Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2009, 21:10
Sherlock
Sherlock is offline
nog lezen douchen tv kijken etc maar wel de pc uit trusten
Oud 15-11-2009, 21:11
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Oh, bewijzen door middel van inductie. Saai.
Ik vond het best leuk.
Oud 15-11-2009, 21:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Want ik vind namelijk Q-Who en Manhunt best leuk
Het was Q-who Klassieker natuurlijk, maar had hem nog niet gezien.
Oud 15-11-2009, 21:31
Philosophy
Philosophy is offline
hoi
Oud 15-11-2009, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het best leuk.
Ik heb dat bewijzen eigenlijk nooit nodig gehad.
Oud 15-11-2009, 21:41
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
dk-saaierds
Oud 15-11-2009, 22:00
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Fl1nd0r!
Oud 15-11-2009, 22:25
Verwijderd
hoi lieve mensen en kaksoeptieffurtjuhs
Oud 15-11-2009, 23:42
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
gekke Panda!

zlaabsagd!!xx
Oud 16-11-2009, 00:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
hallo
Oud 16-11-2009, 00:21
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
hey trimm! ça va?
Oud 16-11-2009, 00:23
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
we doe de titel eer aan
Oud 16-11-2009, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Meh, ça va.

Morgen sollicitatie gesprek en ik heb de kr33bels.
Oud 16-11-2009, 00:29
Verwijderd
Waar ga je solliciteren?
Oud 16-11-2009, 00:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
cool! bij wie ga je solliciteren
Oud 16-11-2009, 00:30
Verwijderd
O wait, Starbucks.
Oud 16-11-2009, 00:40
Verwijderd
Hard Candy was weer op tv.
Oud 16-11-2009, 01:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
O wait, Starbucks.
Morgen krijg ik (en een groep anderen) een tour door de pas geopende toko op Amsterdam CS. Dan krijg ik vast een heel wadiewa verhaal over de starbucks 'filosofie', wat natuurlijk een hoop dikke stierenpoep gaat zijn, maar ja, alles beats Roffa CS atm, want daar heb ik 't steeds minder naar m'n zin, ookal zijn de collega's lief enzo.
Tijdens m'n functioneringsgesprek kwam ook al naar voren dat ik me niet bepaald goed kan aanpassen aan alle nieuwe regels, dus dat ga ik ook niet meer doen. Tijd voor wat anders...

Citaat:
Hard Candy was weer op tv.

Ik blijf 'm goed vinden.

Laatst gewijzigd op 16-11-2009 om 01:09.
Oud 16-11-2009, 01:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
PS @ Para: Serie die je moet checken: The Smoking Room. Elke aflevering geheel gefilm in 1 kamer, het rookhok van een kantoorpand. oa Robert Webb zit er in en het is awesome, omdat er vrij weinig gebeurt (iedereen hangt vooral wat rond en steekt nog maar weer een sigaretje op), maar je door al het geroddel van de collega's toch vanalles te weten komt.

En omdat er om de 2 seconden een sigaret wordt opgestoken voel je jezelf ook minder slecht als je zelf rookt.

Laatst gewijzigd op 16-11-2009 om 01:22.
Oud 16-11-2009, 01:37
Verwijderd
Haha, ja, ik ken 'm. Nog niet gezien, maar ik heb jaren terug geïnteresseerd naar het DVD-hoesje zitten staren in de Fame. Sindsdien staat 'ie op m'n te-kijken-lijst. Binnenkort maar 'ns in huis halen
Oud 16-11-2009, 01:39
Verwijderd
Ik moet overigens een presentatie afmaken maar in plaats daarvan zit ik de hele dag een beetje te tekenen. En ex-studenten van de filmacademie te stalken op het internet, want ik wil weten waar ze nu allemaal terechtgekomen zijn.
Oud 16-11-2009, 01:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee, dat is óók belangrijk. Presentatie schmesentatie. Waar komen die pipo's allemaal terecht dan?

ot:
Gisteren op station Den Bosch zag ik een dude waarvan ik 100% zeker weet dat ik 'm ken, maar ik heb alleen geen idee meer waarvan. Het is iets van TV... Hij is een beetje slungelig en heeft donkerblonde krullen en hij heeft een beetje een autistisch hoofd en ik kan me herinneren dat 'ie ook zo klinkt. Alsof 'ie constant verkouden is en geen grotere woordenschat heeft dan 'Ja, dat vond ik toch echt wel leuk'.

