Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2010, 11:21
Verwijderd
ik droomde dat ik deens ging leren (chick rock naamzoek) en dat ik naast een non zat terwijl ik mijn toets moest maken. De non was erg vriendelijk en ze probeerde me allemaal hints te geven over het goede antwoord maar ze had een andere versie van de toets. De toets bestond uit allerlei deense biertjes waarvan ik moest aankruisen welke het malt bier was etc, maar dan in het deens.
Advertentie
Oud 27-02-2010, 11:22
Sherlock
Sherlock is offline
Oud 27-02-2010, 11:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zitten wel een paar mooie tussen

Where R U?
Other than in the kitchen, obv
> user disconnected

Die twins is ook wel heel weird
Oud 27-02-2010, 11:24
Verwijderd
Oud 27-02-2010, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
die komt uit engeland?
|Ja! Speciaal voor mijn achttiende verjaardag
Citaat:
Daarom! Dat raden had in het stemtopic kunnen gebeuren, als daar zo'n behoefte aan is.
Vind ik ook!
Citaat:
Haha ja, ik had zin in een nieuwe naam maar ik mag geen nick change ;x
ha
Citaat:
Dan ben je te laat, helaas.

Overigens, ik wil ook gewoon nog feedback op mijn gedicht, het is gewoon nog niet af. Was het met eerdere wedstrijden niet zo dat iedereen zijn gedicht nog eens onder zijn/haar eigen nick postte? Of was dat Letteren?
Dat ook inderdaad, mensen willen nu weleens eindelijk feedback enzo! Gewoon 'ik heb gewonnen, gefeliciteerd, ik vind dat en dat van je gedicht' en dan klaar. Want er komt ook al heel snel een nieuwe wedstrijd aan.
Oud 27-02-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Zitten wel een paar mooie tussen

Where R U?
Other than in the kitchen, obv
> user disconnected

Omg die laatste.
Oud 27-02-2010, 11:30
Verwijderd
wanneer is de meest verstandige tijd om een uitgeverij te mailen? Zouden ze in het weekend alle mailtjes laten liggen en ze dan laten uitbulken tot maandag? Kan ik dan beter op de maandag mailen?
Oud 27-02-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
wanneer is de meest verstandige tijd om een uitgeverij te mailen? Zouden ze in het weekend alle mailtjes laten liggen en ze dan laten uitbulken tot maandag? Kan ik dan beter op de maandag mailen?
Gewoon de directeur pijpen!
Oud 27-02-2010, 11:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Omg die laatste.
photoshop for sure anders zou die jood nooit zijn duim opsteken
Oud 27-02-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt toch niet uit, als je nu mailt dan bestaat het mailtje maandag nog steeds.
Oud 27-02-2010, 11:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet helemaal naar de winkel voor een doosje eieren
Oud 27-02-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt toch niet uit, als je nu mailt dan bestaat het mailtje maandag nog steeds.
ja maar dan wel onderaan en misschien hebben ze zoiets van 'ah flikker op laat maar hangen'
Oud 27-02-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Gewoon de directeur pijpen!
wat waanzinnig komisch
Verwijderd
Citaat:
wat waanzinnig komisch
poep ;d;d;D;d;dd;D;D;D
Verwijderd
Citaat:
ja maar dan wel onderaan en misschien hebben ze zoiets van 'ah flikker op laat maar hangen'
ik denk dat ze wel een soort secretaresse hebben voor wie een van haar normale dagtaken is dat ze alle mailtjes moet lezen en beoordelen naar wie het moet worden doorgestuurd enzo.
Oud 27-02-2010, 11:41
Verwijderd
Je kunt met de meeste email programma's ook nu een mail schrijven en dan instellen dat die maandag om 10 uur bezorgd moet worden!
Oud 27-02-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Je kan het best op dinsdag mailen.
Oud 27-02-2010, 11:42
Verwijderd
Kazet, vertel eens even hoe ik dit oplos. Ik wil de spanning tussen de 2 rode draden weten.

fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens ik heb spierpijn in mijn bovenlip.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij voelt helemaal stijf en raar en een beetje pijnlijk.
Oud 27-02-2010, 11:44
Verwijderd
spierpijn in je líp?

