Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ecnelis, kom dan maar met uw studieadviezen want ik vind het eng allemaal
![]() ik moest met een groepje een exegese maken van een bijbelgedeelte, voor mn opleiding dus. Toen had ik twee punten van de exegese gedaan, waar ik vakking lang mee bezig was omdat ik sloom ben, en het opgestuurd naar de rest. Een week later ofzo, of nog later, kreeg ik een mail terug met dat ik het verkeerde gedeelte ge-exegetiseerd had. In alle mailtjes daarover stond het gedeelte wat ik had gedaan, maar blijkbaar had één van mijn groepje later nog tegen mij gezegd dat het veranderd was. Dat wist ik alleen niet (meer). wat moet ik doen? Er zijn volgens mij drie opties: Mijn stuk niet veranderen en het laten zoals het is, dat betekent dat in het werkstuk er gepraat wordt over twee verschillende bijbelgedeeltes (wel binnen hetzelfde bijbelboek en zelfs hetzelfde hoofdstuk) Mijn stuk wel veranderen, wat me weer tien uur zal kosten Zeggen tegen mijn groepsgenoten dat ze niet goed gecommuniceerd hebben, dus dat ik het aan hen overlaat en er zelf iig niks meer aan ga veranderen. kom met uw wijsheid liebe forumers
|
Ik ben afgelopen week te grazen genomen door de muggen in Thailand, en de vliegreis naar huis was echt enorm pijnlijk want mijn enkels zijn opgezwollen tot het formaat voetbal (10 uur stilzitten in het vliegtuig hielp ook niet echt...). Dus ik ben op schiphol maar naar de EHBO gegaan, nu hebben ze nat verband er over gedaan en lig ik op de bank met de pootjes omhoog (het lijken net twee witte rollades
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezond eten is natuurlijk prima, maar vaak lijdt té gezond eten tot een houding waarbij je op den duur bepaalde voedingsstoffen niet meer binnenkrijgt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Samsung belde net. Over de koelkast. Ze willen er een extra zekering opzetten, ik vroeg wat er kon gebeuren als ik dat niet zou doen. Die gast zei "eigenlijk niet zo veel, maar het wordt wel sterkt aangeraden." Toen zei ik "ja doe maar dan." Toen was het heel lang stil, en toen was het geregeld. Toen ik bijna ophing zei hij nog snel de naam van een of ander bedrijf ofzo. Ik vraag me af of het nu niet heel smiechterig ben opgelicht en dat we heel veel geld moeten betalen hiervoor ofzo.
Maarja, ik ben minderjarig, dus eigenlijk telt het helemaal niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: