Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe ongeveer drie weken met een handdoek. Ik denk dat mensen die voor iedere douchebeurt een nieuwe handdoek pakken een cursus tijdsmanagement nodig hebben - ware het niet dat ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben omdat ze zo vaak handdoeken aan het wassen zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe gebruik een handdoek 2 x voor afdrogen en dan nog 1 x om mijn haar in te wikkelen, maar dan heb ik alweer een nieuwe om mee af te drogen.
En de wc wordt hier 1 x per week schoongemaakt. Ik snap echt niet waarom mensen dat elke dag zouden doen, 't is niet alsof je uit de pot eet ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh hier hebben vast veel mensen gekeken naar Baby te huur. Daarin gingen in de eerste aflevering de nanny's becommentariëren tegen elk paar dat ze al een hele dag niet gestofzuigd hadden. Terwijl er die aflevering toch geen rondkruipende peuters waren ofzo
![]() Waren jullie daar ook zo verbaasd? Dat er mensen zijn die elke dag het hele huis stofzuigen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En nee, het waren ook niet echt open multi-interpretabele dingen die hij zei. Het was behoorlijk specifiek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, de benedenverdieping gebeurt hier ook elke dag. Nu hebben we er ook dwergpapegaaien staan die er nogal eens een zooitje van maken, maar zonder die diertjes gebeurde het waarschijnlijk ook wel. Wederom niet mijn idee overigens.
Mijn slaapkamer doe ik trouwens eerder één tot twee keer per week (als ik stofvlokken zie) en ook niet altijd even nauwkeurig. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zou heel goed kunnen, ik denk ook eerder dat hij gewoon mensen kan 'lezen'.
Sowieso, hij ging zo'n kaartlegging doen en dat vind ik me toch een partij vaag. Ik trok er 6 kaarten uit, die hij dan op een bepaalde manier rangschikte en toen zijn verhaal begon op zo'n vanzelfsprekende manier van 'Jaja.. ik zie het al...' Hm. ![]() Maar goed, hij heeft dus wel écht goede dingen gezegd, en hoe maakt me dan niet zoveel uit. En los van of ik erin geloof of niet (want ik blijf sceptisch hoor), je gaat wel nadenken over jezelf en je gaat misschien wel goede beslissingen maken. Hij heeft ook echt wel goede adviezen gegeven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De leukste vond ik overigens.... dat ik een uitzonderlijk talent heb om mensen met een 'beperking' op een creatieve manier te begeleiden. Gehandicapten en nieuwetijdskinderen noemde hij. Whut? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij liet haar ook alles doen trouwens in de rest van het programma. En zo rijk en statig als ie zich in eerste instantie voordeed bleek ie ook weer niet te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ziet er overigens niet uit ![]()
|
|