Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2009, 13:04
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
mannen hebben spieren
vrouwen hebben vet

dat is genetisch bepaald, in de puberteit worden er extra hormonen aangemaakt die bij mannen voor extra spierontwikkeling zorgen en bij vrouwen voor extra vet. Het is heel onnatuurlijk als een vrouw geen vet heeft.
Ja goed, maar ik bedoel echt zo'n rol in een truitje ofzo. Dat vind ik niet slank.
Oud 31-10-2009, 13:05
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 31-10-2009, 13:07
Rivka
Rivka is offline
Dat nou ook weer niet hoor TopDrop
Oud 31-10-2009, 13:08
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Oud 31-10-2009, 13:08
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 31-10-2009, 13:10
Rivka
Rivka is offline

Smerig is dat.
Je ziet 't ook wel eens in A'dam... bleh.
Oud 31-10-2009, 13:11
Verwijderd
jezus wat een gewichtgemiep hier
Oud 31-10-2009, 13:12
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Nou ecnelis, kom dan maar met uw studieadviezen want ik vind het eng allemaal

ik moest met een groepje een exegese maken van een bijbelgedeelte, voor mn opleiding dus. Toen had ik twee punten van de exegese gedaan, waar ik vakking lang mee bezig was omdat ik sloom ben, en het opgestuurd naar de rest. Een week later ofzo, of nog later, kreeg ik een mail terug met dat ik het verkeerde gedeelte ge-exegetiseerd had. In alle mailtjes daarover stond het gedeelte wat ik had gedaan, maar blijkbaar had één van mijn groepje later nog tegen mij gezegd dat het veranderd was. Dat wist ik alleen niet (meer).

wat moet ik doen? Er zijn volgens mij drie opties:

Mijn stuk niet veranderen en het laten zoals het is, dat betekent dat in het werkstuk er gepraat wordt over twee verschillende bijbelgedeeltes (wel binnen hetzelfde bijbelboek en zelfs hetzelfde hoofdstuk)

Mijn stuk wel veranderen, wat me weer tien uur zal kosten

Zeggen tegen mijn groepsgenoten dat ze niet goed gecommuniceerd hebben, dus dat ik het aan hen overlaat en er zelf iig niks meer aan ga veranderen.

kom met uw wijsheid liebe forumers
Oud 31-10-2009, 13:14
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
jezus wat een gewichtgemiep hier
Ik had al verwacht dat fizzle wel van mijn gemiep zou zeggen Maar Kazet niet.
Oud 31-10-2009, 13:14
Verwijderd
whoohoo 3 dagen vrij
Oud 31-10-2009, 13:15
Rivka
Rivka is offline
Oud 31-10-2009, 13:15
Verwijderd
ja ik snap het niet helemaal. Je moet doen wat goed is voor het werkstuk, groetjes
Oud 31-10-2009, 13:17
Verwijderd
Jumalten kaupunki ♪
Oud 31-10-2009, 13:22
Verwijderd
kazet heeft eieren gekookt voor ons nomnom
Oud 31-10-2009, 13:34
Verwijderd
Gewoon het juiste stuk doen, .
Oud 31-10-2009, 13:35
Verwijderd
@Hernuel Fan: blijkbaar is het jouw fout dat niet het correcte deel is gemaakt, die fout moet je dan ook zelf corrigeren.
Oud 31-10-2009, 13:52
Verwijderd
het verbrande huis in m'n straat wordt nu ontruimd door mannen in witte pakken met mondkapjes. Lijkt me zo erg he als het om jouw spullen gaat en alles is gewoon kapot.
Oud 31-10-2009, 14:38
Batave
Batave is offline
pom pe dom
Oud 31-10-2009, 14:40
Verwijderd
het fijne van thuis zijn is dat ik hier op zolder kan zitten en dus heeeeeeeeeeeeeeeel hard kan zingen omnomnom
Oud 31-10-2009, 14:43
Batave
Batave is offline
Citaat:
het fijne van thuis zijn is dat ik hier op zolder kan zitten en dus heeeeeeeeeeeeeeeel hard kan zingen omnomnom
Oud 31-10-2009, 14:55
Martiño
Martiño is offline
Ik ben een beetje zielig.
Oud 31-10-2009, 14:56
Batave
Batave is offline
Waarom dan?
Oud 31-10-2009, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje zielig.
Waarom?
Oud 31-10-2009, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Ik ben afgelopen week te grazen genomen door de muggen in Thailand, en de vliegreis naar huis was echt enorm pijnlijk want mijn enkels zijn opgezwollen tot het formaat voetbal (10 uur stilzitten in het vliegtuig hielp ook niet echt...). Dus ik ben op schiphol maar naar de EHBO gegaan, nu hebben ze nat verband er over gedaan en lig ik op de bank met de pootjes omhoog (het lijken net twee witte rollades ) en het doet heel pijn als ik er op sta.
Oud 31-10-2009, 15:10
Verwijderd
Oh Maar ik wist helemaal niet dat je in Thailand was geweest!
Oud 31-10-2009, 15:10
TopDrop
TopDrop is offline
wow!
Oud 31-10-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben afgelopen week te grazen genomen door de muggen in Thailand, en de vliegreis naar huis was echt enorm pijnlijk want mijn enkels zijn opgezwollen tot het formaat voetbal (10 uur stilzitten in het vliegtuig hielp ook niet echt...). Dus ik ben op schiphol maar naar de EHBO gegaan, nu hebben ze nat verband er over gedaan en lig ik op de bank met de pootjes omhoog (het lijken net twee witte rollades ) en het doet heel pijn als ik er op sta.
ai, wat naar. Hopen dat het snel over is.
Oud 31-10-2009, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ja goed, maar ik bedoel echt zo'n rol in een truitje ofzo. Dat vind ik niet slank.
Pfrt, ga nou maar gewoon eten en bewegen en genieten van het leven ipv zo obsessief bezig te zijn met één vetrolletje onder je truitje. Helemaal omdat je nog maar 13 bent en dus volop in de groei.

Gezond eten is natuurlijk prima, maar vaak lijdt té gezond eten tot een houding waarbij je op den duur bepaalde voedingsstoffen niet meer binnenkrijgt.
Oud 31-10-2009, 15:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh Maar ik wist helemaal niet dat je in Thailand was geweest!
Ik was in Thailand! De hele week! En ik adviseer iedereen die naar Chiang Mai in Thailand gaat om jezelf in te smeren met 100% DEET want die kkkk-muggen prikken je helemaal lek en laten je opzwellen als een ballon.
Oud 31-10-2009, 15:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ik kon er vanochtend wel om lachen toen ik bij de EHBO zat maar het vliegen was erg naar.
Oud 31-10-2009, 15:15
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik was in Thailand! De hele week! En ik adviseer iedereen die naar Chiang Mai in Thailand gaat om jezelf in te smeren met 100% DEET want die kkkk-muggen prikken je helemaal lek en laten je opzwellen als een ballon.
ik schrijf het even op.
Oud 31-10-2009, 15:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh? Toen ik daar was hadden we er helemaal geen last van..
Oud 31-10-2009, 15:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh? Toen ik daar was hadden we er helemaal geen last van..
Ja nou. Ik wel dus.

Maar verder was het heel leuk.
Oud 31-10-2009, 15:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja nou. Ik wel dus.

Maar verder was het heel leuk.
Maar ik ben plaatsvervangend kapotgestoken in Italie

Cool!
Oud 31-10-2009, 15:39
Verwijderd
Samsung belde net. Over de koelkast. Ze willen er een extra zekering opzetten, ik vroeg wat er kon gebeuren als ik dat niet zou doen. Die gast zei "eigenlijk niet zo veel, maar het wordt wel sterkt aangeraden." Toen zei ik "ja doe maar dan." Toen was het heel lang stil, en toen was het geregeld. Toen ik bijna ophing zei hij nog snel de naam van een of ander bedrijf ofzo. Ik vraag me af of het nu niet heel smiechterig ben opgelicht en dat we heel veel geld moeten betalen hiervoor ofzo.

Maarja, ik ben minderjarig, dus eigenlijk telt het helemaal niet.
Oud 31-10-2009, 15:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar ik ben plaatsvervangend kapotgestoken in Italie

Cool!
Ik ben naar het opvangkamp voor getraumatiseerde olifanten geweest (daar heeft mijn schoonmoeder een foster-olifant) en heb met olifantjes geknuffeld. <3 En we zijn naar het weeshuis geweest in Bangkok waar mijn schoonmoeder ook een soort van pleegkindje heeft. <3
Oud 31-10-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Samsung belde net. Over de koelkast. Ze willen er een extra zekering opzetten, ik vroeg wat er kon gebeuren als ik dat niet zou doen. Die gast zei "eigenlijk niet zo veel, maar het wordt wel sterkt aangeraden." Toen zei ik "ja doe maar dan." Toen was het heel lang stil, en toen was het geregeld. Toen ik bijna ophing zei hij nog snel de naam van een of ander bedrijf ofzo. Ik vraag me af of het nu niet heel smiechterig ben opgelicht en dat we heel veel geld moeten betalen hiervoor ofzo.

wtf
Oud 31-10-2009, 15:47
Batave
Batave is offline
Citaat:

Oud 31-10-2009, 15:54
Verwijderd
ik ben william blake aan het herontdekken, wat is het toch een baas
Oud 31-10-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ben je wel helemaal lekker...?
Oud 31-10-2009, 16:03
Verwijderd
?
Oud 31-10-2009, 16:03
Verwijderd
wat is een vraagteken toch een machtig mooi ding
Oud 31-10-2009, 16:11
Verwijderd
Grrrrr ze hadden gewone veel goedkopere cb branders bij de xenos Heb ik de halve stad afgezocht en besteld op interwebs en verzendkosten betaald en dagen wachten op dat kreng VOOR NIKSSS
Oud 31-10-2009, 16:12
Verwijderd
Lekker de hele dag schaatsen kijken. Deze dag heeft echt niets opgeleverd.
Oud 31-10-2009, 16:14
Verwijderd
Oh, behalve dan dat een of andere Amerikaanse gangsterneger mij als vriend wil toevoegen op Facebook. YES.
Oud 31-10-2009, 16:20
Rivka
Rivka is offline
Deze dag is prut.
En ik moet nog huiswerk maken
Oud 31-10-2009, 16:24
Verwijderd
haha, ik had op een of andere hyves op een pol gereageerd, de vraag was "welke band is gay?" En ik antwoordde "ze zijn bijna allemaal gay". En nu sein se boos!
Oud 31-10-2009, 16:26
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
haha, ik had op een of andere hyves op een pol gereageerd, de vraag was "welke band is gay?" En ik antwoordde "ze zijn bijna allemaal gay". En nu sein se boos!

Nou en?
Oud 31-10-2009, 16:26
Verwijderd
Mijn God, boze hyvers. Berg je maar.
Oud 31-10-2009, 16:27
Verwijderd
link barabas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten