. (en dan bedoel ik ook wel echt uit pure woede iemand pijn doen). Is denk ik twee keer in mijn leven gebeurd
Oud 23-10-2009, 15:03
Verwijderd
Ik heb nog nooit van m'n leven een klap uitgedeeld. Meestal gaan mensen wel weg als ik ze vertel op te rotten.
Verwijderd
getsie wat is het koud.
Missy
Missy is offline
Dat is een beetje verkeerd verwoord. Maar even maar weer een gaar voorbeeldje. Als je een vriendin zou hebben en een of andere vent staat haar vaag aan te randen, dat je iemand dan best een pak rammel zou geven. Niet dat je er zomaar op los slaat ofzo.
Oud 23-10-2009, 15:04
Rationeel
Rationeel is offline
jeej, eindelijk is up in retailversie beschikbaar gauw kijken.

en jeej, bijna november, dan knallen de screeners weer als paddenstoelen uit de grond!
Oud 23-10-2009, 15:04
Missy
Missy is offline
Ik ben klaar met mijn opdrachten. Olee. Tijd om te douchen.
Oud 23-10-2009, 15:05
Verwijderd
Ik heb zin om iets te eten, maar ik heb last van mijn allergie en dan is het niet fijn om te eten en ik krijg een beetje hoofdpijn.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja ik vind het niet verbazingwekkend wat voor personen het overkomt. Waarschijnlijk vooral personen die de fout bij zichzelf zoeken, dus daarom ook geloven dat ze zelf een aandeel hebben gehad of wat fout hebben gedaan. Mensen met een laag zelfbeeld die dan denken ze dat ze het verdiend hebben etc. Mijn tante overkwam het ook, die heeft uiteindelijk gelukkig gezegd 'tot hier en niet verder' op een gegeven moment. Sterke vrouw.
Mijn tante is ook een tof wijf, als ze het er eens over heeft zegt ze ook dat ze hem best dankbaar is geweest want hij heeft de domheid uit haar geslagen. Ze heeft een beetje een vreemd gevoel voor humor
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb maar één keer in mn leven iemand goed in elkaar getimmerd
Miekje*
Miekje* is offline
Ik verkoop zo'n een keer in de twee weken een klasgenoot van mij een flinke pets voor z'n rotte kop. Gewoon omdat 'ie nooit normaal kan doen en altijd aan jou of je spullen moet zitten.
Oud 23-10-2009, 15:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik heb maar één keer in mn leven iemand goed in elkaar getimmerd
Ik ook, ze had een gekneusde neus en een blauw oog . Maar het was haar schuld.
Oud 23-10-2009, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, ze had een gekneusde neus en een blauw oog . Maar het was haar schuld.
Wat had ze gedaan dan?

Mijn zus is bijna jarig en ze krijgt van mij een thermoskan (had ze zelf gevraagd) en een tentje voor haar nieuwe hamter.
Oud 23-10-2009, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is een beetje verkeerd verwoord. Maar even maar weer een gaar voorbeeldje. Als je een vriendin zou hebben en een of andere vent staat haar vaag aan te randen, dat je iemand dan best een pak rammel zou geven. Niet dat je er zomaar op los slaat ofzo.
Gelukkig is iets dergelijks nooit voorgekomen. Ik ben zelf een keer op iemand afgestapt omdat ie me een sucker punch achterop mijn hoofd gaf, maar toen bood ie direct zijn excuses aan en wilde heel graag weg. Toen vond ik het wel weer welletjes.
Oud 23-10-2009, 15:09
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mijn tante is ook een tof wijf, als ze het er eens over heeft zegt ze ook dat ze hem best dankbaar is geweest want hij heeft de domheid uit haar geslagen. Ze heeft een beetje een vreemd gevoel voor humor
Hehe, nou ja, ze is er uiteindelijk wel sterker van geworden natuurlijk, ik kan me voorstellen dat ze dat zelf fijn vindt. Vooral omdat ze nu ook uit die situatie is en een stuk gelukkiger is. Maar toch oei oei.
Oud 23-10-2009, 15:10
Sherlock
Sherlock is offline
Ik kreeg een keer een klap op mijn gezicht tijdens het uitgaan uit het niets naja ik vind het een beetje onzin om het dan uit te gaan praten naja van het een kwam het ander uiteindelijk werd hij deruitgegooid..
Oud 23-10-2009, 15:12
Tink*
Tink* is offline
Ik krijg alleen maar meppen tijdens het sporten, omdat ik ruige sporten nogal leuk vind. Vooral als je dat dan met jongens doet komen ze gelijk naar je toe of alles wel in orde is. Ja duh, ik kan ook wel wat hebben hoor.
Oud 23-10-2009, 15:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat had ze gedaan dan?
Het was de gangmaakster van de pestbende op mijn basisschool, en ze ging een beetje te ver.
Oud 23-10-2009, 15:14
Sherlock
Sherlock is offline
Ik wil gaan boxen
Oud 23-10-2009, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Het was de gangmaakster van de pestbende op mijn basisschool, en ze ging een beetje te ver.
Omg, pestbende.
Tof dat je er wat aan deed! Dat soort mensen verdienen het soms ook wel.
Oud 23-10-2009, 15:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik krijg alleen maar meppen tijdens het sporten, omdat ik ruige sporten nogal leuk vind. Vooral als je dat dan met jongens doet komen ze gelijk naar je toe of alles wel in orde is. Ja duh, ik kan ook wel wat hebben hoor.
Echt hè . Wij hadden vorig jaar een judoblok met gym (8 weken aaneen je in dezelfde sport verdiepen). En ik was het enige meisje en toen zei de jongen tegenover me steeds: ik zal je sparen hoor! Ik: da's nergen voor nodig! *trap* En zo ging dat elke les .
Oud 23-10-2009, 15:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg, pestbende.
Tof dat je er wat aan deed! Dat soort mensen verdienen het soms ook wel.
Ze verdiende het wel vaker, maar ik was dan vaak eerder in elkaar getrapt.
Oud 23-10-2009, 15:16
Verwijderd
Trappen met judo? You're doing it wrong.
Oud 23-10-2009, 15:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hé, dan waren we nog niet begonnen en het was voor de les.
Verwijderd
Ik krijg trouwens soms ook wel de neiging om een bepaalde retard uit mijn klas te slaan.
Ik was een keer vergeten mijn stoel aan te schuiven en toen kreeg ik meteen te horen: Kutrooie! (mijn haar was toen nog rood)
Ook stond ik een keer in de gang, zette een stapje naar achter en kwam blijkbaar tegen haar aan. Werd ze weer helemaal pissig enzo. Eh, sorry, maar ik kan haar toch echt niet zien als ze achter me loopt.
Dat wijf spoort echt niet.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Sorry nee
Oud 23-10-2009, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ze verdiende het wel vaker, maar ik was dan vaak eerder in elkaar getrapt.
Dan verdient ze het inderdaad.
Oud 23-10-2009, 15:18
Sherlock
Sherlock is offline
Je moet toch ook mensen onderuit trappen met judo?

Regels voor berichten