Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is vast niet erger dan elk ander festival waar ook voornamelijk hardstyle wordt gedraaid terwijl de beveiliging wel 10 keer zo streng schijnt te zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ WT: Out gaan of een nare sfeer krijg je ook niet van XTC. Mensen die opgefokt zijn hebben vaak wel iets van speed in combi met alcohol ofzo. Van XTC wordt alles alleen maar heel mellow en vriendelijk. Alleen uitkijken dat je niet uitdroogt of juist teveel water binnenkrijgt, dan kan er praktisch niks mis gaan. Maar ik ben het wel met je eens dat je de eerste keer iets dichter bij huis uitprobeert, gewoon voor het geval dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een keertje gehad dat mijn pil pas begon te werken in de bus naar huis. Ik werd er heel gefocust van, en kon niet slapen. Toen heb ik de energie gebruikt om te blokken voor mijn scheikunde-examen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu heb ik een kamer geboekt in Imperial College Beit Hall, maar dat zijn allemaal single bedden, dus voor jullie niet zo geschikt. Zo'n Oystercard is wel handig om te hebben, maar die kan je in Londen zelf ook kopen. Dan betaal je 2 of 3 pond ofzo en dan komt er zo'n pas uit de automaat rollen, en die kan je dan weer chargen, net als een OV-chip. Oystercard prijzen zijn trouwens lager dan losse ticket prijzen en er zit een maximum aan, dus stel dat je heel veel reist op een dag, dan worden de kosten nooit hoger dan die van een 1-day travelcard.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (let niet op het achterlijke plaatje) ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom is het toch altijd dat als mensen niet van een bepaalde muzieksmaak houden dat ze daarna meteen zeggen: ''als jij er wel van houdt dan ben je a-muzikaal (oid)''. Willen jullie hiermee proberen je mening meer kracht bij te zetten of verwachten jullie dat wij zeggen: ''ohja klopt! we stoppen er meteen mee om ernaar te luisteren''.
Wat een gewhine zeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In zo'n menigte met zo'n feestsfeer lijkt me dit een prima ervaring eigenlijk. De muziek zelf kan me wel gestolen worden, dat dan weer wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Geweldig toch? ![]() (thank god dat ze van die mongolen pakjes zijn afgestapt)
|
|