ben je niet gewoon een koortslip aan het ontwikkelen?
Oud 27-02-2010, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee dat denk ik niet. Ik weet wel zeker dat het spierpijn is. En het komt door het zingen.
Oud 27-02-2010, 11:48
Verwijderd
hierbij wil ik mensen even wijzen op het feit dat het niet de bedoeling is om naar de spoedeisende hulp te gaan omdat je al bijna twee dagen last hebt van zwemmerseczeem.
Oud 27-02-2010, 11:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je zingt, hou je je bovenlip stijf voor de klank. Die beweegt niet mee, je houdt hem stijf stil en een beetje naar voren. Dat kost een hoop kracht van spieren die je meestal niet zo gebruikt.
Je ziet het een beetje:
mijn ontspannen mond

en mijn mond als ik zing.

En daarom heb ik spierpijn.

en ze leefden nog lang en gelukkig
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hierbij wil ik mensen even wijzen op het feit dat het niet de bedoeling is om naar de spoedeisende hulp te gaan omdat je al bijna twee dagen last hebt van zwemmerseczeem.
Suggereer ik dat?
Philosophy
Philosophy is offline
Jeetje, ben ik al vanaf 9 uur uit bed omdat er iets kon komen, maar over 10 minuten is de tijd voorbij en heb ik nog steeds niks. ;(
Oud 27-02-2010, 11:50
Verwijderd
maar zou je dat dan niet meer boven je lip dan in je lip voelen?
Oud 27-02-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Suggereer ik dat?
nee absoluut niet maar een tijdje terug vond iemand dat nodig en daar had ik nog niet over verteld en ik moest er aan denken doordat op l&g iemand vroeg of de dokter haar raar zou vinden!!
Oud 27-02-2010, 11:52
Philosophy
Philosophy is offline
Mijn moeder heeft ook een vriendin die voor ALLES naar de dokter gaat en 's nachts gerust een dokter uit z'n bed laat bellen omdat haar dochter gewoon een beetje hoofdpijn heeft of zo. Het zijn werkelijk waar de liefste mensen die ik ken, maar dat is echt heel belachelijk.
Oud 27-02-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Als er bloed in je braaksel zit, is het dan nodig om naar de dokter te gaan of kan dat gewoon gebeuren?
Oud 27-02-2010, 11:53
Verwijderd
En bovendien een probleem als je een keer écht wat hebt, want als de huisarts dan z'n dag niet heeft denkt-ie: oh nee toch heb je die weer.
Oud 27-02-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Als er bloed in je braaksel zit, is het dan nodig om naar de dokter te gaan of kan dat gewoon gebeuren?
Als je een bloedneus hebt gehad is dat normaal, als je hevig hebt gebraakt en het was maar een beetje bloed is er gewoon een adertje in je slokdarm gesprongen door de druk en dat is ook niet zorgwekkend, als het veel bloed is of heel lang aanhoudt moet je er wel mee naar een dokter.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
maar zou je dat dan niet meer boven je lip dan in je lip voelen?
Mijn hele bovenlip (het huidflapje dat over mijn boventanden ligt dus) voelt stijf. Misschien is dat wel boven mijn werkelijke lip, maar dat is wel de bovenlip toch?

Citaat:
nee absoluut niet maar een tijdje terug vond iemand dat nodig en daar had ik nog niet over verteld en ik moest er aan denken doordat op l&g iemand vroeg of de dokter haar raar zou vinden!!
oh ok
Verwijderd
Citaat:
Je kunt beter bellen.
Oud 27-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Je kunt beter bellen.
nenneneneneneeeeee ik ga het eerst via de mail proberen /watje

wil iemand mijn mailtje nakijken op spelfouten? Want ik vermoed dat het fouten bevat en het is genant om een foutenvol mailtje naar een uitgeverij te sturen
Oud 27-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Mijn hele bovenlip (het huidflapje dat over mijn boventanden ligt dus) voelt stijf. Misschien is dat wel boven mijn werkelijke lip, maar dat is wel de bovenlip toch?
ja dat is inderdaad wat lastig inderdaad, als je lip zegt denkt iedereen aan het rozerode gedeelte maar als je iets wil zeggen over het gebied direct daarboven heb je toch niet veel keus anders dan dat ook maar lip te noemen want philtrum begrijpt niemand.
Oud 27-02-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Als je een bloedneus hebt gehad is dat normaal, als je hevig hebt gebraakt en het was maar een beetje bloed is er gewoon een adertje in je slokdarm gesprongen door de druk en dat is ook niet zorgwekkend, als het veel bloed is of heel lang aanhoudt moet je er wel mee naar een dokter.
O ok, het zal het middelste dan wel zijn. Kan er een connectie zijn met reflux?
Oud 27-02-2010, 11:57
Verwijderd
Ik ben een keer naar de SEH geweest omdat ik een teek had, het was 's avonds en was de hele dag weg geweest, onderweg even gestopt bij t ziekenhuis. Dat vonden ze ook niet echt leuk maar ik werd echt panisch bij de gedachte dat de beest er de hele nacht in zou blijven.
Oud 27-02-2010, 11:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja dat is inderdaad wat lastig inderdaad, als je lip zegt denkt iedereen aan het rozerode gedeelte maar als je iets wil zeggen over het gebied direct daarboven heb je toch niet veel keus anders dan dat ook maar lip te noemen want philtrum begrijpt niemand.
Ik wist niet dat dat philtrum heet inderdaad
Maar dit is wel best vervelend. pff.
Oud 27-02-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
O ok, het zal het middelste dan wel zijn. Kan er een connectie zijn met reflux?
hm kan ik me wel voorstellen, dat je slokdarmepitheel kwetsbaarder is daardoor.
Oud 27-02-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een keer naar de SEH geweest omdat ik een teek had, het was 's avonds en was de hele dag weg geweest, onderweg even gestopt bij t ziekenhuis. Dat vonden ze ook niet echt leuk maar ik werd echt panisch bij de gedachte dat de beest er de hele nacht in zou blijven.
Je kan het er toch gewoon aftrekken?
Rationeel
Rationeel is offline
jeeej, mijn laatste paar schoenen is ook eindelijk binnen
Verwijderd
Citaat:
maar dat snap ik inderdaad wel, want als je de teek niet zelf wegkrijgt moet iemand het toch doen, naarmate je hem langer laat zitten wordt de kans op Lyme groter. Eigenlijk zou je daar dan mee naar de huisartsenpost moeten (of nog eigenlijker: zorgen dat je een tekentang hebt en het dan aan een bekende vragen, maar ik heb zelf ook geen tekentang) maar als het ziekenhuis dichterbij is, ach.
Oud 27-02-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ik was bang dat die kop dan zou blijven zitten.
Oud 27-02-2010, 12:00
Verwijderd
Ik ben eens naar de spoedafdeling geweest omdat ik een haaknaald 7 millimeter in mijn vinger had. Dat was wel nodig.
Oud 27-02-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
hm kan ik me wel voorstellen, dat je slokdarmepitheel kwetsbaarder is daardoor.
Oja ik heb gelijk nog een vraag. Ik gebruik nu al een paar weken gaviscon ertegen, maar dat helpt te kort. Kan ik op recept iets beters krijgen of is er bij de kruidvat iets beters verkrijgbaar. Ze hadden er echt 10 verschillende doosjes, dus ik wist niet zo goed welke het best zou helpen.
Oud 27-02-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Dat moet je juist niet doen!
Oud 27-02-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
ik was bang dat die kop dan zou blijven zitten.
Dan haal je die er ook af?
Verwijderd
Citaat:
Dat moet je juist niet doen!
Verwijderd
De schaduwopdracht zou eruit kunnen bestaan dat de uitgeverij mij gedichten levert die ik voor een bepaalde tijd probeer te illustreren. En bovendien is het de bedoeling dat de opdracht vervolgens beoordeelt wordt door een deskundige, bijvoorbeeld iemand van de uitgeverij.

hoi staan hier fouten in? vast wel. Dit is het stukje waar ik het meest aan twijfel!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten