Hoi ik ben homo en ik weet niet hoe ik mezelf moet accepteren ... veel mensen weten het van me maar ik wil het niet zijn... wat moet ik toch doen om me zelf te accepteren waarom val ik op jongens en niet op meisjes ,,,, ? veel vragen weinig antwoord en wat ook niet leuk is is dat 3 meiden verliefd op me zijn wat moet ik hier nou mee ? en 2 van die meiden weten dat ik homo ben !
Hoi, welkom op het forum. Ten eerste, deze vraag heeft niks met seks(ualiteit) te maken en hoort daarom op een ander forum.
Om je vragen te beantwoorden, je valt op jongens omdat je nu eenmaal zo bent. De een heeft zwart haar, de volgende blond, een derde valt op meisjes en een vierde op jongens. Je kunt er niks aan doen, niks aan veranderen en het is nu eenmaal gewoon zo. Jezelf accepteren is iets wat alleen jij kunt doen. Besef je dat je niks kunt doen aan hoe je bent, en dat er niks ergs aan is om homoseksueel te zijn. (ondanks dat bepaalde mensen graag doen alsof dat wel zo is) Besef je ook dat er mensen zijn die er een punt van maken dat je op mannen valt en dat dat meer zegt over die mensen dan over jou. Wat betreft die meisjes... wees gewoon eerlijk naar ze toe en leg ze uit dat je geen interesse hebt. Je kunt erbij vertellen dat dat is omdat je op mannen valt, dat moet je zelf beslissen of je dat wilt.