Ik dacht eerst aan beauty en de nerd ofzo, maar daar zat 'ie niet in. GRRRR, irritaaaant!
Oud 16-11-2009, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Hee, dat is óók belangrijk. Presentatie schmesentatie. Waar komen die pipo's allemaal terecht dan?
In de reclamewereld Ze maken ook allemaal best stomme dingen. Nou, mooi niet dat ik stomme dingen ga maken later!

Citaat:
ot:
Gisteren op station Den Bosch zag ik een dude waarvan ik 100% zeker weet dat ik 'm ken, maar ik heb alleen geen idee meer waarvan. Het is iets van TV... Hij is een beetje slungelig en heeft donkerblonde krullen en hij heeft een beetje een autistisch hoofd en ik kan me herinneren dat 'ie ook zo klinkt. Alsof 'ie constant verkouden is en geen grotere woordenschat heeft dan 'Ja, dat vond ik toch echt wel leuk'.

Ik dacht eerst aan beauty en de nerd ofzo, maar daar zat 'ie niet in. GRRRR, irritaaaant!
Ik heb geen tv, dus ik kan je niet helpen.
Oud 16-11-2009, 01:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ooooh, ik heb 'm gevonden!!! Er kwam ineens bovend dat 'ie drummer was en dat oude vrouwen 'm zo schattig vonden... en toen bedacht ik me dat 'ie mee had gedaan als jongste ooit bij Smaken Verschillen!

Roland!

Ik vond 'm toen zo irritant dat ik 'm dus al die tijd heb onthouden.
Oud 16-11-2009, 02:33
Verwijderd
Ik ben brak en wil slapen maar ik moet nog anderhalve schets! Het idee is om 9 uur alles af te hebben en dan te mailen en dan mischiennnn nog door naar mn werk om 13 uur. Maar ik ga ws. gewoon keihard 12 uur slapen. =_=
Oud 16-11-2009, 02:37
Verwijderd
Oh, wil je een stel Photoshopinstellingen die je schetswerk veel makkelijker maken? Het inkleuren dan, geen gedoe meer met de rechtermuisknop. Die heb ik net gevonden, namelijk.
Oud 16-11-2009, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, wil je een stel Photoshopinstellingen die je schetswerk veel makkelijker maken? Het inkleuren dan, geen gedoe meer met de rechtermuisknop. Die heb ik net gevonden, namelijk.
Uh, kom maar op!
Oud 16-11-2009, 02:41
Verwijderd
En net als ik 't wil gaan vertellen gaat de telefoon Brb.
Oud 16-11-2009, 02:41
Verwijderd
Oh, en ik hoop niet dat ze morgen bellen met de mededeling dat 't fucking lelijk is en helemaal niet is wat ze zochten
Oud 16-11-2009, 03:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik hoop niet dat ze morgen bellen met de mededeling dat 't fucking lelijk is en helemaal niet is wat ze zochten
Dan moet je zeggen van 'oh okay ik maak wel iets anders'

Maarrrr, die instellingen he, ik neem aan dat je pen pressure aan hebt staan en dat die ook correct werkt en alles? Want dan kun je gewoon de shape dynamics aanpassen (al die jitter-crap aan en dat diameterbalkje wat verschuiven), color dynamics ook op pen pressure zetten, idem voor other dynamics, en dan 'wet edges' aanvinken. Ik heb er net een beetje mee geklooid en na een minuutje of tien klooien met die balkjes had ik toch al best een heel overtuigend aquarel-effect.
Oud 16-11-2009, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je zeggen van 'oh okay ik maak wel iets anders'

Maarrrr, die instellingen he, ik neem aan dat je pen pressure aan hebt staan en dat die ook correct werkt en alles? Want dan kun je gewoon de shape dynamics aanpassen (al die jitter-crap aan en dat diameterbalkje wat verschuiven), color dynamics ook op pen pressure zetten, idem voor other dynamics, en dan 'wet edges' aanvinken. Ik heb er net een beetje mee geklooid en na een minuutje of tien klooien met die balkjes had ik toch al best een heel overtuigend aquarel-effect.
Ooh maar dat is niet nieuw voor mij

Color dynamics vind ik persoonlijk iets te heftig (ook al kan je de sterkte aanpassen). Je hebt dan namelijk weinig controle over de verdeling van de kleur, het is te random.
Wet edges gebruik ik soms, maar niet veel.
Bij other dynamics doe ik alleen opacity jitter aan, want flow jitter is lelijk (alsof je kwast kapot is).

Maar ik experimenteer er wel eens mee hoor. Als een brush+instelling me bevalt, sla ik 'm op als preset.

Enneh, over dat afkeuren: ik kan idd wel zeggen 'oh okay ik maak wel wat anders', maar dat is natuurlijk wel even een domper en het gooit de planning in de war omdat ik weer opnieuw moet conceptualiseren. En 't voelt alsof je dan te weinig concepting-skill hebt om in één keer het juiste te maken. Enfin, je begrijpt me wel Ik wil gewoon dat ze van hun stoel worden geblazen en volop lof zijn
Oud 16-11-2009, 03:19
Verwijderd
Citaat:
Ooh maar dat is niet nieuw voor mij

Color dynamics vind ik persoonlijk iets te heftig (ook al kan je de sterkte aanpassen). Je hebt dan namelijk weinig controle over de verdeling van de kleur, het is te random.
Wet edges gebruik ik soms, maar niet veel.
Bij other dynamics doe ik alleen opacity jitter aan, want flow jitter is lelijk (alsof je kwast kapot is).

Maar ik experimenteer er wel eens mee hoor. Als een brush+instelling me bevalt, sla ik 'm op als preset.
Alsof je kwast kapot is Mja, ik vond het wel aardig geloofwaardig overkomen, maar misschien komt dat doordat ik in 't echt ook geen controle heb over hoe die stomme verfsoort zich gedraagt. Aquarel wordt bij mij ook altijd een beetje.. jitterig. En dat is waarom color dynamics zo handig is, dan doe je gewoon dezelfde kleur, in twee tinten die dicht bij elkaar staan. Het lijkt op verschillen in hoeveelheid verf, in plaats van twee verschillende kleuren, alleen kun je het in Photoshop controleren en in het echt niet. Of nouja. Ik niet, vooral.

Maar eigenlijk had ik kunnen weten dat 't niet nieuw was voor je, want volgens mij doe jij meer met kwastinstellingen dan ik.

Citaat:
Enneh, over dat afkeuren: ik kan idd wel zeggen 'oh okay ik maak wel wat anders', maar dat is natuurlijk wel even een domper en het gooit de planning in de war omdat ik weer opnieuw moet conceptualiseren. En 't voelt alsof je dan te weinig concepting-skill hebt om in één keer het juiste te maken. Enfin, je begrijpt me wel Ik wil gewoon dat ze van hun stoel worden geblazen en volop lof zijn
Ook begrijpelijk, natuurlijk, maar ik zou lekker uitgaan van het ergste. Uit gemakzucht. Je schijnt 't tenslotte nooit te weten met editors. Dan kun je, als je 't wel in één keer juist hebt, pochen met je talent in plaats van teleurgesteld zijn als ze er iets op aan te merken hebben.
Oud 16-11-2009, 03:29
Verwijderd
Citaat:
Alsof je kwast kapot is Mja, ik vond het wel aardig geloofwaardig overkomen, maar misschien komt dat doordat ik in 't echt ook geen controle heb over hoe die stomme verfsoort zich gedraagt. Aquarel wordt bij mij ook altijd een beetje.. jitterig. En dat is waarom color dynamics zo handig is, dan doe je gewoon dezelfde kleur, in twee tinten die dicht bij elkaar staan. Het lijkt op verschillen in hoeveelheid verf, in plaats van twee verschillende kleuren, alleen kun je het in Photoshop controleren en in het echt niet. Of nouja. Ik niet, vooral.

Maar eigenlijk had ik kunnen weten dat 't niet nieuw was voor je, want volgens mij doe jij meer met kwastinstellingen dan ik.

Ook begrijpelijk, natuurlijk, maar ik zou lekker uitgaan van het ergste. Uit gemakzucht. Je schijnt 't tenslotte nooit te weten met editors. Dan kun je, als je 't wel in één keer juist hebt, pochen met je talent in plaats van teleurgesteld zijn als ze er iets op aan te merken hebben.
Heheh, das waar. Wel makkelijk gezegd dan gedaan. Ah well, ik moet er denk ik rekening mee houden dat de klant nooit in 1 keer tevreden zal zijn en op alles zal nitpicken. Net zoals Christopher Niemann (?) al aangaf in zijn alleszeggende plaatjes
Naja, ik kan er nog wel mee leven, dat het een beetje anders moet, maar volledige afkeuring en nooit meer opdrachten is wat ik lichtelijk vrees. Ik overdrijf wellicht, het zijn gewoon de zenuwen zo vlak voor de deadline. For all I know zijn ze niks gewend (tis immers een reclamebureau zonder illustratieve vaardigheden dat misschien ook maar wat aanklooit) en zijn ze met alles wel blij
Oud 16-11-2009, 03:36
Verwijderd
Zenuwen zijn ook dodelijk, ga je alles in een negatiever daglicht zien.
Oud 16-11-2009, 04:20
Verwijderd
Hehe, nja, misschien is het meer de koffie

Nog eentje en dan kklaaaarrr!
Oud 16-11-2009, 04:30
Verwijderd
Ik heb nog geen woord van die tekst gelezen, maar ik heb wel dit plaatje van de auteur, te weten, Theodor Adorno, in een tv gephotoshopt.

Ik heb tevens een manier gevonden om in Powerpoint die tv te laten ruisen voordat dat plaatje verschijnt. Nounou!
Oud 16-11-2009, 04:36
Verwijderd
Een tekst getiteld "Hoe ik een dag in mijn luie strandstoel doorbracht starend naar mijn lelijke tenen in mijn veel te homofiele zwempakje"?
Oud 16-11-2009, 04:48
Verwijderd
Bijna. 'How to look at television'.
Oud 16-11-2009, 04:49
Verwijderd
Die man lijkt wel wat op George uit Seinfeld.
Oud 16-11-2009, 05:41
Verwijderd
ik heb echt heel slecht geslapen. zometeen naar het werk, waarschijnlijk voor niks of voor een paar uur want ik sta weer eens niet op de lijst.
Oud 16-11-2009, 06:30
Verwijderd
OMG, ik ben gewoon klaarrrrrrr met het tekenwerk!!! Wooh !
Oud 16-11-2009, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
wuuut, er is nog niet eens een nieuwe topic na een weekend

goedemorgen mensen!

queen was
Oud 16-11-2009, 08:12
Verwijderd
ik ben weer thuis, voel me echt beroerd ;x
Oud 16-11-2009, 08:31
Verwijderd
Waarom?
Oud 16-11-2009, 10:07
Martiño
Martiño is offline
Goedemorgen. Ik moet eigenlijk eens opstaan. ;x
Oud 16-11-2009, 10:07
Verwijderd
Ik was er al om 6 uur uit.

Oud 16-11-2009, 11:24
Sherlock
Sherlock is offline
ik had me verslapen voor mijn pop gesprek

Gelukkig vond mijn slb'er het niet erg
Oud 16-11-2009, 11:25
Allure
Allure is offline
pop-gesprek, wat is dat?
Oud 16-11-2009, 11:33
Sherlock
Sherlock is offline
Een gesprek met je slb'er hoe het gaat wat ze van je verwachten etc.
Oud 16-11-2009, 11:36
Allure
Allure is offline
Waar staan de letters dan voor?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten