Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Kyllä, du hast recht, mais als er een Nederlands woord voor is en je Nederlands praat zie ik het doel er niet zo van in.
mensen doen dat om extra nadruk te leggen op het buitenlandse karakter van de plaats die ze gaan bezoeken

Ik ga morgen naar Wenen en daarbij is het dan weer níet bon ton om te zeggen dat je naar Wien gaat. Een beetje not done zeg maar.
Advertentie
Oud 22-09-2010, 17:31
Verwijderd
Ik word hier gewoon boos van, ze neemt niet op.
Laat ook maar ik heb 14 euro aan lucht gekocht.
Oud 22-09-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik word hier gewoon boos van, ze neemt niet op.
Laat ook maar ik heb 14 euro aan lucht gekocht.
Watwat is er aan de hand?
Oud 22-09-2010, 17:36
Verwijderd
v-lid post
Oud 22-09-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Watwat is er aan de hand?
We zouden naar een band gaan en ik zou haar nog bellen en nu neemt ze telkens niet op. Kutwijf als je geen zin hebt zeg dat dan gewoon maar ga mij niet aan het lijntje houden.
Verwijderd
Citaat:
v-lid post
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
We zouden naar een band gaan en ik zou haar nog bellen en nu neemt ze telkens niet op. Kutwijf als je geen zin hebt zeg dat dan gewoon maar ga mij niet aan het lijntje houden.
Ze heeft geen zin.
Verwijderd
Citaat:
Misschien is er wel iets anders aan de hand waardoor ze niet op kan nemen! Zouden jullie vanavond gaan?
Verwijderd
Citaat:
Misschien is ze aan het eten ofzo?
Oud 22-09-2010, 17:39
Carn
Carn is offline
Wat een mooi weertje zeg.
Oud 22-09-2010, 17:39
Verwijderd
Centloos, heb je geen abonnement?

Ik zat zojuist lekker op het terras <3
Oud 22-09-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Misschien is ze aan het eten ofzo?
Zij eten altijd pas tegen zeven uur.

Ik heb mijn abo veel te veel verkloot door voor honderd euro (wat ik niet had) te bellen.
Oud 22-09-2010, 17:41
Verwijderd
misschien is ze aan het koken!
Oud 22-09-2010, 17:41
Verwijderd
Of misschien is ze in haar kamer en ligt haar tas met mobiel nog in de woonkamer. Dat heb ik altijd. Dan hoor ik 'm niet.
Oud 22-09-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
mensen doen dat om extra nadruk te leggen op het buitenlandse karakter van de plaats die ze gaan bezoeken

Ik ga morgen naar Wenen en daarbij is het dan weer níet bon ton om te zeggen dat je naar Wien gaat. Een beetje not done zeg maar.
Veel plezier in Imperium Romanum Sacrum!
Oud 22-09-2010, 17:43
Carn
Carn is offline
Nieuw Jork!
Oud 22-09-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Nieuw Jork!
Toch echt York hoor!
Oud 22-09-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik zie dat je 16 plays hebt, sinds bijna twee jaar.
Last.fm laat zien wat jij op je computer afspeelt aan muziek, daarvoor moet je wel de last.fm scrobbler downloaden . Als je dan nummers afspeelt via WMP, Itunes, Winamp of iets dergelijks, laat hij ze zien op je last.fm pagina, en slaat hij ook alle artiesten en dergelijke op.

Het rechter deel van de pagina kan je gebruiken om informatie over jezelf of over je favo bands neer te zetten.

succes

Heb een friendrequest aangevraagd trouwens .
Top, leuk en klopt, maar ik heb de account pas geleden weer ontdekt en toen pas muziek geluisterd!
ga vanavond wel even uitzoeken hoe en wat

Citaat:
Ik heb je ook toegevoegd jill, heb je zomaar 2 vriendjes erbij
jeej
Oud 22-09-2010, 17:53
Verwijderd
Als jullie zeggen "een paar weken", wat versta je dan precies onder een paar? Minimaal anderhalf? Precies twee? Iets anders?
Verwijderd
Citaat:
Toch echt York hoor!
Nee, Eboracum. Dus Nieuw Eboracum.
Verwijderd
Citaat:
Als jullie zeggen "een paar weken", wat versta je dan precies onder een paar? Minimaal anderhalf? Precies twee? Iets anders?
Drie à vier weken.
Oud 22-09-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ehm, 2 of meer weken. Eerder 3 of 4.
Verwijderd
Citaat:
Twee tot vier.
Verwijderd
Citaat:
Of misschien is ze in haar kamer en ligt haar tas met mobiel nog in de woonkamer. Dat heb ik altijd. Dan hoor ik 'm niet.
Ik bel straks haar huisnummer.
Verwijderd
Citaat:
*denkt*
Ik denk iets van 2 tot 4 weken ofzo?
Oud 22-09-2010, 17:55
Verwijderd
en verder wil ik even vertellen dat ik vandaag iemand heb ontmoet die in tbs heeft gezeten en ookal is dat wel 'normaal' in mijn werk, toch voel ik mij er een beetje raar over
Oud 22-09-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
en verder wil ik even vertellen dat ik vandaag iemand heb ontmoet die in tbs heeft gezeten en ookal is dat wel 'normaal' in mijn werk, toch voel ik mij er een beetje raar over
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Verwijderd
Wie geeft mij een spoedcursus flirten zodat ik ergens 'beland'.
Dit meen ik natuurlijk niet serieus, sletjes.
Verwijderd
Citaat:
Het is toch vernoemd naar de hertog van York? Waar komt Eboracum dan vandaan?

Citaat:
Dit.
Oud 22-09-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Drie à vier weken.
Citaat:
Citaat:
Twee tot vier.
Citaat:
*denkt*
Ik denk iets van 2 tot 4 weken ofzo?
Mkay, bedankt voor de input!
Oud 22-09-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Wie geeft mij een spoedcursus flirten zodat ik ergens 'beland'.
Dit meen ik natuurlijk niet serieus, sletjes.
Wil je hoger gerankt worden?
Oud 22-09-2010, 17:58
Verwijderd
ik vraag me wel eens af hoe moeilijk het nou echt zou zijn om een willekeurige man op te pikken en mee naar huis te nemen alleen is het zo flauw om dat te doen als je daarna zegt "ok bedankt voor het thuisbrengen ik kruip nu bij mijn vriendje in bed"
Oud 22-09-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Het is toch vernoemd naar de hertog van York? Waar komt Eboracum dan vandaan?
York is gesticht door de Romeinen, die de stad Eboracum noemden. De Angelsaksen veranderden dit naar Eoforwic. Na de Vikinginvasie noemden zij de stad Jórvik. Vanaf de 13e eeuw staat de stad bekend als York. Aldus Wikipedia.
Oud 22-09-2010, 18:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet Novus Eboracum dan? (of iets dergelijks)
Oud 22-09-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me wel eens af hoe moeilijk het nou echt zou zijn om een willekeurige man op te pikken en mee naar huis te nemen alleen is het zo flauw om dat te doen als je daarna zegt "ok bedankt voor het thuisbrengen ik kruip nu bij mijn vriendje in bed"
Oud 22-09-2010, 18:01
Verwijderd
Ook vraag ik me af hoe goed mijn Duits gaat zijn dit weekend. Normaal gesproken spreek ik alleen Duits als toeristen me de weg naar coffeeshop Mix vragen. Ze vragen ook altijd naar Mix terwijl er minstens vier coffeeshops in Enschede zijn.
Oud 22-09-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
York is gesticht door de Romeinen, die de stad Eboracum noemden. De Angelsaksen veranderden dit naar Eoforwic. Na de Vikinginvasie noemden zij de stad Jórvik. Vanaf de 13e eeuw staat de stad bekend als York. Aldus Wikipedia.
Aha. Maar die naam is niet overgenomen door de Britten bij de herbenoeming van Nieuw Amsterdam naar New York, dus York is de eigenlijke naam. Je kunt niet zomaar eindeloos terugredeneren, (in die trant zou het bijvoorbeeld ook een Indiaanse naam kunnen hebben).
Oud 22-09-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Aha. Maar die naam is niet overgenomen door de Britten bij de herbenoeming van Nieuw Amsterdam naar New York, dus York is de eigenlijke naam. Je kunt niet zomaar eindeloos terugredeneren, (in die trant zou het bijvoorbeeld ook een Indiaanse naam kunnen hebben).
Het is ook geen "redenatie", ik parodieer gewoon het arbitrair toekennen van andere namen aan steden.
Oud 22-09-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het is ook geen "redenatie", ik parodieer gewoon het arbitrair toekennen van andere namen aan steden.
Oh.
Oud 22-09-2010, 18:04
Verwijderd
Dat deed ik gewoon in een bui van jolige gekkigheid, niet omdat ik het oneens met jou was.
Oud 22-09-2010, 18:07
Verwijderd
bas naamzoek!
rode panda naamzoek!
mmmbas naamzoek!

Spoiler

ik begin potlood weer te waarderen
Verwijderd
Citaat:
Niet Novus Eboracum dan? (of iets dergelijks)
"Novus" is vast ook afgeleid van een proto-Indo-Europees woord voor "nieuw". Dus dat woord + Eboracum is dan natuurlijk de enige "goede" spelling.
Verwijderd
Kusjes op iedereen.
Verwijderd
Citaat:
Kusjes op iedereen.
Oud 22-09-2010, 18:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Novus" is vast ook afgeleid van een proto-Indo-Europees woord voor "nieuw". Dus dat woord + Eboracum is dan natuurlijk de enige "goede" spelling.
woord.
Oud 22-09-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
bas naamzoek!
rode panda naamzoek!
mmmbas naamzoek!

Spoiler

ik begin potlood weer te waarderen
mens ik hou van je

Ik zal ook eventjes wat posten
Oud 22-09-2010, 18:09
Verwijderd
ik zal het zo zien, mijn soep staat klaar bij vrienden waar ik eet!
Oud 22-09-2010, 18:10
Verwijderd
Bospaddestoelen?
Oud 22-09-2010, 18:12
Carn
Carn is offline
even goedweermuziek.

Oud 22-09-2010, 18:15
Verwijderd
Egon
Ludwig
ecnelis