Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Welk vak is dat dan? Want op zich is de kans dat z erachter komen als ze dat tweede tentamen nakijken wel vrij groot...
||
Citaat:
![]() Zweeds 3 en ik denk dat beide tentamens gewoon nagekeken zijn al, want anders geven ze de cijfers niet door op progress hè!
|
Jou enorm
![]() Ik heb geen idee hoe de unibureaucratie werkt, maar iig vrijwel altijd in het nadeel van de student ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, nou ja, ik zie wel of het er over een tijdje nog staat. En ben je je vergeten in te schrijven voor tentamens hihi, ik voor colleges, maar dat hoef je blijkbaar niet te betalen.
|
Verwijderd
|
Van de week kwamen er twee mensen bij mij aan de deur, terwijl ik net de kip aan het marineren was. Ik doe open met handen onder de ketjap:
"Ja, hoi, wij zijn van het RTL4-programma Sing It, en wij vroegen ons af of je misschien een Valentijnsboodschap op wil nemen! Dat hoeft niet per se een vlam te zijn ofzo, je mag ook het ook richten aan je ouders!" Ik: "Eeeh, jaaaa, eh...ik heb het nogal druk met eten maken...?" *man kijkt naar handen en vervolgens naar mijn aanrecht* "Eh, dan houdt het op!" Nu weet ik eigenlijk niet of ik die Valentijnsboodschap had moeten zingen. In dat geval had ik wel op nationale televisie mijn liefde aan jullie forumers opgedragen in luidkeels vals gezang. ![]() |
![]() |
|
Nou, ik ben dus nog steeds wakker, want mijn buren hebben besloten dat 2 uur 's nachts op een zondag een perfecte tijd is om een feestje te bouwen. Echt, waarom maken mensen alleen maar herrie als ik vroeg op moet? Ik zit hier altijd tot 6 uur 's ochtends met m'n laptop op schoot, vaak in complete stilte en nu kan het ineens niet?! AAARGH!!!
M'n wekker gaat over 105 minuten...
|
Arme Trimmy
![]() Ik heb ook zulke buren... en de onderbuurvrouw komt dan bij mij klagen omdat ze denkt dat het van mij komt ![]() ![]() Oh en jongens jeugdsentiment dat ik even met jullie allen wil delen: http://www.retrojunk.com/tv/videos/2...ad/2496/#intro Wat een heldenserie was dat zeg, potverdorie!
|
Verwijderd
|
Nou ja, rond 12 uur slapen, rond 8 uur wakker. Nu was het om 1 uur slapen omdat ik naar de film was geweest, om 9 uur wakker. Als je bedenkt dat ik de afgelopen weken steeds sliep tot 12 uur ofzo, en soms om 4 uur nog niet sliep, is het in elk geval al een stap in de goede richting
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was ik nog maar student, toen had ik een veel regelmatiger slaap- en werkritme. Nu werk ik dan een keer 's ochtends, dan een keer 's middags en dan weer 's avonds laat... En maar twee keer in de week vroeg op. Schiet niet echt op. |
![]() |
|
|