Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn waarschuwing was overigens geheel onterecht natuurlijk, ik probeerde enkel wat naaktfoto's aan LL te verkopen voor 99 Zimbabwiaanse dollars en dat zou dan offtopic posten zijn
*proest*
Advertentie
Oud 20-07-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 2 week geleden ofzo eens even mijn banman opgevraagd. het bleek dat ik vrij recent een waarschuwing had gekregen. Ik dacht dat het pm mail was en heb ´m weggeflikkerd zonder ´m te lezen
O ze doen het wel? Wat goed zeg! Ik had er voor de zekerheid bijgezet dat het op grond van art 35 wbp is. Ik weet namelijk dat als ze je account verwijderen, je banmanpagina blijft bestaan en dat mag niet.
Oud 20-07-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
O ze doen het wel? Wat goed zeg! Ik had er voor de zekerheid bijgezet dat het op grond van art 35 wbp is. Ik weet namelijk dat als ze je account verwijderen, je banmanpagina blijft bestaan en dat mag niet.
Misschien hielp het dat ik het heel lief heb gevraagd
Oud 20-07-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn waarschuwing was overigens geheel onterecht natuurlijk, ik probeerde enkel wat naaktfoto's aan LL te verkopen voor 99 Zimbabwiaanse dollars en dat zou dan offtopic posten zijn
ik heb nog bezwaar aangetekend, maar ze zijn er helaas niet inhoudelijk op ingegaan, ondanks mijn nadrukkelijke verzoek. Toen ik vervolgende vertelde dat ik de bemiddelaarsfunctie een aanfluiting vond, kreeg ik een mail van 2 A4tjes. Ik had liever dat ze 2 A4tjes hadden geschreven om die waarschuwing te verdedigen.
Oud 20-07-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
*proest*
Ja belachelijk toch, het was in het fototopic, ik bedoel, waar moet ik het anders doen?
Oud 20-07-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog bezwaar aangetekend, maar ze zijn er helaas niet inhoudelijk op ingegaan, ondanks mijn nadrukkelijke verzoek. Toen ik vervolgende vertelde dat ik de bemiddelaarsfunctie een aanfluiting vond, kreeg ik een mail van 2 A4tjes. Ik had liever dat ze 2 A4tjes hadden geschreven om die waarschuwing te verdedigen.
Ik dacht dat het pm was, dus weggeflikkerd, en kwam er dus een paar week later achter Toen vond ik protest niet meer echt op z'n plek. Wat stond er op die 2 a4tjes dan?
Oud 20-07-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ja belachelijk toch, het was in het fototopic, ik bedoel, waar moet ik het anders doen?
Ik vind het nog een koopje ook, for that matter
Verwijderd
Citaat:
Misschien hielp het dat ik het heel lief heb gevraagd
O die gave heb ik niet
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het pm was, dus weggeflikkerd, en kwam er dus een paar week later achter Toen vond ik protest niet meer echt op z'n plek. Wat stond er op die 2 a4tjes dan?
geen idee, ik heb het niet gelezen
Oud 20-07-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nog een koopje ook, for that matter
Nou ja, kijk, eigenlijk moesten het euro's zijn, maar LL verpestte het een beetje. Oh en toen kwam er nog een hele discussie over burgerlijk wetboek versus weens koopverdrag. Maar dat was hartstikke relevant! Wat nou offtopic
Oud 20-07-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
<3. Ik zou willen dat ik soms de gave had wat onaardiger te zijn
Oud 20-07-2010, 22:26
Verwijderd
zal me niks verbazen als er straks bepaalde mensen in dit topic komen zeuren over jullie gesprek.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, kijk, eigenlijk moesten het euro's zijn, maar LL verpestte het een beetje. Oh en toen kwam er nog een hele discussie over burgerlijk wetboek versus weens koopverdrag. Maar dat was hartstikke relevant! Wat nou offtopic
Inderdaad, ik wilde nog een civiele procedure starten, maar ze hebben gewoon het bewijs vernietigd
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ik wilde nog een civiele procedure starten, maar ze hebben gewoon het bewijs vernietigd
oh en wat typen want smiley posten mag neit
Oud 20-07-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
zal me niks verbazen als er straks bepaalde mensen in dit topic komen zeuren over jullie gesprek.
Ik hoop er stiekem op
Verwijderd
Citaat:
snel doorposten zodat het teveel werk is om terug te lezen
Verwijderd
Citaat:
RE: tl;dr lol

Citaat:
Ik zie de discussie al helemaal voor me. Een dag zonder wetboek is een dag niet geleefd eah!
Oud 20-07-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:

Ik zie de discussie al helemaal voor me. Een dag zonder wetboek is een dag niet geleefd eah!
Ik had natuurlijk vet gelijk, en LL stond op het punt dat toe te geven, maar ja toen werd alles verwijderd

Wat is tl;dr Heb het al een paar x gezien, maar geen idee waar het voor staat.
Oud 20-07-2010, 22:29
Verwijderd
Ventilator verneukt het rookplezier, .
Verwijderd
Citaat:
Ik had natuurlijk vet gelijk, en LL stond op het punt dat toe te geven, maar ja toen werd alles verwijderd

too long; didn't read
Verwijderd
too long; didn't read
Oud 20-07-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik moeten doen, gemiste kans
Verwijderd
Citaat:
Ventilator verneukt het rookplezier, .
kut is dat he? Ik ga de airco van mijn ouders echt hard missen als ik morgen weer in utrecht ben
Verwijderd
Citaat:
too long ; didn't read
Ik was sneller en zonder typo
Verwijderd
Citaat:
too long; didn't read
Citaat:
too long; didn't read
dank u
Verwijderd
Citaat:
Harteloos en kil. Geen inzicht ook. Maar goed, dat lijkt een pré te zijn voor de vacature "forumbaas" huhuuhuuu. Ik ken trouwens iemand die steeds overal "vet" voor plaatste in het echt. Dat ben ik toen een poosje gaan spiegelen en het duurde vet lang voor ze 't in de gaten had

