Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou ze dat dus echt wel vertelt hebben je ouders moeten dat weten
Ik ben ook van school gestuurd door eigen fouten en die van school en zo awesome is dat niet Mijn gedrag was niet super, maar die van leraren ook niet maar niemand verdient een half jaar thuis zitten vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hij heeft eergisteren te horen gekregen dat hij niet meer op school mag komen.
En ik zit dan wel in de medezeggeschapsraad, maar ik ging buiten de medezeggeschapsraad om naar het bestuur, en die konden er niks aan doen, want 'de teamleider stuurt echt niet zomaar iemand van school af'. En binnen de medezeggenschapsraad hadden ze geen tijd voor mijn verhaal. Beetje jammer. Ze geloven overduidelijk de leerlingen dus niet.
|
Verwijderd
|
stap naar de krant
![]() ![]() Maar als ik hem was zou ik dit sowieso aanvechten, omdat de school die jou wegstuurt ook een nieuwe school moet zoeken Ik heb wel wat informatie voor je, misschien dat je er wat mee kunt? Hier kan ik dus zo slecht tegen, slecht beleid van scholen ![]() http://www.leerplicht.net/pdf/schorsen_verwijderen.pdf het is een pdfje ![]() |
![]() |
|
Onderwijsinspectie ja. Ik geloof alleen wel dat je daar je ouders voor nodig hebt. En die moeten wel meewerken.
Het is trouwens niet zo dat hij nu zoiets heeft van: godver ik MOET en ZAL naar school!!! Hij heeft nu al idee: ik ga werken, mijn examens maken en ik zie wel wat eruit komt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
deze liedjes:
http://www.xbox.com/nl-NL/games/spla...racklistAnchor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De eerste keer dat je geschorst wordt, is bij ons een interne schorsing van één of twee dagen :'). Serieus. Je zit dat heel de dag aan een tafel in de kamer van je teamleider niks te doen. Wat een niveau ![]()
|
Hm. Ik ben er nog maar één keer uitgestuurd dit jaar, en toen heb ik de leraar dusdanig de waarheid gezegd dat hij me er nu nooit meer uit stuurt. Ik weet nu niet of het gewoon niet nodig is of dat hij het gewoon niet meer durft.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|