Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Iedereen weet toch dat vrouwen vooral op status vallen?
Nou, het wordt vaak genoeg -door vrouwen- bestreden. En soms denk ik ook dat het onzin is, maar dan denk ik bij het zien van zo'n Steven Buscemi als snel weer: nee, het is gewoon echt zo.
Advertentie
Oud 08-10-2010, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha Medeia, we hadden allebei dezelfde titel.

PS: Status, schmatus.
Oud 08-10-2010, 18:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Michael Pitt komt me zó bekend voor, maar ik weet niet waarvan. Ik zie niks bekends op zijn imdb-pagina, alleen Dawsons Creek en dat keek ik maar af en toe.
Hedwig & The Angry Inch?

(Als je die niet gezien hebt, dan moet je dat HEEL gauw gaan doen!)
Oud 08-10-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Nou, het wordt vaak genoeg -door vrouwen- bestreden. En soms denk ik ook dat het onzin is, maar dan denk ik bij het zien van zo'n Steven Buscemi als snel weer: nee, het is gewoon echt zo.
Tja, de meeste vrouwen zijn nogal naïef en overschatten hun vrouwelijke intuïtie.
Oud 08-10-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Hedwig & The Angry Inch?

(Als je die niet gezien hebt, dan moet je dat HEEL gauw gaan doen!)
Hm is die zo leuk dan?
Oud 08-10-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Tja, de meeste vrouwen zijn nogal naïef en overschatten hun vrouwelijke intuïtie.
Dat is waar.
't Fijnst zijn natuurlijk de mannen met status én een goed uiterlijk.
Oud 08-10-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar.
't Fijnst zijn natuurlijk de mannen met status én een goed uiterlijk.
Gelukkig heb ik beide en word ik overspoeld met chicks.
Oud 08-10-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heb ik beide en word ik overspoeld met chicks.
Je hebt vooral humor.
Oud 08-10-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Je hebt vooral humor.
Oud 08-10-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Je hebt vooral humor.
Ja, wat dat betreft is het jammer dat vrouwen humor niet zo belangrijk vinden als ze zeggen.
Oud 08-10-2010, 19:02
Carn
Carn is offline
Kazet heeft wel wat Brusselmansiaans.
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat dat betreft is het jammer dat vrouwen humor niet zo belangrijk vinden als ze zeggen.
Is dat zo denk je?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het wel belangrijk, wat meteen de reden is dat ik al jaren vrijgezel ben.

Citaat:
Hm is die zo leuk dan?
JA! Het is musical over een Duitse transseksueel die is gevlucht naar Amerika en ik vind het een enorm grappige/mooie/ontroerende film. En de muziek is geweldig!
Oud 08-10-2010, 19:04
Verwijderd
Ik vind het altijd heel moeilijk iets zinnigs te zeggen over 'de gemiddelde vrouw' want ik ken er zo weinig en ik vind mezelf natuurlijk heel anders en zo.

Iig vind ik humor wel heel erg belangrijk. Wat heb je nou aan humorloze vrienden
Oud 08-10-2010, 19:07
Carn
Carn is offline
Godsamme, ik ben een beetje op de Pumpkins tour de laatste tijd.
Oud 08-10-2010, 19:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, godsamme Carn!
Carn
Carn is offline

Verwijderd
Citaat:
Kazet heeft wel wat Brusselmansiaans.
Ik kan alleen geen boeken schrijven, en ik heb geen behoefte om Georgina Verbaan te beffen.
Oud 08-10-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo denk je?
Citaat:
Ik vind het wel belangrijk, wat meteen de reden is dat ik al jaren vrijgezel ben.
Q.E.D.
Oud 08-10-2010, 19:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan alleen geen boeken schrijven, en ik heb geen behoefte om Georgina Verbaan te beffen.
dat hoeft ook niet, talent is overrated en Verbaan zal niets tekortkomen.
Oud 08-10-2010, 19:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
The killer in meeeeey is the killer in yaaaaaauuuwww...
*dramatische pose*
Oud 08-10-2010, 19:13
Carn
Carn is offline
the killer in me is the killer in jew

tering dat stadion in Moldavië, de fucking IJsselmeervogels hebben het beter.
Oud 08-10-2010, 19:14
Verwijderd
Boardwalk Empire. Ik las de beschrijving "New Jersey, prohibition era" en ik dacht "...Sopranos". Zelfde schrijver dus

Klinkt leuk, al vind ik Michael Pitt een irritant hoofd hebben. Hij zat toch in Dawsons Creek en The Dreamers? Maar Steve Buscemi is heersch.

Ik ga deze serie eens volgen.
Oud 08-10-2010, 19:15
Verwijderd
Oeh, ik was vergeten wie Michael Pitt was, dat is dus die jongen met huilogen en pruillipje uit Dawson's Creek Ik vind 'm cute!
Oud 08-10-2010, 19:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Q.E.D.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat de 'humor' van de meeste mannen ook nogal tegenvalt. Maar ik vind ze in het algemeen wel grappiger dan vrouwen. Vunzige grappen ftw.
Oud 08-10-2010, 19:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Boardwalk Empire. Ik las de beschrijving "New Jersey, prohibition era" en ik dacht "...Sopranos". Zelfde schrijver dus

Klinkt leuk, al vind ik Michael Pitt een irritant hoofd hebben. Hij zat toch in Dawsons Creek en The Dreamers? Maar Steve Buscemi is heersch.