Citaat:
Too long; didn't read.
Oud 20-07-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
dank u
Protip: www.urbandictionary.com
Verwijderd
Citaat:
Ik was sneller en zonder typo
ja ja rustig ik had hem binnen 5 seconden aangepast.
Verwijderd
Tijd voor stroopwafelijs.
Oud 20-07-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Harteloos en kil. Geen inzicht ook. Maar goed, dat lijkt een pré te zijn voor de vacature "forumbaas" huhuuhuuu. Ik ken trouwens iemand die steeds overal "vet" voor plaatste in het echt. Dat ben ik toen een poosje gaan spiegelen en het duurde vet lang voor ze 't in de gaten had

Too long; didn't read.
Ja, was ik eens overtuigd van m'n gelijk, krijg je dit soort geeikel. En hallo, een discussie van LL winnen, levenslange glorie. Maar nee, het werd me keihard ontnomen, ik zit nu al weken in een diep, donker dal .

Ik vind vet wel gaaf. Ik zeg ook wel eens 'dat vind ik vet vet'
Oud 20-07-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Dommelsch.
Citaat:
Deil
Jaegerfail, .
Oud 20-07-2010, 22:33
Verwijderd
Ja als ik heel nieuwsgierig ben zoek ik het wel eens op, maar nu /lui.
Oud 20-07-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, was ik eens overtuigd van m'n gelijk, krijg je dit soort geeikel. En hallo, een discussie van LL winnen, levenslange glorie. Maar nee, het werd me keihard ontnomen, ik zit nu al weken in een diep, donker dal .

Nou ik was vooral voor de vorm in discussie. Ik bedoel, Zimbabwe is geen eens deelnemer aan het weens koopverdrag
Oud 20-07-2010, 22:34
Martiño
Martiño is offline
Hm, Frasier en crackers met camembert en rode wijn is een prima combi.
Oud 20-07-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:

Awh arm schaapje. Moet ik je een ladder en zaklamp aanreiken?

Hmm, ik heb niet echt van dat soort woorden. Maar ik vind "vet" net zo plomp (Lorelei naamzoek) als "kei"
Oud 20-07-2010, 22:35
Verwijderd
ik zweet me echt de tering
Oud 20-07-2010, 22:37
Verwijderd
Ventilator en koud pils.
Oud 20-07-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nou ik was vooral voor de vorm in discussie. Ik bedoel, Zimbabwe is geen eens deelnemer aan het weens koopverdrag
Sowieso geldt het WKV niet eens voor particulieren, maar dat zei ik toen ook al. Maar toen was alles weggggg
Oud 20-07-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ventilator en koud pils.
Ik heb een ventilator. En Coca Cola. Met een scheut limoensap. En rum. En ijs. In een bigass glas.

WHO WANTS TO TOUCH ME?!
Verwijderd
Citaat:
Awh arm schaapje. Moet ik je een ladder en zaklamp aanreiken?

Hmm, ik heb niet echt van dat soort woorden. Maar ik vind "vet" net zo plomp (Lorelei naamzoek) als "kei"
Juh .

Ik gebruik het ook niet echt serieus zeg maar, meer alsehm, ik iets 'grappigs' extra kracht bij wil zetten ofzo.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik zweet me echt de tering
Hier is het lekker koel. Lang leve vloerkoeling en isolatie.
Oud 20-07-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ventilator en koud pils.
double negative

M'n rose is nu ook vrijwel op
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een ventilator. En Coca Cola. Met een scheut limoensap. En rum. En ijs. In een bigass glas.

WHO WANTS TO TOUCH ME?!
Airco, glas ice tea (origineel lipton glas) met ijs en extra citroen, ik win
Verwijderd
Goed, ik ben dus in de booster geweest (of eigenlijk heette die anders) en ik kan je zeggen dat ik er beroerd uitzie. Even was het gaaf, maar al snel werd ik er misselijk van
Verwijderd
Citaat:
Hier is het lekker koel. Lang leve vloerkoeling en isolatie.
vloerkoeling?

Het is hier een sauna. Het is 27,5 graden
Oud 20-07-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:

WHO WANTS TO TOUCH ME?!
Nee daar is het te warm voor
Oud 20-07-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Goed, ik ben dus in de booster geweest (of eigenlijk heette die anders) en ik kan je zeggen dat ik er beroerd uitzie. Even was het gaaf, maar al snel werd ik er misselijk van
het is natuurlijk ook niet slim om in dingen te gaan die 'booster' heten, dat had ik je op voorhand al kunnen vertellen
Oud 20-07-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Juh .

Ik gebruik het ook niet echt serieus zeg maar, meer alsehm, ik iets 'grappigs' extra kracht bij wil zetten ofzo.

At your service

Als ik met mijn ehm, "boerse kameraden" ben placht ik wel eens "bokke" te gebruiken.

Citaat:
Airco, glas ice tea (origineel lipton glas) met ijs en extra citroen, ik win
Ja écht dus niet! Een gelijkspel at best!
Verwijderd
Citaat:
Wat versta je dan onder "te ver gaan"?
nou, bij gebrek aan argumentatie op de man spelen.

vind ik persoonlijk te ver gaan.
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

At your service

Als ik met mijn ehm, "boerse kameraden" ben placht ik wel eens "bokke" te gebruiken.
dank u, ik kan er weer tegenaan

bokke? daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten