Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een slecht systeem hebben wij in Nederland. ![]() En op kamers wil ik wel maar dan moet ik naast mijn opleiding ook nog werken en ik weet niet of ik daar voldoende tijd voor heb doordeweeks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ohja leerplicht. Hmm. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de HAVO werk ik niet hard genoeg, hoewel ik wil iets interessants las in het onderwijsblad. De HACO (Havisten Competenten) dat je voorbereiden op het HBO werkt. Maar dat zit hier natuurlijk niet in de buurt. Je leert dus naast de vakken ook hoe je je kan voorbereiden op het HBO> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Traject en heel nederland is dus even duur. ![]() Mijn rekenmachine zegt dat als ik 31% van 3451 aftrek ik dan nog een schampere 1069,81 moet betalen. Dat valt nog mee. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.rijksoverheid.nl/document...chipkaart.html
Hier zeggen ze iets over 34% korting, maar ik snap het niet helemaal... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook heb ik het probleem dat ik pas in Januari recht op heb op OV omdat ik in Oktober jarig ben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh wacht, ik had een pak tucjes bij me voor onderweg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Traject is even duur als heel nederland omdat het een lang traject is, anders zou de prijs voor een trajectkaart hoger worden dan die voor heel nederland en dat zou natuurlijk nergens op slaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik de discussie nu saai geworden, en doelloos bovendien, dus vanaf nu ga ik reageren met verschillende spellingen van 'okay', zoals daar bijvoorbeeld zijn: 'okay' en 'okeej'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha nee dan snap ik het wel! |
![]() |
|
|