Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2010, 18:43
Carn
Carn is offline
Goedenavond allen.
Oud 18-04-2010, 18:43
Martiño
Martiño is offline
En dan midden in de nacht opbellen... "Ja, ik heb NU een lichttechnicus nodig!"
Oud 18-04-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Begin een gesprek over eten, bijvoorbeeld dat je heel honger hebt ofzo. Als je dan een beetje een leuk gesprek moet je opscheppen dat je bijvoorbeeld heerlijke risotto (bijvoorbeeld) kan maken, lachen en leuk aankijken, succes hoor
Lachen en leuk kijken doe ik genoeg.
Oh, en hij had gisteren - omdat hij niet tijdens de voorstelling erbij kon zijn - voor ons allemaal een snoepje achtergelaten. Voor mij op het geluidmengpaneel, voor iemand anders op de cdspeler, voor een ander op de lichttafel etc. En een succeswens erbij geschreven. Ik kan natuurlijk evt. zoiets terug doen. En dan zorgen dat we na de voorstelling aan het bier gaan oid. (dat is overigens nog niet zo makkelijk, maar ach)
Oud 18-04-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Verwijderd
Je moet minke! Morgen is de laatste x dat je 'm ziet, dus je hebt niks te verliezen, dus je vraagt gewoon of ie mee gaat bier drinken na de voorstelling!

Edit: mocht het echt nodig zijn dan gooi je gewoon alvast een paar drankjes in je zelf voor je dat voorstelt
Oud 18-04-2010, 18:47
Martiño
Martiño is offline
Ohja, dat doet mij er aan denken dat ik komende donderdag nabespreking heb van toneel, en dan moet ik eigenlijk ook nog een cadeautje kopen voor mijn regisseur
Oud 18-04-2010, 18:47
Verwijderd
@ sann haha altijd handig natuurlijk.
Oud 18-04-2010, 18:48
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wilde msn opnieuw installeren op deze computer maar de installer wilde dat steeds niet doen omdat-ie zei dat msn er al op stond. Dus nu ben ik aan het proberen om msn er eerst af te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Ik heb msn al uninstalled, ik heb in program files en zo alles al weg gegooid. Het enige mapje waar ik nu nog msn in tegenkom is het mapje van windows maar daar durf ik niet zomaar in te gaan deleten. Wie kan mij helpen?
Oud 18-04-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Je moet minke! Morgen is de laatste x dat je 'm ziet, dus je hebt niks te verliezen, dus je vraagt gewoon of ie mee gaat bier drinken na de voorstelling!

Edit: mocht het echt nodig zijn dan gooi je gewoon alvast een paar drankjes in je zelf voor je dat voorstelt
Ik moet niks.
En het is trouwens zaterdag

's Middags, en ik moet daar 's ochtends al zijn, dus dat zuipen van tevoren is ook niet echt een optie.
Maar ik zie wel joh.
Oud 18-04-2010, 18:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wilde msn opnieuw installeren op deze computer maar de installer wilde dat steeds niet doen omdat-ie zei dat msn er al op stond. Dus nu ben ik aan het proberen om msn er eerst af te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Ik heb msn al uninstalled, ik heb in program files en zo alles al weg gegooid. Het enige mapje waar ik nu nog msn in tegenkom is het mapje van windows maar daar durf ik niet zomaar in te gaan deleten. Wie kan mij helpen?
Register opschonen met CCleaner http://www.piriform.com/ccleaner

En nooit handmatig programma's verwijderen, altijd via het programmamenu in je configuratiescherm of met het deïnstalleerprogramma.
Oud 18-04-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dat doet mij er aan denken dat ik komende donderdag nabespreking heb van toneel, en dan moet ik eigenlijk ook nog een cadeautje kopen voor mijn regisseur
Hè, dat doen ze nou (bijna) nooit voor mij
Oud 18-04-2010, 18:50
Verwijderd
mijn zus is gooise meisje aan het kijkenD;D;;;d;D:
Oud 18-04-2010, 18:52
Verwijderd
Aight dit jasje wil ik wel van Adidas
maar er staat large Argentina op de achterkant

Verwijderd
Wat een lelijk jasje.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Register opschonen met CCleaner http://www.piriform.com/ccleaner

En nooit handmatig programma's verwijderen, altijd via het programmamenu in je configuratiescherm of met het deïnstalleerprogramma.
Dat hielp niet.

En dat heb ik ook gedaan via het programmamenu in het configuratiescherm.
Verwijderd
Citaat:
Ik lieg.
Eigenlijk doen ze dat best vaak voor mij. Maar altijd iets samen.
In Tiel verwacht ik overigens niets.
Oud 18-04-2010, 18:53
Verwijderd
Ik vind die van addidas alleen in effen kleuren leuk. Dyanne beekman naamzoek.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh dat is een traditie bij onze vereniging, dat je bij de nabespreking een aardigheidje meeneemt voor de regisseur, dat iets te maken heeft met je rol of met je ervaringen tijdens de repetities.

Mijn personage had een appelboomgaard, dus ik neem denk ik voor iedereen een appel mee, en dan schrijf ik er voor de regisseuse wel een kaartje bij. Het is wel vreemd nu, want normaal huren we een regisseur, maar dit stuk is door een van onze spelers geregisseerd.
Rivka
Rivka is offline
Wow, jullie zijn snel met 't topic!
Verwijderd
Citaat:
Wat een lelijk jasje.
Qft.
En er zijn zulke leuke Adidasjasjes.
Verwijderd
ik vind hem schattig, maar ik ben niet zo van de logo's achterop
Oud 18-04-2010, 18:54
Verwijderd
dat zie ik echt te vaak tegenwoordig, net zo als ik mijn bril al 10 keer op andere neuzen heb gespot maar goed daar mag ik niet over zeuren!
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is een traditie bij onze vereniging, dat je bij de nabespreking een aardigheidje meeneemt voor de regisseur, dat iets te maken heeft met je rol of met je ervaringen tijdens de repetities.

Mijn personage had een appelboomgaard, dus ik neem denk ik voor iedereen een appel mee, en dan schrijf ik er voor de regisseuse wel een kaartje bij. Het is wel vreemd nu, want normaal huren we een regisseur, maar dit stuk is door een van onze spelers geregisseerd.
Oh, dat is wel een leuke traditie

Was dat de regisseur van dat Geert Wilders-stuk?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat hielp niet.

En dat heb ik ook gedaan via het programmamenu in het configuratiescherm.
Had je ccleaner dan al op je pc staan? Als het dan niet lukt is dit meestal het moment dat ik de hulp van iemand anders inroep.
Oud 18-04-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die van addidas alleen in effen kleuren leuk. Dyanne beekman naamzoek.
Die ene paarse die ik in dat filmpje aan heb?

Die vind ik nl. heel leuk. In het blauw of zwart is ook leuk. Of rood met blauwe strepen.
Verwijderd
dit vind ik nog wel mwauh ik zou graag een blauwe willen
maar het is een firebird met logo

Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Had je ccleaner dan al op je pc staan? Als het dan niet lukt is dit meestal het moment dat ik de hulp van iemand anders inroep.
Ja, dat had ik al.
Oud 18-04-2010, 18:56
Verwijderd
die is wel leuk ja!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, dat is wel een leuke traditie

Was dat de regisseur van dat Geert Wilders-stuk?
Ja, en we krijgen van regisseurs ook altijd hele positieve reacties, dat zien ze blijkbaar niet veel bij andere gezelschappen.

Nee, daar zijn we nu mee bezig, dit gaat over dat stuk dat ik een paar weken geleden heb gedaan (en wat we binnenkort misschien nog een keer gaan opvoeren). Overigens zijn alle verwijzingen naar Geert Wilders nu uit dat stuk gehaald. Dat jij dat hebt onthouden zeg!
Verwijderd

komt redelijk in de buurt op het donkere gedeelte na
Oud 18-04-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Die ene paarse die ik in dat filmpje aan heb?

