Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou dat niets uit moeten maken? Voor de meeste mensen maakt dat wél wat uit voor wat ze zelf eten.
Goed, je hebt dan ook actiegroepen tegen het fokken van vleeshonden in China, dat vind ik dan weer onzin - hindoes richten toch ook geen actiegroep op tegen het fokken van vleeskoeien in Nederland. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou hypocrisie zijn, vandaar. Maar dat neemt niet weg dat het de meeste mensen idd wel wat uitmaakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom is het hypocriet om wel een dier te willen eten dat je niet als knuffeldier of familielid beschouwt, ondanks dat sommige andere mensen dat wel doen, en geen dier te willen eten dat je zélf als knuffeldier of familielid beschouwt? Dat lijkt me een duidelijke grens.
Laatst gewijzigd op 21-07-2010 om 22:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, misschien is hypocrisie niet het juiste woord. Irrationaliteit dan. |
![]() |
|
Nou, lekkere kutdag. Geen internet, 40 euro kwijt aan het bellen met KPN, 12 euro uitgegeven aan een treinkaartje naar Roermond voor een toneelrepetitie waar ik de hele avond bij aan de kant heb kunnen zitten (ik mocht niet eens de spelers vervangen die op vakantie was, dat wilde de regisseur zelf doen), en jawel hoor, vertraging waardoor ik net mijn aansluiting mis en vervolgens tot 00:19 moeten wachten op de trein naar huis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En rottig ja, zo'n dag ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Als ik de creditcard van iemand anders mee wil nemen naar het buitenland (met de toestemming van diegene).. wat moet ik (of hij) dan doen om te zorgen dat dat ook werkt en dat het ding niet geblokkeerd wordt bij het zien van de verkeerde handtekening?
|
|