Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Jij noemde mijn opmerking dom, en geeft daarvoor een argument wat niet klopt. Zoals ik al zei, als je mij / m'n opmerkingen dom wilt noemen, zorg er dan voor dat wat je zegt ook klopt. Ik snap prima wat jij bedoelde, maar jij snapte ook prima wat ik bedoelde met mijn oorspronkelijke post dus je doet eigenlijk precies hetzelfde. ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En toen koos ik er bewust voor om haar opmerking even in het algemeen te nemen in plaats van op de specifieke manier waarop zij het bedoelde, omdat ik dergelijke posts op mijn beurt nutteloos vind en ik haar er dus even op wilde wijzen dat wat zij zei, technisch niet helemaal correct was. Jaja, big fucking care. Serious business, dat internet. Kunnen we dan nu weer vriendelijk communiceren? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Awh chick, wacht nog even tot vanavond, als je dan nog niks hebt gehoord mag je spijt hebben en kom ik je chocola en port brengen. *knuf* |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Dankje. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha ja, ik zit op de UU. Welke vakken volg jij nu? |