Ik ga deze serie eens volgen.
eeeeeeen Scorsese heeft een flinke vinger in de pap, dat kan ook geen kwaad

Overigens kan ik niet wachten op The Walking Dead. Zombies, Darabont
Oud 08-10-2010, 19:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zombies, zombies, zombies, ZOMBIEEEES!!!!!
Oud 08-10-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
eeeeeeen Scorsese heeft een flinke vinger in de pap, dat kan ook geen kwaad

Overigens kan ik niet wachten op The Walking Dead. Zombies, Darabont
Ik lees overigens wel in die Youtube reacties dat de serie tegenvalt:

".@EDDIE6WHEELZ Scorsese JUST Threw his name on it so it could grt made,and he Directed the as of yet LAMEST Episode yet. His days are over,he NO longer has Older/Tougher actors to work with....this show is DOOMED.I mean after 3 Episodes stop deluding yourself that it's gonna get better,it would have ALREADY been yanked if it were regular TV."

"BORING GARBAGE Buscemi is like a Little boy trying to be a man,along with the rest of the Miscast babies. Terrible Writing to boot."
Oud 08-10-2010, 19:22
Carn
Carn is offline
idd, youtubereacties zijn een stuk beter geschreven dan recensies van professionele critici. Enfin, het is een HBO serie, dus het is sowieso wat trager dan wat je op normale zenders te zien krijgt .
Oud 08-10-2010, 19:23
Verwijderd
Tijd voor bier en feest, fijne avond forumers <3.
Carn
Carn is offline
<3
Verwijderd
HBO doet goede dingen.

Fijna verjaardagviering Sann
Oud 08-10-2010, 19:26
Carn
Carn is offline
yuh, The Wire werd ook pas 'boeiend' na een paar afleveringen, puur omdat men de tijd neemt om een verhaal te vertellen en meer dan 3 karakters te introduceren.
Oud 08-10-2010, 19:27
Verwijderd
Hu hu ik ben een emo na het douchen.
Verwijderd
Mijn man vindt The Wire ook een van de beste series evah, maar ik heb het geduld dus nog niet kunnen opbrengen om erin te komen, dus na twee of drie afleveringen hield ik het al voor gezien
Carn
Carn is offline
lol, ze doen een extra coupletje, rare Moldaviërs
Oud 08-10-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
idd, youtubereacties zijn een stuk beter geschreven dan recensies van professionele critici. Enfin, het is een HBO serie, dus het is sowieso wat trager dan wat je op normale zenders te zien krijgt .
Nouja, dat zeg ik natuurlijk niet, maar die mensen zullen ook wel bekend zijn met HBO en The Sopranos.

Maar genoeg pessimisme, ik ga het eens zelf ondervinden
Oud 08-10-2010, 19:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn man vindt The Wire ook een van de beste series evah, maar ik heb het geduld dus nog niet kunnen opbrengen om erin te komen, dus na twee of drie afleveringen hield ik het al voor gezien
zonde, het is echt een meesterlijke serie, een soort "goed boek" qua impact.
Oud 08-10-2010, 19:29
Verwijderd
Is Californication eigenlijk nog steeds up and running? Benieuwd of dat na 3 seizoenen nog steeds hetzelfde is.
Oud 08-10-2010, 19:29
Verwijderd
(8) So loooong, Mariaaaaaanne. (8)
Oud 08-10-2010, 19:31
Verwijderd
Overigens heb ik ook wel veel moeite om "in" een serie te komen. En vroeg of laat gaat elke serie inkakken, da's ook wel weer jammer.

Ik heb het nu met In Treatment, einde 1e seizoen, het wordt iets te lang uitgesponnen en af en toe kreeg ik het idee van 'daar gaan we weerrr'...
Oud 08-10-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
zonde, het is echt een meesterlijke serie, een soort "goed boek" qua impact.
Ja ooit kijk ik 'm nog wel eens.
Ik heb jammer genoeg niet zoveel geduld, waardoor ik bijv. Treme ook niet heel prettig vind om te kijken. Het is wel goed en interessant and all, maar zo ..traag. Ben bang dat ik dat bij The Wire ook zal hebben, en dat zou jammer zijn. Terwijl ik dat gevoel bij Oz helemaal niet heb, daarvan kijk ik moeiteloos een seizoen achter elkaar weg.
Oud 08-10-2010, 19:33
Carn
Carn is offline
The Wire kakt niet in, gezien het gewoon een geniale kijk is in een moderne Amerikaanse stad, 5 seizoenen lang.
Oud 08-10-2010, 19:33
Verwijderd
Hung is trouwens ook van HBO zag ik gisteren, die vind ik ook leuk <3
Oud 08-10-2010, 19:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik had hetzelfde, maar gek genoeg trek ik rubicon nu wel heel goed. misschien dat ik het over een maand of wat nog eens een kans geef.
Carn
Carn is offline
Ik vind Treme (nog) lang niet zo goed als The Wire, ook al ligt het onderwerp/concept me "in principe" meer. Maar goed, The Wire is uniek .
Rationeel
Rationeel is offline
ik word ook een dagje ouder
Oud 08-10-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
ik had hetzelfde, maar gek genoeg trek ik rubicon nu wel heel goed. misschien dat ik het over een maand of wat nog eens een kans geef.
Rubicon had zoveel potentie en die kerel is ook gaaf (Will dinges, die ook in The Pacific speelt) maar ik kon de traagheid niet meer handelen
Oud 08-10-2010, 19:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Is Californication eigenlijk nog steeds up and running? Benieuwd of dat na 3 seizoenen nog steeds hetzelfde is.
in januari begint seizoen 4
Oud 08-10-2010, 19:38
Rationeel
Rationeel is offline
jezus, nu word ik zometeen door mevrouw meegesleept naar de verjaardag van een of ander stom wijf. onder de plak bij vriendin ftl
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten