Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als het je niet interesseert kan je natuurlijk altijd gewoon niet reageren he? ot: ik draag mijn muts een beetje afgezakt op mijn hoofd. verlang jij naar een vakantie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Dat interesseert me niet, anders had ik wel gereageerd.' Het topic interesseert me niet, omdat ik anders wel daarop of daarin had gereageerd LEZEN! OT: nee, ik verlang wel naar de zomer omdat dan de dagen langer zijn, maar niet specifiek naar vakantie. Wat voor baan DENK je of VERWACHT je over 5 jaar te hebben (DUS NIET WELKE JE HOOPT OF HEEL GRAAG WILT!!!)? |
![]() |
|
Hahahahaha.
Ik vind dat bruine meisje stom. En dat meisje met dat rode haar. Die kunnen niet acteren. Maar goed, geen van de Spangas kan dat ![]() Wat vind je de stomste serie/soap allertijden? Het hoeft niet op tv te zijn op het moment.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Een beeld of een schilderij van Adolf Hitler. Of mondriaan. Ook ze erg Op welke leeftijd ging je voor het eerst alleen op vakantie (zonder je ouders)? Waarheen? Met wie? Was het leuk? Was het wat je ervan had verwacht? Vertel er eens iets over! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tellen weekendjes weg naar een crappy camping in de buurt ook? Dan was ik denk ik 16. En dat was leuk, want ik vond het fijn om te chillen met de homies. Ik denk dat mijn eerste echt echte vakantie zonder familie was toen ik 18 of 19 was, met mijn vriend met de auto naar zuid-frankrijk. Kamperen. En dat was awesome.
Ben jij netjes en schoon of een vieze slons? En hoe uit zich dat? Moeten bezoekers hun schoenen uitdoen en hun handen desinfecteren voordat ze binnen mogen komen of boeit het je allemaal niks en eet jij gerust een boterham terwijl je zit te poepen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een vieze slons. Het is hier altijd een puinhoop van kleren en papieren en afwas. Als ik bezoek krijg ruim ik wel op, tenzij ik dat bezoek heel goed ken of die heel vaak langskomt, dan ruim ik niks op.
Het komt omdat ik lui ben en opruimen stom vind. Heb jij schulden, en zo ja waarvoor en bij wie? |
![]() |
|
Heel erg slecht. Buiten Nederland al helemaal, maar ook binnen Nederland ben ik een ramp. Ik vraag weleens aan een conducteur of ik voor Groningen nou moet overstappen in Arnhem, Amstelveen of Almere. Ik kan dat allemaal niet uit elkaar houden.
![]() Maar binnen Nederland red ik me nog wel. Buiten Nederland heb ik echt een kompas en een landkaart en een gids nodig en een apparaat dat me stroomstootjes geeft als ik de verkeerde kant uitloop ![]() Wat studeer jij en waarom? |
![]() |
|
euuuh...
Sharp TV, DVD-speler, Compaq Laptop, SNES, Playstation, Nintendo DS, Creative Zen Vision(x2), Trust Speakers, HP printer, Fohn, Yamaha elektrische basgitaar, magnetron, hele oude wasmachine, Electrische oven, straalkacheltje, Delonghi Espresso apparaat, Senseo, roze waterkoker, koelkast, stofzuiger, telefoon... Dat ist wel zo'n beetje. waar heb jij een grote verzameling van en wat is de trots van je collectie?
|
Verwijderd
|
Hmm ik heb eigenlijk geen verzamelingen (ja, afgezien van flippo's op de basisschool ofzo)
Ohja, ik heb een tijdje lang bierkratjes verzameld; zo veel mogelijk zodat je een muur kan bouwen ofzo. Maar ik heb ze laatst allemaal ingeleverd en ik weet niet of je van een verzameling kan praten. Tegenwoordig verzamel ik aandelen. Mijn trotse bezit is nu 100x Johnson and Johnson http://www.jnj.com/connect/ Van wat zou je het liefst zo veel mogelijk willen hebben? (behalve van geld?) |
![]() |
|
|