Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jouw post echter was een stemlijstje van ronde 1 (ronde 1 notabene ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kunnen we beter BEIDE mogelijkheden openhouden. |
![]() |
||
Citaat:
De theorie dat minstens één van de geliefden een stille speler is vind ik erg aannemelijk, dus dat zou betekenen dat of jij en/of Toddish/Hanneke geliefde is/zijn. Toddish/Hanneke is voor mij het meest aannemelijk. DP schiet opeens ontzettend in de verdediging nu ik naar de mogelijkheden voor geliefden wijs, dus dat zou er ook weer op kunnen wijzen dat hij één van de geliefden is, maar waarschijnlijk degene die net even wat meer kan maken dan zijn wederhelft waardoor het veiliger is om de 'zwakkere' geliefde op te hangen. LP moet niet opgehangen worden aangezien óf geliefde óf wolf is en in het laatste geval pas na de geliefden opgehangen moet worden, de volgende hangronde dus, als we die halen. Als ze geliefde is, sterft ze wanneer we de andere geliefde gevonden hebben. De combinatie LP en DP als geliefden is al weerlegd door middel van de stemmen in de vorige rondes, dus ze kunnen in ieder geval niet allebei geliefden zijn, dus blijft het zoeken naar de 'andere geliefde'. Siorin lijkt me een gewone dorpeling, eventueel met ziener- of wolfsbanekrachten, al blijf ik lichte twijfels hebben bij haar. Alle theorieën lijken te kloppen, maar er staat zo veel informatie in alle posts dat makkelijk één klein maar heel belangrijk detail nét anders uitgelegd kan worden of 'per ongeluk' ontbreekt. Maar haar verdenk ik het minst van allen.
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
@DP:
Je verdedigt naar mijn gevoel je geliefde. Ik merk ontzettend hoe je stap voor stap mensen eruit probeert te werken. Je switcht van mij als wolf naar mij als geliefde. Een verklaring hiervoor kan zijn dat je er écht vanuit gaat dat ik de laatste wolf ben (die theorie had, moet ik eerlijk zeggen, beter onderbouwd, maar viel nog steeds in het water), mij nu stelselmatig eruit probeert te werken omdat jij een van de geliefden bent en daarmee juist zou winnen als ik echt die wolf zou zijn. Dat je zogenaamd een loze stem had vorige keer, komt je natuurlijk wel handig uit en dat zul je alleen maar misbruiken om stap voor stap naar de volgende te wijzen. Je schiet in de verdediging in de vorm dat wanneer ik ze noem je opeens van koers verandert en de dorpelingen naar mij probeert te laten wijzen, maar het werkt niet echt. ![]() En je kunt niet bij alles blijven terugwijzen en vragen. Lees dan zelf even terug. ![]()
||||
Citaat:
That being said, als ik echt dacht dat jij wolf was, waarom had ik je dan in de eerste plaats wolf genoemd? Nogal een ingewikkeld geheel aangezien ik als geliefde blijkbaar graag jou eruit wil hebben volgens jou, en je wolf noemen je pretty much immuun maakt voor stemmen. En zou ik mogen weten wie ik precies verdedig dan? Want dat is een hot item in dit spel, men verdedigt iemand en is dus geliefde. Citaat:
Citaat:
|
Zoals gezegd werd, geliefden kunnen van alles zeggen om ons op een verkeerd spoor te zetten, dus dan zouden ze ook liegen over op wie ze stemmen> Dus aan stemlijstjes hebben we over het algemeen weinig als je het over de geliefden hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stem dp of siorin. Even kijken wat de rest stemt, wss moet ik stemmen uit lijfsbehoud. |
![]() |
|
Meh, ik twijfel. Mijn gevoel zegt heel sterk dat Bretlow geliefde is, en zijn laatste post bevestigt dat voor mij des te meer. Daar staat tegenover dat er een kans is dat Bretlow wolf is, en dus dat het niet slim is op hem / haar te stemmen. Daar staat weer tegenover dat ook juist als verdediging gebruikt kan worden, want zo durft niemand hem meer aan te vallen. Áls het klopt dat er een tovenaar-geliefden duo is, en Bretlow is die tovenaar, dan zijn ze op die manier vreselijk goed ingedekt.
Hangronde 6: Dark Phoenix Queasy Bretlow (achteraf gezegd) Bretlow Dingaantouwtje (dorpeling) Abzg (dorpeling) Dingaantouwtje Siorin Toddish Dark Phoenix Little Phoebe Deze stemronde is belangrijk, want hier is iets gebeurd. Zoals ik al eerder heb uitgelegd moeten alle DaT stemmers haast wel dorpelingen zijn, aangezien DaT anders niet dood had kunnen gaan. Ik ging er daarbij vanuit dat er minimaal 1 geliefde onder het DP lijstje stond, en dat de geliefden blijkbaar niet dachten dat Bretlow wolf was. (anders hadden ze beiden wel op Bretlow gestemd en was die nu dood geweest) Wat ik toen niet inzag (aangezien ik er vanuit ging dat Bretlow wolf moest zijn) was dat deze theorie niet op gaat als Bretlow zelf geliefde is. In dat geval bestaat de mogelijkheid dat Bretlow met iemand geliefden is, en die gaat natuurlijk niet zichzelf eruit proberen te krijgen. In dat geval zou het zelfs nog met wél iemand uit het DaT lijstje kunnen zijn, want dan werd het 3-2-1- en de 2 stemmen van de geliefden. Ze hadden dan hooguit gelijkspel uit kunnen lokken door beide op mij te stemmen, maar dat zou opvallen (waarom werd het ineens gelijkspel terwijl DaT zwaar voor stond) en bovendien snappen de geliefden echt wel dat ik geen wolf ben, en die willen ze er juist uit hebben. Ze hebben in dit geval dus waarschijnlijk pech gehad dat Bretlow ineens die hele dag niet online was en zichzelf dus maar achteraf in een veilig lijstje zette, anders hadden ze vast geprobeerd iemand anders eruit te werken. Ik denk dat Bretlow daarom ook ineens roept dat LP niet opgehangen moet worden, als hij wel ineens verdacht wordt dan moesten wij vast denken 'oh hij beschermde LP!' en dan was het veiliger geweest om haar op te hangen dan een mogelijke wolf, en de ronde erna hadden ze dan genoeg stemkracht om hoe dan ook te winnen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat denk jij / jullie? Denk ik veel te diep door nu?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en trouwens misschien is het ook een tactiek ![]() En als je soms zeker denkt te weten dat je gelijk hebt en niemand geloof je já dan kom je ook als achterlijk over.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik weet zelf eigenlijk niet eens meer of het nog wel logisch is of dat ik overal complotten zie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga denk ik voor Bretlow. Het zit me niet lekker met hem. Ik denk dat Queasy ophangen zelfmoord is, eigenlijk.
LP, ik snap dat je me verdacht vindt, maar doe me een plezier en kijk in ieder geval mijn post na of ik ergens een fout heb gemaakt of wat dan ook. Wat je ook denkt, ik wil niet per ongeluk de verkeerde ophangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk dp kan ook gedacht hebben niemand gaat mee met het feit dat ik denk dat Queasy nog wel eens geliefde kan zijn, dus moet ik het maar weer omgooien. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #4 Verwijderd | 208 | 21-06-2010 18:03 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2010 19:18 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |