Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wilde msn opnieuw installeren op deze computer maar de installer wilde dat steeds niet doen omdat-ie zei dat msn er al op stond. Dus nu ben ik aan het proberen om msn er eerst af te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Ik heb msn al uninstalled, ik heb in program files en zo alles al weg gegooid. Het enige mapje waar ik nu nog msn in tegenkom is het mapje van windows maar daar durf ik niet zomaar in te gaan deleten. Wie kan mij helpen?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is trouwens zaterdag ![]() 's Middags, en ik moet daar 's ochtends al zijn, dus dat zuipen van tevoren is ook niet echt een optie. ![]() Maar ik zie wel joh. |
![]() |
||
Citaat:
En nooit handmatig programma's verwijderen, altijd via het programmamenu in je configuratiescherm of met het deïnstalleerprogramma.
||
Citaat:
En dat heb ik ook gedaan via het programmamenu in het configuratiescherm.
||
Citaat:
Mijn personage had een appelboomgaard, dus ik neem denk ik voor iedereen een appel mee, en dan schrijf ik er voor de regisseuse wel een kaartje bij. Het is wel vreemd nu, want normaal huren we een regisseur, maar dit stuk is door een van onze spelers geregisseerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was dat de regisseur van dat Geert Wilders-stuk? |
![]() |
||
Citaat:
Nee, daar zijn we nu mee bezig, dit gaat over dat stuk dat ik een paar weken geleden heb gedaan (en wat we binnenkort misschien nog een keer gaan opvoeren). Overigens zijn alle verwijzingen naar Geert Wilders nu uit dat stuk gehaald. Dat jij dat hebt onthouden zeg! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat heb ik onthouden omdat jij je er zo boos over maakte ![]() Begint dat nu wel iets te worden of valt het tegen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|