| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Huhu qandy, ik ga zo toch naar C'est la vie, maar heel kort en even met mijn ouders voor het straattheater en hopen dat er een indianenkraampje staat.
Ik ben hier eigenlijk voor het feest van mijn neef, maar ach dit kan wel even snel van tevoren.
|
|
|
Verwijderd
|
ik ben bij mijn ouders en ik hoor mijn vader tegen mijn moeder zeggen (ze liggen alletwee ziek in bed, de een met een kater, de ander met griep) :
'ze vroegen gisteren op het feestje waar je was en weet je wat ik zei?' moeder:'nou?' vader: 'die heb ik op laten ruimen. Zo, gewoon op laten ruimen, nou, daar zijn we vanaf' moeder: 'nou nou' vader: 'de sloerie!' *geluid van een zwiepende arm* vader: au! |
|
|
|
Verwijderd
|
oh en over die rekening van 544 euro: ik zie nu dus op de specificatie dat ik 300 euro voor internet op m'n mobiel heb betaald terwijl ik een eindeloos online bundel heb ;confused: internet in het buitenland is 'maar' 81 euro. morgen dus maar even gezellig met hi bellen! als m'n telefoon tenminste aan gaat want hij is al sinds gisteravond KAPOT
DDDDDDDddddddcdiufdlglfjdiogjuodfijkljkl
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk woensdag in Eindhoven voor die crematie, misschien kunnen we even een drankje doen?Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn fiets staat nu een paar dagen in Utrecht en is alweer een mongooltje. Maar bij de Hi moet je meteen het woord crediteren gebruiken want dan worden ze bang zegt Ineke en dan moet het je wel lukken |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moet vandaag ook nog werken dus dat wordt een HEL. daarna gelukkig vier dagen vrij, alleen maar slapen <3 en een drankje doen met jou natuurlijk! we bellen nog wel ;o
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|