Advertentie | |
|
![]() |
|
Stijn zegt:
ik krijg een smsje van www.dating.nl X) ik typ hem ever over Uw advertentie staat nu al 9 jaar op onze site zonder 1 reactie. Vind u het goed als we het een week proberen zonder foto? X) Stijn zegt: i was like wut ze zullen wel niet geilen op kinderen van 7 daar dan..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Een vriend van me was daar laatst, en hij vertelde over een vrouw die hij tegenkwam. Die bracht haar dagen door op parkeerplaatsen waar je niet mocht parkeren, en als iemand het toch deed dan ging ze ze snel verklikken. Voor de lol. En hij kwam ook een gezin tegen dat aangeklaagd is geweest. Zeg maar, hun dochter had de auto van een goede vriendin van haar geraakt bij het uitparkeren (of hoe heet dat). Geen schade of wat dan ook, beide bestuurders compleet ongedeerd, er zat hooguit een krasje op de bumper. Alleen was de vader van het """slachtoffer""" advocaat, dus twee dagen later kwam hij langs met de woorden "We're going to sue. It's nothing personal, we just want the money." Ze hebben nog gewonnen ook. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik moest lachen om die slaapzak die para postte!
|
Mijn stiefmoeder werkt in een huis waar geestelijk gehandicapten terecht komen als de familie er niet voor zorgen kan.
Een van die mensen bond een uiterst interessante dialoog aan: Vrouw: Wat voor schoenmaat heeft Van der Sar eigenlijk? Ik: 43 ofzo? Vrouw: Och, maakt niet uit, als hij de ballen maar tegenhoudt!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Die Gaylords zitten ook in de allerlaatste aflevering van The Mighty Boosh. Echt het teken dat de serie z'n beste tijd heeft gehad.
Paranoide naamzoek: Charlie Brooker's Screenwipe. Hier 1 aflevering van de tig (Dit is een review, maar normaal heeft het programma andere thema's. Jeugdtv, documentaires, quizzen etc.). Hij heeft ook nog eens Newswipe en Gameswipe over...nou ja, dat kan je wel raden... Hij heeft er ook een soort van gameshow van gemaakt: (Taliban vs IRA, wtf?!) En hij heeft al jaaaren een geniale column: http://www.guardian.co.uk/profile/charliebrooker
Laatst gewijzigd op 29-12-2009 om 01:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met name de 2e van links... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 |