Advertentie | |
|
![]() |
|
PS @ Para: Serie die je moet checken: The Smoking Room. Elke aflevering geheel gefilm in 1 kamer, het rookhok van een kantoorpand. oa Robert Webb zit er in en het is awesome, omdat er vrij weinig gebeurt (iedereen hangt vooral wat rond en steekt nog maar weer een sigaretje op), maar je door al het geroddel van de collega's toch vanalles te weten komt.
En omdat er om de 2 seconden een sigaret wordt opgestoken voel je jezelf ook minder slecht als je zelf rookt.
Laatst gewijzigd op 16-11-2009 om 01:22. |
![]() |
|
Hee, dat is óók belangrijk. Presentatie schmesentatie. Waar komen die pipo's allemaal terecht dan?
ot: Gisteren op station Den Bosch zag ik een dude waarvan ik 100% zeker weet dat ik 'm ken, maar ik heb alleen geen idee meer waarvan. Het is iets van TV... Hij is een beetje slungelig en heeft donkerblonde krullen en hij heeft een beetje een autistisch hoofd en ik kan me herinneren dat 'ie ook zo klinkt. Alsof 'ie constant verkouden is en geen grotere woordenschat heeft dan 'Ja, dat vond ik toch echt wel leuk'. Ik dacht eerst aan beauty en de nerd ofzo, maar daar zat 'ie niet in. GRRRR, irritaaaant!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ooooh, ik heb 'm gevonden!!! Er kwam ineens bovend dat 'ie drummer was en dat oude vrouwen 'm zo schattig vonden... en toen bedacht ik me dat 'ie mee had gedaan als jongste ooit bij Smaken Verschillen!
![]() Roland! Ik vond 'm toen zo irritant dat ik 'm dus al die tijd heb onthouden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarrrr, die instellingen he, ik neem aan dat je pen pressure aan hebt staan en dat die ook correct werkt en alles? Want dan kun je gewoon de shape dynamics aanpassen (al die jitter-crap aan en dat diameterbalkje wat verschuiven), color dynamics ook op pen pressure zetten, idem voor other dynamics, en dan 'wet edges' aanvinken. Ik heb er net een beetje mee geklooid en na een minuutje of tien klooien met die balkjes had ik toch al best een heel overtuigend aquarel-effect. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Color dynamics vind ik persoonlijk iets te heftig (ook al kan je de sterkte aanpassen). Je hebt dan namelijk weinig controle over de verdeling van de kleur, het is te random. Wet edges gebruik ik soms, maar niet veel. Bij other dynamics doe ik alleen opacity jitter aan, want flow jitter is lelijk (alsof je kwast kapot is). Maar ik experimenteer er wel eens mee hoor. Als een brush+instelling me bevalt, sla ik 'm op als preset. Enneh, over dat afkeuren: ik kan idd wel zeggen 'oh okay ik maak wel wat anders', maar dat is natuurlijk wel even een domper en het gooit de planning in de war omdat ik weer opnieuw moet conceptualiseren. En 't voelt alsof je dan te weinig concepting-skill hebt om in één keer het juiste te maken. Enfin, je begrijpt me wel ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar eigenlijk had ik kunnen weten dat 't niet nieuw was voor je, want volgens mij doe jij meer met kwastinstellingen dan ik. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja, ik kan er nog wel mee leven, dat het een beetje anders moet, maar volledige afkeuring en nooit meer opdrachten is wat ik lichtelijk vrees. Ik overdrijf wellicht, het zijn gewoon de zenuwen zo vlak voor de deadline. For all I know zijn ze niks gewend (tis immers een reclamebureau zonder illustratieve vaardigheden dat misschien ook maar wat aanklooit) en zijn ze met alles wel blij ![]() |
![]() |
|
|