Die vind ik nl. heel leuk. In het blauw of zwart is ook leuk. Of rood met blauwe strepen.
Ja die vind ik wel leuk! Ik heb er één in het marineblauw maar dan van bjornborg. Maar lijkt er wel een beetje op. I
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Alle mannen zijn honden (sorry Martino )
ja!
Verwijderd
Citaat:
Ja, en we krijgen van regisseurs ook altijd hele positieve reacties, dat zien ze blijkbaar niet veel bij andere gezelschappen.

Nee, daar zijn we nu mee bezig, dit gaat over dat stuk dat ik een paar weken geleden heb gedaan (en wat we binnenkort misschien nog een keer gaan opvoeren). Overigens zijn alle verwijzingen naar Geert Wilders nu uit dat stuk gehaald. Dat jij dat hebt onthouden zeg!
Ja, ik kom graag eens bij jullie regisseren

Ja, dat heb ik onthouden omdat jij je er zo boos over maakte en omdat ik dat heel goed kon begrijpen.
Begint dat nu wel iets te worden of valt het tegen?
Oud 18-04-2010, 18:59
Lorelei
Lorelei is offline
Godver, ik ga dit ding echt een keer helemaal opnieuw installeren. Mooi klusje voor de zomervakantie of zo. Alles gaat zo verschrikkelijk traaaaag.
Verwijderd
Citaat:

Oh beter want het was toch ook niet relevant geloof ik. Of in ieder geval, een soort overdaad om alles in moderne context te plaatsen?
Verwijderd
Citaat:
Ja die vind ik wel leuk! Ik heb er één in het marineblauw maar dan van bjornborg. Maar lijkt er wel een beetje op. I
Marineblauw is mooi, maar het gaat mij natuurlijk om de adidasstrepen
(ja echt )
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gister ging er iemand op mijn teen staan en toen riep ik AU en toen zei ze oh dat geeft niet
Rationeel
Rationeel is offline
die sumera is eigenlijk ook wel een retegeile donder he?
Oud 18-04-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
gister ging er iemand op mijn teen staan en toen riep ik AU en toen zei ze oh dat geeft niet
Verwijderd
Citaat:
(ja echt )
Ik zie niet in waarom dat erg zou zijn
Verwijderd
Citaat:
die sumera is eigenlijk ook wel een retegeile donder he?
tering ja!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aight dit jasje wil ik wel van Adidas
maar er staat large Argentina op de achterkant

[afbeelding]
Je weet nooit wat dat je kan opleveren! Mijn schoonvader had ooit een t-shirt van het portugese nationale elftal aan, en toen we in Singapore door een park liepen schudde opeens een man hem de hand. Dat bleek achteraf de president van Portugal te zijn.
Oud 18-04-2010, 19:01
Carn
Carn is offline
ik heb een Adidas jas .
Oud 18-04-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik moet niks.
En het is trouwens zaterdag

's Middags, en ik moet daar 's ochtends al zijn, dus dat zuipen van tevoren is ook niet echt een optie.
Maar ik zie wel joh.
Maar, maar, maar misschien zijn jullie wel voorbestemd voor elkaar en en en en.

Okeee je moet niks, maar het zou wel heel leuk zijn!
Oud 18-04-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
(ja echt )
Absinthe Zulke uitspraken had ik niet van jou verwacht
Verwijderd
Citaat:
Ik hield laatst ook de deur voor iemand open in een winkel en toen zei ik 'alsjeblieft' en de respons was 'geen dank'. Huh wtf Maar volgens versprak hij zich per ongeluk.
Lorelei
Lorelei is offline
Jongens, help me noouu
Oud 18-04-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Jongens, help me noouu
wat ist?
Oud 18-04-2010, 19:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Citaat:
Ik hield laatst ook de deur voor iemand open in een winkel en toen zei ik 'alsjeblieft' en de respons was 'geen dank'. Huh wtf Maar volgens versprak hij zich per ongeluk.
stom he die ingestudeerde zinnetjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten